Подать объявление

"Жилой дом Номер Один", Борисполь, ул. Толстого, 1 - "Альтис-Девелопмент"

Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можно выбрать 1 вариант ответа. Можно менять ответы. Всего голосов: 26.
1/4%
1/4%
2/8%
5/19%
17/65%
1. . .2628. . .126
21 май 2017 14:58
Цитата "zheka3789":

Питання до забудовника - якщо я не помиляюся, то в під'їздах не передбачені ні калясочні ні місця для паління у вигляді окремої кімнатки-коморки?

Курение в подъездах запрещено статьей 13 Закона Украины "О мерах по преду­преждению и уменьшению употребления табачных изделий и их вредного влияния на здоровье населения", к курильщику могут быть применены санкции согласно ст.175 Купап. Исключением могут быть специально предназначенные комнаты, с принудительной вентиляцией, которые в доме не запроэкированы, насколько мне известно.
22 май 2017 14:16
Доброго дня майбутні мешканці та читачі форуму про Житловий будинок № 1.
Дуже цікава дискусія розгорнулась стосовно лоджій та балконів.
Декілька коментаріїв стосовно піднятих питань.

Стосовно комфорт класу будинку – на жаль на ринку зустрічаються нерухомості зустрічаються певні неточні порівняння будівель, що інколи вводять в оману покупців.
Наприклад, наявність вантажного ліфту – це за сучасних умов насправді, ознака, як правило, будинків економ класу. Додатковий вантажний ліфт передбачений в будинках великої поверховості, що тягне за собою більше мешканців, більше прибудинкової, більше місць для паркувань тощо. Однак фактично дуже мало новобудов відповідають цим нормам, і ситуація така, що практично всі будинки великої поверховості, ті в яких є додатковий вантажний ліфт, – на даний час є будинками економ-класу.

Як коректно було підмічено у порівнянні з будинком на Позняках, що це звичайний будинок. Наявність чи відсутність певних додаткових елементів, наприклад, додаткового балкону у під’їзді для паління, не є ознакою комфорт класу.
Як наприклад, важко вмовити людину пересісти їздити з ВАЗ-2101 до нового Мерседесу хоча б С-класу, якщо для людини принциповим буде наявність хвіртки для паління у передніх дверцятах, що є у ВАЗ-2101, у Запорожцях і т.п., але немає у жодній пристойній іномарці. Навіть, може здаватись, що виробник Мерседесів обманює та заробляє на покупцях, бо економить на хвіртках для паління у передніх дверях.
Комфорт-клас це різниця в якості абсолютно в усіх деталях: матеріалах, процесах, результаті. Це певний набір стандартів, які у нашому будинку повністю дотримано.
Якщо дійсно вкрай важлива наявність відкритого балкону, який принципово не будуть склити, то найкращий варіант звернути увагу на будинки економ-класу. Їх легко пізнати, більшість з них побудована за типовими стандартними проектами. А якщо все одно, хоча б через 2-3 роки планується скління балкону, то результат буде той самий, що облаштувати лоджію.

Як бачите, тут читачі навели витяг, що паління у під’їздах (а це те саме як і у «спеціальних приміщеннях для паління», що начебто є у під’їздах, і яких на справді формально і документально не існує) – це теж порушення! на кшталт скління балконів чи лоджій у приміщеннях із газовими приладами.

Стосовно оплати відсотків за переуступку – то, це поширена практика, і виходячи з того, що вже зовсім небагато часу залишилось до закінчення будівництва, то після одержання прав власності для будь-кого не буде жодних перешкод, щоб поміняти помешкання на більш дешеве в іншій новобудові економ класу, якщо у когось дійсно буде таке бажання.

Вся комфорт, еліт та ексклюзивна дорога нерухомість швидко рухається в напряму відмови від балконів. Це Ви можете спостерігати вже зараз.

Менеджери у відділі продажу цілком компетентні. Вони мають значний досвід, знають як більшість речей має бути і як відбувається на практиці, оскільки вже багато років бачать як зазвичай поступають нові мешканці новобудов. Когось обманювати їм немає жодної потреби або вигоди. Людина ж наступного дня прийде і буде скандалити – який сенс? Вони працюють саме не те, щоб навпаки – задовольнити покупців. Ми абсолютно відкрита компанія, тепер навіть показуємо все, що і як робимо. Можливо для когось відеоблог – не показник, однак на це ще, до речі, не спромігся жоден інший забудовник (чому? – питання риторичне).
Однак інколи можуть виникати непорозуміння у різниці понять: можна зробити з технічної точки зору (у монолітно-каркасному домі), можна зробити фактично (як часто роблять мешканці), можна зробити з точки зору правил (чи дозволено так робити чи ні).
Дякуємо Вам, що виявився такий напрямок покращення. Намагатимемось більш детально роз’яснювати покупцям ці питання.
22 май 2017 14:19
Інформація щодо чорнової обробки квартир.

