Подать объявление

ЖК Scandia | Скандия | Бровары, ул. Богунская

Карточка Домик
Индекс надёжности
204из 220
Ваше загальне враження про об'єкт і компанію:
Можно выбрать 1 вариант ответа. Можно менять ответы. Всего голосов: 12.
2/17%
6/50%
1/8%
0/0%
3/25%
1. . .142144145
14 фев 2022 09:07

Scandia

Доброго дня.

Вибачте за відверте питання!

Чому Ви, навмисне, вводите людей в оману, знаючи як було насправді, а звинувачуєте забудовника?

Яку ціль ви переслідуєте, і чому не можете опублікувати оригінали повідомлень, щоб усі їх прочитали?

Із яких стане зрозуміло, чому склалася така ситуація. Та які кроки були зроблені назустріч мешканцям, щоб вони не залишились без доступу до мережі Інтернет. Тож зробимо це ми.

* * *

У зв’язку з тим, що Інтернет-провайдер «Апельсин» відмовляється надати проект розміщення телекомунікаційних мереж у будинках, відмовляється укласти договір про відшкодування вартості електроенергії, після отримання технічних умов не звернувся для підписання договору про надання права доступу до інфраструктури будинків. Ми вимушені завершити відносини з цим Інтернет-провайдером. Узгоджена дата відключення обладнання Інтернет-провайдера «Апельсин»: 16 лютого о 18:00.

Мешканці, які користуються послугами даної компанії, можуть заключити договори з Інтернет-провайдерами, які працюють на території ЖК: КиївНет та Домолан.

Оплачений обсяг послуг Інтернет-провайдера «Апельсин», буде відшкодовано у вигляді аналогічних послуг обраного вами провайдера КиївНет або Домолан. За вирішенням цих питань телефонуйте до служб підтримки.

КиївНет: НОМЕР ТЕЛЕФОНУ

Домолан: НОМЕР ТЕЛЕФОНУ

Дякуємо за розуміння.

* * *

Процедура перепідключення добровільна і не примусова.

Діє пришвидшена процедура. Обидва провайдери чекають на дзвінки, а оператори проінформовані.

Що треба зробити мешканцю:

1. Зателефонувати до обраного провайдера, та залишити заявку на підключення. Все.

З понеділка у режимі вахти, на території ЖК будуть знаходитись кілька бригад підрядників, які розпочнуть перепідключення виходячи з черги заявок.

Якщо спеціалісти не будуть встигати це робити, їх посилять тією кількістю робітників, які необхідні для швидкого та безболісного переходу.

Питання, по відшкодуванню у вигляді аналогічних послуг за сплачений період, вирішується в індивідуальному порядку.


* * *
Такі повідомлення були опубліковані одне за одним.
Тобто, провайдер, обходячи законодавство країни, намагається надавати послуги, а окремі мешканці перших 2-х будинків активно лобіюють дану діяльність.

До речі, ці оголошення були опубліковані у п’ятницю.

А перша бригада вже працювала в суботу. Якщо Ви мешканець, Ви не можете не знати про це, особливо коли серед мешканців це активно обговорювалось.

Натомість добропорядні мешканці перших 2-х будинків зіткнулися із актами вандалізму у своїх під’їздах, коли ті ж самі «лобісти» виражають своє бачення ситуації оригінальними, та протиправними діями, пошкоджуючи власне майно та майно інших мешканців. Сподіваємося, що це не Ви.

На цьому форумі люди по вашій відповіді можуть зробити висновок, наприклад:


"відмовляється надати проект розміщення телекомунікаційних мереж у будинках" - провайдер Апельсин працює в ЖК вже три роки і тільки цього провайдера (безальтернативно) ви пустили працювати в ЖК з 2019 року. Тобто всі ці три роки провайдер працював без погодження розміщення мереж? Смішно. 


"Ми вимушені завершити відносини з цим Інтернет-провайдером." - у сотень людей відносини з цим провайдером, а не у вас. Зараз від наявності інтернету залежить, чи буде у людини робота завтра! І ви даєте всім три дні щоб "добровільно" перейти до іншого провайдера.


"З понеділка у режимі вахти, на території ЖК будуть знаходитись кілька бригад підрядників" - дзвонила, відповіли, що заради 1-2 людей не поїдуть. Вахти не спостерігала. 


"серед мешканців це активно обговорювалось"- наробити скрінів, що вам навкладали в вуха в цих обговореннях? Не кажучи вже про написи з вашого повідомлення.

14 фев 2022 09:45

Scandia

На даний час, на превеликий жаль, борг за електроенергію та за обслуговування перших 2-х будинків дуже значний, навіть з урахуванням компенсації на яку пішов забудовник.

