Подать объявление

"Жилой дом Номер Один", Борисполь, ул. Толстого, 1 - "Альтис-Девелопмент"

Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можно выбрать 1 вариант ответа. Можно менять ответы. Всего голосов: 26.
1/4%
1/4%
2/8%
5/19%
17/65%
1. . .106108. . .126
25 дек 2017 20:44
Я всегда говорил что здадут в сендябре-не угадал.
Я не ношу розовых очков.
В первом своем жилье делал ремонт в попыхах-сейчас не хочу повторять прошлых ошибок!
Ну какая разница, лично мне, будет это осенью или зимой, в 2018 или 2019 году-это наша квартира, она нам безумно нравится, мы в ней планируем жить и ремонт будем делать розмеренно, с душой.
Спешить точно не буду, да и курс бакса заставляет быть сдержанным в амбициях!
27 дек 2017 12:31
Шановний забудовнику, сьогодні при підписанні договору на обслуговування газового котла з сервісною компанією виявилося, що Ви не заповнили наші сервісні книжки.

Я вже спрямувала питання до ЖЕКу, як організації, яка прийняла будинок на свій баланс, проте зовсім не зрозуміло, чому Вами не було заповнено наші сервісні книжки на газовий котел? Там має бути назва і серійний номер котла (це ми й самі можемо переписати), дата продажу і печатка продавця, а також ім‘я особи, яка здійснила монтаж котла!
Просимо якнайшвидше допомогти ЖЕКу вирішити цю проблему, щоб при підключенні газу ми змогли користуватися котлом, який буде взято на гарантійне обслуговування лише за умови належного оформлення документації.
27 дек 2017 16:44
Цитата "Miracle12":
Шановний забудовнику, сьогодні при підписанні договору на обслуговування газового котла з сервісною компанією виявилося, що Ви не заповнили наші сервісні книжки.

Я вже спрямувала питання до ЖЕКу, як організації, яка прийняла будинок на свій баланс, проте зовсім не зрозуміло, чому Вами не було заповнено наші сервісні книжки на газовий котел? Там має бути назва і серійний номер котла (це ми й самі можемо переписати), дата продажу і печатка продавця, а також ім‘я особи, яка здійснила монтаж котла!
Просимо якнайшвидше допомогти ЖЕКу вирішити цю проблему, щоб при підключенні газу ми змогли користуватися котлом, який буде взято на гарантійне обслуговування лише за умови належного оформлення документації.

Доброго дня.
Згоден. Це неподобство.
Приносимо свої вибачення.
Найближчим часом разом з ЖЕКом розберемося, можливо передбачалося, що це буде проставлятись при запуску котла – якщо не так, то все виправлять.
Щоб усім мешканцям і нам і ЖЕКу було спокійно, дійсно, документи на прилади мають бути оформлені повністю і своєчасно.
27 дек 2017 16:45
Цитата "zheka3789_2":
Альтіс, доброго ранку!
Вчора підписав договір на сервісне обслуговування котла з компанією "Віалант", яку Ви й порадили. Я не перший і не останній.
Так от - вони попередили, що перший пуск котла буде лише з паспортом на котел, без нього ні. Тому логічне запитання - де взяти паспорт на котел, який мав би бути виданий Вами???? І його немає не лише в мене, а у всіх власників неймовірного комфорт-будинку "№1".

Доброго дня.
Усі документи стосовно Вашого помешкання, і зокрема, котлів можна отримати у тимчасовому приміщенні ЖЕКу, вул. Толстого 1.
У ЖЕКу Вам повинні надати:
- паспорт на лічильник води;
- паспорт на газовий лічильник;
- паспорт на газовий сигналізатор;
- паспорт на опалювальний котел;
- сервісну книжку на котел (вона ж гарантійний талон).
Тел: 066 496 73 60.
Якщо будуть виникати якісь непорозуміння, будь-ласка, звертайтесь, будемо разом вирішувати.
27 дек 2017 16:45
Цитата "Ellynka":
Вопрос к застройщику. По лифту в 1-й секции всё-таки что-то будет делаться? Скрежещет - жуть. И на лестнице между первым и вторым этажами замокает от текущего козырька над входом. ЖЭК подкрашивал, но пошёл снег и начал таять...