Попередньо зможемо запропонувати такі варіанти:
- гіпсова штукатурка стін від 200грн/мкв (все, крім санвузла)
- гіпсова штукатурка стелі від 220 грн/мкв (все, крім санузла)
- відкоси вікон від 220грн/м.п.

Умови виконання:
- Санвузли не входять до робіт, оскільки там інші вимоги та матеріали.
- Якщо замовляється штукатурення – то лише вся квартира цілком, тобто ми не зможемо виконати замовлення на кшталт: тут 2 квм, і там ще 3.
- Роботи виконуються без розведення електрики та інших суміжних робіт. Тобто, для розведення електрики, потім Вам необхідно буде прокладати штроби.
- Роботи виконуються за заявою інвестора на умовах передплати.

Якщо Вам будуть цікава така пропозиція, то будь-ласка повідомте, підготуємо матрицю з площами стін та стелі усіх квартир, і передамо це у відділ продажу для замовлення.
22 май 2017 14:30
Цитата "Жилой дом Номер Один":
Інформація щодо чорнової обробки квартир.

Попередньо зможемо запропонувати такі варіанти:
- гіпсова штукатурка стін від 200грн/мкв (все, крім санвузла)
- гіпсова штукатурка стелі від 220 грн/мкв (все, крім санузла)
- відкоси вікон від 220грн/м.п.

Умови виконання:
- Санвузли не входять до робіт, оскільки там інші вимоги та матеріали.
- Якщо замовляється штукатурення – то лише вся квартира цілком, тобто ми не зможемо виконати замовлення на кшталт: тут 2 квм, і там ще 3.
- Роботи виконуються без розведення електрики та інших суміжних робіт. Тобто, для розведення електрики, потім Вам необхідно буде прокладати штроби.
- Роботи виконуються за заявою інвестора на умовах передплати.

Якщо Вам будуть цікава така пропозиція, то будь-ласка повідомте, підготуємо матрицю з площами стін та стелі усіх квартир, і передамо це у відділ продажу для замовлення.

:wow:
22 май 2017 15:24
Цитата "Гостя 146 3":

думаю як раз фінансові можливості тут ні до чого, будинок серед новобудов Борисполя найдорожчий! а те що багато хто планував лоджію на кухні, а зараз не можна то й не дуже приємно, але без сумнівів кожен знайде вихід із ситуації!


По-перше, якраз не найдорожчий, по-друге, про фінансові можливості написав сам автор того коментаря, на який і була написана відповідь, тому при чому тут "до чого", "чи ні до чого".
І як це різко зараз не можна, якщо так завжди було, тільки ви цим не цікавились поза межами спілкування з менеджером, який можливо, не зовсім точно вас зрозумів або ви його.
22 май 2017 16:19
Цитата "sole_":


По-перше, якраз не найдорожчий, по-друге, про фінансові можливості написав сам автор того коментаря, на який і була написана відповідь, тому при чому тут "до чого", "чи ні до чого".
І як це різко зараз не можна, якщо так завжди було, тільки ви цим не цікавились поза межами спілкування з менеджером, який можливо, не зовсім точно вас зрозумів або ви його.
цікаво яка новобудова дорожча є за цю? ми щось не зустрічали? і при чому фінанси, ще раз повторюю! про комфорт мова .
22 май 2017 16:59
Цитата "Жилой дом Номер Один":
Доброго дня майбутні мешканці та читачі форуму про Житловий будинок № 1.
Дуже цікава дискусія розгорнулась стосовно лоджій та балконів.
Декілька коментаріїв стосовно піднятих питань.

Стосовно комфорт класу будинку – на жаль на ринку зустрічаються нерухомості зустрічаються певні неточні порівняння будівель, що інколи вводять в оману покупців.
Наприклад, наявність вантажного ліфту – це за сучасних умов насправді, ознака, як правило, будинків економ класу. Додатковий вантажний ліфт передбачений в будинках великої поверховості, що тягне за собою більше мешканців, більше прибудинкової, більше місць для паркувань тощо. Однак фактично дуже мало новобудов відповідають цим нормам, і ситуація така, що практично всі будинки великої поверховості, ті в яких є додатковий вантажний ліфт, – на даний час є будинками економ-класу.