І, нажаль, борг тільки збільшується, на відміну від будинку Д4 наприклад! Чи не дивно?

Ці дані можна легко отримати від УК. Якщо Ви мешканець ЖК - зробіть це.

Так, відділ продажу не приховував і озвучував, що, для мешканців діє комерційний тариф на електроенергію, доки не буде введено в експлуатацію їх пусковий комплекс та ДТЕК не виконає свою роботу. Такі оголошення вивішувалися у під’їздах, були опубліковані у групах та донесені усно усім хто цікавився питанням особисто. Ті ж самі питання відтворені у договорах вже більше року. Так, на той час комерційний тариф складав 3,15, зараз 5,0009. Але, повторимось: забудовники не мають змогу впливати ні на вартість електроенергії, ні на вартість енергоносіїв чи хліба, масла, молока...


Нажаль, у кожному ЖК завжди є кілька невдоволених, які, за ширмою анонімності, вводять людей в оману, особливо у тих ЖК де, незважаючи на позицію монополістів країни, забудовники йдуть на зустріч людям. Це ще можна зрозуміти.

Але не зрозуміло інше.

У когось в багатоквартирному будинку завжди є борги - при чому тут люди без боргів (такі як я). Не один раз я спілкувалася з людьми з відділу продажу, з керівником Управляючої компанії (ще з Очеретяним) і чула, що казали представники Скандії на зборах. Ніякі обіцянки ви поки не виконуєте. І не даєте жодної можливості укласти людям договори на побутовий тариф з ДТЕК, який усно і письмово говорить про реальні причини.


І продовжуєте казати неправду:


"Ці дані можна легко отримати від УК. Якщо Ви мешканець ЖК - зробіть це." - яким чином борги інших людей, якщо вони є, стосуються мене? Ніяким. Мені розкажуть про людей в яких є борги, це доступна інформація? Судіться з ними. Але не можете бо немає ніяких договорів на постачання електроенергії.


"відділ продажу не приховував і озвучував, що, для мешканців діє комерційний тариф на електроенергію" - приховував і не озвучував. Тут навіть є відео-доказ на ютюб - інтерв'ю вашого менеджеру Лесі на каналі Пошукач від 9.04.2021, присвячене ЖК Скандія. Пошук швидко видасть, дивитися з 25-ї хвилини як цікаво відповідали на це питання.


"Такі оголошення вивішувалися у під’їздах, були опубліковані у групах" - от шось я цього не пам'ятаю :)


"Ті ж самі питання відтворені у договорах вже більше року." -немає таких договорів ні в мене, ні в сусідів.



15 фев 2022 06:21

Scandia

Борги – це той «актив», який краще сплачувати вчасно, а не накопичувати.

получается, пока весь дом не закроет долги, никто не перейдет на бытовой тариф
верно ?

15 фев 2022 09:37

Gala1

Будь ласка. Ви робите висновки і самі ж пишете що «…щось я цього не пам’ятаю...» І керуєтесь, переважно, здогадками та власними бажаннями перекручуючи факти. Для чого? Може вже досить?

Ми розуміємо, що даний форум це відкрита платформа для обговорення та отримання відповідей на запитання, що ми з радістю підтримуємо. Про це, наприклад, свідчить і кількість повідомлень з нашого боку, з боку мешканців та майбутніх інвесторів. Та регулярних, реальних фото-звітів з будівельного майданчика. Який, до речі, кипить від роботи, а будинки зростають із швидкістю 1-2 поверхи на місяць.

Люди отримують свої квартири, роблять ремонти, заселяються та щасливо живуть. Майже 2 тисячі сімей обрали Scandia своєю домівкою і їх кількість зростає кожен день.

Для зручної та оперативної комунікації з мешканцями нами відкриті усі можливі канали спілкування: диспетчерська служба, спілкування у групах, спілкування через електронну адресу, можливо навіть подзвонити напряму директорам компаній, які займаються обслуговуванням мешканців і отримати відповіді від спеціалістів. Зараз проходить тестування системи особистих електронних кабінетів. Вже традиційними стали зустрічі нових мешканців з представником забудовника перед заселенням. На території ЖК цілодобово чергують: електрик, сантехник та ліфтер... а в планах і окремий IT-спеціаліст який теж буде допомагати мешканцям. Забудовник навіть пішов на часткову компенсацію вартості електроенергії першим 2-м будинкам, а у відповідь їх борг тільки зріс.

Тож, хочеться спитати Вас, Gala1. Чого ще...?

І, велике прохання, не підбурювати та не перешкоджати порядним мешканцям перших 2-х будинків, перехід до альтернативних Інтернет-постачальників. Бо люди ризикують залишитись, без доступу до мережі. І ми стурбовані цією обставиною. Поважайте своїх сусідів.