Да, по лифтам в 1й и во всех остальных секциях ситуация со скрежетом будет исправлена. Очистка от пыли и поверхностное профилактическое смазывание оказались недостаточными. А процесс передачи лифтов эксплуатанту, чтобы уже он как и подобает сделал более полное сервисное обслуживание, к сожалению, потребовал больше времени.
Ситуацией с лифтом занимаются. В ближайшее время будет исправлена.
27 дек 2017 16:46
Цитата "Duglas":
Интерсная ситуация!! Когда мы тут обсуждали возможность самостоятельной закачки воды в систему отопления( не помню в этой ветке или по ЖЭКу), то застройщик, на мой взгляд немного не этично выразился в адресс владельцев и инвесторов. Ну да ладно.


:no-no: Не-не, никаких ладно. Просьба опишите, в чем и где была неэтичность подробнее. Если я случайно с неэтичничал – прошу прощения. Правда, есть уверенность, что всего лишь возникло недопонимание.

Цитата "Duglas":

По сути что было написано!!? " мол, подождите вы с отоплением!! Без газа то вы котел не включите!! Еще ж ни кто не подключил газ!!
Но мы то все думали, чтт проблем не будет!! Две недели на внесение в базу данных и вперед!! А тут выесняеться вот такое!! Может застройщик что то знал? Или до сих пор знает?? У меня закрались подозрения!!

Предположим застройщик знает, что будет какая-то заминка с газом. Было бы верхом глупости для застройщика говорить жильцам – идите, подключайте газ.

Цитата "Duglas":

Не хочу ни кого " злить", но ПОРА ЭТОТ ВОПРОС ЗАКРЫТЬ!! Дать людям газ и возможнось самостоятельно закачать воду в систему отопления!! И будет всем счастье!! Спасибо.


На счет «злить» - точнейшее недопониманию. Подробнее, раскрою, что имелось в виду касательно «злить» в ответе ниже форумчанину .bloom..
27 дек 2017 16:47
Цитата "Duglas":
Кроме инвесторов тут еще и законные владельцы есть, которые уже и договор с ЖЭКом подписали о предоставления услуг!! А их, этих самых заветных услуг не получают!!Почему?? И это дом сдан в эксплуатацию
!! Жалко, эксплуатировать его нельзя!! без коммуникаций!! Ну сколько можно!!? Дом нравиться, действительно красиво и комфортно, но блин!! Эти палки в колеса надоели!! Понятно, что до весны переехать уже не получиться, да и нету смысла, ну хоть ремонт делать с отоплением на минимуме можно же??!! Достали!! Обидно


Так выглядит, как будто ЖЭК не отказывается предоставлять какие-то услуги, не дает коммуникации.
Электричество через ЖЭК Вы получаете. Газ – ЖЭК не поставляет. Единственно, что сейчас не дается через ЖЭК – это централизованная вода. Если жильцы будут готовы топить зимой и в МОПах будет необходимая температура (выше температуры замерзания воды) – вода будет пущена. При этом, что пошли на встречу законным владельцам и даем т.н. тех. воду для ремонтов.

Правда, очень обидно, когда жильцы не желают вникать, что все делается для их же блага, и находить общие «работающие» решения.

Цитата ".bloom.":

Альтіс, доброго дня, добросовісні забудовники навпаки, організовують співпрацю з організаціями так, щоб це було в інтересах їхніх інвесторів.

Більшість інших забудовників дійсно працюють «навпаки». Нажаль, якщо Ви дійсно вважаєте, що у Борисполі є більш «добросовісні забудовники», то мушу констатувати, що Ви помилились з вибором забудовника і ЖК.
Можливо Вам було б більш до вподоби, як у інших забудовників:
- йти на поступки інвесторам (наприклад, кабелі до квартир, відеодомофони, щось перефарбовувати / переробляти) - ноль;
- комунікацій з інвесторами – ноль;
- криві стіни з 3-4 видів несертифікованих матеріалів;
- затримки у сдачі по 8-12 місяців;
- реальне підключення комунікацій, пуск ліфтів у кращому випадку через рік;
- кажуть, там ще й ціни нижчі.

Цитата ".bloom.":

Такого, щоб "ми поспілкуємось, але так щоб сильно їх не злити" я вперше чую. Я прям уявляю, як це відбувається.

Нажаль, думаю, що навіть не уявляєте, що і як робиться на користь інвесторів/ власників/мешканців.


