Питання до "Авиатор-сервис 24"
Маша-Алекс
Старожил
720
02 листопада 2014
20 бер 2016 07:21
Нда, я знала, что наш ЖЕК нечист на руку, на любое замечание, ответ : денег нет, мы без зарплаты.
Хотя, в четверг 17.03, когда мы подходили к гл. инженеру с вопросами, у него на столе красовался чек на снятие денег со счета.
Так Вы еще и откровенно врете!
Вы бы лучше дом обслуживали, а то света во дворе нет, на улице -2, батареи в мопах ледяные, замерзнет система, или не дай Бог лопнет, а у людей ремонты...
Хотя, в четверг 17.03, когда мы подходили к гл. инженеру с вопросами, у него на столе красовался чек на снятие денег со счета.
Так Вы еще и откровенно врете!
Вы бы лучше дом обслуживали, а то света во дворе нет, на улице -2, батареи в мопах ледяные, замерзнет система, или не дай Бог лопнет, а у людей ремонты...
h010d
h
Постійний користувач
330
12 липня 2014
20 бер 2016 07:53
Можете передать ЖИ эту картинку.
Это уже повторное приостановление регистрации.
Это уже повторное приостановление регистрации.
fourth
f
Постійний користувач
342
23 вересня 2014
20 бер 2016 08:48
Очередное вранье
aviatorservice24
a
Постійний користувач
189
22 жовтня 2015
21 бер 2016 10:51
Шановні мешканці 6 секції.
Переконливе прохання відноситись до майна будинку дбайливо!
Кожний з вас має ряд вимог до належного рівня проживання у будинку.
І факт накопичення будівельного сміття у будинку та на території, пошкодження дошки оголошень, привласнення дверних ручок, інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб) висловлюють вашу неповагу до інших осіб.
Страждають люди, яким по-справжньому не байдуже оточуюче середовище.
Товариство проведе відновлення вищезазначених та будь-яких інших порушень, але за кошти, які, як відомо, надходять виключно від вас.
Тому підсумовуючи,- доводимо до відома! Якщо кожний із вас має намір проживати у нормальних умовах та отримувати додаткові поліпшення (в т.ч. і благоустрій території), а не постійне усунення недоліків (яких при здачі будинку не спостерігалось) просимо бути нормальними адекватними людьми.
Переконливе прохання відноситись до майна будинку дбайливо!
Кожний з вас має ряд вимог до належного рівня проживання у будинку.
І факт накопичення будівельного сміття у будинку та на території, пошкодження дошки оголошень, привласнення дверних ручок, інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб) висловлюють вашу неповагу до інших осіб.
Страждають люди, яким по-справжньому не байдуже оточуюче середовище.
Товариство проведе відновлення вищезазначених та будь-яких інших порушень, але за кошти, які, як відомо, надходять виключно від вас.
Тому підсумовуючи,- доводимо до відома! Якщо кожний із вас має намір проживати у нормальних умовах та отримувати додаткові поліпшення (в т.ч. і благоустрій території), а не постійне усунення недоліків (яких при здачі будинку не спостерігалось) просимо бути нормальними адекватними людьми.
pushok31
p
Постійний користувач
480
12 липня 2014
21 бер 2016 11:02
А когда будет представитель Киеводоканала пломбировать счетчики холодной воды? Сотрудник Киевводоканала должен был работать в доме с февраля, потом с марта. Теперь уже конец месяца, а графика, обещанного Вами нету.
И как обстоят дела с договорами с Киевэнерго?
И как обстоят дела с договорами с Киевэнерго?
Сапожник
Ветеран
2 478
22 вересня 2014
21 бер 2016 11:13
Добрый день!Цитата "aviatorservice24":І факт накопичення будівельного сміття у будинку та на території, пошкодження дошки оголошень, привласнення дверних ручок, інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб) висловлюють вашу неповагу до інших осіб.
Страждають люди, яким по-справжньому не байдуже оточуюче середовище.
А что такое "інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб)"?
okapec
o
Постійний користувач
131
30 листопада 2013
21 бер 2016 11:14
Цитата "Сапожник":
Добрый день!
А что такое "інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб)"?
наверное реклама паутины
pushok31
p
Постійний користувач
480
12 липня 2014
21 бер 2016 11:15
Цитата "Сапожник":Добрый день!
А что такое "інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб)"?
Grozny
G
Користувач
69
05 березня 2015
21 бер 2016 11:16
Цитата "aviatorservice24":Шановні мешканці 6 секції.
