Питання до "Авиатор-сервис 24"
Маша-Алекс
Старожил
720
02 ноября 2014
20 март 2016 07:21
Нда, я знала, что наш ЖЕК нечист на руку, на любое замечание, ответ : денег нет, мы без зарплаты.
Хотя, в четверг 17.03, когда мы подходили к гл. инженеру с вопросами, у него на столе красовался чек на снятие денег со счета.
Так Вы еще и откровенно врете!
Вы бы лучше дом обслуживали, а то света во дворе нет, на улице -2, батареи в мопах ледяные, замерзнет система, или не дай Бог лопнет, а у людей ремонты...
Хотя, в четверг 17.03, когда мы подходили к гл. инженеру с вопросами, у него на столе красовался чек на снятие денег со счета.
Так Вы еще и откровенно врете!
Вы бы лучше дом обслуживали, а то света во дворе нет, на улице -2, батареи в мопах ледяные, замерзнет система, или не дай Бог лопнет, а у людей ремонты...
h010d
h
Постоянный пользователь
330
12 июля 2014
20 март 2016 07:53
Можете передать ЖИ эту картинку.
Это уже повторное приостановление регистрации.
Это уже повторное приостановление регистрации.
fourth
f
Постоянный пользователь
342
23 сентября 2014
20 март 2016 08:48
Очередное вранье
aviatorservice24
a
Постоянный пользователь
189
22 октября 2015
21 март 2016 10:51
Шановні мешканці 6 секції.
Переконливе прохання відноситись до майна будинку дбайливо!
Кожний з вас має ряд вимог до належного рівня проживання у будинку.
І факт накопичення будівельного сміття у будинку та на території, пошкодження дошки оголошень, привласнення дверних ручок, інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб) висловлюють вашу неповагу до інших осіб.
Страждають люди, яким по-справжньому не байдуже оточуюче середовище.
Товариство проведе відновлення вищезазначених та будь-яких інших порушень, але за кошти, які, як відомо, надходять виключно від вас.
Тому підсумовуючи,- доводимо до відома! Якщо кожний із вас має намір проживати у нормальних умовах та отримувати додаткові поліпшення (в т.ч. і благоустрій території), а не постійне усунення недоліків (яких при здачі будинку не спостерігалось) просимо бути нормальними адекватними людьми.
Переконливе прохання відноситись до майна будинку дбайливо!
Кожний з вас має ряд вимог до належного рівня проживання у будинку.
І факт накопичення будівельного сміття у будинку та на території, пошкодження дошки оголошень, привласнення дверних ручок, інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб) висловлюють вашу неповагу до інших осіб.
Страждають люди, яким по-справжньому не байдуже оточуюче середовище.
Товариство проведе відновлення вищезазначених та будь-яких інших порушень, але за кошти, які, як відомо, надходять виключно від вас.
Тому підсумовуючи,- доводимо до відома! Якщо кожний із вас має намір проживати у нормальних умовах та отримувати додаткові поліпшення (в т.ч. і благоустрій території), а не постійне усунення недоліків (яких при здачі будинку не спостерігалось) просимо бути нормальними адекватними людьми.
pushok31
p
Постоянный пользователь
480
12 июля 2014
21 март 2016 11:02
А когда будет представитель Киеводоканала пломбировать счетчики холодной воды? Сотрудник Киевводоканала должен был работать в доме с февраля, потом с марта. Теперь уже конец месяца, а графика, обещанного Вами нету.
И как обстоят дела с договорами с Киевэнерго?
И как обстоят дела с договорами с Киевэнерго?
Сапожник
Ветеран
2 478
22 сентября 2014
21 март 2016 11:13
Добрый день!Цитата "aviatorservice24":І факт накопичення будівельного сміття у будинку та на території, пошкодження дошки оголошень, привласнення дверних ручок, інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб) висловлюють вашу неповагу до інших осіб.
Страждають люди, яким по-справжньому не байдуже оточуюче середовище.
А что такое "інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб)"?
okapec
o
Постоянный пользователь
131
30 ноября 2013
21 март 2016 11:14
Цитата "Сапожник":
Добрый день!
А что такое "інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб)"?
наверное реклама паутины
pushok31
p
Постоянный пользователь
480
12 июля 2014
21 март 2016 11:15
Цитата "Сапожник":Добрый день!
А что такое "інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб)"?
Grozny
G
Пользователь
69
05 марта 2015
21 март 2016 11:16
Цитата "aviatorservice24":Шановні мешканці 6 секції.
