ЖК Паркова Оселя | Мелиоратор | Буча, вул. Ярослава Мудрого, 10
Застройщик | Мелиоратор |
Сдача ЖК | 2015 - 2022 г. |
Планировки | от 21 000 Грн/м² |
Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можно выбрать 1 вариант ответа. Можно менять ответы. Всего голосов: 78.
4/5% | ||
14/18% | ||
32/41% | ||
15/19% | ||
13/17% |
Житловий Комплекс

Постоянный пользователь
469
19 июня 2013
13 фев 2017 09:23
Доброго дня нашим покупцям.
Хочемо дати роз'яснення стосовно складської будівлі в центрі кварталу.
Як і було передбачено Ген.планом кварталу ця будівля буде капітально реконструйована. Ні ширина , ні висота будівлі не зміниться. У цокольному поверсі буде розташований автомобільний паркінг на 50 місць + приміщення під кладовки. На першому поверсі запроектований спортивний центр (фітнес-клуб) + смарт-квартири та службове житло. На другому поверсі розташований дитячий центр розвитку + смарт-квартири та службове житло. Будівля з оригінальною архітектурою буде сучасно виглядати, та стане своєрідною окрасою кварталу. Візуалізацію будинку після затвердження викладемо на форумі, та на оновленому сайті кварталу Паркова Оселя ( сайт буде переробляться).
Смарт-Квартир на всю будівлю передбачено всього не більше 30. Додаткового дискомфорту для існуючих будинків не буде.
Всі ці роботи ПОВТОРЮЄМО
будуть проводитись згідно нашого Ген.плану, який Ви всі бачили перед придбанням квартир у кварталі. Бажаючі придбати парковки, кладовки, комерційні приміщення і т.д. звертайтесь у відділ продажу.
Дякуємо .
Якщо є питання Чекаємо у післяпродажному відділі.


Хочемо дати роз'яснення стосовно складської будівлі в центрі кварталу.
Як і було передбачено Ген.планом кварталу ця будівля буде капітально реконструйована. Ні ширина , ні висота будівлі не зміниться. У цокольному поверсі буде розташований автомобільний паркінг на 50 місць + приміщення під кладовки. На першому поверсі запроектований спортивний центр (фітнес-клуб) + смарт-квартири та службове житло. На другому поверсі розташований дитячий центр розвитку + смарт-квартири та службове житло. Будівля з оригінальною архітектурою буде сучасно виглядати, та стане своєрідною окрасою кварталу. Візуалізацію будинку після затвердження викладемо на форумі, та на оновленому сайті кварталу Паркова Оселя ( сайт буде переробляться).

Смарт-Квартир на всю будівлю передбачено всього не більше 30. Додаткового дискомфорту для існуючих будинків не буде.

Всі ці роботи ПОВТОРЮЄМО

Дякуємо .
Якщо є питання Чекаємо у післяпродажному відділі.


