Подать объявление

ЖК Амурский | ул. Ломоносова (Трутенко, 3)

ЗастройщикБУДТЕХНОЛОГИИ
Сдача ЖК2021 г.
Планировки
от 30 000 Грн/м²
Карточка Домик
Индекс надёжности
н/а
Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можно выбрать 1 вариант ответа. Можно менять ответы. Всего голосов: 264.
45/17%
39/15%
115/44%
39/15%
26/10%
1. . .146148. . .416
03 июнь 2016 10:23
Цитата "Lillafured":

Я цілком дієздатна, усе роблю свідомо. 8-)

Спасибо за работу.
Пожелания по сроку действия договора учтены и по штрафных санкциях также. Настаиваю, чтоб за оплату больше 3,6 не брали. Провела опрос по знакомых, которые живут в новых домах, не нашла даже по 3,5.
Мне кажется, что надо уже собирать подписи и вступать в переговорный процесс с ЖЕКом, время идет и скоро мы получим квартиры в собственность, тогда надо будет уже подписывать какой-то договор.
03 июнь 2016 10:40
[quote="aviator238"][quote="Lillafured"][attachment=0]Коллективне обращение инвесторов в ЖК Амурский_2.doc[/attachment]

Доброго дня.
03 июнь 2016 10:43
Доброго. :yes:
03 июнь 2016 10:54
Цитата "Lillafured":
[attachment=0]Коллективне обращение инвесторов в ЖК Амурский_2.doc[/attachment]

Доброго дня.
Шановні колеги-інвестори, викладаю для обговорення робочий варіант Колективного звернення, який містить наші пропозиції до зміни Договору з ЖЕК. Прошу дуже прискіпливо вичитати та обмінятись конкструктивними зауваженнями, уточненнями з тим, щоб його доопрацювати. Якщо Документ принципово чимость не влаштовує - висловлюйте свої думки по можливості дуже конкретно - пункт, абзац, частина фрази і що пропонуєте замість.
Будьте налаштовані позитивно - тут ніхто нікого і ні до чого не примушує. Ми, врешті, можемо його і взагалі не подавати.
Пропозиції щодо системи штрафів, які накладатимуться на Підприємство за невиконання обов'язків згідно з договором - напівжартома. Але мене особисто не покидає думка, що було б непогано змусити юристів від ТОВ "ЖК Амурський" не протирати штани, а дати обгрунтовану відповідь, з посиланням на законодавство: "На основании чего и пАчему Предприятию можно взымать абсолютно произвольные штрафы с собственников квартир, а собственникам с Предприятия - ниЗЗя". 6-)
Дякую!

В пропозиціях змін до проекту договору хотів би внести конкретну дату закінчення дії договору для всіх власників квартир та змінити порядок підпунктів.

Замінити частину підпунктів п.7. Строк дії договору, подати їх зміст у такому вигляді.
7.1. Всі суперечки, що виникають з цього Договору, вирішуються у встановленому законодавством порядку.
7.2. Договір діє з моменту набрання чинності (підписання) до 31 грудня поточного року.
7.3. Дія договору автоматично продовжується на наступний річний термін, якщо жодна із Сторін в письмовій формі не заявить про його перегляд за один місяць до закінчення його дії.
7.4. Договір може бути розірваний достроково за взаємною згодою сторін у разі невиконання умов договору Стороною Договору.
7.5. Розмір плати за утримання будинку, споруд та прибудинкової території а також житлово-комунальних послуг (тарифи) визначається Сторонами в Додатку № 1 до цього Договору, який є невід’ємною частиною цього Договору.
7.6. Договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у Власника, другий - у Підприємства.
03 июнь 2016 11:15
Відредагував ще раз
7.3. Дія Договору автоматично продовжується на наступний календарний рік, якщо жодна із Сторін в письмовій формі не заявить про його перегляд за один місяць до закінчення його дії.
03 июнь 2016 11:46
Цитата "03062016":


В пропозиціях змін до проекту договору хотів би внести конкретну дату закінчення дії договору для всіх власників квартир та змінити порядок підпунктів.

Замінити частину підпунктів п.7. Строк дії договору, подати їх зміст у такому вигляді.

Дякую, приймається.
03 июнь 2016 12:13
Дякую за обговорення.
Спробую завтра доопрацьований лист в першій половині дня залишити в одному із ВП на об'єкті із проханням забезпечити збір підписів.
Інформацію про те, що лист чекає підписання в одному з ВП, залишу на форумі. Варіант для підписання викладу тут в електронному вигляді.
Якщо раптом у ВП люб'язно відмовлять, повідомлю для зручності на форумі кілька найближчих дат та інтервалів годин "від - до", коли можна буде під'їхати на об'єкт для підпису. Вихідні дні+ понеділок-вівторок я зможу там бути.

Звичайно, коли підпишуться усі бажаючі, відправимо лист як рекомендований з повідомленням про вручення та зворотньою адресою для відповіді.

Хто ще не висловився, але побачив у тексті спірні або недосконалі моменти, прошу писати. Тільки, будь ласка, без підозр. Я точно не людина, яка лобіює інтереси забудовника або має свої корисливі цілі. Трохи часу на обговорення ще є, проте не будемо його також тягнути. Орієнтуємось на завтра на першу половину дня, як на готовність до підписування.
03 июнь 2016 12:19
Цитата "Lillafured":
Орієнтуємось на завтра на першу половину дня, як на готовність до підписування.