Переконливе прохання відноситись до майна будинку дбайливо!
Кожний з вас має ряд вимог до належного рівня проживання у будинку.
І факт накопичення будівельного сміття у будинку та на території, пошкодження дошки оголошень, привласнення дверних ручок, інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб) висловлюють вашу неповагу до інших осіб.
Страждають люди, яким по-справжньому не байдуже оточуюче середовище.
Товариство проведе відновлення вищезазначених та будь-яких інших порушень, але за кошти, які, як відомо, надходять виключно від вас.
Тому підсумовуючи,- доводимо до відома! Якщо кожний із вас має намір проживати у нормальних умовах та отримувати додаткові поліпшення (в т.ч. і благоустрій території), а не постійне усунення недоліків (яких при здачі будинку не спостерігалось) просимо бути нормальними адекватними людьми.
Ви пишите, що "при здачі будинку не спостерігалось недоліків". А відкрита каналізація в багатьох квартирах у 6-й секції - це що? Не є недоліком? Хто буде відповідати за залиття відремонтованих квартир по цій причині?
L«and»B
L
Пользователь
29
06 октября 2014
21 март 2016 17:51
Цитата "aviatorservice24":ТОВ «Авіатор-сервіс 24» повторно звернулось до ПАТ «Київенерго» (до керівництва вищого рівня!) з вимогою щодо надання для ознайомлення мешканців будинку інформацію по особливостям нарахування плати за послуги з централізованого опалення для абонентів житлових будинків з будинковими та квартирними приладами обліку теплової енергії та вжиття заходів по приведенню нарахувань мешканцям за послуги з урахуванням коректних одиниць виміру, ГДж.
Про результати розгляду даного звернення передбачено повідомити до 20.03.2016. Копію відповіді ПАТ «Київенерго» буде додатково розміщено.
Уже 21.03.2016. Где ответ?
Сапожник
Ветеран
2 478
22 сентября 2014
21 март 2016 20:47
Цитата "Сапожник":Добрый день!
А что такое "інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб)"?
Цитата "okapec":
наверное реклама паутины
Жаль, что разъяснений от жэка нет. Зная отношение многих жильцов к этому горе-провайдеру неразумно было вывешивать их рекламу. Во всем остальном я согласен!!!
Доска хоть и не соответствала необходимости, но зачем было ее в 6 секции ломать? Изначально там рекламщики накидали своих бумажек, потом видимо конкуренты пытались их достать и оторвали верхний ряд. Потом, вроде, она вообще пропала, но я этого не видел. Самое главное, что и для вывешивания доскиих и для ее уничтожения, и сотрудникам и вандалам приходилось лазить по куче мусора.
С мусором отдельная история. Я не понимаю людей, которые вываливают его и засырают у себя же этажи. Вы же сами через него ходите? Неужто трудно нанять машину и вывезти его прямо из квартиры? На фоне сотен тысяч на ремонт, на мусор вы потратите 1-2 тыс всего!
Те, кто бросил мусор внизу около лифта и в холе- это вообще уроды! Если уж спускали его вниз, то почему не вынесли?
По контейнерам, которые стоят во дворе отдельный разговор! Я поймал как-то двух равшанов, заставил их нести обратно. Потом сосед поймал парочку, оказалось это хозяин квартиры. Ответ прост: я за мусор плачу, пусть жэк вывозит!
По парковкам: кол-во места ограничено. Постояно подвозят какие-то материалы. Если вы приехали выгрузиться, после разгрузки отъедьте, дайте место другим, а не бросайте машину под подъездом. Заезжание колесами на тротуар - это вообще свинство! Мало того, что вы блокируете проход пешеходам, так вы еще и убиваете тротуар. Все видели уже,что он и сам проседает после зимы, так еще и вы его тромбуете лишним весом.
По времени выполнения ремонтов уже вопросы подымались. Уже заселились немало людей и нужно к ним относиться с уважением. Среди них есть и с детьми. У меня тоже работали до глубокой ночи и были дни, когда заканчивали в час-два, но всегда можно подгадать так, чтоб шумные работы провести до десяти. Даже дрель или миксер уже может быть не слышно соседям, но звук перфоратора по монолиту передается от первого этаж к последнему, Особенно если есть примыкание к вентканалу или лифтовой шахте.