radian
r
Новичок
14
29 января 2016
13 фев 2017 12:09
50 мест??? в 1м доме только 80 квартир, а ещё 5 домов минимум...
tishyk
t
Постоянный пользователь
175
30 октября 2013
13 фев 2017 13:50
Цитата "Galina_D":Доброго дня.
Питання до Забудовника:
Чи буде обіцяна здача будинку в лютому?
Чи подані Вами документи для отримання Акту про готовність будинку та введення в експлуатацію?
Как ваш сосед могу точно сказать что до конца марта сдать не успеют.
tishyk
t
Постоянный пользователь
175
30 октября 2013
13 фев 2017 13:51
Собрал все пункты типового договора которым должен сответствовать наш договор с УК и которым он не соответствует. Насобиралось не так уж и мало, учитывая что свои Обязяности и Ответственность УК решила существенно сократить. Предлагаю обращаться в УК для составления законного договора на их услуги!
tishyk
t
Постоянный пользователь
175
30 октября 2013
13 фев 2017 14:23
Наступні пункти договору з УК заперечать ПОСТАНОВІ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20 травня 2009 р. N 484, Про затвердження Типового договору про надання послуг з управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, що визначає договір наданий УК як незаконний та не може бути дійсним.
Пункти Договору 3.1.8(внесення за погодження з Виконавцем у Договір змін, що впливають на розмір плати за послуги) та 3.3.5 (вносити в односторонньому порядку зміни до Договору у разі прийняття органами державної влади та органами місцевої влади законодавчих та підзаконних актів які визначають структуру та вартість Послуг)заперечать пункту 6 та 7 (Розмір і форма оплати послуг управителя) Документу № 484-2009-п в якому вказано:
6. Вартість послуги управителя може бути змінена шляхом
укладення відповідного договору у разі високоякісного надання
послуги з управління об'єктом, вжиття дієвих заходів з
енергозбереження та виконання інших заходів щодо поліпшення
споживчих властивостей об'єкта, а також в інший спосіб за
домовленістю сторін.
7. Вартість та порядок оплати додаткових послуг управителя
визначається за погодженням сторін та оформляється додатковими
договорами, які є невід'ємною частиною цього договору.
Відсутні наступні пункти Документу № 484-2009-п що відносяться до:
Споживач має право:
3) перевіряти наявність та правильність ведення управителем
документації, передбаченої правилами управління будинком,
спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, що
затверджуються Мінрегіоном (далі - правила управління будинком);
4) у разі виявлення недоліків повертати на доопрацювання
управителю фінансовий, господарський та перспективний плани;
5) здійснювати контроль за якістю надання управителем послуг
з управління об'єктом у порядку, передбаченому пунктами 12 і 13
договору;
6) вносити управителю пропозиції щодо надання послуг,
виконання робіт та здійснення заходів, зокрема з енергозбереження,
що не передбачені цим договором та рішеннями органу місцевого
самоврядування;
7) подавати пропозиції щодо внесення змін до цього договору;
Управитель зобов'язаний:
планувати заходи щодо збереження і сталого функціонування
об'єкта та організовувати надання його мешканцям
житлово-комунальних послуг відповідно до стандартів, нормативів,
норм, порядків і правил;
вести передбачену законодавством звітність, а також технічну
документацію щодо стану об'єкта;
забезпечувати належну експлуатацію та утримання об'єкта
відповідно до його цільового призначення і здійснювати контроль за
технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир та
приміщень такого об'єкта;
вживати в установлений законодавством строк заходів до
ліквідації аварійних ситуацій та усунення порушень якості послуг;
надавати необхідну інформацію мешканцям об'єкта, а також
власникам (співвласникам) окремого приміщення, які в ньому не
проживають, та реєструвати їх звернення в установленому
законодавством порядку в разі виникнення аварії або тимчасового
припинення надання послуги, передбаченої цим договором;
розглядати у визначений законодавством строк претензії та
скарги мешканців об'єкта, а також власників (співвласників)
окремих приміщень об'єкта, які в ньому не проживають, і проводити
відповідний перерахунок розміру плати за житлово-комунальні
послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або
зниження якості. Вести облік вимог (претензій) споживачів у
зв'язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг,
зміною їх споживчих властивостей та перевищенням строків
проведення аварійно-відновлювальних робіт;
вживати заходів для енергозбереження відповідно до
погодженого із замовником плану;
