Жилой квартал Файна Таун | KAN Development | ул. Салютная
Застройщик | KAN Development |
Сдача ЖК | 2019 - 2024 г. |
Планировки | от 49 400 Грн/м² |
Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можно выбрать 1 вариант ответа. Можно менять ответы. Всего голосов: 227.
12/5% | ||
15/7% | ||
44/19% | ||
59/26% | ||
97/43% |
nois2001
n
Новичок
12
11 октября 2019
28 апр 2020 04:38
Цитата "Whatever1 » 23.04.2020 11:40":А що коментувати то? "У задоволенні адміністративних позовів відмовлено повністю". Був позов до суду і КАН суд виграв. Яких коментарів ви очікуєте?
Коментарів на тему: яким чином це стосується нашого житлового комплексу? У чому була суть претензії ? Які ще процеси тривають зараз?
Whatever1
W
Новичок
6
16 сентября 2019
28 апр 2020 09:27
Цитата "nois2001":
Коментарів на тему: яким чином це стосується нашого житлового комплексу? У чому була суть претензії ? Які ще процеси тривають зараз?
Я ніякого відношення до забудовника не маю. Також я не юрист. Коротше я звичайний інвестор, який просто вміє читати і потратив 5хв, щоб таки почитати інформацію надану ЛУН. Тому всі мої відповіді - засновані на власному розумінні, чи здогадках, але я можу в чомусь і помилятись.
1) Наскільки я розумію, судовий позов був щодо скасування законності забудови. Яким чином це стосується ЖК? Ну виходить майбезпосереднішим.
2) Зараз забудова законна, а місцеві жителі хотіли зробити її незаконною. Наскільки я розумію - це були власники гаражів, що забудовник планував знести.
3) "Які ще процеси тривають зараз?". Не думаю, що хтось хоч колись, будь то забудовник чи інша особа, чесно дасть вам відповідь на це питання, але ви можете пошукати відповідну інформацію у реєстрах судових справ, чи т.п.
Якщо Вас справді цікавлять ці питання, то рекомендую Вам звернутись до забудовника, який має відповіді на ці питання від кваліфікованих спеціалістів, а не запитувати у незнайомих людей на непов'язаному з забудовником форумі.