Подати оголошення

Питання до "Авиатор-сервис 24"

1. . .2022. . .32
20 бер 2016 07:21
Нда, я знала, что наш ЖЕК нечист на руку, на любое замечание, ответ : денег нет, мы без зарплаты.
Хотя, в четверг 17.03, когда мы подходили к гл. инженеру с вопросами, у него на столе красовался чек на снятие денег со счета.
Так Вы еще и откровенно врете!


Вы бы лучше дом обслуживали, а то света во дворе нет, на улице -2, батареи в мопах ледяные, замерзнет система, или не дай Бог лопнет, а у людей ремонты...
20 бер 2016 07:53
Можете передать ЖИ эту картинку.
Это уже повторное приостановление регистрации.
20 бер 2016 08:48
Очередное вранье :down:
21 бер 2016 10:51
Шановні мешканці 6 секції.
Переконливе прохання відноситись до майна будинку дбайливо!

Кожний з вас має ряд вимог до належного рівня проживання у будинку.
І факт накопичення будівельного сміття у будинку та на території, пошкодження дошки оголошень, привласнення дверних ручок, інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб) висловлюють вашу неповагу до інших осіб.
Страждають люди, яким по-справжньому не байдуже оточуюче середовище.

Товариство проведе відновлення вищезазначених та будь-яких інших порушень, але за кошти, які, як відомо, надходять виключно від вас.

Тому підсумовуючи,- доводимо до відома! Якщо кожний із вас має намір проживати у нормальних умовах та отримувати додаткові поліпшення (в т.ч. і благоустрій території), а не постійне усунення недоліків (яких при здачі будинку не спостерігалось) просимо бути нормальними адекватними людьми.
21 бер 2016 11:02
А когда будет представитель Киеводоканала пломбировать счетчики холодной воды? Сотрудник Киевводоканала должен был работать в доме с февраля, потом с марта. Теперь уже конец месяца, а графика, обещанного Вами нету.
И как обстоят дела с договорами с Киевэнерго?
21 бер 2016 11:13
Цитата "aviatorservice24":
І факт накопичення будівельного сміття у будинку та на території, пошкодження дошки оголошень, привласнення дверних ручок, інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб) висловлюють вашу неповагу до інших осіб.
Страждають люди, яким по-справжньому не байдуже оточуюче середовище.
Добрый день!
А что такое "інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб)"?
21 бер 2016 11:14
Цитата "Сапожник":

Добрый день!
А что такое "інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб)"?

наверное реклама паутины :yes:
21 бер 2016 11:15
Цитата "Сапожник":
Добрый день!
А что такое "інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб)"?

:up: :)
21 бер 2016 11:16
Цитата "aviatorservice24":
Шановні мешканці 6 секції.
Переконливе прохання відноситись до майна будинку дбайливо!

Кожний з вас має ряд вимог до належного рівня проживання у будинку.
І факт накопичення будівельного сміття у будинку та на території, пошкодження дошки оголошень, привласнення дверних ручок, інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб) висловлюють вашу неповагу до інших осіб.
Страждають люди, яким по-справжньому не байдуже оточуюче середовище.

Товариство проведе відновлення вищезазначених та будь-яких інших порушень, але за кошти, які, як відомо, надходять виключно від вас.

Тому підсумовуючи,- доводимо до відома! Якщо кожний із вас має намір проживати у нормальних умовах та отримувати додаткові поліпшення (в т.ч. і благоустрій території), а не постійне усунення недоліків (яких при здачі будинку не спостерігалось) просимо бути нормальними адекватними людьми.

Ви пишите, що "при здачі будинку не спостерігалось недоліків". А відкрита каналізація в багатьох квартирах у 6-й секції - це що? Не є недоліком? Хто буде відповідати за залиття відремонтованих квартир по цій причині?
21 бер 2016 17:51
Цитата "aviatorservice24":
ТОВ «Авіатор-сервіс 24» повторно звернулось до ПАТ «Київенерго» (до керівництва вищого рівня!) з вимогою щодо надання для ознайомлення мешканців будинку інформацію по особливостям нарахування плати за послуги з централізованого опалення для абонентів житлових будинків з будинковими та квартирними приладами обліку теплової енергії та вжиття заходів по приведенню нарахувань мешканцям за послуги з урахуванням коректних одиниць виміру, ГДж.
Про результати розгляду даного звернення передбачено повідомити до 20.03.2016. Копію відповіді ПАТ «Київенерго» буде додатково розміщено.