Як коректно було підмічено у порівнянні з будинком на Позняках, що це звичайний будинок. Наявність чи відсутність певних додаткових елементів, наприклад, додаткового балкону у під’їзді для паління, не є ознакою комфорт класу.
Як наприклад, важко вмовити людину пересісти їздити з ВАЗ-2101 до нового Мерседесу хоча б С-класу, якщо для людини принциповим буде наявність хвіртки для паління у передніх дверцятах, що є у ВАЗ-2101, у Запорожцях і т.п., але немає у жодній пристойній іномарці. Навіть, може здаватись, що виробник Мерседесів обманює та заробляє на покупцях, бо економить на хвіртках для паління у передніх дверях.
Комфорт-клас це різниця в якості абсолютно в усіх деталях: матеріалах, процесах, результаті. Це певний набір стандартів, які у нашому будинку повністю дотримано.
Якщо дійсно вкрай важлива наявність відкритого балкону, який принципово не будуть склити, то найкращий варіант звернути увагу на будинки економ-класу. Їх легко пізнати, більшість з них побудована за типовими стандартними проектами. А якщо все одно, хоча б через 2-3 роки планується скління балкону, то результат буде той самий, що облаштувати лоджію.

Як бачите, тут читачі навели витяг, що паління у під’їздах (а це те саме як і у «спеціальних приміщеннях для паління», що начебто є у під’їздах, і яких на справді формально і документально не існує) – це теж порушення! на кшталт скління балконів чи лоджій у приміщеннях із газовими приладами.

Стосовно оплати відсотків за переуступку – то, це поширена практика, і виходячи з того, що вже зовсім небагато часу залишилось до закінчення будівництва, то після одержання прав власності для будь-кого не буде жодних перешкод, щоб поміняти помешкання на більш дешеве в іншій новобудові економ класу, якщо у когось дійсно буде таке бажання.

Вся комфорт, еліт та ексклюзивна дорога нерухомість швидко рухається в напряму відмови від балконів. Це Ви можете спостерігати вже зараз.

Менеджери у відділі продажу цілком компетентні. Вони мають значний досвід, знають як більшість речей має бути і як відбувається на практиці, оскільки вже багато років бачать як зазвичай поступають нові мешканці новобудов. Когось обманювати їм немає жодної потреби або вигоди. Людина ж наступного дня прийде і буде скандалити – який сенс? Вони працюють саме не те, щоб навпаки – задовольнити покупців. Ми абсолютно відкрита компанія, тепер навіть показуємо все, що і як робимо. Можливо для когось відеоблог – не показник, однак на це ще, до речі, не спромігся жоден інший забудовник (чому? – питання риторичне).
Однак інколи можуть виникати непорозуміння у різниці понять: можна зробити з технічної точки зору (у монолітно-каркасному домі), можна зробити фактично (як часто роблять мешканці), можна зробити з точки зору правил (чи дозволено так робити чи ні).
Дякуємо Вам, що виявився такий напрямок покращення. Намагатимемось більш детально роз’яснювати покупцям ці питання.

С курением всё ясно,у кого нет лоджий будут курить в подьезде.А ни будет лоджий у тех у кого спальни маленькие и уменьшать площадь ну просто не куда.Вот потому и хотелось иметь её на кухне.По поводу видеоблога - молодцы.Особо впечетляет стяжка и армирование фасада с последующей декоративной штукатуркой и всё из материаллов фирмы Церозит и строго по технологии. С таким качеством работ наружный фассад выдержит не одно десятилетие.Да от балконов сейчас застройщики уходят не потому что уходит на них мода,а потому что єкономически им это не выгодно.Вкомфорт и єлит классе продолжают строить балконы, но уже застеклённые.Для жильцов это как бы дополнительные кв.метры за которые он почти не плотит при покупке квартиры.Видел интерестный проэкт однушки в Киевгорстрое на Новомостицкой.Так там лоджия была в спальне и с кухни была дверь на эту лоджию.Вот это я и называю комфорт.Изначально хотели там жильё приобрести но район там мягко сказать не ахти,хоть цены там были не плохие.На счёт грузового лифта согласен,но в третей секции,где по 9 квартир на єтаже,второй пассажирский лифт был бы кстати.
22 май 2017 17:02