Сподіваємось, якщо Ви мешканець ЖК Scandia, то вже обрали альтернативного постачальника Інтернет і підключились до нього, щоб наше спілкування не перервалось.

15 фев 2022 11:07

Scandia

Gala1

Будь ласка. Ви робите висновки і самі ж пишете що «…щось я цього не пам’ятаю...» І керуєтесь, переважно, здогадками та власними бажаннями перекручуючи факти. Для чого? Може вже досить?

Ми розуміємо, що даний форум це відкрита платформа для обговорення та отримання відповідей на запитання, що ми з радістю підтримуємо. Про це, наприклад, свідчить і кількість повідомлень з нашого боку, з боку мешканців та майбутніх інвесторів. Та регулярних, реальних фото-звітів з будівельного майданчика. Який, до речі, кипить від роботи, а будинки зростають із швидкістю 1-2 поверхи на місяць.

Люди отримують свої квартири, роблять ремонти, заселяються та щасливо живуть. Майже 2 тисячі сімей обрали Scandia своєю домівкою і їх кількість зростає кожен день.

Для зручної та оперативної комунікації з мешканцями нами відкриті усі можливі канали спілкування: диспетчерська служба, спілкування у групах, спілкування через електронну адресу, можливо навіть подзвонити напряму директорам компаній, які займаються обслуговуванням мешканців і отримати відповіді від спеціалістів. Зараз проходить тестування системи особистих електронних кабінетів. Вже традиційними стали зустрічі нових мешканців з представником забудовника перед заселенням. На території ЖК цілодобово чергують: електрик, сантехник та ліфтер... а в планах і окремий IT-спеціаліст який теж буде допомагати мешканцям. Забудовник навіть пішов на часткову компенсацію вартості електроенергії першим 2-м будинкам, а у відповідь їх борг тільки зріс.

Тож, хочеться спитати Вас, Gala1. Чого ще...?

І, велике прохання, не підбурювати та не перешкоджати порядним мешканцям перших 2-х будинків, перехід до альтернативних Інтернет-постачальників. Бо люди ризикують залишитись, без доступу до мережі. І ми стурбовані цією обставиною. Поважайте своїх сусідів.

Сподіваємось, якщо Ви мешканець ЖК Scandia, то вже обрали альтернативного постачальника Інтернет і підключились до нього, щоб наше спілкування не перервалось.

Scandia, змушена відповісти, цитую.


"і самі ж пишете що «…щось я цього не пам’ятаю...»" - це відповідь на ваше неправдиве ствердження.


"здогадками та власними бажаннями перекручуючи факти" - у березні буде шість років як спілкуюся зі Скандією, це все власний досвід :)


"Забудовник навіть пішов на часткову компенсацію вартості електроенергії першим 2-м будинкам, а у відповідь їх борг тільки зріс." - часткову компенсацію від чого? Від комерційного тарифу, який люди не мають сплачувати. Для нас тариф - 1.68, якого ми не можемо добитися. 

По хронології питання: в 2019 люди заселялися без лічильників, які встановили пізніше і через рік після встановлення без договорів, без нічого ви виставили рахунки за минулий рік, сказавши "хто не заплатить, буде надалі отримувати рахунки по 3.15". Зараз по 3.15 у всіх, навіть у тих, хто не має боргів (і таких більшість). Хтось не платить? То зробіть висновок чому і пред'являйте нарешті боржникам індивідуальні презензії. 


Причина цієї переписки в тому, що і у відділі продажу людям розповідають, які перші два будинки такі-сякі мають борги і не погашають. Хоча ситуація зовсім інша. Ви і на цьому форумі вирішили скористатися цим аргументом. Треба відноситить нормально до людей. Як продавці прикрашайте реальність як завгодно, але не клеветою. 


P.S. А що там третій будинок - без боргів, з побутовим тарифом?

15 фев 2022 15:20

Занятно так читать как застройщик пишет по постоянной электрике, мотивируя это долгами)). Это так не работает вообще. И сразу оговорюсь (выше спросили безответно), постоянка не может быть сделана для одной квартиры, а для другой нет. Делается проект, на основе ТУ и т д по списку. Все дело в том что вы жильцы Скандии даже близко не в курсе реального положения вещей между застройщиком этим и дтэком. Все что выше они пишут что уже оплачены ТУ это ложь, мягкоскажем. Попросите выложить заявку на дтэк о ТУ, это бланк в котором расписана мощность, тип подключения, даты, имя на кого и от кого оформлена заявка на ТУ))). Ничего этого вам не покажут сразу говорю. Срок рассмотрения заявки на ТУ(стандартное подключение) - 1 месяц. У вас(них) ответ уже должен был быть миллион лет назад.  Свет в Скандии будет коммерческий очень долго и нудно. 5.10грн уже, дальше будет около 7грн готовьтесь. Теоретически, если в доме нет коммерции , застройщик может у дтэка «попросить» уменьшить тариф. Но никто в реале на это не пойдет на моем веку. А тем 2 домам застройщик компенсировал для рекламы за свой счет. Чтобы сразу не спугнуть инвесторов.  Отдельная история с ТУ на канашку, Игорь Васильевич на видосе не просто так озвучил что 7му дому уже не видать их. Не занесли плюс лоббируется Альянс. Знание Того и того  ТУ вам не выдаст. 

