Подать объявление

ЖК Петровский квартал | Novbud | Петровское

ЗастройщикNOVBUD
Сдача ЖК2013 - 2022 г.
Планировки
от 18 000 Грн/м²
Карточка Домик
Индекс надёжности
-22из 220
Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можно выбрать 1 вариант ответа. Можно менять ответы. Всего голосов: 89.
18/20%
14/16%
31/35%
17/19%
9/10%
1. . .373840
17 янв 2021 17:06
Будь ласка, читайте уважніше, тоді мені не доведеться Вам повторювати двічі: Новбуд досі не здав будинки, які обіцяв добудувати ще у 2017-у році. Із того, що вони обіцяли здати у 2017 в ПК, здали 11-лінію у 2018-у та 1-лінію ПК-5 у 2019-у. Очевидно, що затримка кожної наступної лінії йде по наростаючій, і станом на 2021 обіцяну до кінця 2017-го року 12-лінію досі недобудовано, тому фантазувати про швидку добудову усіх наступних ліній - трохи наївно, тому абсооютно недоречно. Час-від часу дивлюсь інформацію одного з інвесторів 12-ї лінії,тому дуже навіть уявляю, скільки часу при нинішніх темпах її доводитимуть до ладу. При нинішніх темпах нема підстав вважати, що це станеться у цьому році.

Звісно, ніхто нікому не забороняє мріяти і фантазувати. Я, поки був інвестором 12-лінії, також намагався передбачити якийсь оптимістичний та песимістичний сценарій, однак реальність виявилась гіршою за будь-які прогнози.
24 янв 2021 18:51
Добрый вечер, подбираем Квартиру для мамы, которая копила на неё всю жизнь. Ещё утром посетив отдел продаж «Петровский квартал» сделала вывод, что это один из самых крутых застройщиков и мы будем инвестировать! Но сейчас, почитав пол часа отзывы, просто в шоке 😞😞😞Нам так все круто рассказывали((( а сейчас не понимаю как быть, где правда? (( подскажите плиз, стоит ли инвестировать? Какая ситуация в ЖК на сегодняшний день ? 😞😞
24 янв 2021 19:38
Подивіться на індекс надійності в горі цієї сторінки. Від початку 2019-го забудовник не зміг ввести в експлуатацію жодного будинку в жодному ЖК. Те, що вводилось в експлуатацію у 2018-2019 в Петрівському кварталі - це будинки, здача яких затягнулась ще з 2017-го. Якщо хочете квартиру саме в Петрівському кварталі - пошукайте по переустцпці в раніше розпроданих лініях. По-перше - з інвесторами, які замахаличь чекати, можна поторгуватися, по-друге - у давно розпроданих ліній більше шансів бути коли-небудь добудованими, ніж у тих, які забудовник намагається напарювати зараз.
25 янв 2021 08:31
Большое вам спасибо ☺️
03 фев 2021 04:45
Если Вам нравится это место, но готовы рассматривать другие ЖК, обратите внимание на Софиевскую Сферу и Львовский Маеток. Там рейтинги гораздо выше и есть готовые квартиры за нормальную стоимость. Кроме этого они на пару км ближе к Киеву.
03 фев 2021 19:49
на пару километров ближе к Киеву - это хуже.. МАРшрутки!!!! На Петровском можно сесть, на Европейке - можно влезть, а дальше только стоя и то если влезете... На машине ДА - дальше на 1-2-3 км, но на машине вы сидите и слушаете музыку - согласитесь не большой напряг. А пешком и так с Киева НИКТО не ходит
04 фев 2021 21:00
Якщо байдуже на час проведений у дорозі та на вартість проїзду - тоді є смисл заселятися у Білогородці. Якщо треба швидше та дешевше - краще обрати Софіївську Борщагівку.

При подальшій забудові велика ймовірність того, що сісти неможливо буде біля Петрівського, в той час як з нового масиву Софіївської Борщагівки, найімовірніше, з'являться нові маршрути з вибором напрямку як до Академмістечка, так і до Теремків. У більш віддаленій перспективі, з якою можна ознайомитись на ДПТ та Генплані Софіївської Борщагівки, передбачено продовження швидкісного трамваю до Білогородки. Лінія пройде поза ЖК Парк Резеденс та новими чергами Львівського маєтку, Петрівський квартал лишається осторонь.