Переконливе прохання відноситись до майна будинку дбайливо!
Кожний з вас має ряд вимог до належного рівня проживання у будинку.
І факт накопичення будівельного сміття у будинку та на території, пошкодження дошки оголошень, привласнення дверних ручок, інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб) висловлюють вашу неповагу до інших осіб.
Страждають люди, яким по-справжньому не байдуже оточуюче середовище.
Товариство проведе відновлення вищезазначених та будь-яких інших порушень, але за кошти, які, як відомо, надходять виключно від вас.
Тому підсумовуючи,- доводимо до відома! Якщо кожний із вас має намір проживати у нормальних умовах та отримувати додаткові поліпшення (в т.ч. і благоустрій території), а не постійне усунення недоліків (яких при здачі будинку не спостерігалось) просимо бути нормальними адекватними людьми.
Ви пишите, що "при здачі будинку не спостерігалось недоліків". А відкрита каналізація в багатьох квартирах у 6-й секції - це що? Не є недоліком? Хто буде відповідати за залиття відремонтованих квартир по цій причині?
L«and»B
L
Користувач
29
06 жовтня 2014
21 бер 2016 17:51
Цитата "aviatorservice24":ТОВ «Авіатор-сервіс 24» повторно звернулось до ПАТ «Київенерго» (до керівництва вищого рівня!) з вимогою щодо надання для ознайомлення мешканців будинку інформацію по особливостям нарахування плати за послуги з централізованого опалення для абонентів житлових будинків з будинковими та квартирними приладами обліку теплової енергії та вжиття заходів по приведенню нарахувань мешканцям за послуги з урахуванням коректних одиниць виміру, ГДж.
Про результати розгляду даного звернення передбачено повідомити до 20.03.2016. Копію відповіді ПАТ «Київенерго» буде додатково розміщено.
Уже 21.03.2016. Где ответ?
Сапожник
Ветеран
2 478
22 вересня 2014
21 бер 2016 20:47
Цитата "Сапожник":Добрый день!
А что такое "інформаційних даних (які розміщуються для користування усіх мешканців, а не окремих обраних осіб)"?
Цитата "okapec":
наверное реклама паутины
Жаль, что разъяснений от жэка нет. Зная отношение многих жильцов к этому горе-провайдеру неразумно было вывешивать их рекламу. Во всем остальном я согласен!!!
Доска хоть и не соответствала необходимости, но зачем было ее в 6 секции ломать? Изначально там рекламщики накидали своих бумажек, потом видимо конкуренты пытались их достать и оторвали верхний ряд. Потом, вроде, она вообще пропала, но я этого не видел. Самое главное, что и для вывешивания доскиих и для ее уничтожения, и сотрудникам и вандалам приходилось лазить по куче мусора.
С мусором отдельная история. Я не понимаю людей, которые вываливают его и засырают у себя же этажи. Вы же сами через него ходите? Неужто трудно нанять машину и вывезти его прямо из квартиры? На фоне сотен тысяч на ремонт, на мусор вы потратите 1-2 тыс всего!
Те, кто бросил мусор внизу около лифта и в холе- это вообще уроды! Если уж спускали его вниз, то почему не вынесли?
По контейнерам, которые стоят во дворе отдельный разговор! Я поймал как-то двух равшанов, заставил их нести обратно. Потом сосед поймал парочку, оказалось это хозяин квартиры. Ответ прост: я за мусор плачу, пусть жэк вывозит!
По парковкам: кол-во места ограничено. Постояно подвозят какие-то материалы. Если вы приехали выгрузиться, после разгрузки отъедьте, дайте место другим, а не бросайте машину под подъездом. Заезжание колесами на тротуар - это вообще свинство! Мало того, что вы блокируете проход пешеходам, так вы еще и убиваете тротуар. Все видели уже,что он и сам проседает после зимы, так еще и вы его тромбуете лишним весом.
По времени выполнения ремонтов уже вопросы подымались. Уже заселились немало людей и нужно к ним относиться с уважением. Среди них есть и с детьми. У меня тоже работали до глубокой ночи и были дни, когда заканчивали в час-два, но всегда можно подгадать так, чтоб шумные работы провести до десяти. Даже дрель или миксер уже может быть не слышно соседям, но звук перфоратора по монолиту передается от первого этаж к последнему, Особенно если есть примыкание к вентканалу или лифтовой шахте.