Цитата ".bloom.":

З таким підходом, то газконтора та інші почнуть співпрацювати з інвесторами наступної зими, поки нагуляються, навідпочиваються, попідключають інвесторів інших жк та ін.

«попідключають інвесторів інших жк» - будь-ласка, скажіть, які жк і з індивідуальним газовим опаленням зараз підключаються, і через це наші інвестори чекають? Нам такі не відомі.

Цитата ".bloom.":

Я розумію, що Вам не горить і ви не поспішаєте, на відміну від інвесторів.

Нам це горить, ще більше ніж багатьом інвсеторам, судячи з того, як поки не дуже багато хочуть опалювати оселі. Може це здається дивним, але ми зацікавлені, щоб в усіх наших будинках мешканці якмога швидше засілялися й жили. Відверто - це нам вигідно при наймі з репутаційної і в результаті з комерційної точки зору. Саме тому, ми як забудовник, не «вмиваємо руки», передавши будинок ЖЕКу, а приймаємо участь у перехідному періоді запуску нормального функціонування будинку.

Цитата ".bloom.":

Дуже прикро, коли забудовник півроку обіцяє дуже багато того, чого не виконується. Це я ще ніколи не розписувала тут скільки представниками забудовника було обіцяно поза форумом по термінам і якості, і скільки і клялись, і били себе в груди. :faceoff: Кожного разу намагались вірити, що все випадковість і накладки. :faceoff:


Будь-ласка, не тримайте це в собі, кажіть відкрито на форумі, що обіцяли і клялись «представники забудовника» (сподіваюсь, це були не охоронці або робочі з будівництва) зробити і об’єктивно не зробили? Ми відповідально відносимось до своєї справи і відкриті.


Цитата ".bloom.":

Головне ж, щоб вони бідні не розізлились. :faceoff: Нічого, що вони взагалі-то на роботі, як і Ви, до речі. А то таке враження останнім часом, що багато людей цього не усвідомлює.

Тепер стосовно моєї фрази, щоб «не злити газовиків». Це необхідно пояснити.
1. У нас не має жодних якийсь суттєвих проблем з газовиками та іншими службами бо ми все робимо в межах норм, або просто не робимо, якщо це не вписується у норми. Тому ми маємо усі законні важелі відстоювати свої позиції, і де потрібно вчиняти певний тиск, якщо процес чомусь застопорився. Саме тому, ми доволі швидко (на відміну від практики забудовників) підключили комунікації до будинку, і зокрема, пустили газ.

Справа у тому, що мешканці/інвестори/власники навпаки дуже полюбляють, а деякі, навіть, вже це запланували – порушувати норми газовиків: труби прикрити, замазати і закрити плиткою вхід газової труби у міжповерхове перекриття, взагалі труби порізати та переставити, плиту розташувати у іншому місці, поставити іншу плиту без відома газовиків, зробити арку на кухню і т.п.

2. Є мрії, плани, а є об’єктивна реальність. І дуже багато проблем виникає через бажання не помічати цю реальність.
На ринку будівництва, не лише Борисполя, а й по всій Україні існує практика, що у забудовників, особливо, у будинках з автономним опаленням, після здачі у експлуатацію комунікації (в основному вода, газ), з’являються не раніше, ніж через рік. Тобто, якщо, будинок, навіть зданий у І чи ІІ кварталі, частина мешканців за літо зробить ремонти, то наступної зими все одно не підключають комунікації, бо кількість мешканців, що опалюються замала.

До речі, пан АгроноМ1982, дуже правильне питання з цього приводу підіймав:
Цитата "АгроноМ1982":
питання.чисто теоретичне,підкреслюю.ну переживемо ми цю зиму,а на другу знову не набереться 50% власників,що ввімкнуть котел на мінімум.і що?жек відключить водопостачання?знову дикість.20 теплових пушок вирівшують всю проблему.і для такого холдингу це дрібниці.поправте мене щодо наступного року.


Ми ж, у своїх будинках, намагаємось відійти від цієї практики, і робимо все, щоб пуск комунікацій по квартирах був якмога швидче. Кількість реалізованих квартир для цього у Житловому будинку №1 більш ніж достатня. Просто ці не відбувається миттєво – є певний розумний перехідний процес. І у Житловому будинку №1 все це буде набагато, набагато швидше!