Вообщем, сорри за много букв, но "нечего на зеркало пенять, коли рожа крива"
aviatorservice24
a
Постоянный пользователь
189
22 октября 2015
28 март 2016 14:04
До уваги мешканців пропонується узагальнена інформація по наступним питанням:
1. ДОМОФОНИ.
В будинку активно ведуться роботи по встановленню домофонної системи VIZIT safe home. Прохання протягом тижня звернутись до представників компанії для підключення. З інформацією по продукції та її вартістю можливо ознайомитись в приміщенні обслуговуючої організації. Контактні дані (063) 983-80-15, (063) 208-9-208.
2. БУДІВЕЛЬНЕ СМІТТЯ.
Вдячні мешканцям за своєчасне реагування на зауваження щодо недопущення накопичення будівельного сміття у будинку та на прибудинковій території. Після обстеження секцій – за вихідні дні вивезено 70 %. Особливо відповідальними виявились мешканці 8 секції. Власників решти квартир вкотре повідомлено про обов’язок вивезення буд. сміття, планове відключення таких квартир від опалення та водопостачання проводитись не буде.
3. ОХОРОННІ ПОСЛУГИ.
Вважаємо за потрібне нагадати про продовження укладання договорів з охоронною фірмою ТОВ «Агенція «Партнер». Примірники для ознайомлення та підписання у вільному доступі знаходяться в приміщенні обслуговуючої організації.
4. ПРЯМІ ДОГОВОРА З КИЇВВОДОКАНАЛ.
З0 березня 2016 р. розпочинається процес підписання споживачами (мешканцями, власниками квартир), у кого опломбовані лічильники холодного водопостачання, прямих договорів з ПАТ «АК «Київводоканал». Прийом ведеться в ТОВ «Авіатор-сервіс 24» з 9:00 до 17:00 (без перерви на обід) та безпосередньо 2 квітня з 10:00 д 15:00. При собі мати паспорт, правовстановлюючі документи на квартиру (в разі наявності).
5. ЗАБОРГОВАНІСТЬ.
Прохання в найкоротші строки провести остаточні розрахунки за утримання будинку та прибудинкової території.
Дякуємо за увагу
ТОВ «Авіатор-сервіс24»
1. ДОМОФОНИ.
В будинку активно ведуться роботи по встановленню домофонної системи VIZIT safe home. Прохання протягом тижня звернутись до представників компанії для підключення. З інформацією по продукції та її вартістю можливо ознайомитись в приміщенні обслуговуючої організації. Контактні дані (063) 983-80-15, (063) 208-9-208.
2. БУДІВЕЛЬНЕ СМІТТЯ.
Вдячні мешканцям за своєчасне реагування на зауваження щодо недопущення накопичення будівельного сміття у будинку та на прибудинковій території. Після обстеження секцій – за вихідні дні вивезено 70 %. Особливо відповідальними виявились мешканці 8 секції. Власників решти квартир вкотре повідомлено про обов’язок вивезення буд. сміття, планове відключення таких квартир від опалення та водопостачання проводитись не буде.
3. ОХОРОННІ ПОСЛУГИ.
Вважаємо за потрібне нагадати про продовження укладання договорів з охоронною фірмою ТОВ «Агенція «Партнер». Примірники для ознайомлення та підписання у вільному доступі знаходяться в приміщенні обслуговуючої організації.
4. ПРЯМІ ДОГОВОРА З КИЇВВОДОКАНАЛ.
З0 березня 2016 р. розпочинається процес підписання споживачами (мешканцями, власниками квартир), у кого опломбовані лічильники холодного водопостачання, прямих договорів з ПАТ «АК «Київводоканал». Прийом ведеться в ТОВ «Авіатор-сервіс 24» з 9:00 до 17:00 (без перерви на обід) та безпосередньо 2 квітня з 10:00 д 15:00. При собі мати паспорт, правовстановлюючі документи на квартиру (в разі наявності).
5. ЗАБОРГОВАНІСТЬ.
Прохання в найкоротші строки провести остаточні розрахунки за утримання будинку та прибудинкової території.
Дякуємо за увагу
ТОВ «Авіатор-сервіс24»
aviatorservice24
a
Постоянный пользователь
189
22 октября 2015
02 апр 2016 09:48
У зв'язку з тимчавою відсутністю працівника, відповідального за підписання договорів з ПАТ "АК "Київводоканал", прийом у сб. вестися не буде.
Просимо вибачення за незручності.
