Подать объявление

ЖК Desna Residence | Десна Резиденс | Альпійське Містечко | с. Зазимье

ЗастройщикDesna PRO
Сдача ЖК2016 - 2020 г.
Планировки
Карточка Домик
ЖК сдан
Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можно выбрать 1 вариант ответа. Можно менять ответы. Всего голосов: 99.
7/7%
6/6%
8/8%
24/24%
54/55%
1. . .135137. . .145
09 авг 2019 08:53
Добрый день! Когда появятся новые фото со строй площадки хотелось бы увидеть как продвигаются работы по облагораживанию территории первой линии альпийского городка!
09 авг 2019 09:35
Доброго дня. Хід будівництва оновлюється раз на місяць у 20-х числах. Останній публікувався 22 липня. Усі публікації можна знайти на нашому сайті в розділі «хід будівництва», соціальних мережах та дублюється тут. Зараз ше раз продублюємо щоб Ви не шукали.
09 авг 2019 09:37
Хід будівництва «Альпійського містечка» (липень) :

✅Баварія 1 + Баварія 2:
- Введені в експлуатацію
✅Давос 3:
- Завершена цегляна кладка усіх поверхів
- Завершені роботи по монтажу вікон
- Ведуться роботи по монтажу металочерепиці на покрівлю та облаштуванню фасаду
- Розпочаті роботи по штукатурці стін
✅Тіроль 4:
- Завершені роботи по утепленню будинку та облаштуванню фасаду природним каменем
- Завершено облаштування покрівлі та прокладання внутрішніх інженерних мереж
- Ведуться роботи по облаштуванню місць загального користування
✅Давос 5:
- Завершені роботи по штукатурці стін
- Ведуться роботи по облаштуванню місць загального користування
- Встановлюються радіатори та котли
✅Тіроль 6:
- Завершується цегляна кладка мансардного поверху
- Виконується монтаж вікон та облаштування фасаду
✅Давос 7:
- Завершені роботи по цегляній кладці 4-го поверху
- Ведуться роботи по монтажу плит перекриття 4-го поверху
✅Давос 9:
- Завершується цегляна кладка 2-го поверху
- Розпочато монтаж плит перекриття 2-го поверху
- Ведуться роботи по облаштуванню перегородок 2-го поверху
✅Тіроль 8:
- Завершена цегляна кладка 4-го поверху
- Розпочаті роботи по прокладанню внутрішніх інженерних мереж

💥II черга будівництва «Альпійського містечка»:💥

✅Тіроль 12:
- Залито монолітний фундамент, завершено монтаж ФБС та облаштування монолітного поясу
- Ведеться облаштування плит перекриття цокольного поверху
✅Давос 13:
- Виконана цегляна кладка 4-го поверху
- Розпочаті роботи по монолітному поясу
✅Тіроль 14:
- Залито монолітний фундамент, завершено монтаж ФБС та перекриття цокольного поверху
- Ведуться роботи по облаштуванню перегородок цокольного поверху
✅Давос 15:
- Підготовлено котлован
- Розпочаті роботи по залиттю фундаменту
✅Тіроль 16:
- Завершена цегляна кладка усіх поверхів
- Розпочаті роботи по облаштуванню покрівлі
✅Давос 17:
- Залито монолітний фундамент, завершено монтаж ФБС та перекриття цокольного поверху
- Ведеться цегляна кладка 1-го поверху
✅Давос 18:
- Підготовлено котлован
- Виконуються роботи по залиттю фундаменту
✅Давос 20:
- Залито монолітний фундамент, завершено монтаж ФБС
- Розпочаті роботи по облаштуванню монолітного поясу
✅Давос 21:
- Залито монолітний фундамент
- Розпочаті роботи по монтажу ФБС
09 авг 2019 10:02
Цитата:
Fisher29" хотелось бы увидеть как продвигаются работы по облагораживанию территории первой линии альпийского городка!