3. Так ось, газовики, цю практику на ринку (мінімум рік) дуже добре знають, бо газ підключають вони. Крім того, вони також знають, як мешканці люблять трошки десь там труби прикрити, тощо (напевно ж самі так роблять) – усі ж живі люди. Також, хтось там може сам мріяв квартиру у такому будинку і т.д. і т.п. І вони ж розуміють, що коли ми пустили газ у будинок, а потім вимагаємо як найшвидше пускати газ по квартирах – то це не стільки ми вимагаємо, а мешканці.

Так, вони на роботі. І якщо їм транслювати таку поведінку, як деякі наші власники звертаються до ЖЕКу, то все могло б перерости у таке: добре, буде вам газ – прийдуть і пустять у квартиру. А потім прийдуть після Вашого ремонту, опломбують лічильник, оштрафують за закриття труб і т.п., і накладуть вимоги переробити ремонт, а потім повторне платне підключення. Щоб Ви розуміли, вони мають право перевіряти (за нормальних умов!!!) один раз на місяць, а за потреби й частіше. Звісно, вони так не ходять, але якщо захочуть – то можуть.
Я не кажу про конкретно Вас. Для нас важливо, щоб жоден наш мешканець не мав проблем, бо це також внесок у репутацію будинку щасливих людей.

Мешканці люблять теоретизувати, а ми завжди спираємося на реальний досвід та враховуємо усі ризики, про які мешканці навіть не уявляють. І це не жарти, на попередніх об’єктах був реальний досвід коли на вимогу газовиків люди були змушені переробити дуже не дешевий ремонт у пів-квартири, або ж сиділи б без газу.
Не треба перегибати палку, всюди працюють люди.

Це все я до чого. Будь-ласка, зрозумійте, що ми як забудовник приймаємо активну участь у найшвидчому підключенні комунікацій, але ми змушені враховувати часто протилежні інтереси але усіх мешканців одночасно! і робити усе так, щоб потім не було проблем ані у мешканців, ані у ЖЕКу, ані у нас.
Певні процеси набагато складніші, ніж виглядають «обивательским» зором.

До речі, вже частина мешканців почала звертатись до газконтори. Якщо, Вам будуть відмовляти у укладенні договору та будуть вимагати щось на кшталт проходити повірку газових сигналізацій, то будь-ласка, зверніться до ЖЕКу. Ми виділимо людину, яка «візьме за руку» когось з Вас («першопроходців») і разом пійде з цим власником до газконтори. Щоб прорубати це коло. Ми самі зацікавлені , щоб все відбулося швидко і м’яко.
:yes:
27 дек 2017 19:22
Цитата "Жилой дом Номер Один":


Більшість інших забудовників дійсно працюють «навпаки». Нажаль, якщо Ви дійсно вважаєте, що у Борисполі є більш «добросовісні забудовники», то мушу констатувати, що Ви помилились з вибором забудовника і ЖК.
Можливо Вам було б більш до вподоби, як у інших забудовників:
- йти на поступки інвесторам (наприклад, кабелі до квартир, відеодомофони, щось перефарбовувати / переробляти) - ноль;
- комунікацій з інвесторами – ноль;
- криві стіни з 3-4 видів несертифікованих матеріалів;
- затримки у сдачі по 8-12 місяців;
- реальне підключення комунікацій, пуск ліфтів у кращому випадку через рік;
- кажуть, там ще й ціни нижчі.

Будь-ласка, не тримайте це в собі, кажіть відкрито на форумі, що обіцяли і клялись «представники забудовника» (сподіваюсь, це були не охоронці або робочі з будівництва) зробити і об’єктивно не зробили? Ми відповідально відносимось до своєї справи і відкриті.
:


Так, Альтіс, уявіть собі помилились, тому в даний момент розглядаємо варіант продажу квартири, тому Ваша самовпевненість не в тему. Ви б краще реально робили всю ту "якість", про яку мільйон разів заявляли. До речі, якщо передумаємо, то можемо Вам подарувати Ваші "суперпупер якісні" радіатори з кімнат, від яких профі просто "в захваті". Хоча, якщо для Вас Ваші двері в квартири такі, що мінятиме лише частина людей за Вашими словами, то не дивно. Тільки у Вас бачила двері, полотно яких вигинається просто від натискання ручки. Я не знаю, хто з власників зможе з ними жити, навіть тимчасово. :faceoff:
Навіщо було таке ставити "для галочки" і закладати це в ціну квартири інвестору, якщо кожному потім це "добро" однозначно треба одразу викидати.

