Подать объявление

ЖК на ул. Просвещения 16,16а | Киевгорстрой

Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можно выбрать 1 вариант ответа. Можно менять ответы. Всего голосов: 51.
14/27%
7/14%
12/24%
13/25%
5/10%
1. . .3941. . .96
31 окт 2017 11:32
Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) приймає й оприлюднює рішення від 19.04.2013 «Про деякі питання ведення реєстрів адрес, вулиць та інших поіменованих об’єктів у місті Києві»
Проект рішення розроблено з метою реалізації положень ст. 22, 23 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 559 «Про містобудівний кадастр», рішення Київської міської ради від 24.05.2012 № 588/7925 «Про Службу містобудівного кадастру" і т.д.
А тепер положення щодо цього рішення (головне я виділю великими літерами):
1. Затвердити Положення про реєстр адрес у місті Києві згідно з додатком 1 до цього рішення.
2. Затвердити Положення про реєстр вулиць та інших поіменованих об’єктів у місті Києві згідно з додатком 2 до цього рішення.
3. Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечити:
3.1. В рамках Міської цільової програми створення та впровадження Містобудівного кадастру міста Києва на 2013—2015 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 20 вересня 2012 року № 70/8354, створення та ведення реєстрів адрес, вулиць та інших поіменованих об’єктів у місті Києві відповідно до Положень про них, зазначених у пунктах 1 та 2 цього рішення.
3.2. Розробку офіційного довідника «Вулиці міста Києва» та подання його в установленому порядку на затвердження до Київської міської ради
3.3. Спільно з Департаментом земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), реєстраційною службою Головного управління юстиції у м. Києві, Головним управлінням Держземагенства у м. Києві, комунальним підприємством Київським міським бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна розробку та затвердження відповідних порядків обміну та використання інформації між Службою містобудівного кадастру та вказаними суб’єктами.
4. Для забезпечення створення реєстрів адрес, вулиць та інших поіменованих об’єктів у місті Києві Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районним в місті Києві державним адміністраціям, комунальному підприємству Київському міському бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна в термін до 01 червня 2013 року провести інвентаризацію матеріалів та надати Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) наявні адресні бази та реєстри адрес.
5. СЛУЖБАМ, ПІДПРИЄМСТВАМ, УСТАНОВАМ та організаціям міста, ДО КОМПЕТЕНЦІЇ ЯКИХ НАЛЕЖИТЬ ПИТАННЯ ОФОРМЛЕННЯ ТЕХНІЧНОІ та ПРАВОВСТАНОВЛЮЮЧОІ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ та ФіЗИЧНИХ ОСІБ НА ОБ'ЄКТИ НЕРУХОМОСТІ, В ТОМУ ЧИСЛІ ОСОБАМ, ЯКІ ЗДІЙСНЮЮТЬ НОТАРІАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ (!!!), ПІД ЧАС ЗАПОВНЕННЯ АДРЕСНИХ ДАНИХ У ДОКУМЕНТАХ (!!!!!) ЗАЗНАЧАТИ АДРЕСИ, ПРИСВОЄНІ ТА(Чи) ЗАРЕЄСТРОВАНІ ВІДПОВІДНО ДО ПОЛОЖЕНЬ, зазначених у пунктах 1 і 2 цього рішення. ВИЗНАЧЕННЯ та ВНЕСЕННЯ АДРЕС ОБ'ЄКТІВ НЕРУХОМОСТІ ВИКОНУВАТИ НА ПІДСТАВІ ДАНИХ РЕЄСТРУ АДРЕС.(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

!!!!! Внимание - вопрос (к нотариусу): НА Основании чего и чем руководствовался нотариус, оформляя право собственности на квартиры и внося данные об адресе Освиты 16а в документы без учета факта отсутствия данного адреса в реестре, хотя согласно вышеуказанным положениям КМДА должен был данный факт проверить, учесть и, соответственно, отказать в оформлении права собственности, ссылаясь на отсутствие адреса в реестре.