Власне саме незручність та безперспективність розташування Петрівського кварталу зіграла одну з ключових причин, чому ми у 2018-му позбулися по переуступці майнових прав на квартиру в 12-й лінії. Але, як виявилося, проблемне місцерозташування - це ще не найгірша сторінка цього ЖК. Найбільша проблема - Петрівський квартал припинив введення житла в експлуатацію. З лютого 2019 не здано жодного будинку, хоча до 2017-го нормальним було здавати пару нових ліній протягом року. 2017-рік став наче якимось водорозділом - кожна наступна лінія стає проблемнішою за попередню. І в результаті - байдуже мені, якої заповненості маршрутки звідти їдуть станом на сьогоднішній день: квартира, майнові права на котру мені належали, досі не готова. Страшно подумати і уявити себе в ситуації, якби порожняче місцерозташування мене не підштовхнуло продати майнові права тоді, коли продати їх було більш-менш не важко, забудовник тоді ще не зажив такої дурної слави. Тоді вже проглядається ознаки того, що забудовник явно не той, що колись, але про те, що він опуститься аж на таке дно, ще не передбачалось.
08 фев 2021 15:33
ZMaster, в подальшій перспективі забудується де??)))) В полі біля Паркового???)))) Насмішили.. Може і забудується, років через 200))) А квартал добудується і запустять свою маршрутку, не переживайте за нас)) Повторюсь: лучше місце в Софіївській борщаговці подалі від Киева, де можна сісти в маршрутку.
08 фев 2021 22:15
Алекс Инвест, добре, що хоч комусь в цій темі весело. Тимнеменше, коли у 2016-у починали продавати квартири в 12-й лінії петрівського кварталу, то по іншу сторону Бишівської траси за парою будинків Софіївської сфери починалося неторкане поле з бур'янами вище людського зросту. За цей час, поки Новбуд ніяк не збудує нещасну 12-лінію, окрім цілої купи будинків Софіївської сфери там з нуля виросли та були заселені три новеньки квартальчики Лвівського маєтку, зараз заселяється перший будинок Софіївських липок та будуються наступні, скоро перший будинок Парк Резеденс за готовністю випередить 12-лінію ПК, розпочато будинки ЖК Парк Резеденс клубний, і ще кілька гектарів землі обгородили будівельним забором для поки-що невідомого ЖК. Поле в тому районі реально розвивається такими темпами, що менеджери Петрівського кварталу навіть в своїх найекзотичніших обіцянках вже давно не наважуються озвучувати подібні темпи. А в реальності - кілька років фасад ніяк не можуть доробити. Про власну маршрутку забудьте хочби тому, що у вас їй навіть нема де безпечно розвернутись. Увечері не усі таксисти наважуються заїзжати в забитий нафіг припаркованими автмобілями двір.
09 фев 2021 16:42
Немного вас просвещу по поводу МАршруток, как бывший маршрутчик(была 1 машина) с Днепра)) и человек который имеет в друзьях больших маршрутчиков (более 10 спринтеров) в Г. Днепр...Самое РЕНТАБЕЛЬНОЕ место для маршруток в СОФиевской борщаговке- ПЕТРОВСКИЙ КВАРТАЛ, идеальное место возле Петровского городка.. Понять это ЭЛЕМЕНТАРНО... Маршрутки от Петровского квартала проходят ВСЕ!!!!!!!! ВСЕ!! 13 или 14 комплесов Софиевской борщаговки - поэтому здесь самое выгодное место... А застройщик НЕ НУЖЕН.. Когда это выгодно - сам бизнес (возможно и я в том числе) поставят машины, главное что б разрешили.. В Днепре на маршрутах стояли машины депутатов, ментов, прокуров..и влезть в этот бизнес не так просто.. Все считают деньги.. Больше всего денег будут приносить маршрутки возле Петровского квартала...ОСОБЕННО если ВСЕ остальные комплексы: Уютный, Сфера, Львовский и т.д. затрояться))).. Больше людей- больше денег))) Все элементарно... Проезд в Днепре - 8грн. (и это по брущатке вгорку-вниз) проезд от квартала 18!!!!!!! по прямой, относительно хорошей дороге.. А насчет других комплексов типа Уютного: сомневаюсь о какой-то РЕНТАБЕЛЬНОСИ, просто рекламная акция, закончится стройка- закончится маршрутки - в минус себе НИКТО работать не бедет
09 фев 2021 18:58
Навіщо перевізникам створювати маршрут від Петрівського кварталу, якщо за Вашими ж словами для перевезення його мешканців цілком вистачає місця в автобусах, які проїзжають повз нього? І яка рентабельність погоджувати нові маршрути з Святопетрівського, коли є можливість заробляти на зростаючому пасажиропотоку із Соф. Борщагівки? Майже ідеальне місце для кінцевої може бути біля Європарку, там і торгівельний центр буде зацікавлений поділитись клаптиком парковки для кінцевої зупинки, заради пасажиропотоку, котрому зручно буде після роботи закупитисья у них. Коротше - не переживайте, місцеві депутати та чиновники розберуться, як їм поділити між собою пасажиропотік. В будь-якому разі - у мешканців Соф. Борщагівки більше шансів дочекатися нових маршрутів, ніж шансів у інвесторів Новбуду дочекатися своїх квартир.