У Вас не вперше читаю ставлення, що Бориспіль типу якесь село, і "нічого очікувати якості і орієнтуватись на інші міста". Якщо три забудовники будуватимуть погано, то можна будувати на 1% краще за них і кричати, що ти найкращий. Я не знаю, може Ви думаєте, що люди тут безвилазно сидять, але ми дуже багато часу проводимо в інших містах, користуємось послугами і сервісом компаній, тому не потрібно тикати "як в Борисполі", а треба робити ЯКІСНО, а не просто кричати лозунги. А то Ви, як депутат, який розказує, що він крав, бо ось той депутат також краде і він кращий, бо вкрав лише мільйон, а той вкрав мільярд.

Чуючи про якість, я уявляю загальноприйняті норми якості, а у Вас якість ділиться на "якість для Борисполя" та "просто якість".

Щодо "обіцяючих", то вони всі при пам'яті (сподіваюсь) і і так знають, що і кому обіцяли і клялись по термінам і якості, і форум також вони всі читають, тому в курсі всього. Мені від цього переливання з пустого в порожнє що станеться?! Квартира стане в нормальній якості, чи коммунікації підключаться?! :faceoff:

І Вам би мовчати про затримки інших на 8 місяців, враховуючи, коли мала бути здача Вашого будинку і коли буде реальне підключення коммунікацій і налагодження всього в будинку. :faceoff:

Так само, якщо порівнюєте з іншими, то і ціни потрібно було виставляти явно нижчі Ваших, а то ціни Ви хочете найвищі, а вкладати роботи на рівні інших.

Я не бачу сенсу одне й те саме переливати з пустого в порожнє, я бачу реальність і вона протилежна всьому, що Ви пишете.
27 дек 2017 19:48
Що ж вас аж так не влаштовує? А двері забудовник спочатку говорив ,що будуть прості бо потім всі жителі їх змінять ,тут ви щось на плутали. З газом теж особливо проблеми немає,лише в кількості людей які готові топити .Ну є якісь ньюанси та думаю все ще зміниться поки будемо жити в домі. Якщо вас не влаштовує то ніхто і не примушує вас тут жити🙄
27 дек 2017 19:55
Кстати, сегодня заказал новую дверь со звукоизоляцией, всего 6500, в пятницу уже поставят. Не те это деньги, чтоб квартиру продавать. У меня уже в ремонт около 50 штук пошло и это только начало! :faceoff:
27 дек 2017 20:10
Цитата ".bloom.":
суперпупер якісні" радіатори з кімнат, від яких профі просто "в захваті".


Стальной ромстал отличные середняковые батареи, уже 9 лет как у нас ромсталовские и вобще без проблем. А вы себе какие поставили, если штатные выбрасываете?
27 дек 2017 22:08
Нормально тут хлопець чи дівчина заганяє.з перебором,але багато в чому погоджусь.особливо про якість для Борисполя...в чомусь не погоджусь.як то про двері.але реальність говорить сама за себе.всім в не просто рожевих окулярах,а яскраво рожевих,пропоную екскурсію в першу секцію.прокататись на ліфті(тут не будемо давити,хай налаштовують.Маск вже другого фалькона пустить до тих пір...).і подивитись на стіни в мопах між етажами.було трішки-зараз нормально мокне і кисне.що буде через рік-пять-двадцять розказати?які штами грибів і який мікроклімат?я це веду до того,що супер пупер концепція будинку лише на макеті та в теорії дизайнери чудово намалювали.і не їх вина,що тече...виглядапє ж красиво...і ще можу поспорити,що кардинапльно це питання не вірішать.зараз звабудовник напише,що всі питання до жеку...а жек що?якщо будинок з плямами передали? Та й веде форуми одна і та ж люди а.що жек 53 що номер один.щодо мене,то принципово кожну платіжку з жеком буду обговорювати.починаючи з ліфта,освітлення,і т.д.а поки не усунуть отой мочар на стінах,платити за утримання будинку не буду.
28 дек 2017 05:12
Цитата "Жилой дом Номер Один":