Вообщем, сорри за много букв, но "нечего на зеркало пенять, коли рожа крива"
aviatorservice24
a
Постійний користувач
189
22 жовтня 2015
28 бер 2016 14:04
До уваги мешканців пропонується узагальнена інформація по наступним питанням:
1. ДОМОФОНИ.
В будинку активно ведуться роботи по встановленню домофонної системи VIZIT safe home. Прохання протягом тижня звернутись до представників компанії для підключення. З інформацією по продукції та її вартістю можливо ознайомитись в приміщенні обслуговуючої організації. Контактні дані (063) 983-80-15, (063) 208-9-208.
2. БУДІВЕЛЬНЕ СМІТТЯ.
Вдячні мешканцям за своєчасне реагування на зауваження щодо недопущення накопичення будівельного сміття у будинку та на прибудинковій території. Після обстеження секцій – за вихідні дні вивезено 70 %. Особливо відповідальними виявились мешканці 8 секції. Власників решти квартир вкотре повідомлено про обов’язок вивезення буд. сміття, планове відключення таких квартир від опалення та водопостачання проводитись не буде.
3. ОХОРОННІ ПОСЛУГИ.
Вважаємо за потрібне нагадати про продовження укладання договорів з охоронною фірмою ТОВ «Агенція «Партнер». Примірники для ознайомлення та підписання у вільному доступі знаходяться в приміщенні обслуговуючої організації.
4. ПРЯМІ ДОГОВОРА З КИЇВВОДОКАНАЛ.
З0 березня 2016 р. розпочинається процес підписання споживачами (мешканцями, власниками квартир), у кого опломбовані лічильники холодного водопостачання, прямих договорів з ПАТ «АК «Київводоканал». Прийом ведеться в ТОВ «Авіатор-сервіс 24» з 9:00 до 17:00 (без перерви на обід) та безпосередньо 2 квітня з 10:00 д 15:00. При собі мати паспорт, правовстановлюючі документи на квартиру (в разі наявності).
5. ЗАБОРГОВАНІСТЬ.
Прохання в найкоротші строки провести остаточні розрахунки за утримання будинку та прибудинкової території.
Дякуємо за увагу
ТОВ «Авіатор-сервіс24»
1. ДОМОФОНИ.
В будинку активно ведуться роботи по встановленню домофонної системи VIZIT safe home. Прохання протягом тижня звернутись до представників компанії для підключення. З інформацією по продукції та її вартістю можливо ознайомитись в приміщенні обслуговуючої організації. Контактні дані (063) 983-80-15, (063) 208-9-208.
2. БУДІВЕЛЬНЕ СМІТТЯ.
Вдячні мешканцям за своєчасне реагування на зауваження щодо недопущення накопичення будівельного сміття у будинку та на прибудинковій території. Після обстеження секцій – за вихідні дні вивезено 70 %. Особливо відповідальними виявились мешканці 8 секції. Власників решти квартир вкотре повідомлено про обов’язок вивезення буд. сміття, планове відключення таких квартир від опалення та водопостачання проводитись не буде.
3. ОХОРОННІ ПОСЛУГИ.
Вважаємо за потрібне нагадати про продовження укладання договорів з охоронною фірмою ТОВ «Агенція «Партнер». Примірники для ознайомлення та підписання у вільному доступі знаходяться в приміщенні обслуговуючої організації.
4. ПРЯМІ ДОГОВОРА З КИЇВВОДОКАНАЛ.
З0 березня 2016 р. розпочинається процес підписання споживачами (мешканцями, власниками квартир), у кого опломбовані лічильники холодного водопостачання, прямих договорів з ПАТ «АК «Київводоканал». Прийом ведеться в ТОВ «Авіатор-сервіс 24» з 9:00 до 17:00 (без перерви на обід) та безпосередньо 2 квітня з 10:00 д 15:00. При собі мати паспорт, правовстановлюючі документи на квартиру (в разі наявності).
5. ЗАБОРГОВАНІСТЬ.
Прохання в найкоротші строки провести остаточні розрахунки за утримання будинку та прибудинкової території.
Дякуємо за увагу
ТОВ «Авіатор-сервіс24»
aviatorservice24
a
Постійний користувач
189
22 жовтня 2015
02 квіт 2016 09:48
У зв'язку з тимчавою відсутністю працівника, відповідального за підписання договорів з ПАТ "АК "Київводоканал", прийом у сб. вестися не буде.
Просимо вибачення за незручності.