12 фев 2021 14:25
ZMaster, заметно что вы далекий от бизнеса и от понятия слова РЕНТАБЕЛЬНОСТЬ)).. Петровский Квартал самый Интересный КУсок пассажиропотока т.к. здесь живет БОЛЬШЕ ВСЕГО людей))) и вы сказали правильно: если сделать тупик возле Европарка, то жители ПК туда ходить не будут!!!!!! а будут садиться на мимо проходящие маршрутки. ЭТО ЭЛЕМЕНТАРНО!!!!!! Повторюсь самый интересный маршрут от Петровского Квартала (точнее от конца ПК)!!!!! считайте людей, считайте деньги и все!!!!
12 фев 2021 20:26
Алекс Инвест, можете вдвічі або втричі збільшити кількість знаків оклику в своїх повідомленнях з текстами, котрі впринципі повторюють багаторічні обіцянки відділу продажів про власну маршрутку від Петрівського кварталу, і навіть прикріпити власне селфі з ударами п'яткою в груди. А можете спокійно, як бізнесмен художнику для початку показати мені на Генплані ЖК місце, де буде кінцева і де будуть зупинки. На старих планах, доречі, забудовник принаймні малював зупинки, на останніх я їх не бачу. Наразі із загальнодоступної інформації лише те, навіть територію під високовольтною ЛЕП забудовник планує розділити на паркомісця і продавати по кілька тисяч доларів. І факт, що навіть багатьом таксистам не хочеться заїзжати на територію кварталу, не дивлячись на "бізнес". Хочете їхати - прогуляйтесь поближче до шлакбауму.
16 фев 2021 08:45
ZMaster, виключіть обіду і просто думайте як бізнесмен!!!!!!!!!! ДЕньги самое главное что считают ВСЕ!!!!!!!! Почитайте все что выше написано. Причем здесь застройщик??????? я говорю о рентабельности маршрута!!!!!!!!!! Самый рентабельный - это конец (тупик) КВАРТАЛА!!!!!!! Места там есть достаточно!!!!! Где больше клиентов (пассажиров) там больше денег- больше РЕНТАБЕЛЬНОСТЬ - все. обижаетесь вы на НОВБУД не обижаетесь, это НИКОГО!!!!! не волнует. Все считают ДЕНЬГИ!!!!!!!! Ваша обида на НОВБУД затуманила вам глаза и кроме кричать ВСЕ ПРОПАДЕТ никаких аргументов.. Знаки !!!!! ставятся что б вы кроме обиды смогли ВИДЕТЬ то что я аргументировано говорю)))))
17 фев 2021 07:10
Алекс Инвест, якщо нема аргументів, то найпростіше придумати якусь начебто образу для співрозмовника, і навколо цього крутити якісь історії. Не треба тої демагогії, яку вливає відділ продажів: просто візьміть, і покажіть на Генплані місце, де нормально зможуть розвернутися і стояти перед відправкою маршрутки. Вул. Хмельницького вже зараз перетворена на смугу трешу та перешкод, по якій іноді легковушкою непросто маневрувати та об'їзжати з обох сторін натикані впоперек дороги автомобілі. І ситуація з кожним роком погіршується, хоча ще пару років назад я думав, що гірше нема куди. При цьому сторона вулиці з парною нумерацією навпроти Петрівського кварталу ще не уся забудована. При цьому припарковані вздовж дороги авто тягнуться далеко в поле. Що буде, коли забудується поле і обидві сторони вулиці - уявіть самі.
Майнових прав по переуступці позбувся не через образу, або якісь інші емоції. Керувався виключно холодним розрахунком, уявляючи щоденні перспективи вибиратися з визріваючого гетто, в яке обіцяє остаточно перетворитись місцевість після виконання забудови Генплану. Але - це лише за умови виконання плану зубудови, в чому наразі є підстави сумніватися. Про яку маршрутку можна думати вибираючи ризик інвестувати в цю діру? Нащася, я "надто далекий від бізнесу", щоб мріяти про таке.
18 фев 2021 15:37
ZMaster, 3(три) машины поставить негде?? насмешили)) 3 стоят, 4 в дороге, 3 на Академе.. Повторю: достаточно места для 3х машин!! А там места за кварталом можно найти на 150 машин!!! в сторону Белогородки много полей и места))) Главное что б конечная остановка была за ПЕТР. кварталом. Почему? смотри выше писал!!!!!!!!!!!!! Машины НЕ от застройщика!!!!!!! Тепер про діру))) в цю діру ви самі гроші вложили))) ЧОМУ??)))))
19 фев 2021 06:52
Алекс Инвест, читайте уважніше. Втретє прошу вказати місце не Генплані, де може бути кінцева маршруток. Ще раз повторюю - по Хмельницького увечері легковушкою проїхати складно, не те що розвернути і поставити кілька маршруток, увечері одну легковушку нереально припаркувати. Ще раз повторюю - це при тому, що парна сторона вулиці ще не забудована, і мешканці Петрівського зараз мають можливість паркуватись по обидві сторони, і розтягувати "парковку" далеко в поле, котре поки також не забудоване. Ще раз повторюю: якщо раптом так станеться, що якимось дивом НОВБУД таки виконає обіцянки перед інвесторами і добудує продані в полі квартири - ситуація з рухом і можливістю припаркуватися на Хмельницького ще погіршиться в рази.