Доброго дня.
Згоден. Це неподобство.
Приносимо свої вибачення.
Найближчим часом разом з ЖЕКом розберемося, можливо передбачалося, що це буде проставлятись при запуску котла – якщо не так, то все виправлять.
Щоб усім мешканцям і нам і ЖЕКу було спокійно, дійсно, документи на прилади мають бути оформлені повністю і своєчасно.
28 дек 2017 05:16
Цитата ".bloom.":


Так, Альтіс, уявіть собі помилились, тому в даний момент розглядаємо варіант продажу квартири, тому Ваша самовпевненість не в тему. Ви б краще реально робили всю ту "якість", про яку мільйон разів заявляли. До речі, якщо передумаємо, то можемо Вам подарувати Ваші "суперпупер якісні" радіатори з кімнат, від яких профі просто "в захваті". Хоча, якщо для Вас Ваші двері в квартири такі, що мінятиме лише частина людей за Вашими словами, то не дивно. Тільки у Вас бачила двері, полотно яких вигинається просто від натискання ручки. Я не знаю, хто з власників зможе з ними жити, навіть тимчасово. :faceoff:
Навіщо було таке ставити "для галочки" і закладати це в ціну квартири інвестору, якщо кожному потім це "добро" однозначно треба одразу викидати.

У Вас не вперше читаю ставлення, що Бориспіль типу якесь село, і "нічого очікувати якості і орієнтуватись на інші міста". Якщо три забудовники будуватимуть погано, то можна будувати на 1% краще за них і кричати, що ти найкращий. Я не знаю, може Ви думаєте, що люди тут безвилазно сидять, але ми дуже багато часу проводимо в інших містах, користуємось послугами і сервісом компаній, тому не потрібно тикати "як в Борисполі", а треба робити ЯКІСНО, а не просто кричати лозунги. А то Ви, як депутат, який розказує, що він крав, бо ось той депутат також краде і він кращий, бо вкрав лише мільйон, а той вкрав мільярд.

Чуючи про якість, я уявляю загальноприйняті норми якості, а у Вас якість ділиться на "якість для Борисполя" та "просто якість".

Щодо "обіцяючих", то вони всі при пам'яті (сподіваюсь) і і так знають, що і кому обіцяли і клялись по термінам і якості, і форум також вони всі читають, тому в курсі всього. Мені від цього переливання з пустого в порожнє що станеться?! Квартира стане в нормальній якості, чи коммунікації підключаться?! :faceoff:

І Вам би мовчати про затримки інших на 8 місяців, враховуючи, коли мала бути здача Вашого будинку і коли буде реальне підключення коммунікацій і налагодження всього в будинку. :faceoff:

Так само, якщо порівнюєте з іншими, то і ціни потрібно було виставляти явно нижчі Ваших, а то ціни Ви хочете найвищі, а вкладати роботи на рівні інших.

Я не бачу сенсу одне й те саме переливати з пустого в порожнє, я бачу реальність і вона протилежна всьому, що Ви пишете.


Готов купить вашу квартиру.
Можете через жек найти мои контакты и связатся.
Я из 263
28 дек 2017 06:27
От уже ж... Кваритру вирішили продавати 6-)
Те, що профукали терміни здачі (тут я маю на увазі не лише "паперову" здачу) - я так розумію, це через те, що Альтісу вдалося викупити землю і почали добудовувати ще три секції. Тут уже представникам забудовника потрібно було бути просто відвертими і казати як є - було б менше балаканини сьогодні.
Двері - насправді ідеальний варіант, оскільки в більшості новобудов у кращому випадку ставлять грубі залізні двері з низькою звукоізоляцією, а в гіршому - Китай за 2к з кращим виглядом, але через 2роки вони стають геть ніякими. А наші за 700грн і викинути не шкода)
По якості - не знаю як в кого, а в мене претензій до якості виконаних робіт в квартирі мінімум (хіба зробив би "по-своєму"). За таку ж ціну в столиці гіпсокартонні перегородки між кімнатами і проводка в підлозі - якість не "бориспільська". А стяжка в нас просто ідеальна, повірте! Радіатори - нормальні не преміумні радіатори, як і котел. Єдине, що мені не подобається в самому будинку - це радянський ліфт (хоч і свіжого випуску) та підлога в МОПах. Тут є маленький осад, дійсно.
По території - сподівався на нормальну тренажерну зону, але, зважаючи на розміри, нехай краще дітлахам буде більше майданчиків, а я і за територію вийду. Матеріали на території використано якісні - великий плюс. Залишилось побачити, що ж буде на першому поверсі в комерційних приміщеннях (до речі, кажуть, що їх можна вже й придбати - з орендою провалилися, хоча то, може, лише одиничний випадок).