Теперь попробуем разобраться куда же пропал официальный адрес из реестра. Верно, КГС не обманывает - адрес был и документы о приватизации земли с объектами по данному (официальному) адресу у них есть. Но также есть большое НО: после снесения общежитий, и постройке жилых многоквартирных домов МЕНЯЕТСЯ наименование и КАТЕГОРИЯ постройки (здания), а также ее этажность. Градостроительный кадастр предполагает инвентаризацию всех построек города с присвоением им соответствующего КОДА в реестре. Любые изменения в доме или здании в результате реконструкции и/или смены функционального назначения объекта (надеюсь, КГС не будет отрицать, что вместо общаг построил именно жилые многоквартирные дома, а не 26 этажные общежития :)) предполагают внесения данных в Градостроительный кадастр (реестр), вплоть до изменения (замены) КОДА тому или иному объекту, который претерпел изменения после реконструкции. Если в Градостроительном кадастре до сих пор числятся общежития 50-х годов, а судя по кадастровой карте, так оно и есть, то у них остался прежний КОД, который гласит, что это именно общежития. Поэтому РДА не может приписать людей в их квартирах, потому как пока что, если верить реестру адресов, наши новостройки - явление фантомное и существует только в фантазии холдинга КГС, которые их возвёл. Возможен так же вариант, что после снесения общаг КОД, который им принадлежал в реестре был удалён, поскольку строились не общежития, а жилые дома.

Внимание - вопрос к КГС: обращался ли холдинг в Градостроительный кадастр и предоставил ли документы об изменении функционального назначения (категории) строительных объектов и их этажности? Если обращался и документальную информацию об изменении категории и этажности предоставил, тогда будем разбираться с кадастром, если нет, тогда КГС поступил недобросовестно со своими инвесторами и, конечно же, должен данное недоразумение исправить. Думаю, это и нужно в немедленном порядке требовать от КГС.

Положения про реєстр адрес у місті Києві: (окремі положення)
анулювання адреси - виключення запису про адресу об'єкта нерухомості з Реєстру адрес.

будівельна адреса – це адреса, яка використовується для індетифікації об’єктів нерухомого майна на період його будівництва;

містобудівний кадастр міста Києва - міська система зберігання та використання геопросторових даних про територію, адміністративно-територіальні одиниці, екологічні, інженерно-геологічні умови, інформаційних ресурсів будівельних норм, державних стандартів і правил для задоволення інформаційних потреб у плануванні територій та будівництві, формування галузевої складової державних геоінформаційних ресурсів;
об'єкт нерухомого майна (об'єкт нерухомості) – земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на земельній ділянці (будівлі, споруди, майнові комплекси), переміщення яких є неможливим без знецінення та зміни їх призначення;

об’єкти адресації – усі об’єкти нерухомості (будівлі, споруди, майнові комплекси), земельні ділянки, а також гаражні кооперативи, садівничі (дачні) товариства (кооперативи), комплекси індивідуальної малоповерхової житлової забудови (котеджні містечка);
первинний об'єкт адресації – будівля, споруда, майновий комплекс а також земельна ділянка;
похідний об'єкт адресації – просторова частина первинного об'єкта адресації, що є самостійним об'єктом цивільного обігу майна;
похідний об'єкт адресації першого рівня – об'єкт, що має просторово-координатне визначення на плані міста (окрема цілісна частина майнового комплексу: будівля, споруда тощо);
похідний об'єкт адресації другого рівня – об'єкт, елемент внутрішньої структури будівлі, споруди, що не має самостійного просторового відображення на плані міста (приміщення, квартира, офіс, кімната тощо);
Реєстр адрес – база даних систематизованого зводу відомостей про офіційні адреси об'єктів нерухомості з їхніми найменуванням та поштовою адресою, що відповідає прийнятому стандарту й прив'язаного до класифікатора вулиць в Реєстрі вулиць та інших поіменованих об’єктів та плану міста, та є базовою складовою інформаційних ресурсів системи містобудівного кадастру міста Києва;
Реєстр вулиць та інших поіменованих об'єктів – інформаційний ресурс системи містобудівного кадастру міста Києва, що містить систематизований звід відомостей про офіційні та альтернативні власні назви об’єктів на території міста, історичні довідки про назви об’єктів та дані про їх просторову локалізацію на плані міста;