А ви зможете зранку написати, коли саме плануєте приїхати? Якщо до 12.30 - ми зустрінемо вас і підпишемо, незалежно від відділів продажу. :yes:
03 июнь 2016 12:32
Так, напишу сюди рано-рано вранці. Думаю, що це буде саме до 12-30, тож якщо Вам вдасться під'їхати і зустрітись особисто - буду рада - познайомимось. :yes:
03 июнь 2016 13:16
В положенні проекту договору Підприємства п.п. 3.4.3. та 8.7. суперечуть один одному: без конкурсу та консультацій з Власниками укладають договори на постачання послуг, але не несуть відповідальність за якість цих послуг…
03 июнь 2016 13:29
Статья 20. Срок рассмотрения обращений граждан.
Обращения рассматриваются и решаются в срок не более одного месяца со дня их поступления, а те, которые не нуждаются в дополнительном изучении, - безотлагательно, но не позднее пятнадцати дней со дня их получения. Если в месячный срок решить поставленные в обращении вопросы невозможно, руководитель соответствующего органа, предприятия, учреждения, организации или его заместитель устанавливают необходимый срок для его рассмотрения, о чем сообщается подавшему обращение лицу. При этом общий срок решения вопросов, поставленных в обращении, не может превышать сорока пяти дней.
По обоснованному письменному требованию гражданина срок рассмотрения может быть сокращен от установленного настоящей статьей срока.
Обращения граждан, имеющих установленные законодательством льготы, рассматриваются в первоочередном порядке.
03 июнь 2016 13:40
Цитата "03062016":
В положенні проекту договору Підприємства п.п. 3.4.3. та 8.7. суперечуть один одному: без конкурсу та консультацій з Власниками укладають договори на постачання послуг, але не несуть відповідальність за якість цих послуг…

По великому рахунку Ви праві, проте у такий спосіб (включаючи п. 8.7) вони намагаються лише чітко розмежувати відповідальність за дві ситуції - відсутність чи зниження якості послуги з вини постачальника (наприклад, впав градус подачі тепла від ТЕЦ) та відсутність чи зниження якості послуги з їх вини, як обслуговуючої організації (наприклад, внаслідок неналежного стану внутрішньобудинкових мереж). У першому випадку застосовуються п. 5.1 - 5.3. У останньому випадку є підстави застосовувати п. 4.2.1. Думаю, що якщо раптом помітно надовго припиниться постачання послуги від постачальника - це буде приводом до претензій до ЖЕКу вже на підставі п.1, де вони вказують перелік своїх послуг, п. 3.4.1.
Тобто, як на мене, поки ніби немає підстав коригувати якось ці пункти. Суперечність якось розв'язується.
До речі - вони поки ніде в Договорі ні слова про те - за чий рахунок повірка індивідуальних лічильників.
03 июнь 2016 13:44
Цитата "O_O_N":
Статья 20. Срок рассмотрения обращений граждан.

Так, все вірно. Ми проситимемо у термін не пізніше 15 днів. Проте скільки б ми не просили, у них завжди є можливість відразу (теміново) відписатись, що вони надішлють відповідь із запізненням. Будемо усе-таки сподіватись на відсутність настрою з боку ЖЕКу на початок тривалого юридичного протистояння. Від цього ніхто не виграє.
03 июнь 2016 18:28
Цитата "Lillafured":

Так, все вірно. Ми проситимемо у термін не пізніше 15 днів. Проте скільки б ми не просили, у них завжди є можливість відразу (теміново) відписатись, що вони надішлють відповідь із запізненням. Будемо усе-таки сподіватись на відсутність настрою з боку ЖЕКу на початок тривалого юридичного протистояння. Від цього ніхто не виграє.



Головне не поспішати підписувати акти... це потім може стати корисним, якщо вони перейдуть на шантаж.
03 июнь 2016 19:04
Всем привет, надеюсь нам хватит сил противостоять "БТ", считаю что для подготовки к встрече, надо изучить опыт других ЖК, потому как мы не первые и не последние попали в такую ситуацию, а представителям "БТ", предлагаю представить следующую ситуацию, Вы приезжаете подписывать на СТО договор на обслуживание своего автомобиля, и вдруг там находите пункты, где Вы обязаны автослесарю заплатить штраф, в случае нарушения Вами ПДД, примерно так же идиотски выглядит список штрафов ЖЭО.
03 июнь 2016 22:08
готуватися до активного захисту власних прав дійсно треба, але спочатку почитаємо їх відповідь-пропозиції до проекту Договору
04 июнь 2016 05:23
Доброго дня.
Колеги-інвестори, сьогодні планую бути перед ВП Лимонаду приблизно о 12 годині. Перебуватиму з 12 до 13. Бажаючі підписати колективне звернення - будь ласка, підходьте. Як і домовлялись раніше - спробую залишити у ВП та повідомлю про результати сюди.
04 июнь 2016 06:09
Вы имеете в виду ОП Амурский или ОП Лимонад?
ОП Лимонада находится судя по информации с оф. сайта по улице Гоголівська, 14. ОП Амурского - возле стройки.
04 июнь 2016 07:12
Цитата "Relooc":
Вы имеете в виду ОП Амурский или ОП Лимонад?
ОП Лимонада находится судя по информации с оф. сайта по улице Гоголівська, 14. ОП Амурского - возле стройки.

Думаю что все же речь идет о встрече возле жк, если " лимонадную" будку убрали, то все равно никто не мешает туда подойти.
04 июнь 2016 08:09
Здравствуйте. Да. там где была будка на Ломоносова.
Реестр инвесторов на форуме Домика
Кнопка добавления в реестр расположена вверху каждой темы ЖК на форуме. Следите за продажами сами!
Подробнее
1. . .146148. . .416
Реестр инвесторов на форуме Домика
Кнопка добавления в реестр расположена вверху каждой темы ЖК на форуме. Следите за продажами сами!
Подробнее