3) відокремити об'єкт, переданий в управління згідно з актом
прийняття-передачі, від власного майна, а також від іншого майна
замовника шляхом ведення самостійного обліку;
4) здійснювати управління майном безпосередньо, а також
укладати договори із співвиконавцями на виконання окремих видів
робіт;
5) у разі вчинення будь-якого правочину щодо об'єкта
повідомляти осіб, учасників такого правочину про те, що він є
управителем, а не власником майна;
6) подавати замовникові у повному обсязі достовірну
інформацію про управління об'єктом протягом місяця з моменту
отримання відповідного запиту;
7) планувати та провадити діяльність з управління об'єктом
відповідно до стандартів, нормативів, норм, порядків і правил;
8) письмово попереджувати замовника про наслідки невжиття або
зволікання із вжиттям окремих заходів;
9) вести та зберігати документацію, передбачену правилами
управління будинком;
10) проводити огляд основних конструктивних елементів
будинків і споруд об'єкта, за результатами якого складати
відповідні акти та забезпечувати проведення профілактичних,
поточних, капітальних та аварійних ремонтів згідно із стандартами,
нормативами, нормами, порядками, правилами, вимогами щодо строків
та регламентами;
11) укладати договори про надання житлово-комунальних послуг
мешканцям об'єкта в установленому законодавством порядку,
здійснювати контроль за своєчасним наданням зазначених послуг
відповідної якості
12) вести для кожного об'єкта окремий банківський рахунок,
передбачений правилами управління будинком;
13) сплачувати вартість виконаних робіт з капітального
ремонту об'єкта за умови погодження із замовником договору про
виконання таких робіт, укладеного між управителем та підрядником,
а також за наявності підтвердних документів;
15) подавати щороку до 1 квітня замовникові письмовий звіт
про результати своєї діяльності та стан виконання фінансового,
господарського та перспективного планів.
Порядок здійснення контролю за якістю наданої послуги
12. Замовник:
здійснює контроль за якістю наданої послуги та ефективністю
управління об'єктом шляхом проведення спеціальною контрольною
комісією обстеження його технічного стану та опитування
(анкетування) мешканців об'єкта, а також власників (співвласників)
окремих приміщень об'єкта, які в ньому не проживають, щодо якості
надання управителем послуг згідно з додатками 2 і 3 до цього
договору;
має право висунути претензії до низької якості послуг з
управління об'єктом унаслідок вчинення непрофесійних або недбалих
дій (бездіяльності) управителя, що оформлюються у вигляді
звернення за підписом не менш як __________________ відсотків
(прописом)
мешканців об'єкта, а також власників окремих приміщень об'єкта,
які в ньому не проживають.
13. У разі встановлення спеціальною контрольною комісією
факту погіршення технічного стану об'єкта внаслідок низької якості
надання послуг з управління об'єктом (визнання підсумкової оцінки
діяльності управителя незадовільною за результатами проведення
опитування (анкетування) мешканців об'єкта, а також власників
(співвласників) окремих приміщень об'єкта, які в ньому не
проживають) управитель сплачує замовникові штраф у розмірі
_______________ відсотків річної вартості своїх послуг згідно з
(прописом)
актом-претензією, що висувається замовником.
Відповідальність сторін і розв'язання спорів
15. Сторони не несуть відповідальності у разі, коли порушення
зобов'язань за цим договором сталося не з їх вини. Сторона
вважається невинуватою, якщо доведе, що вжила всіх необхідних
заходів для належного виконання зобов'язання.
16. Управитель несе відповідальність за шкоду, заподіяну
життю, здоров'ю, майну замовника в розмірі та порядку, що
визначаються законодавством.
Строк дії цього договору та інші умови
19. Передача об'єкта в управління не тягне за собою переходу
права власності, довірчої власності на такий об'єкт до управителя.
20. У разі відсутності при передачі об'єкта в управління
документів, передбачених правилами управління будинком, такі
документи поновлюються або складаються за рахунок коштів
_________________________________________________________________.
(замовника, управителя, солідарного фінансування витрат)
21. Зміни до цього договору вносяться за взаємною згодою
сторін.
Додаткові договори та додатки до цього договору є його
невід'ємною частиною і мають юридичну силу в разі, коли їх
викладено у письмовій формі та підписано сторонами.
Дія цього договору припиняється в разі:
ліквідації або реорганізації юридичної особи або смерті
особи, уповноваженої замовником на укладення цього договору,