Сьогоднішні фотографії
09 авг 2019 10:03
Цитата "Evgeniy1989":
В зв'язку с кризою управління сьогодні відбулась зустріч із представником забудовника. Обговорили наступні питання:
1. Діяльність керуючої компанії.
Домовились створити наглядову раду з представників співвласників, яка організує конкурс на заміщення посади директора керуючої компанії.
В подальшому наглядова рада буде здійснювати планування, моніторинг та контроль діяльності керуючої компанії.
Перед забудовником новий директор буде відповідальний в частині фінансового результату. Перед власниками - за якість і своєчасніть наданих послуг, ефективне використання отриманих від них коштів.
2. Створення ОСББ та асоціація ОСББ.
Домовились, що в побудованих будинках співвласники створюють ініціативні групи та починають готувати установчі збори. Забудовник допоможе зі зв'язком між сусідами та надасть контакти.

Щодо домовленостей із забудовником від 2.08.219
Станом на сьогодні (09.08.2019) наглядова рада сформована у кількості 6 осіб.
До складу ради ввійшли представники наступних будинків:
- Придорожна 1 корпус 1 (1-ий будівельний)
- Придорожна 1 корпус 2 (2-ий будівельний)
- Придорожна 1 корпус 3 (3-ий будівельний)
- Придорожна 2 (4-ий будівельний)
- Придорожна 3 (5-ий будівельний)
- Придорожна 5 (6-ий будівельний)
Представники інших будинків не змогли визначатись з кандидатурами або не мають бажання брати участь в діяльності наглядової ради.
Також триває процес створення ініціативних груп в будинках нашого ЖК.
10 авг 2019 13:05
Вітаємо щасливих володарів квартир у будинках «Давос-5» та «Тіроль-4» з успішним введенням в експлуатацію і стартом отримання прав власності !!! ✨🔑😃🎉

Радіємо разом з мешканцями й сподіваємося, що життя в «Альпійському містечку» буде щасливим, легким і затишним. Бажаємо Вам легкого і швидкого ремонту, креативних ідей і скорішого переїзду у Ваш новий ДІМ!

Більш детальну інформацію, а також відповіді на питання, які стосуються вашого будинку — ви можете отримати у відділі продажу за телефоном:📲 0 800 331 415
11 авг 2019 20:17
Цитата "УК DESNA residence":

Інформація для тих, хто зранку фотографує і розповсюджує «жахливі історії». На фото машина одного з власників таунхаусу, у якого перед входом в будинок припаркував свій автомобіль інший мешканець 4 черги. Поважайте своїх сусідів, вони так само хочуть потрапити до себе додому. Тому це «нагадування». Неодноразово нагадувалося, щоб залишали прохід /під’їзд до входу в Таунхаус. Це так само, як перекрити прохід до під’їзду. Не під’їде ні охорона, ні медична служба , ні пожежна машина. Місця загального користування не закріплені ні за ким особисто і розраховані по нормам менше ніж 1 паркомісце на квартиру.

Мої вітання КК😉
Проллю світло по цій ситуації. Авто, яке начебто перекрило прохід до будинку (якщо відведених 1,5 м мало, то можна це назвати "перекрито") було припарковано на загальній парковці яку ж визначив сам забудовник і своїми силами її розмітив. А сама суперечка виникла через те, що забудовник наобіцяв інвесторам таунхаусів, як і всім іншим про "паркомісць вистачить для всіх", разом з будинком і 1 - 2 паркомісця але обіцянки не дотримався і все залишилося тільки на словах, а власникам таунхусів порадили ставити "конуси" на паркомісцях біля їх будинків. Потім це все передали до КК яка вже більше 2-х років не може вирішити це питання і просто "динамить" власників таунхаусів. По факту у власників таунхаусів немає своїх окремих паркомісць🙂 ну і у всіх інших з цим теж проблеми при тому, що 6 (1 - 6 черги) будинків заселені в кращому випадку на 50%😢
12 авг 2019 06:12
Цитата:
По факту у власників таунхаусів немає своїх окремих паркомісць🙂 ну і у всіх інших з цим теж проблеми при тому, що 6 (1 - 6 черги) будинків заселені в кращому випадку на 50%😢