Висновок: не знаю кого як, а мене Володя про все попереджав (ну окрім термінів, звісно) - і про двері, і про ЖЕК, і про тяганину з комунікаціями, і про розміщення газових труб. Особисто в мене - бачили очі, що купували, жодних несподіванок не виникло (окрім термінів, звісно). Навіть всі розміри квартири згідно плану! Чекаємо весни і йдемо в альтанку знайомитися :drink:
28 дек 2017 07:51
Цитата "zheka3789_2":
От уже ж... Кваритру вирішили продавати 6-)
Те, що профукали терміни здачі (тут я маю на увазі не лише "паперову" здачу) - я так розумію, це через те, що Альтісу вдалося викупити землю і почали добудовувати ще три секції. Тут уже представникам забудовника потрібно було бути просто відвертими і казати як є - було б менше балаканини сьогодні.
Двері - насправді ідеальний варіант, оскільки в більшості новобудов у кращому випадку ставлять грубі залізні двері з низькою звукоізоляцією, а в гіршому - Китай за 2к з кращим виглядом, але через 2роки вони стають геть ніякими. А наші за 700грн і викинути не шкода)
По якості - не знаю як в кого, а в мене претензій до якості виконаних робіт в квартирі мінімум (хіба зробив би "по-своєму"). За таку ж ціну в столиці гіпсокартонні перегородки між кімнатами і проводка в підлозі - якість не "бориспільська". А стяжка в нас просто ідеальна, повірте! Радіатори - нормальні не преміумні радіатори, як і котел. Єдине, що мені не подобається в самому будинку - це радянський ліфт (хоч і свіжого випуску) та підлога в МОПах. Тут є маленький осад, дійсно.
По території - сподівався на нормальну тренажерну зону, але, зважаючи на розміри, нехай краще дітлахам буде більше майданчиків, а я і за територію вийду. Матеріали на території використано якісні - великий плюс. Залишилось побачити, що ж буде на першому поверсі в комерційних приміщеннях (до речі, кажуть, що їх можна вже й придбати - з орендою провалилися, хоча то, може, лише одиничний випадок).

Висновок: не знаю кого як, а мене Володя про все попереджав (ну окрім термінів, звісно) - і про двері, і про ЖЕК, і про тяганину з комунікаціями, і про розміщення газових труб. Особисто в мене - бачили очі, що купували, жодних несподіванок не виникло (окрім термінів, звісно). Навіть всі розміри квартири згідно плану! Чекаємо весни і йдемо в альтанку знайомитися :drink:



zheka3789_2 осторожней в высловливаниями, ато как мне наставят минусов в репутации! :)

Вообще очень приятно читать сообщения человека-единомышленника! :super:
Я тоже согласен, относительно дверей, зачем мне надо тяжеленная железяка которую потом выносить, чтоб пуп "стараном" становился, а китай с ноги демонтировал, одной рукой вынес и на этом все.
А что касательно отметок в паспортах котлов, плохо конечно, но не на столько плозо как в доме по ул. Горького 42 в Борисполе - в этом доме газа нет уже 10 лет.
Печати поставят, а газ уже у нас перед счетчиком, самое сложное и важное сделано!
Альтис нас не "кидает" и надеюсь не бросит!
28 дек 2017 10:41
Добрый день.
Уважаемые владельцы, спасибо и за претензии и за поддержку. :yes:

По "бориспольскому" качеству. Видимо, где-то не совсем корректно излагал. Кто-кто, а я точно не считал и не могу считать г.Борисполь каким-то там селом. Качество оно и в Африке качество, не зависимо от места. Жилой дом №1 в Борисполе и нас часто сравнивают именно с бориспольсктми застройщиками, поэтому мы и говорим о Борисполе. И говорим всегда не просто о качестве, а о соотношении цена-качество. Здесь у нас одно из лучших соотношений. Где-то, в других местах, есть дома по-дороже и класса премиум, есть и значительно хуже. В Борисполе нет бОльшего качества, просто потому что нет значительного числа покупателей, готовых за него платить на данном этапе развития экономики страны.
Но требовать от застройщика одновременно цен новостроек-однодневок, качества премиум и скоростей И.Маска - за гранью возможного )))
Хотя очень приятно, что нас с Маском и его компаниями сравнивают)))