визнання її недієздатною, обмежено дієздатною або безвісно
відсутньою;
відмови управителя або замовника від управління у зв'язку з
неможливістю для управителя особисто здійснювати управління
об'єктом;
складення негативного акта оцінки технічного стану об'єкта за
результатами контролю за якістю наданих управителем послуг;
відмови замовника від виконання цього договору внаслідок
відчуження ним понад 50 відсотків майна об'єкта;
одержання негативних результатів опитування (анкетування)
мешканців об'єкта, а також власників (співвласників) окремих
приміщень об'єкта, які в ньому не проживають, щодо якості наданих
управителем послуг;
ліквідації або реорганізації юридичної особи - управителя,
або визнання її банкрутом;
одержання негативних результатів обстеження технічного стану
об'єкта.
23. Правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням умов
цього договору і не врегульовані ним, регулюються відповідно до
законодавства.
24. У разі припинення дії цього договору об'єкт передається
замовникові із складенням акта прийняття-передачі.
Пункти Договору 3.1.8(внесення за погодження з Виконавцем у Договір змін, що впливають на розмір плати за послуги) та 3.3.5 (вносити в односторонньому порядку зміни до Договору у разі прийняття органами державної влади та органами місцевої влади законодавчих та підзаконних актів які визначають структуру та вартість Послуг)заперечать пункту 6 та 7 (Розмір і форма оплати послуг управителя) Документу № 484-2009-п в якому вказано:
6. Вартість послуги управителя може бути змінена шляхом
укладення відповідного договору у разі високоякісного надання
послуги з управління об'єктом, вжиття дієвих заходів з
енергозбереження та виконання інших заходів щодо поліпшення
споживчих властивостей об'єкта, а також в інший спосіб за
домовленістю сторін.
7. Вартість та порядок оплати додаткових послуг управителя
визначається за погодженням сторін та оформляється додатковими
договорами, які є невід'ємною частиною цього договору.
Відсутні наступні пункти Документу № 484-2009-п що відносяться до:
Споживач має право:
3) перевіряти наявність та правильність ведення управителем
документації, передбаченої правилами управління будинком,
спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, що
затверджуються Мінрегіоном (далі - правила управління будинком);
4) у разі виявлення недоліків повертати на доопрацювання
управителю фінансовий, господарський та перспективний плани;
5) здійснювати контроль за якістю надання управителем послуг
з управління об'єктом у порядку, передбаченому пунктами 12 і 13
договору;
6) вносити управителю пропозиції щодо надання послуг,
виконання робіт та здійснення заходів, зокрема з енергозбереження,
що не передбачені цим договором та рішеннями органу місцевого
самоврядування;
7) подавати пропозиції щодо внесення змін до цього договору;
Управитель зобов'язаний:
планувати заходи щодо збереження і сталого функціонування
об'єкта та організовувати надання його мешканцям
житлово-комунальних послуг відповідно до стандартів, нормативів,
норм, порядків і правил;
вести передбачену законодавством звітність, а також технічну
документацію щодо стану об'єкта;
забезпечувати належну експлуатацію та утримання об'єкта
відповідно до його цільового призначення і здійснювати контроль за
технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир та
приміщень такого об'єкта;
вживати в установлений законодавством строк заходів до
ліквідації аварійних ситуацій та усунення порушень якості послуг;
надавати необхідну інформацію мешканцям об'єкта, а також
власникам (співвласникам) окремого приміщення, які в ньому не
проживають, та реєструвати їх звернення в установленому
законодавством порядку в разі виникнення аварії або тимчасового
припинення надання послуги, передбаченої цим договором;
розглядати у визначений законодавством строк претензії та
скарги мешканців об'єкта, а також власників (співвласників)
окремих приміщень об'єкта, які в ньому не проживають, і проводити
відповідний перерахунок розміру плати за житлово-комунальні
послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або
зниження якості. Вести облік вимог (претензій) споживачів у
зв'язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг,
зміною їх споживчих властивостей та перевищенням строків
проведення аварійно-відновлювальних робіт;
вживати заходів для енергозбереження відповідно до
погодженого із замовником плану;
3) відокремити об'єкт, переданий в управління згідно з актом
прийняття-передачі, від власного майна, а також від іншого майна
замовника шляхом ведення самостійного обліку;