Просимо вибачення за незручності.
aviatorservice24
a
Постоянный пользователь
189
22 октября 2015
04 апр 2016 14:54
Увага!
Переконливе прохання до мешканців
(з метою надійності надходження коштів) –
не проводити оплату за утримання будинку та прибудинкової території на розрахунковий
рахунок в ПАТ КБ «Хрещатик».
Протягом 10 днів буде надана інформація по зміні реквізитів для перерахування коштів через Ощадбанк.
Адміністрація
ТОВ «Авіатор-сервіс24»
Переконливе прохання до мешканців
(з метою надійності надходження коштів) –
не проводити оплату за утримання будинку та прибудинкової території на розрахунковий
рахунок в ПАТ КБ «Хрещатик».
Протягом 10 днів буде надана інформація по зміні реквізитів для перерахування коштів через Ощадбанк.
Адміністрація
ТОВ «Авіатор-сервіс24»
aviatorservice24
a
Постоянный пользователь
189
22 октября 2015
04 апр 2016 15:36
По проплатам, які були здійснені після 01.04. зберігати докази перерахування коштів (квитанції, виписки тощо).
crossfire
c
Постоянный пользователь
238
22 сентября 2015
06 апр 2016 07:11
Цитата "aviatorservice24":По проплатам, які були здійснені після 01.04. зберігати докази перерахування коштів (квитанції, виписки тощо).
Уважаемый Авиатор-сервис, убедительная просьба убрать совковость из Вашей манеры общения.
"По проплатам, які були здійснені після 01.04. зберігати докази " - это оставте для общения с вашими детьми.
Вот варианты сообщений:
"По проплатам, які були здійснені після 01.04., ПРОСИМО зберігати квитанії "
"По проплатам, які були здійснені після 01.04., будь-ласка, зберігайте квитанції"
Чувствуете разницу?
Вспоминайте университетский курс "Ділова українська мова" - все проходили!
aviatorservice24
a
Постоянный пользователь
189
22 октября 2015
07 апр 2016 10:18
Доброго дня.
Інформація по питанням перерахування коштів на р/р ТОВ "Авіатор-сервіс24".
Для мешканців, які не проводили оплат - після 11.04. надішлемо для сплати нові квитанції - з р/р в Ощадбанк.
Для мешканців, які провели платежі - сплачені кошти будуть зараховані.
Додатково просимо надіслати або принести (для огляду) квитанцію з відміткою про здійснення перерахування коштів.
Дякуємо за розуміння.
Інформація по питанням перерахування коштів на р/р ТОВ "Авіатор-сервіс24".
Для мешканців, які не проводили оплат - після 11.04. надішлемо для сплати нові квитанції - з р/р в Ощадбанк.
Для мешканців, які провели платежі - сплачені кошти будуть зараховані.
Додатково просимо надіслати або принести (для огляду) квитанцію з відміткою про здійснення перерахування коштів.
Дякуємо за розуміння.
wipe007
Ветеран
1 946
18 сентября 2014
07 апр 2016 10:59
а что нужно чтоб заключить договор с водоканалом7
d_simon
Старожил
797
07 сентября 2014
07 апр 2016 15:59
Цитата "wipe007":а что нужно чтоб заключить договор с водоканалом7
паспорт, код, их копии
aviatorservice24
a
Постоянный пользователь
189
22 октября 2015
08 апр 2016 15:12
9 квітня (в суботу) з 10:00 до 14:00 для зручності мешканців ТОВ «Авіатор-сервіс24» веде прийом власників квартир для підписання договорів з ПАТ «АК «Київводоканал».
Прохання до осіб, в квартирах яких опломбовано лічильник холодної води, забезпечити явку. При собі мати – паспорт та правовстановлюючий документ (за наявності).
Додатково інформуємо про відкриття розрахункового рахунку в АТ «Ощадбанк».
З 11 квітня будуть розіслані рахунки на сплату за утримання будинку та прибудинкової території.
Мешканців, які провели оплату за вказані послуги в період з 1 по 8 квітня на р/р ПАТ «Хрещатик», просимо надати копії квитанцій, виписок тощо (на електронну пошту ТОВ або пред’явити особисто).
Дякуємо за увагу!
Прохання до осіб, в квартирах яких опломбовано лічильник холодної води, забезпечити явку. При собі мати – паспорт та правовстановлюючий документ (за наявності).
Додатково інформуємо про відкриття розрахункового рахунку в АТ «Ощадбанк».
З 11 квітня будуть розіслані рахунки на сплату за утримання будинку та прибудинкової території.