Если, кто-то хочет продать квартиру и купить в другой новостройке Борисполя, из-за качества (а не из-за расположения, например) - очень жаль, мое мнение, это не самое удачное решение людей. Если в другом регионе, например, в Киеве, то объетивно буду рад, если люди найдут себе что-то с лучшим ценой-качеством и одновременно низкой ценой.

Вообще, самое-самое лучшее соотношение цена-качество в самых премиальных домах, но цены там, конечно, значительные.

По дверям, еще раз напомню. В прошлых объектах мы ставили хорошие добротные двери. 80% людей их поменяли. Многие на такой же класс дверей, только с декоративными накладками. А часть людей поставили двери хуже, даже кто-то поставил такие как сейчас в Жилом доме № 1 :faceoff: .
Поэтому решили ставить вот такие двери по таким соображениям:
- меньше закладывается покупателям в стоимость - они двери все равно выбрасывают, причем на придомовую территорию :yes:
- более сильные двери все равно надо менять до ремонта - более крепкие и тяжелые двери, как в предыдущих объектах, мы были бы вынуждены крепить куда серьезнее, с большими металлическими штифтами и заливкой раствора в стены, и жильцам, чтобы их сменить, иногда надо разваливать часть стены! После ремонта такого никто делать не будет.
Поэтому такие двери как здесь на самом деле самый лучший вариант. И до принятия такого решения мы долго все взвешивали и обдумывали. Инвесторов предупреждали, да и на просмотрах Вы двери видели.

По радиаторам не совсем понял суть претензий. Вопросы к качеству изделий (радиаторам) или к качеству монтажа?

По подъездам - если где-то подтекает, это скорее всего наш косяк. Обязательно будет исправляться нами и/или ЖЭКом - это уже не суть важно, мы с ЖЭКом это утряесем. Обращаться по таким вопросам можно и к нам и к ЖЭКу. По всем текущим вопросам подключений и т.п. - проще сразу в ЖЭК - это не футбол, так эффективнее будет :yes: .

По поводу каждую платежку с ЖЭКом обговаривать - только приветствуем. Мы сейчас вязли курс на качество работы в т.ч. и эксплуатирующей организации, и обратная связь, замечания, контроль, где-то и какие-то подталкивания нам будут только в помощь.

Я и представитель ЖЭКа на форуме - 2 абсолютно разных человека (и по возрасту, и по направлениям образования (техническое/гуманитарное) и т.д и т.п. - совсем разные). Несколько первых постов в ветке ЖЭКа писал я, чтоб ее создать и дальше запустить, потом несколько раз согласовывали позиции, просто чтоб не писать разную информацию, а дальше эти ветки независимы и ведутся разными людьми. Забавно, что выглядит, что мы пишем похоже :) .
28 дек 2017 13:30
Цитата "kwon":
Кстати, сегодня заказал новую дверь со звукоизоляцией, всего 6500, в пятницу уже поставят. Не те это деньги, чтоб квартиру продавать. У меня уже в ремонт около 50 штук пошло и это только начало! :faceoff:

Не поделитесь информацией о конторе, где дверь заказывали? :)
28 дек 2017 13:34
Цитата "Ron1k":

Не поделитесь информацией о конторе, где дверь заказывали? :)


Техподдержка форума удалит эту инфу-сочтет рекламой, а тут она на комерческой основе.
28 дек 2017 13:55
Цитата "Ron1k":

Не поделитесь информацией о конторе, где дверь заказывали? :)

Нашел по объявлениям на ЛОХе, их там не много по Борисполю, написал сообщение и сами перезвонили :yes:
Всі звіти про надійність новобудов безкоштовно
Обирайте новобудову в каталозі Білдконтролю та отримуйте звіт про її надійність. Це корисно.
Подробнее
1. . .106108. . .126
Сучасні шалє із морським краєвидом
Новенькі модернові будинки у затишному містечку на березі середземного моря серед мальовничих гір
Подробнее
+34624407828xxxx