4) здійснювати управління майном безпосередньо, а також
укладати договори із співвиконавцями на виконання окремих видів
робіт;
5) у разі вчинення будь-якого правочину щодо об'єкта
повідомляти осіб, учасників такого правочину про те, що він є
управителем, а не власником майна;
6) подавати замовникові у повному обсязі достовірну
інформацію про управління об'єктом протягом місяця з моменту
отримання відповідного запиту;
7) планувати та провадити діяльність з управління об'єктом
відповідно до стандартів, нормативів, норм, порядків і правил;
8) письмово попереджувати замовника про наслідки невжиття або
зволікання із вжиттям окремих заходів;
9) вести та зберігати документацію, передбачену правилами
управління будинком;
10) проводити огляд основних конструктивних елементів
будинків і споруд об'єкта, за результатами якого складати
відповідні акти та забезпечувати проведення профілактичних,
поточних, капітальних та аварійних ремонтів згідно із стандартами,
нормативами, нормами, порядками, правилами, вимогами щодо строків
та регламентами;
11) укладати договори про надання житлово-комунальних послуг
мешканцям об'єкта в установленому законодавством порядку,
здійснювати контроль за своєчасним наданням зазначених послуг
відповідної якості
12) вести для кожного об'єкта окремий банківський рахунок,
передбачений правилами управління будинком;
13) сплачувати вартість виконаних робіт з капітального
ремонту об'єкта за умови погодження із замовником договору про
виконання таких робіт, укладеного між управителем та підрядником,
а також за наявності підтвердних документів;
15) подавати щороку до 1 квітня замовникові письмовий звіт
про результати своєї діяльності та стан виконання фінансового,
господарського та перспективного планів.
Порядок здійснення контролю за якістю наданої послуги
12. Замовник:
здійснює контроль за якістю наданої послуги та ефективністю
управління об'єктом шляхом проведення спеціальною контрольною
комісією обстеження його технічного стану та опитування
(анкетування) мешканців об'єкта, а також власників (співвласників)
окремих приміщень об'єкта, які в ньому не проживають, щодо якості
надання управителем послуг згідно з додатками 2 і 3 до цього
договору;
має право висунути претензії до низької якості послуг з
управління об'єктом унаслідок вчинення непрофесійних або недбалих
дій (бездіяльності) управителя, що оформлюються у вигляді
звернення за підписом не менш як __________________ відсотків
(прописом)
мешканців об'єкта, а також власників окремих приміщень об'єкта,
які в ньому не проживають.
13. У разі встановлення спеціальною контрольною комісією
факту погіршення технічного стану об'єкта внаслідок низької якості
надання послуг з управління об'єктом (визнання підсумкової оцінки
діяльності управителя незадовільною за результатами проведення
опитування (анкетування) мешканців об'єкта, а також власників
(співвласників) окремих приміщень об'єкта, які в ньому не
проживають) управитель сплачує замовникові штраф у розмірі
_______________ відсотків річної вартості своїх послуг згідно з
(прописом)
актом-претензією, що висувається замовником.
Відповідальність сторін і розв'язання спорів
15. Сторони не несуть відповідальності у разі, коли порушення
зобов'язань за цим договором сталося не з їх вини. Сторона
вважається невинуватою, якщо доведе, що вжила всіх необхідних
заходів для належного виконання зобов'язання.
16. Управитель несе відповідальність за шкоду, заподіяну
життю, здоров'ю, майну замовника в розмірі та порядку, що
визначаються законодавством.
Строк дії цього договору та інші умови
19. Передача об'єкта в управління не тягне за собою переходу
права власності, довірчої власності на такий об'єкт до управителя.
20. У разі відсутності при передачі об'єкта в управління
документів, передбачених правилами управління будинком, такі
документи поновлюються або складаються за рахунок коштів
_________________________________________________________________.
(замовника, управителя, солідарного фінансування витрат)
21. Зміни до цього договору вносяться за взаємною згодою
сторін.
Додаткові договори та додатки до цього договору є його
невід'ємною частиною і мають юридичну силу в разі, коли їх
викладено у письмовій формі та підписано сторонами.
Дія цього договору припиняється в разі:
ліквідації або реорганізації юридичної особи або смерті
особи, уповноваженої замовником на укладення цього договору,
визнання її недієздатною, обмежено дієздатною або безвісно
відсутньою;
відмови управителя або замовника від управління у зв'язку з
неможливістю для управителя особисто здійснювати управління