Уже 21.03.2016. Где ответ?
21 бер 2016 20:47
Цитата "Сапожник":
Добрый день!
А что такое "інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб)"?


Цитата "okapec":

наверное реклама паутины :yes:


Жаль, что разъяснений от жэка нет. Зная отношение многих жильцов к этому горе-провайдеру неразумно было вывешивать их рекламу. Во всем остальном я согласен!!!
Доска хоть и не соответствала необходимости, но зачем было ее в 6 секции ломать? Изначально там рекламщики накидали своих бумажек, потом видимо конкуренты пытались их достать и оторвали верхний ряд. Потом, вроде, она вообще пропала, но я этого не видел. Самое главное, что и для вывешивания доскиих и для ее уничтожения, и сотрудникам и вандалам приходилось лазить по куче мусора.

С мусором отдельная история. Я не понимаю людей, которые вываливают его и засырают у себя же этажи. Вы же сами через него ходите? Неужто трудно нанять машину и вывезти его прямо из квартиры? На фоне сотен тысяч на ремонт, на мусор вы потратите 1-2 тыс всего!
Те, кто бросил мусор внизу около лифта и в холе- это вообще уроды! Если уж спускали его вниз, то почему не вынесли?
По контейнерам, которые стоят во дворе отдельный разговор! Я поймал как-то двух равшанов, заставил их нести обратно. Потом сосед поймал парочку, оказалось это хозяин квартиры. Ответ прост: я за мусор плачу, пусть жэк вывозит!

По парковкам: кол-во места ограничено. Постояно подвозят какие-то материалы. Если вы приехали выгрузиться, после разгрузки отъедьте, дайте место другим, а не бросайте машину под подъездом. Заезжание колесами на тротуар - это вообще свинство! Мало того, что вы блокируете проход пешеходам, так вы еще и убиваете тротуар. Все видели уже,что он и сам проседает после зимы, так еще и вы его тромбуете лишним весом.

По времени выполнения ремонтов уже вопросы подымались. Уже заселились немало людей и нужно к ним относиться с уважением. Среди них есть и с детьми. У меня тоже работали до глубокой ночи и были дни, когда заканчивали в час-два, но всегда можно подгадать так, чтоб шумные работы провести до десяти. Даже дрель или миксер уже может быть не слышно соседям, но звук перфоратора по монолиту передается от первого этаж к последнему, Особенно если есть примыкание к вентканалу или лифтовой шахте.

Вообщем, сорри за много букв, но "нечего на зеркало пенять, коли рожа крива"
28 бер 2016 14:04
До уваги мешканців пропонується узагальнена інформація по наступним питанням:

1. ДОМОФОНИ.
В будинку активно ведуться роботи по встановленню домофонної системи VIZIT safe home. Прохання протягом тижня звернутись до представників компанії для підключення. З інформацією по продукції та її вартістю можливо ознайомитись в приміщенні обслуговуючої організації. Контактні дані (063) 983-80-15, (063) 208-9-208.
2. БУДІВЕЛЬНЕ СМІТТЯ.
Вдячні мешканцям за своєчасне реагування на зауваження щодо недопущення накопичення будівельного сміття у будинку та на прибудинковій території. Після обстеження секцій – за вихідні дні вивезено 70 %. Особливо відповідальними виявились мешканці 8 секції. Власників решти квартир вкотре повідомлено про обов’язок вивезення буд. сміття, планове відключення таких квартир від опалення та водопостачання проводитись не буде.
3. ОХОРОННІ ПОСЛУГИ.
Вважаємо за потрібне нагадати про продовження укладання договорів з охоронною фірмою ТОВ «Агенція «Партнер». Примірники для ознайомлення та підписання у вільному доступі знаходяться в приміщенні обслуговуючої організації.
4. ПРЯМІ ДОГОВОРА З КИЇВВОДОКАНАЛ.
З0 березня 2016 р. розпочинається процес підписання споживачами (мешканцями, власниками квартир), у кого опломбовані лічильники холодного водопостачання, прямих договорів з ПАТ «АК «Київводоканал». Прийом ведеться в ТОВ «Авіатор-сервіс 24» з 9:00 до 17:00 (без перерви на обід) та безпосередньо 2 квітня з 10:00 д 15:00. При собі мати паспорт, правовстановлюючі документи на квартиру (в разі наявності).
5. ЗАБОРГОВАНІСТЬ.
Прохання в найкоротші строки провести остаточні розрахунки за утримання будинку та прибудинкової території.