Ну, от УК понятно, что ничего нового мы не услышим, кроме мантры "паркомест всем хватит".
Может быть вновь сформированная наглядова рада будет плотнее работать с УК по этому вопросу?
12 авг 2019 10:21
Мої вітання відділу пррдажу😉
Хто вам давав дозвіл на розголошення інформації про персональні дані? До речі ще й не правдивої інформації з намальованими боргами. Прошу пояснити дану ситуацію.
12 авг 2019 11:33
Доброго дня!
31 липня 2019 року на e-mail desnacontrol@gmail.com був відправлений лист з проектом договору по домофонам для будинку Придорожна,2 (4-ий будівельний).
До сьогоднішнього дня включно, жодної відповіді не надано.
Уточніть, будь ласка, на яку пошту писать, щоб подивились пошту desnacontrol@gmail.com?
Дякую
лист-2 стр
лист-1 стр
13 авг 2019 07:09
Цитата:
Уточніть, будь ласка, на яку пошту писать, щоб подивились пошту desnacontrol@gmail.com?


Ваше звернення передано в КК і буде розглянуто у відповідні терміни. Відповідь Ви зможете побачити у себе на пошті.
13 авг 2019 09:33
Шановні інвестори!
14.06.2019 (повідомлення від 14.06.2019 11:46) забудовник створив електронну пошту для контролю діяльності керуючої компанії.
Цитата "Отдел продаж DESNA residence":

Для початку, ми створюємо пошту (desnacontrol@gmail.com) на яку просимо Вас відправляти свої заявки щодо проблем, які виникають, чи виникли і не були усунуті, заявки розглядатимуться протягом 3 днів безпосередньо забудовником!

31 липня 2019 року я відправив проект договору про надання послуг зі встановлення та обслуговування системи Домофону розроблений професійни юристом на замовлення групи мешканців Придорожна,2 на мейл креуючої компанії. В копії зазначив всіх забудовників та пошту для контролю (desnacontrol@gmail.com). Відповіді я не дочекався.
Вчора (12.08.2019) я відправив повторно лист на дану пошту і написав на форумі. У відповідь отримав лист загального змісту без вказання конкретних термінів, відповідальних тощо. На моє прохання уточнити терміни відповіді, забудовник прикрився статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".
Даний Закон регулює "питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об'єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів. Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення."
Це яскравий приклад того, як забудовник та керуюча компанія відноситься до своїх клієнтів (номер особового рахунку клієнта КК - 4025)!
Листи
13 авг 2019 11:29
Цитата:
Це яскравий приклад того, як забудовник та керуюча компанія відноситься до своїх клієнтів (номер особового рахунку клієнта КК - 4025)!


Я думаю, что «яскравий приклад», как раз ваше самолюбование. На сколько поняла из вашей претензии вы отправили письмо 31 июля, установленные законом сроки, из ответа УК до 31 августа, если не потребуются дополнительное время для его рассмотрения. Сегодня 13 августа. На сколько я понимаю, на вторую почту нужно обращаться, в случае, если вы не получили ответ в указанные сроки. В чем же проблема или должны все всё бросить и отвечать на ваше письмо?
13 авг 2019 16:29
А як можна "бросіть" "брошеноє"? Вони давно "бросілі" виконувати свої обов'язки. Як Ви вважаєте чи нормально купувати білочок і випускати їх в ліс в той час коли є купа боргів, проблем з парковками, водою?
14 авг 2019 06:06
Цитата "Gabriella_2":

Я думаю, что «яскравий приклад», как раз ваше самолюбование.