об'єктом;
складення негативного акта оцінки технічного стану об'єкта за
результатами контролю за якістю наданих управителем послуг;
відмови замовника від виконання цього договору внаслідок
відчуження ним понад 50 відсотків майна об'єкта;
одержання негативних результатів опитування (анкетування)
мешканців об'єкта, а також власників (співвласників) окремих
приміщень об'єкта, які в ньому не проживають, щодо якості наданих
управителем послуг;
ліквідації або реорганізації юридичної особи - управителя,
або визнання її банкрутом;
одержання негативних результатів обстеження технічного стану
об'єкта.
23. Правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням умов
цього договору і не врегульовані ним, регулюються відповідно до
законодавства.
24. У разі припинення дії цього договору об'єкт передається
замовникові із складенням акта прийняття-передачі.
milana84
m
Пользователь
93
07 февраля 2017
13 фев 2017 17:23
паркова оселя,вы судя по всему активно читаете форумы и реагируете только на ту критику которая тормозит продажи квартир,вам же пишут что хотят собрание,что лифт открывается через раз,снег плохо убран,когда гололёд очень скользко,а окрасою комплекса станет не это здание а чистый двор и вовремя утилизированный мусор возле баков
А что касается договора то он ужасен,мы сразу дали юристу на изучение,перезвонил сказал не в коем случае не подписывать,соседи вы вообще его читали перед тем как подписать? берите его изучайте консультируйтесь у специалистов это наше гражданское право,ведь без подписанных нами договоров они здесь никто,если на наш форум заходят те кто договор не подписал,то сначало берите у них договор,корректируйте с юристом,а потом только подписывайте
А что касается договора то он ужасен,мы сразу дали юристу на изучение,перезвонил сказал не в коем случае не подписывать,соседи вы вообще его читали перед тем как подписать? берите его изучайте консультируйтесь у специалистов это наше гражданское право,ведь без подписанных нами договоров они здесь никто,если на наш форум заходят те кто договор не подписал,то сначало берите у них договор,корректируйте с юристом,а потом только подписывайте
Mudriy
M
Новичок
11
16 октября 2014
13 фев 2017 19:43
Цитата "milana84":всем привет,думаю УК проигнорировали предложение о собрании,но ведь мы можем собраться пока и без них во дворе,лично познакомится для начала,все обсудить выбрать тактику наших действий касательно ворот и "помидора" а потом звонить в УК и требовать назначить дату собрания Кто за ,выбирайте день,тут действительно важно собрать больше соседей,дом общий и решать нужно все вместе
Добрый вечер,сборы перенесли на 18 число,а по повод собраться соседями,надо,Я Вас поддерживаю,давайте на суботу после обеда место и время опредиляем
Mudriy
M
Новичок
11
16 октября 2014
13 фев 2017 19:55
Да по договору дали инфо сильно,договора УК делала под себя но не под НАС.,много жильцов подписывали даже не читали и не консультировались с юристами.Вот и получилось что УК увидела что так просто можно взять все в свои руки,подходили вылавливали по одному и подписывали договора,ставили и сейчас ставят ультиматум "если не подпишите будем говорить по другому".
Запомните дорогие соседи, это за наши деньги строился дом и все делалось вокруг дома,и это Мы должны ставить условия.
Если будем одной командой,проснитесь уже.Тут надо ни одним домом решать,а собраться уже 1 и 2 домом .
Запомните дорогие соседи, это за наши деньги строился дом и все делалось вокруг дома,и это Мы должны ставить условия.
Если будем одной командой,проснитесь уже.Тут надо ни одним домом решать,а собраться уже 1 и 2 домом .
Antongrub
A
Гость
3
12 февраля 2017
13 фев 2017 22:46
Цитата "milana84":паркова оселя,вы судя по всему активно читаете форумы и реагируете только на ту критику которая тормозит продажи квартир,вам же пишут что хотят собрание,что лифт открывается через раз,снег плохо убран,когда гололёд очень скользко,а окрасою комплекса станет не это здание а чистый двор и вовремя утилизированный мусор возле баков
А что касается договора то он ужасен,мы сразу дали юристу на изучение,перезвонил сказал не в коем случае не подписывать,соседи вы вообще его читали перед тем как подписать? берите его изучайте консультируйтесь у специалистов это наше гражданское право,ведь без подписанных нами договоров они здесь никто,если на наш форум заходят те кто договор не подписал,то сначало берите у них договор,корректируйте с юристом,а потом только подписывайте
Прошу прощения, а о каком договоре идет речь? Сами думаем инвестировать.
Спасибо
Житловий Комплекс