1.6. Метою створення та функціонування Реєстру адрес, удосконалення реєстрації адрес та їх змін є:
систематизація та унормування подання інформації щодо адресної ідентифікації об’єктів нерухомості в різних документах, базах даних та інформаційних системах міста;
централізований облік юридично вірних адрес будівель, споруд, майнових комплексів на різних етапах їхнього життєвого циклу а також місця розташування (адреси) земельних ділянок;
забезпечення відповідності адреси будівлі, споруди, майнового комплексу а також місця розташування (адреси) земельної ділянкивказаної у пред’явленому заявником документі, юридично вірній адресі чи місцю розташування земельної ділянки (адресі), зареєстрованій в Реєстрі адрес;
забезпечення інформаційних потреб органів державної влади та органів місцевого самоврядування, юридичних і фізичних осіб в питаннях адресної ідентифікації об’єктів нерухомості на території міста.
1.8. Юридично вірними адресами є адреси, зареєстровані в Реєстрі адрес. Факт реєстрації адреси в Реєстрі адрес посвідчується (підтверджується) довідкою (витягом) з Реєстру адрес містобудівного кадастру міста Києва.
1.9. Київська міська рада, виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) та його структурні підрозділи, юридичні та фізичні особи використовують інформацію з Реєстру адрес як офіційну інформацію про юридично вірні адреси будівель і споруд, майнових комплексівчи місця розташування (адреси) земельних ділянок.
1.10.3. Унікальність. На території міста і в Реєстрі адрес не повинно бути двох різних об’єктів нерухомості одного типу, адреси яких співпадають.
1.10.4. Офіційність адреси. Єдиною офіційною адресою об'єкта нерухомості на території міста вважається адреса, що зареєстрована в Реєстрі адрес.
1.10.5. Обов'язковість. Використання у всіх офіційних документах органів державної влади й органів місцевого самоврядування, міських інформаційних системах адрес об’єктів нерухомості, зареєстрованих в Реєстрі адрес є обов’язковим.
1.10.6. Загальнодоступність. Інформація з Реєстру адрес повинна мати просту процедуру отримання (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних та про доступ до публічної інформації).
1.10.8. Відкритість. Відсутність в даних про адреси об’єктів нерухомості, включаючи координатний опис їх просторової локалізації, інформації, що містить державну або комерційну таємниці й конфіденційну інформацію.
1.10.9. Історичність. Обов'язковість зберігання в Реєстрі адрес усіх офіційних змін щодо інформації про адреси об’єктів нерухомості, яка підлягає обов’язковій реєстрації.
1.10.10. Документованість. Внесення або будь-які зміни раніше зареєстрованої інформації в Реєстрі адрес повинно бути підтверджено документально з обов'язковим посиланням на документи, з якими дане внесення або зміна повзв'язана.
1.10.11. Інтероперабельність. Інформація щодо адрес об’єктів нерухомості та їх просторової локалізації повинна бути взаємно доступна в режимі читання з баз даних містобудівного кадастру, державного земельного кадастру, міського земельного кадастру та державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Реєстр адрес призначений для:
....використання адрес зареєстрованих в Реєстрі адрес, при оформленні документів правового характеру та інших офіційних документів;
1.13. Право власності на інформаційні ресурси Реєстру адрес належить територіальній громаді міста Києва. Розпорядником та адміністратором Реєстру адрес від імені територіальної громади міста виступає Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в особі Служби містобудівного кадастру Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі по тексту – Служба містобудівного кадастру Департаменту містобудування та архітектури).
1.14. Служба містобудівного кадастру Департаменту містобудування та архітектури формує, оновлює Реєстр адрес,здійснює промислову експлуатаціюінформаційних ресурсів Реєстру адрес, виготовляє та надає їх копіїв користування зацікавленим суб’єктам, забезпечує інформаційні потреби органів державної влади та органів місцевого самоврядування, юридичних і фізичних осіб в питаннях адресної ідентифікації об’єктів нерухомості на території міста.
2. Структура та склад інформаційних ресурсів Реєстру адрес:
....2.2. Склад, структура та порядок ведення реєстрів вулиць, територій, районів, поштових відділень та житлово-експлуатаційних організацій визначається Положенням про реєстр вулиць та інших поіменованих об’єктів у місті Києві.
Розділи бази даних Реєстру адрес зв’язуються з цими реєстрами через унікальні ідентифікатори пойменованих об’єктів у відповідних реєстрах.
2.3. У структурі записів складових РА Об’єкт, РА Будівля, РА Земля визначаються такі інформаційні блоки:
- блок ідентифікації;
- блок найменувань;
- блок додаткових відомостей;
- блок просторової локалізації адреси.
2.4. Блок ідентифікації реєстрів РА Об’єкт , РА Будівля, РА Земля містить:
унікальний цифровий код адреси, який забезпечує однозначну ідентифікацію адреси та призначений для реалізації інформаційно-логічних зв’язків як в базі даних Реєстру адрес, так й в базах даних інших інформаційних системах, що використовують дані з цих реєстрів;
ідентифікатор (код) поіменованого елемента вулично-дорожньої мережі;
номер адреси первинного об’єкта адресації;
номер будівлі, споруди тощо у складі майнового комплексу
УНІКАЛЬНИЙ ЦИФРОВИЙ КОД КОЖНОГО ОБЄКТА АДРЕСАЦІІ, побудований з використанням порядкової системи кодування об'єктів адресації, що реєструються в них(!). Кодовими позначеннями є числа натурального числового ряду, що розташовані в порядку зростання для об’єктів кожного реєстру.
2.5. Блок найменувань в реєстрах РА Об’єкт , РА Будівля, РА Земля містить:
повне чинне офіційне найменування об’єкта адресації, призначене для використання в документах правового характеру;
скорочене офіційне найменування об’єкта адресації, що допустимо для використання в документах правового характеру.
2.6. Блок додаткових відомостей в реєстрах РА Об’єкт , РА Будівля, РА Земля містить:
переважне функціональне призначення об’єкта (за класифікатором);
тип об’єкта адресації (за класифікатором – первинний, похідний);
тип об’єкта похідної адреси (за класифікатором будівля, споруда павільйон тощо);
тип адреси (за класифікатором – звичайна, будинку на розі, будівельна, попередня);
ідентифікатор адміністративного району;
індекс поштового відділення;
код житлового експлуатаційної організації;
додатково коди інших територіальних утворень;
ідентифікатор (код) пойменованого елемента вулично-дорожньої мережі для будинку, що на розі;
операційний стан адреси (за класифікатором: діюча, анульована тощо)
тип, дата, номер та заголовок та інші реквізити документу-підстави для реєстрації адреси;
відомості про переадресацію або анулювання адреси (причина переадресації/ анулювання; тип, номер, дата та заголовок документу про переадресацію/ анулювання адреси);
дата останніх змін в реквізитах адреси;
системний код оператора, що проводив останні зміни та посилання на системний номер дії оператора в реєстрі (протоколі) дій операторів;
ідентифікатор стану даних щодо адреси (дійсна або архівна, знята з реєстрації);
посилання на системний номер дії оператора, яка призвела до переведення запису в реєстрі в стан архівного (недійсного).
2.8. В реєстр РА Приміщення вносяться такі дані про адреси похідних об’єктів другого рівня (приміщень, квартир, офісів, кімнат тощо):
системний ідентифікатор адреси приміщення;
системний ідентифікатор первинної або похідної першого рівня адреси відповідно за реєстрами РА Об’єкт і РА Будівля;
номер квартири, офісу, кімнати тощо;
тип приміщення як похідного об’єкта адресації (за класифікатором – вбудоване ізольоване приміщення з окремим входом, квартира, офіс, кімната тощо);
тип, дата, номер та заголовок документу - підстави реєстрації адреси;
операційний стан адреси приміщення (за класифікатором – діюча, анульована тощо);
відомості щодо функціонального використання приміщення;
відомості про переадресацію або анулювання адреси (підстави переадресації / анулювання; тип, номер дата та заголовок документа про переадресацію / анулювання адреси);
дата останніх змін в реквізитах адреси;
системний код оператора, що проводив останні зміни.
системний код оператора, що проводив останні зміни та посилання на системний номер дії оператора в реєстрі (протоколі) дій операторів.
ідентифікатор стану даних щодо адреси (активна, дійсна або архівна, знята з реєстрації);
посилання на системний номер дії оператора, яка призвела до переведення запису в реєстрі в стан архівного (недійсного).
2.9. В складі Реєстру адрес ведеться архів змін (переадресації та анулювання адрес) та загальний реєстр документів про присвоєння/зміну/ анулювання адрес та про найменування/перейменування/ анулювання вулиць.
Всі зміни існуючої адресної прив'язки будівель і споруд в обов'язковому порядку підлягають реєстрації в Реєстрі адрес із зазначенням відповідного розпорядчого документа, яким підтверджується переадресація.
!!!!!3.9. Внесення в Реєстр адрес змін щодо анулювання адреси здійснюється у разі руйнування (ліквідація) самого об'єкта адресації, а також розділу об'єкта на самостійні частини із присвоєнням кожній частині нових адрес.!!!!
p.s Внаслідок реконструкції гуртожитки були знесені.
.10. Зміни в Реєстр адрес вносяться Службою містобудівного кадастру Департаменту містобудування та архітектури також з таких підстав :
зміна найменувань об’єктів та/або їх категорій;
зміна просторового поширення об’єктів, що відбулася в результаті перепланування, реконструкції території міста тощо;
уточнення (доповнення) відомостей або координатно-просторових характеристик для раніше зареєстрованих об’єктів;
виправлення технічних помилок.
p.s. ПІсля реконструкції гуртожитків відбулася зміна найменування нерухомих об'єктів: були гуртожитки, а стали житлові багатоквартирні будинки. Ця зміна назви й категорії об'єктів будівництва (реконструкції) мусила б бути ініційована саме КМБ і зафіксована в реєстрі Містобудівного кадастру, чого по факту не відбулося.(!!!!!)