Просимо вибачення за незручності.
aviatorservice24
a
Постійний користувач
189
22 жовтня 2015
04 квіт 2016 14:54
Увага!
Переконливе прохання до мешканців
(з метою надійності надходження коштів) –
не проводити оплату за утримання будинку та прибудинкової території на розрахунковий
рахунок в ПАТ КБ «Хрещатик».
Протягом 10 днів буде надана інформація по зміні реквізитів для перерахування коштів через Ощадбанк.
Адміністрація
ТОВ «Авіатор-сервіс24»
Переконливе прохання до мешканців
(з метою надійності надходження коштів) –
не проводити оплату за утримання будинку та прибудинкової території на розрахунковий
рахунок в ПАТ КБ «Хрещатик».
Протягом 10 днів буде надана інформація по зміні реквізитів для перерахування коштів через Ощадбанк.
Адміністрація
ТОВ «Авіатор-сервіс24»
aviatorservice24
a
Постійний користувач
189
22 жовтня 2015
04 квіт 2016 15:36
По проплатам, які були здійснені після 01.04. зберігати докази перерахування коштів (квитанції, виписки тощо).
crossfire
c
Постійний користувач
238
22 вересня 2015
06 квіт 2016 07:11
Цитата "aviatorservice24":По проплатам, які були здійснені після 01.04. зберігати докази перерахування коштів (квитанції, виписки тощо).
Уважаемый Авиатор-сервис, убедительная просьба убрать совковость из Вашей манеры общения.
"По проплатам, які були здійснені після 01.04. зберігати докази " - это оставте для общения с вашими детьми.
Вот варианты сообщений:
"По проплатам, які були здійснені після 01.04., ПРОСИМО зберігати квитанії "
"По проплатам, які були здійснені після 01.04., будь-ласка, зберігайте квитанції"
Чувствуете разницу?
Вспоминайте университетский курс "Ділова українська мова" - все проходили!
aviatorservice24
a
Постійний користувач
189
22 жовтня 2015
07 квіт 2016 10:18
Доброго дня.
Інформація по питанням перерахування коштів на р/р ТОВ "Авіатор-сервіс24".
Для мешканців, які не проводили оплат - після 11.04. надішлемо для сплати нові квитанції - з р/р в Ощадбанк.
Для мешканців, які провели платежі - сплачені кошти будуть зараховані.
Додатково просимо надіслати або принести (для огляду) квитанцію з відміткою про здійснення перерахування коштів.
Дякуємо за розуміння.
Інформація по питанням перерахування коштів на р/р ТОВ "Авіатор-сервіс24".
Для мешканців, які не проводили оплат - після 11.04. надішлемо для сплати нові квитанції - з р/р в Ощадбанк.
Для мешканців, які провели платежі - сплачені кошти будуть зараховані.
Додатково просимо надіслати або принести (для огляду) квитанцію з відміткою про здійснення перерахування коштів.
Дякуємо за розуміння.
wipe007
Ветеран
1 946
18 вересня 2014
07 квіт 2016 10:59
а что нужно чтоб заключить договор с водоканалом7
d_simon
Старожил
797
07 вересня 2014
07 квіт 2016 15:59
Цитата "wipe007":а что нужно чтоб заключить договор с водоканалом7
паспорт, код, их копии
aviatorservice24
a
Постійний користувач
189
22 жовтня 2015
08 квіт 2016 15:12
9 квітня (в суботу) з 10:00 до 14:00 для зручності мешканців ТОВ «Авіатор-сервіс24» веде прийом власників квартир для підписання договорів з ПАТ «АК «Київводоканал».
Прохання до осіб, в квартирах яких опломбовано лічильник холодної води, забезпечити явку. При собі мати – паспорт та правовстановлюючий документ (за наявності).
Додатково інформуємо про відкриття розрахункового рахунку в АТ «Ощадбанк».
З 11 квітня будуть розіслані рахунки на сплату за утримання будинку та прибудинкової території.
Мешканців, які провели оплату за вказані послуги в період з 1 по 8 квітня на р/р ПАТ «Хрещатик», просимо надати копії квитанцій, виписок тощо (на електронну пошту ТОВ або пред’явити особисто).
Дякуємо за увагу!
Прохання до осіб, в квартирах яких опломбовано лічильник холодної води, забезпечити явку. При собі мати – паспорт та правовстановлюючий документ (за наявності).
Додатково інформуємо про відкриття розрахункового рахунку в АТ «Ощадбанк».