Постоянный пользователь
469
19 июня 2013
14 фев 2017 09:00
Цитата "milana84":паркова оселя,вы судя по всему активно читаете форумы и реагируете только на ту критику которая тормозит продажи квартир,вам же пишут что хотят собрание,что лифт открывается через раз,снег плохо убран,когда гололёд очень скользко,а окрасою комплекса станет не это здание а чистый двор и вовремя утилизированный мусор возле баков
А что касается договора то он ужасен,мы сразу дали юристу на изучение,перезвонил сказал не в коем случае не подписывать,соседи вы вообще его читали перед тем как подписать? берите его изучайте консультируйтесь у специалистов это наше гражданское право,ведь без подписанных нами договоров они здесь никто,если на наш форум заходят те кто договор не подписал,то сначало берите у них договор,корректируйте с юристом,а потом только подписывайте
Доброго дня.

Під цим ніком публікуються повідомлення від відділу продажу стосовно будівництва будинків.
Питання від управляючої компанії публікуються під іншим ніком.Ми різні структурні підрозділи.Оперативніше було б зателефонувати до УК, та вирішити питання по телефону.

Дякуємо.

be_happy

Гость
4
10 ноября 2016
14 фев 2017 10:34
Всем привет!
После собрания на улице собираемся? А что обсуждать будем?

be_happy

Гость
4
10 ноября 2016
14 фев 2017 10:51
Всем привет!
Собираемся после собрания на улице или где?

milana84
m
Пользователь
93
07 февраля 2017
14 фев 2017 12:26
Цитата "Antongrub":
Прошу прощения, а о каком договоре идет речь? Сами думаем инвестировать.
Спасибо
Добрый день,это договор с УК на обслуживание нашего дома
milana84
m
Пользователь
93
07 февраля 2017
14 фев 2017 13:09
Давайте соберемся 18го во дворе возле детской площадки сразу после собрания первого дома,кто знает на какое у них время напишите,тем для обсуждения как минимум есть три- свет,ворота,помидорос...Комфортная жизнь в этом комплексе зависит от наших общих решений
scovalenco
s
Новичок
18
28 февраля 2012
14 фев 2017 13:22
Доброго дня!
14 число лютого уже наступило.
На субботу как и договаривались будет собрание инвесторов?
14 число лютого уже наступило.
На субботу как и договаривались будет собрание инвесторов?
milana84
m
Пользователь
93
07 февраля 2017
14 фев 2017 13:33
давайте соберемся 18го во дворе возле детской площадки сразу после собрания первого дома,кто знает на какое у них время,напишите,тем для обсуждения как минимум три- свет,ворота,помидорос.Комфортная жизнь в этом комплексе зависит от наших общих решений.
milana84
m
Пользователь
93
07 февраля 2017
14 фев 2017 13:34
давайте соберемся 18го во дворе возле детской площадки сразу после собрания первого дома,кто знает на какое у них время,напишите,тем для обсуждения как минимум три- свет,ворота,помидорос.Комфортная жизнь в этом комплексе зависит от наших общих решений.
be_happy

Гость
4
10 ноября 2016
14 фев 2017 13:40
Согласна! Но все это можно и на собрании обсудить, а не на холоде стоять. На счет света переживаю, что если пойдем по прокуратурам и т.д., так можем вообще без него остаться
milana84
m
Пользователь
93
07 февраля 2017
14 фев 2017 13:52
Цитата "Житловий Комплекс":
Доброго дня.![]()
Під цим ніком публікуються повідомлення від відділу продажу стосовно будівництва будинків.
Питання від управляючої компанії публікуються під іншим ніком.Ми різні структурні підрозділи.Оперативніше було б зателефонувати до УК, та вирішити питання по телефону.![]()
Дякуємо.
Добрый день,но ведь отдел продаж и управляющая компания от одного застройщика,а на просьбы по телефону они отвечают только хамством,как тут уже говорили соседи,а форум читают будущие инвесторы,вдруг задумаются и поменяют методы.
Mal-con-tent

Пользователь
29
06 июля 2016
14 фев 2017 20:50
Цитата "milana84":давайте соберемся 18го во дворе возле детской площадки сразу после собрания первого дома,кто знает на какое у них время,напишите,тем для обсуждения как минимум три- свет,ворота,помидорос.Комфортная жизнь в этом комплексе зависит от наших общих решений.