16 фев 2022 02:28

У меня вопрос: какой тариф на электро будет у D7 ?? 
Пока что нигде не могу получить на него ответа

16 фев 2022 03:31

Diamant261a

Занятно так читать как застройщик пишет по постоянной электрике, мотивируя это долгами)). Это так не работает вообще. И сразу оговорюсь (выше спросили безответно), постоянка не может быть сделана для одной квартиры, а для другой нет. Делается проект, на основе ТУ и т д по списку. Все дело в том что вы жильцы Скандии даже близко не в курсе реального положения вещей между застройщиком этим и дтэком. Все что выше они пишут что уже оплачены ТУ это ложь, мягкоскажем. Попросите выложить заявку на дтэк о ТУ, это бланк в котором расписана мощность, тип подключения, даты, имя на кого и от кого оформлена заявка на ТУ))). Ничего этого вам не покажут сразу говорю. Срок рассмотрения заявки на ТУ(стандартное подключение) - 1 месяц. У вас(них) ответ уже должен был быть миллион лет назад.  Свет в Скандии будет коммерческий очень долго и нудно. 5.10грн уже, дальше будет около 7грн готовьтесь. Теоретически, если в доме нет коммерции , застройщик может у дтэка «попросить» уменьшить тариф. Но никто в реале на это не пойдет на моем веку. А тем 2 домам застройщик компенсировал для рекламы за свой счет. Чтобы сразу не спугнуть инвесторов.  Отдельная история с ТУ на канашку, Игорь Васильевич на видосе не просто так озвучил что 7му дому уже не видать их. Не занесли плюс лоббируется Альянс. Знание Того и того  ТУ вам не выдаст. 

Зараз кажуть, що все подали і з от-от все буде. Технічну сторону питання справді дуже важко зрозуміти, щось показували, та шо там та Галя зрозуміє. ДТЕК давав однозначні відповіді, що чекають виконання робіт від Скандії. Чекаємо.


Тим часом сьогодні більшість мешканців можуть залишитись без інтернету.

17 фев 2022 04:47

Fantom2020

У меня вопрос: какой тариф на электро будет у D7 ?? 
Пока что нигде не могу получить на него ответа

коммерческий, как и у всех пока подстанцию не введут в эксплуатацию

17 фев 2022 05:30

Скандия, а D2 от этой подстанции будет запитан (которую вот-вот введут) или для него будут другую строить?

17 фев 2022 05:30

Axwell

коммерческий, как и у всех пока подстанцию не введут в эксплуатацию

что коммерческий, я понимаю) так коммерческий по 3.15 или по 5 ??  Одни дома платят сейчас по 3.15 а другие по 5.
По этому вопрос актуален! Какой конкретно будет тариф у D7??

21 фев 2022 12:34
Фотозвіт з будівництва. Будинок D2.



21 фев 2022 12:34

Фотозвіт з будівництва. Будинок D3 (дитячий заклад).

21 фев 2022 12:34
Фотозвіт з будівництва. Будинок D6.



21 фев 2022 12:34

Фотозвіт з будівництва. Будинок D11-12.



21 фев 2022 12:34

Фотозвіт з будівництва. Будинок D13.

21 фев 2022 12:34

Фотозвіт з будівництва. Будинок D16-17.

21 фев 2022 12:34

Фотозвіт з будівництва. Будинок D18.

22 фев 2022 03:36

Мда... вопрос по поводу стоимости электроэнергии для D7-D8, упорно игнорируется!)

Зачем нам ваши фото отчеты, если зимой стройка заморожена и последних 3 месяца, на них особо ничего не меняется! Вы лучше ключи начните выдавать наконец тем, чьи дома уже 2 месяца как сданы

22 фев 2022 04:46

Fantom2020

Мда... вопрос по поводу стоимости электроэнергии для D7-D8, упорно игнорируется!)

Зачем нам ваши фото отчеты, если зимой стройка заморожена и последних 3 месяца, на них особо ничего не меняется! Вы лучше ключи начните выдавать наконец тем, чьи дома уже 2 месяца как сда


Благодарю зф фотоотчет


1. . .142144145