Доброго дня!
Сергій, тут питання не в "самолюбование". Питання в тому сервісі, який надає Ваша керуюча компанія. Рівень роботи з клієнтами-інвесторами і клієнтами-співвласниками абсолютно різний!
Коли я відправив лист 31.07.19, я очікував отримати відповідь (максимум на наступний робочий день) приблизно такого змісту:
"Доброго дня!
Твій/Ваш договір отримали і передали його нашому юристу для вивчення/опрацювання/внесення правок.
Відповідь щодо договору ти/Ви отримаєш/отримаєте до 9 серпня 2019 року (як приклад) на даний мейл."
І все. Потім я б почекав відповіді і ми б рухались далі по цьому питанню.
Але що ми маємо в реальності. Я надіслав лист на керуючу компанію (kkdesna@gmail.com) і пошту контролю (так як КК зазвичай залишає наші листи без відповіді). Також я поставив в копію мейли всіх забудовників (і Ваш робочий в тому числі). А жодної відповіді протягом 12 днів я не отримав.
А тепер конкретно перелік моїх перетензій:
1. Чому керуюча компанія не відповіла на даний лист (відповіді від КК немає досі)?
2. Чому не був здійснений контроль зі сторони забудовника протягом 3 днів щодо даної ситуації (пошта desnacontrol@gmail.com нібито створювалась для цього)?
3. Чому керуюча компанія/забудовник в роботі з діючими клієнтами керуються ЗУ "Про звернення громадян", а не кращими практиками комунікації з клієнтами?

P.S. На етапі купівлі квартири сервіс був на "відмінно". А от відразу як тільки інвестори стали співвласниками, так можна і "не паритись"
14 авг 2019 10:23
Вот поэтому Evgeniy1989, нам нужно менять саму УК, а не её лица. Застройщик достроит, передаст землю и уйдёт на другую площадку, после этого УК не нужна. Нам для контроля и эффективного использования средств нужно ОСББ. Компании прокладки-посредники не должны быть в управлении. ТО что затягивания передачи полномочий от УК к ОСББ, лично у меня сомнений нет.
16 авг 2019 12:00
Верно. как в анекдоте, когда уборщица приходит в офис, а там все бегают, столы переставляют, цветы двигают...
Спрашивает что это вы тут делаете?, ей говорят, вот - продажи упали. сейчас мебель по феншую расставим и все опять в рост пойдет.
На это она отвечает - я здесь давно работаю. До вас здесь публичный дом был. Когда у них продажи падали, они не кровати двигали а "сотрудниц" меняли.
17 авг 2019 08:58
Повітряні ЛЕП демонтовані!

Як і обіцяли, повітряні лінії електропередач перенесені та демонтовані у підземні кабельні лінії.

Також вже змонтовано дві трансформаторні підстанції по 1000 кВA.

Встановлення підстанцій та демонтаж повітряних ЛЕП дозволило модернізувати електричні мережі, ліквідувати можливі перепади напруги, забезпечити мешканців комплексу більш якісним, а найголовніше, БЕЗПЕРЕБІЙНИМ постачанням електроенергії.
17 авг 2019 15:28
Проблема в тому, що до нових ТП будуть приєднані тільки будинки "Альпійського містечка", а проблеми з енергопостачанням у всіх будинків з "Десна резиденс", включаючи Шале, залишаться невирішеними
18 авг 2019 09:42
Цитата "Hip":
Проблема в тому, що до нових ТП будуть приєднані тільки будинки "Альпійського містечка", а проблеми з енергопостачанням у всіх будинків з "Десна резиденс", включаючи Шале, залишаться невирішеними

Мне кажется в 6ом доме переделывали питание
Купуй квартиру на Domik.ua
Широкий вибір квартир від власників, забудовників та ріелторів
Подробнее
1. . .135137. . .145
Каталог відгуків про будинки Києва
Знайдіть свій будинок та розкажіть про нього. Що подобається, а що ні? Допоможіть тим хто шукає житло
Подробнее