Купуй квартиру на Domik.ua
Широкий вибір квартир від власників, забудовників та ріелторів
Подробнее
- ЖК Nordica Residence | РіЕЛ | Київ, Залiзничне шосе, 45а30.0777
- ЖК Maxima Residence | РіЕЛ, Bosphorus Development | Київ, вул. Євгена Коновальця, 3030.071
- Будинок на Вавилових | Ковальська | Київ, вул. Вавилових, 9-1130.07115
- ЖК Атлант | Коцюбинське, вул. Доківська, 1430.072 326
- ЖК Вудлайн | Атлант | Новосілки, вул. Лісова, 1а30.071 208
- ЖК Одеський бульвар | Атлант | Новосілки, вул. Приміська, 22, 24, 2630.072 427
- ЖК Атлант на Озерній | Атлант | Новосілки, вул. Озерна30.071 165
- ЖК Новосілки | Форум-Житлобуд | Новосілки, вул. Озерна, 4а30.07279
- ЖК Старт | bUd Development | Київ, вул. Шолуденка, 3029.071 238
- ЖК Green Life Irpin | Ірпінь, вул. Мечникова, 10229.071
- Чи варто зараз купувати нерухомість?29.074 567
- Про агентство Атлант-А23.0722
- Допоможіть розібратись з податками08.053
- Планую оренду квартири в районі Подолу01.052
- Дно рынка недвижимости и влияющие факторы31.0315 244
- Лучший район Киева29.031 685
- Проверяются ли на сделке доллары на плесень?10.034
- Помогите! Вопрос раздела имущества18.0120
- Альтернативне живлення для орендарів, хто кому винен?20.1212
- Відгуки про ортопедичні матраци. Матраци для комфортного сну28.0790
- Болит спина13.0772
- Стоит ли покупать кофе-машину13.07154
- Декоративные элементы в интерьере. Советы и отзывы о их сочетании12.0716
- Декор окна без штор, варианты и советы12.0746
- Идеи для декора пола в квартире, ваши отзывы и мнение экспертов12.0712
- Как выбрать подходящую раковину. Отзывы о мойках и раковинах09.0746
- Выбор гранитной мойки24.0631
- Лифт в частном доме28.057
- ЖК Soul Park | Львів, вул. Пилипа Орлика | LEV Development29.072
- ЖК Північний | Чернігів, просп. Миру, Кільцева дорога | Атлант27.0712
- ЖК Royal Place | Трускавець, вул. Сагайдачного21.072
- ЖК на Спортивній | Львів, вул. Спортивна | Галжитлобуд18.074
- ЖК Четыре Сезона | Будова | Одесса, просп. Гагарина, 1917.0710
- ЖК Sakura | Свалява, пров. Достоєвського, 409.074
- Підлога на кухні - ламінат або плитка?30.0720
- Як правильно закласти шви в стінах після врізання стільниці/підвіконня?24.072
- Чи варто робити лоджію продовженням кімнати24.0716
- Чим обробити дерев'яні стіни будинку?24.073
- Ремонт кухонного столу22.072
- Блимає світло коли вмикається LED від 100w 12v блоку живлення в поєднанні з zigbee switch модулем10.072
- Капітальний ремонт +-40кв.м09.075
- Крыша дома. Отзывы о кровельных материалах06.0725
- Какой потолок лучше? Натяжной или из гипсокартона?03.077
- Пол, тёплый пол, паркет, ламинат, плитка. Продажа напольных покрытий26.0728
- Кто как развлекается в свободное время?19.071
- Есть ли польза от компьютерных игр?19.077
- Які етапи охоплює комплексне будівництво ферми під ключ18.071
- Натяжні стелі, продаж та встановлення14.0718
- Духи, которые будут звучать дорого!13.071
- Продам видовую квартиру, г.Вышгород, ЖК "Зіркова Вежа"07.061
- Переуступлю квартиру ЖК Эврика07.061
- Детектор радона для дома, квартиры, офиса, гаража13.051

Авторський канал ріелтора в Іспанії
Знайомтесь з Бенідормом, нерухомістю та стилем життя. Новобудови регіону, аналітика, інвестиції
Подробнее