3.11. Зміни в Реєстр адрес вносяться Службою містобудівного кадаструДепартаменту містобудування та архітектури на підставі відповідних розпорядчих документів.
3.12. Внесення змін в Реєстр адрес забезпечується упродовж трьох робочих днів з моменту одержання відповідного розпорядного документа абовстановлення підстав для внесення технічних виправлень.

Унікальний цифровий код поіменованого об’єкта, який забезпечує однозначну ідентифікацію об’єкта та призначений для реалізації інформаційно-логічних зв’язків як в базі даних Реєстру вулиць та інших поіменованих об’єктів так й в базах даних інших інформаційних системах, що використовують дані з цих реєстрів;
Кодовими позначеннями є числа натурального числового ряду, що розташовані в порядку зростання для об’єктів кожного реєстру. Довжина коду – п'ять знаків з наступною структурою:
<одна цифра – код реєстру><чотири цифри – номер об’єкта в реєстрі>
Код реєстру відповідає порядковому номеру реєстру зазначеного у п. 2.1 цього Положення, номер об’єкта в реєстрі– порядковому номеру об’єкта у відповідному реєстрі.
Приклади:
11003 – є кодом вулиці з порядковим номером 1003 в реєстрі вулиць (код реєстру 1);
32015 – є кодом об’єкта місцевості зареєстрованого під номером 2015 в реєстрі поіменованих природних об’єктів місцевості (код реєстру 3).
Блок ідентифікації об’єктів в Реєстрі адміністративних районів додатково містить унікальний код КОАТУУ відповідного району в місті за єдиним Класифікатором об’єктів адміністративно-територіального устрою України.
2.4. Блок найменувань містить:
повне чинне офіційне найменування об’єкта, призначене для використання в документах правового характеру;
скорочене офіційне найменування об’єкта, що допустимо для використання в документах правового характеру (у разі наявності);
передачу найменування об’єкта додатково російською мовою та його транслітерацію латиницею;
мнемонічне найменування об’єкта, призначене для реалізації пошукових процедур у процесі обробки й видачі інформації з використанням найменувань вулиць;
код категорії (типу) об’єкта,
Довжина кодового позначення категорії об’єкта – три знаки. Довідник включає наступні поля: ”Код”, "Повне найменування" та "Коротке найменування» (додаток до цього Положення).
2.5. Блок додаткових відомостей містить:
найменування району (районів), де територіально розташований об’єкт;
історичну довідку;
тип, дата, номер і заголовок документа про присвоєння найменування об’єкта;
словесний опис місця розташування об’єкта на території міста (наприклад: починається від..., проходить по..., закінчується на...);
відомості про колишні або альтернативні найменування об’єкта (колишня назва об’єкта; назва, дата й номер документа про присвоєння в дію колишнього найменування об’єкта);
відомості про ліквідацію об’єкта (причину ліквідації; тип, дата, номер і заголовок документа про ліквідацію об’єкта).
2.6. Блок просторової локалізації визначає координатну прив’язку поіменованого об’єкта на плані міста та містить відомості:
про тип просторової локалізації об’єкта;
про джерело координатного опису місцеположення об’єкта;
власне координатний опис просторової локалізації.
3.7. Внесення змін в Реєстр вулиць та інших поіменованих об’єктів забезпечується Службою містобудівного кадастру Департаменту містобудування та архітектури у строк не більше двох тижнів з моменту одержання відповідного рішення Київської міської ради та інших нормативно-правових документів або виявлення необхідності внесення технічних виправлень.
3.8. Зауваження користувачів про протиріччя, що виникають при використанні інформації із Реєстру вулиць та інших поіменованих об’єктів, систематизуються й подаються Службою містобудівного кадастру Департаментом містобудування та архітектури на розгляд комісії з питань найменувань та пам'ятних знаків виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). За результатами їхнього розгляду, комісія в межах компетенції ініціює внесення змін та доповнень щодо найменувань об’єктів в установленому порядку.(!!!!)