Мешканців, які провели оплату за вказані послуги в період з 1 по 8 квітня на р/р ПАТ «Хрещатик», просимо надати копії квитанцій, виписок тощо (на електронну пошту ТОВ або пред’явити особисто).
Дякуємо за увагу!
Сучасні шалє із морським краєвидом
Новенькі модернові будинки у затишному містечку на березі середземного моря серед мальовничих гір
Подробнее
- ЖК Синергия Сити | Ирпень, ул. Достоевского, пер. Озерный23.09213
- ЖК Silver House | Сильвер Хаус | Спецжитлофонд | Голосеевский пр, 7423.092 172
- ЖК Dibrova Park | Диброва Парк | IB Alliance | ул. Северо-Сырецкая23.091 932
- ЖК Крона Парк 2 | Cityconsult Development | Бровары, ул. Черновола22.091 928
- ЖК На Озерной | Атлант | Новоселки, ул. Озерная22.09889
- ЖК Трояндовий | Бровары, ул. Фельдмана, ул. Трояндова22.09703
- Комплекс апартаментов CitiZen | Сити Зен | ул. Генерала Шаповала, 1-322.09205
- ЖК Синергия Киев | ул. Ивана Кочерги, 17а20.0931
- ЖК Деснянский | ДБК-Житлобуд | ул. Электротехническая, 4320.09445
- ЖК Family and Friends | 2 очередь | GEOS | ул. Новополевая, 220.09516
- Стоит ли сейчас покупать недвижимость?23.093 715
- Квартира не відповідає плануванню. Які права я маю, з чого починати діалог з забудовником?20.083
- Лучший район Киева15.081 680
- Инвестиции в недвижимость - лучший вариант инвестирования?14.08143
- Кому принадлежат инженерные сети в доме?20.0718
- Продаж квартири з прописаним дітьми06.062
- Двухэтажные квартиры в новостройках29.0512
- ЖЭК15.051
- Вторая приватизация квартиры.01.052
- Де ви замовляли послугу 3-д дизайну інтер'єру?23.073
- Как подобрать кухонную мебель28.063
- Бассейн во дворе07.0517
- Дорожки на участке03.0523
- Петиція до Президента: штраф за порушення тиші у нічний час з боку квартирантів24.044
- Оправдывает ли себя посудомоечная машина09.04158
- Отзывы о кондиционерах. Какой кондиционер лучше08.04275
- Як вибрати правильний бойлер: Посібник від сантехніка з 20-річним досвідом13.031
- Болит спина27.0169
- ЖК Стандарт | Стандарт Буд | Полтава, вул. Великотирнівська, 9а18.093
- ЖК "Северный", Чернигов, пр. Мира - "Атлант"21.0811
- ЖК Прохоровський квартал05.081
- ЖК Artville | Артвиль | Zezman | Одесса, 7 км Овидиопольской дороги29.0526
- ЖК "Зелений двір", Івано-Франківськ, вул. Тисменицька23.048
- ЖК "Імперіал Парк Авеню", Чернівці, вул. Рівненська, 7 - "Імперіал Буд"13.024
- Терміново куплю! Балон з гексафторидом сірки SF6 чистоти 99,9% V=72 кг20.091
- Твердотопливный котел и расходы на отопление17.0917
- Схема підключення ледлюстри20.081
- Как правильно выбрать бойлер. Отзывы о бойлерах18.08434
- Замена вентиляции в квартире15.085
- Перепланировка | тема просьб и советов по конкретным ситуациям14.082 214
- Як мають бути розміщені поліпропіленові труби опалення у проємі дверей (з коридора у кімнату).08.081
- Радіаторна сеть02.082
- Полотенцесушитель, какой лучше01.0838
- Послуги з будівництва стаціонарних басейнів09.092
- А что смотрим?02.09477
- Пол, тёплый пол, паркет, ламинат, плитка. Продажа напольных покрытий06.0832
- Что подарить мужчине?02.08349
- Послуги Електрика Кам'янець-Подільський13.071
- Війна в Україні 2022 | Коли закінчиться війна?09.0616
- Як ми вирішили купити квартиру Ужгород09.061
- Юридические услуги любой сложности12.052
- Предложения комплексного ремонта. "Ремонт под ключ"07.05200
Сучасні шалє із морським краєвидом
Новенькі модернові будинки у затишному містечку на березі середземного моря серед мальовничих гір
Подробнее