З 11 квітня будуть розіслані рахунки на сплату за утримання будинку та прибудинкової території.
Мешканців, які провели оплату за вказані послуги в період з 1 по 8 квітня на р/р ПАТ «Хрещатик», просимо надати копії квитанцій, виписок тощо (на електронну пошту ТОВ або пред’явити особисто).
Дякуємо за увагу!
Сучасні шалє із морським краєвидом
Новенькі модернові будинки у затишному містечку на березі середземного моря серед мальовничих гір
Детальніше
- ЖК На Озерній | Атлант | Новосілки, вул. Озерна24.11985
- ЖК Рихерт & Парк | A Development | ул. Кирилловская, ул. Нижнеюрковская24.11102
- ЖК Оболонский бриз | ИнжПромБудСервис | Оболонский проспект, 30а24.112 953
- ЖК А12 | УСК | Бровары, ул. Олимпийская, 12а24.113 074
- ЖК Причал 8 | ИнтерГал-Буд | ул. Канальная, 823.11159
- ЖК Трояндовий | Бровары, ул. Фельдмана, ул. Трояндова22.11708
- ЖК Деснянский | ДБК-Житлобуд | ул. Электротехническая, 4322.11446
- ЖК Dibrova Park | Диброва Парк | IB Alliance | ул. Северо-Сырецкая22.111 979
- ЖК Silver House | Сильвер Хаус | Спецжитлофонд | Голосеевский пр, 7421.112 193
- Жилой квартал Rybalsky | Рыбальский | SAGA, Perfect Group | ул. Набережно-Рыбальская 3,921.111 323
- Альтернативне живлення для орендарів, хто кому винен?21.1110
- Чи варто зараз купувати нерухомість?20.113 829
- Альтернативне живлення для орендарів, хто кому винен?19.112
- Дно рынка недвижимости и влияющие факторы17.1115 233
- Инвестиции в недвижимость - лучший вариант инвестирования?17.11145
- Продаж квартири з прописаним дітьми11.114
- Найкращий район Києва29.101 682
- Квартира не відповідає плануванню. Які права я маю, з чого починати діалог з забудовником?20.083
- Кому принадлежат инженерные сети в доме?20.0718
- Дорожки на участке15.1124
- Патріотичні картини як символ національної ідентичності в сучасному інтер’єрі26.101
- Как подобрать кухонную мебель15.104
- Выбор гранитной мойки04.1030
- Как я подбирал на свою кухню разную утварь01.101
- Лифт в частном доме01.104
- Украинская дизайн-студия Yakusha design30.093
- Де ви замовляли послугу 3-д дизайну інтер'єру?23.073
- Бассейн во дворе07.0517
- ЖК "Ріверсайд", Рівне, вул. Небесної Сотні, 66 - "DBN"27.10142
- ЖК Стандарт | Стандарт Буд | Полтава, вул. Великотирнівська, 9а18.093
- ЖК "Северный", Чернигов, пр. Мира - "Атлант"21.0811
- ЖК Прохоровський квартал05.081
- ЖК Artville | Артвиль | Zezman | Одесса, 7 км Овидиопольской дороги29.0526
- ЖК "Зелений двір", Івано-Франківськ, вул. Тисменицька23.048
- Слабый напор24.111
- Твердотопливный котел и расходы на отопление21.1120
- Из чего построить дом05.1197
- Бачок унитаза15.101
- Интересует подключение бойлера косвенного нагрева Tesy BiLight 100R S в систему отопления тепловым насосом(ТН)08.101
- Перчатки08.102
- Терміново куплю! Балон з гексафторидом сірки SF6 чистоти 99,9% V=72 кг20.091
- Схема підключення ледлюстри20.081
- Как правильно выбрать бойлер. Отзывы о бойлерах18.08434
- Весільний салон Новіас10.111
- Продаж спецодягу06.112
- Коврики от DarianA - уют и комфорт в вашем доме06.101
- Duomed - медична клініка у Львові30.091
- Послуги з будівництва стаціонарних басейнів09.092
- А что смотрим?02.09477
- Пол, тёплый пол, паркет, ламинат, плитка. Продажа напольных покрытий06.0832
- Что подарить мужчине?02.08349
- Послуги Електрика Кам'янець-Подільський13.071
Всі звіти про надійність новобудов безкоштовно
Обирайте новобудову в каталозі Білдконтролю та отримуйте звіт про її надійність. Це корисно.
Детальніше