p.s Нужно немедленно писать грамотный запрос или письмо с требованием в КМДА о внесении изменений в Градостроительный кадастр касательно адреса Освиты 16, 16а! КМДА (Градостроительный кадастр), в свою очередь, должна (должен) потребовать от КМБ документы об изменении названия и категории объекта и его этажности.
31 окт 2017 12:17
В прокуратору обращаться, на мой взгляд, основания нет и себе во вред: на время расследования дом/дома вообще могут опечатать и о внесении адреса в реестр или присвоении нового не будет и речи, дело затянется и сами инвесторы сядут в ещё большую лужу. Пока что лучше требовать на административном уровне ускорения процесса. Но по скольку все дома КГС без адреса объединяет одно - Соломенский район, есть подозрение, что дабы не созывать заседание комиссии КМДА по внесению в реестр адресов (изменению данных), они тянут резину, чтобы решить вопрос пакетом по всех объектах. Возможно нужно объединиться с инвесторами других домов...
31 окт 2017 12:30
Цитата "LadyL":

Внимание - вопрос к КГС: обращался ли холдинг в Градостроительный кадастр и предоставил ли документы об изменении функционального назначения (категории) строительных объектов и их этажности? Если обращался и документальную информацию об изменении категории и этажности предоставил, тогда будем разбираться с кадастром, если нет, тогда КГС поступил недобросовестно со своими инвесторами и, конечно же, должен данное недоразумение исправить. Думаю, это и нужно в немедленном порядке требовать от КГС.

По информации из Соломенской РДА документы не подавались, и КГС это делать категорически отказывается. Завтра после собрания можно еще раз посетить начальника отдела строительства, чтобы получить более свежую информацию.
31 окт 2017 12:54
Цитата "fenya":
По информации из Соломенской РДА документы не подавались, и КГС это делать категорически отказывается. Завтра после собрания можно еще раз посетить начальника отдела строительства, чтобы получить более свежую информацию.

КГС отказывается, но нужно найти рычаг давления, чтобы согласно постановлению КМДА и закону внести данные о новостройках в реестр, как и положено. Иначе на каком основании продаются квартиры в общаге на несуществующих этажах или зачем тогда создавался сам реестр? Нужен очень грамотный подход, чтобы надавить на КМБ. КМБ должен письменно пояснить, почему отказывается документы подавать. И да, нужны максимальная огласка и пикеты, письменные обращения в КМДА, кадастр
31 окт 2017 15:41
Может кто-нибудь объяснить мне, почему в открытой части кадастра я вижу карточку нашего объекта со всеми законными надстройками и реконструкциями, с указанием, что это реконструкция общежитий под жилые дома с повышением этажности, и она - законна, а Соломенская РГА этого не видит?
31 окт 2017 17:18
Регида ничего не ответит. Скажет обращаться письменно, к нему с вопросом о присвоении адреса,на одной из таких планерок, обращались.я написала, ответ КМБ выше.
31 окт 2017 17:28
Цитата "Tasya_Osvity16a":
Может кто-нибудь объяснить мне, почему в открытой части кадастра я вижу карточку нашего объекта со всеми законными надстройками и реконструкциями, с указанием, что это реконструкция общежитий под жилые дома с повышением этажности, и она - законна, а Соломенская РГА этого не видит?