Дякуємо за увагу
ТОВ «Авіатор-сервіс24»
02 квіт 2016 09:48
У зв'язку з тимчавою відсутністю працівника, відповідального за підписання договорів з ПАТ "АК "Київводоканал", прийом у сб. вестися не буде.
Просимо вибачення за незручності.
04 квіт 2016 14:54
Увага!

Переконливе прохання до мешканців
(з метою надійності надходження коштів) –
не проводити оплату за утримання будинку та прибудинкової території на розрахунковий
рахунок в ПАТ КБ «Хрещатик».


Протягом 10 днів буде надана інформація по зміні реквізитів для перерахування коштів через Ощадбанк.

Адміністрація
ТОВ «Авіатор-сервіс24»
04 квіт 2016 15:36
По проплатам, які були здійснені після 01.04. зберігати докази перерахування коштів (квитанції, виписки тощо).
06 квіт 2016 07:11
Цитата "aviatorservice24":
По проплатам, які були здійснені після 01.04. зберігати докази перерахування коштів (квитанції, виписки тощо).


Уважаемый Авиатор-сервис, убедительная просьба убрать совковость из Вашей манеры общения.


"По проплатам, які були здійснені після 01.04. зберігати докази " - это оставте для общения с вашими детьми.

Вот варианты сообщений:

"По проплатам, які були здійснені після 01.04., ПРОСИМО зберігати квитанії "

"По проплатам, які були здійснені після 01.04., будь-ласка, зберігайте квитанції"

Чувствуете разницу?

Вспоминайте университетский курс "Ділова українська мова" - все проходили!
07 квіт 2016 10:18
Доброго дня.

Інформація по питанням перерахування коштів на р/р ТОВ "Авіатор-сервіс24".

Для мешканців, які не проводили оплат - після 11.04. надішлемо для сплати нові квитанції - з р/р в Ощадбанк.

Для мешканців, які провели платежі - сплачені кошти будуть зараховані.
Додатково просимо надіслати або принести (для огляду) квитанцію з відміткою про здійснення перерахування коштів.

Дякуємо за розуміння.
07 квіт 2016 10:59
а что нужно чтоб заключить договор с водоканалом7
07 квіт 2016 15:59
Цитата "wipe007":
а что нужно чтоб заключить договор с водоканалом7

паспорт, код, их копии
08 квіт 2016 15:12
9 квітня (в суботу) з 10:00 до 14:00 для зручності мешканців ТОВ «Авіатор-сервіс24» веде прийом власників квартир для підписання договорів з ПАТ «АК «Київводоканал».
Прохання до осіб, в квартирах яких опломбовано лічильник холодної води, забезпечити явку. При собі мати – паспорт та правовстановлюючий документ (за наявності).


Додатково інформуємо про відкриття розрахункового рахунку в АТ «Ощадбанк».
З 11 квітня будуть розіслані рахунки на сплату за утримання будинку та прибудинкової території.

Мешканців, які провели оплату за вказані послуги в період з 1 по 8 квітня на р/р ПАТ «Хрещатик», просимо надати копії квитанцій, виписок тощо (на електронну пошту ТОВ або пред’явити особисто).

Дякуємо за увагу!
Сучасні шалє із морським краєвидом
Новенькі модернові будинки у затишному містечку на березі середземного моря серед мальовничих гір
Детальніше
+34624407828xxxx
1. . .2022. . .32
Всі звіти про надійність новобудов безкоштовно
Обирайте новобудову в каталозі Білдконтролю та отримуйте звіт про її надійність. Це корисно.
Детальніше