Нафіга туди їхати маршруткам і узгоджувати із Святопетрівського сільрадою маршрут, якщо і так багато хто з мешканців Петрівського ходить пішки до Європарку банально тому, що не хочуть платити вартість проїзду від Святопетрівського? І якщо маршрут від Петрівського такий супер-вигідний для перевізників, про що так багато років розповідають продавани з Петрівського, то чому він досі існує лише в новинах майбутнього часу?
01 апр 2021 06:17
Доброго дня! Хочу поділитися інформацією, що допоможе людям, або хоча б заставе задуматися, при підписані договорів саме з цим забудовником (реальні факти):
1. Якщо у ваших договорах немає наступного словосполучення:"введення в експлуатацію" у пункті зобов'язання продавця, то продавець (НОВБУД) не зобов'язаний у ДАБІ якось узаконювати житлові будинки. Це суто проблеми покупця. Зазвичай, НОВБУД пише наступні подібні, але із іншим значенням, словосполучення: "готовність до експлуатації" та "прийняття в експлуатацію" (можуть бути і інші варіанти). Це зовсім різні речі.
2. Звертайте увагу на те, що такого типу договори не зовсім цивільно-правові. Вони більшою мірою відносяться до господарського права, оскільки поняття "введення в експлуатацію" не існує в цивільному праві, проте є у господарському. А отже, якщо в договорі існує пункт, що продавець та покупець погоджується, що даний договір є цивільно-правововим, то вже можете забути про пеню та штрафи до забудовника.
3. Важливими також є і терміни виконання договорів. Згідно ст. 252 ЦК України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. У статті 252 ЦК відсутні такі поняття як: "орієнтовний" та "квартал".
4. І найголовніше: реєстрація покупцем права власності можливо виконати лише після ВВЕДЕННЯ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ будинку.
ПС: також звертайте увагу в договорах на не прописані механізми складання різних актів, тощо (якщо проведення акту обстеження квартири робить саме продавець, який же і продає вам квартири - то про якісь зауваження і тим більше до перевиконання будівельних робіт можна забути). Це стосується в першу чергу роботи по інженерним комунікаціям (водо- ,газо- ,електропостачання, теплозбереження, вуздів даху і т.д.).
10 май 2021 21:32
я просто скажу что вообще ни одна существующая схема инвестирования в нашей стране не предусматривает передачу прав собственности сразу, это связанно с ущербным законодательством которое пока никак нормально не регулирует процесс. закон "об инвестиционной деятельности" кривой и косой, и абсолютно все схемы финансирования имеют как определеннные плюсы так и минусы. вопрос вкладывать или нет в конкретного застройщика лежит лишь в плоскости его репутации: сколько сдал объектов до этого, какой результат получили инвесторы, ну и как обстановка в целом на рынке - пандемии, локдауны, финансовые кризисы, выборы, вот это все
15 июнь 2021 09:12
Гарний сюжети про NOVBUD


Всі звіти про надійність новобудов безкоштовно
Обирайте новобудову в каталозі Білдконтролю та отримуйте звіт про її надійність. Це корисно.
Подробнее
1. . .373840
Всі звіти про надійність новобудов безкоштовно
Обирайте новобудову в каталозі Білдконтролю та отримуйте звіт про її надійність. Це корисно.
Подробнее