я тоже проверяла адрес через сайт и смотрела эту инфу, и все законно было, еще аж в мае
31 окт 2017 18:36
Цитата "Tasya_Osvity16a":
Может кто-нибудь объяснить мне, почему в открытой части кадастра я вижу карточку нашего объекта со всеми законными надстройками и реконструкциями, с указанием, что это реконструкция общежитий под жилые дома с повышением этажности, и она - законна, а Соломенская РГА этого не видит?

А Вас не смущает, что дом сдан почти год назад, а в нужный статус так и не переведен? Это карта мониторинга строительства, которая подтверждает его законность. Законность строительства никто и не оспаривает. Логично после окончания строительства первого дома подать городу соответствующие документы, чтобы по данному адресу не числилась больше реконструкция, общежития, бассейн и т.д, а был жилой дом. Тем более в основных договорах купли - продажи предмет договора - готовый объект, а не реконструкция, как в предварительных. С таким подходом инвесторов КГС еще год будет всех за нос водить, пока все карту изучают, которую смотреть надо было еще до инвестирования, чтобы проверить статус строительства. А сейчас речь о других вещах. Вы не понимаете, что без адреса, не будет прямых договоров на коммунальные услуги, прописки и т.д. А если возникнет необходимость совершить какие- либо действия с квартирой (продажу и т.п.) гос. регистратор просто откажет. Или кто-то из инвесторов покупал квартиры просто, чтоб ходить на них любоваться без возможности жить и распоряжаться?
31 окт 2017 19:02
зашла на форум объекта КГС Гарматная 39г, им обьект задержали аж на 2 года, сказали на форуме(((
31 окт 2017 20:07
Цитата "Tasya_Osvity16a":
Может кто-нибудь объяснить мне, почему в открытой части кадастра я вижу карточку нашего объекта со всеми законными надстройками и реконструкциями, с указанием, что это реконструкция общежитий под жилые дома с повышением этажности, и она - законна, а Соломенская РГА этого не видит?

А кто говорит, что стройка незаконна?? Все дело в том, что база данных Градостроительного кадастра - это не карта и не картинки, это целый реестр объектов, каждый имеет свою характеристику и классификацию, а также номер-код. Например, общежития, скажем, имеют код 111, а жилые дома 222. Чтобы поменять 111 на 222 нужно, чтобы застройщик обратился с заявлением в Градостроительный кадастр или КМДА ( я не помню процедуру, но суть от этого не меняется), чтобы в базу данных внесли изменения и поменяли циферки кода. Также возможен вариант, что адрес с кодом в базе данных был анулирован, потому что во время реконструкции общаги сносились под самый фундамент. Если вы читали постановление КМДА от 2013 года о едином реестре адресов, то могли заметить, что Градостроительный кадастр имеет функцию анулирования адресов, если есть на то основание. Все изменения и анулирование, или любые дополнения также в данном реестре фиксируются. Чтобы внести изменения, правки или неточности должна заседать целая коммисия из соответствующего департамента КМДА и в течение 2 недель правки вносятся на основании Ее решения. Если же адрес с кодом был анулирован, то заново тот самый адрес может появиться в реестре только после оплаты паевого взноса застройщиком. Как то так. застройщик, проделав реконструкцию имеет право не обращаться за присвоением адреса, так как официально он существовал на момент передачи имущественных прав ему в 1999 году, когда осуществлялась приватизация объектов. Также наш юрист уточнил, что нотариус не обязан проверять адрес, а точнее его наличие в Градостроительном реестре во время регистрации имущественных прав. Данная норма прописана только для того случая, если проводилась реконструкция объекта недвижимости. Во всех других случаях обязан проверять. Таким образом одна правовая норма противоречит другой, а как результат, в купленных квартирах люди приписаться не смогут, пока ситуация с адресом не разрешится в Градостроительном кадастре с/ или без участия застройщика - тут как карта ляжет. Когда? - когда повезёт, или когда люди будут требовать. Как показывает практика, под давлением общественности в нашей стране можно и закон нужный протолкнуть, и чего-то там добиться...
31 окт 2017 20:16
Цитата "fenya":

А Вас не смущает, что дом сдан почти год назад, а в нужный статус так и не переведен? Это карта мониторинга строительства, которая подтверждает его законность. Законность строительства никто и не оспаривает. Логично после окончания строительства первого дома подать городу соответствующие документы, чтобы по данному адресу не числилась больше реконструкция, общежития, бассейн и т.д, а был жилой дом. Тем более в основных договорах купли - продажи предмет договора - готовый объект, а не реконструкция, как в предварительных. С таким подходом инвесторов КГС еще год будет всех за нос водить, пока все карту изучают, которую смотреть надо было еще до инвестирования, чтобы проверить статус строительства. А сейчас речь о других вещах. Вы не понимаете, что без адреса, не будет прямых договоров на коммунальные услуги, прописки и т.д. А если возникнет необходимость совершить какие- либо действия с квартирой (продажу и т.п.) гос. регистратор просто откажет. Или кто-то из инвесторов покупал квартиры просто, чтоб ходить на них любоваться без возможности жить и распоряжаться?

Как всегда в точку, и возразить нечего! А знаете что у КГС есть ещё один объект возводимый по схеме реконструкции общаги - дом бизнес класса на Патриса Лумумбы? (Ул. Иоанна Павла ІІ) на Печерске? На форуме инвесторы данного объекта полагают, что у них проблем с подключением коммуникаций не будет, ибо адрес уже есть старый.
31 окт 2017 20:56
Не расстраивайтесь, господа - все будем жить, как в общежитии :) а просписка - дело такое...
31 окт 2017 21:45
Цитата "LadyL":
Не расстраивайтесь, господа - все будем жить, как в общежитии :) а просписка - дело такое...

лишь бы коммуникации подвели, что б нормально существовать в доме, а палить костер в квартире от холода
31 окт 2017 22:15
А кто знает, как закончилась история с адресом на Краснозвездном 15/7? Люди тоже прописаться не могут?
01 ноя 2017 05:06
Цитата "LadyL":
А кто знает, как закончилась история с адресом на Краснозвездном 15/7? Люди тоже прописаться не могут?

У знакомых спрашивала, они думают, что у них с домом все в порядке. Прописаться успели до апреля 2017 (тогда еще этот реестр адресов при прописке не проверяли), право собственности на руках, ремонт сделали, но не заселились. А по факту те же проблемы, что и у нас. Только у нас они вскрылись раньше из-за нововведений с пропиской, а так бы тоже могли и не знать.
01 ноя 2017 05:46
Цитата "fenya":

У знакомых спрашивала, они думают, что у них с домом все в порядке. Прописаться успели до апреля 2017 (тогда еще этот реестр адресов при прописке не проверяли), право собственности на руках, ремонт сделали, но не заселились. А по факту те же проблемы, что и у нас. Только у нас они вскрылись раньше из-за нововведений с пропиской, а так бы тоже могли и не знать.

И света-воды-отопления нет? Поэтому не заселились?
01 ноя 2017 07:43
Подозреваю ,на собрании сегодня очередные "пару недель" для подключения комуникаций наобещают. И это не смотря на отсутвие адреса и ,как следствие, вообще перспектив подключения в ближайшее время. :faceoff:
01 ноя 2017 08:57
Цитата "LadyL":
А кто знает, как закончилась история с адресом на Краснозвездном 15/7? Люди тоже прописаться не могут?


краснозвездный 15/7 это дом в кот библиотека рядом с нашим??
01 ноя 2017 09:20
Нет, это чуть дальше, который новый, возле самого проспекта (на месте старой Шашлычной)))
01 ноя 2017 10:39
Есть предложение собраться всех инвесторов и хозяев квартир в субботу в 12:00 и соглосовать дальнейшие действия
Всі звіти про надійність новобудов безкоштовно
Обирайте новобудову в каталозі Білдконтролю та отримуйте звіт про її надійність. Це корисно.
Подробнее
1. . .3941. . .96
Сучасні шалє із морським краєвидом
Новенькі модернові будинки у затишному містечку на березі середземного моря серед мальовничих гір
Подробнее
+34624407828xxxx