А по якім критеріям застройщик так впевнено називає будинок комфорт-класу? Ось читаю класифікацію - то чорнова штукатурка вже має бути а не 220 за метр , балкони обовязково, пожежний ліфт, кількість квартир на поверсі вже критична - нормально до 8. Чи сам себе не похвалив ? ))). //domik.ua/novosti/appleNewsPage-250922. html

22 май 2017 18:31
Цитата "3232CD":
А по якім критеріям застройщик так впевнено називає будинок комфорт-класу? Ось читаю класифікацію - то чорнова штукатурка вже має бути а не 220 за метр , балкони обовязково, пожежний ліфт, кількість квартир на поверсі вже критична - нормально до 8. Чи сам себе не похвалив ? ))). //domik.ua/novosti/appleNewsPage-250922. html

А хто казав, що це комфрт? Відкрийте Лун-уа, там написано економ!
22 май 2017 19:02
Цитата "kwon":

А хто казав, що це комфрт? Відкрийте Лун-уа, там написано економ! 8-)

Так представник забудовника там зверху не втомлюється повторяти шо це комфорт клас , ну а то шо вантажний ліфт це прерогатива економ класу - це взагалі жесть)))
22 май 2017 19:33
Цитата "3232CD":

Так представник забудовника там зверху не втомлюється повторяти шо це комфорт клас , ну а то шо вантажний ліфт це прерогатива економ класу - це взагалі жесть)))

Це він так виховує в нас патріотизм! :ded:
23 май 2017 06:37
Цитата "3232CD":

Так представник забудовника там зверху не втомлюється повторяти шо це комфорт клас , ну а то шо вантажний ліфт це прерогатива економ класу - це взагалі жесть)))

нам говорили, що ліфт грузо пасажирський) ))
23 май 2017 07:40
Цитата "Гостя 146 3":

нам говорили, що ліфт грузо пасажирський) ))


"1 пасажирський ліфт на під’їзд,
кабіна 1080*2200 МОГИЛІВЛІФТМАШ (Білорусь),
вантажопідйомність 630 кг, швидкість 1 м/с"

Інфа з сайту. 630 кг вантажопідйомність і розміри 1/2м це звичайний пасажирський ліфт на 8(7) осіб.
23 май 2017 08:22
Цитата "zheka3789":


"1 пасажирський ліфт на під’їзд,
кабіна 1080*2200 МОГИЛІВЛІФТМАШ (Білорусь),
вантажопідйомність 630 кг, швидкість 1 м/с"

Інфа з сайту. 630 кг вантажопідйомність і розміри 1/2м це звичайний пасажирський ліфт на 8(7) осіб.



Только что пошла и померяла настоящий пассажирский советский лифт, который стоит в 90% советских домах, а может и больше, так вот внутри размер 950*1100. Так что у нас не совсем и обычный. Как раз и получается грузо-пассажирский.
И кстатье когда я была на просмотре, специально лично сделала замер двери в лифт с наружи, потому как уже думаю как завозить габаритную тенику и мебель, так вот дверь по ширине у нас будет 800, а в обычном, советском только что померяла 650. По-моему разница очевидна.
23 май 2017 08:29
Цитата "Кошкин дом 1":



Только что пошла и померяла настоящий пассажирский советский лифт, который стоит в 90% советских домах, а может и больше, так вот внутри размер 950*1100. Так что у нас не совсем и обычный. Как раз и получается грузо-пассажирский.

И кстатье когда я была на просмотре, специально лично сделала замер двери в лифт с наружи, потому как уже думаю как завозить габаритную тенику и мебель, так вот дверь по ширине у нас будет 800, а в обычном, советском только что померяла 650. По-моему разница очевидна.

все это хорошо, только Вы попробуйте завезти мебель когда за спиной будет стоять очередь пассажиров, спешащих естественно :protest:
23 май 2017 08:33
а про класс, Господи какая разница, эконом, комфорт... Судя по ценах на квартиру конечно эконом, но наш дом по любому САМЫЙ ЛУЧШИЙ. И то что застройщик хоть немного стремиться к комфорт классу (закрытая территория,охрана, благоустройство и т.д.) это классно. Так что нечего наговаривать, кто хочет комфорт класс покупайте в Киеве за 2,5 млн и больше, такого жилья полно.
23 май 2017 08:40
Цитата "kwon":

все это хорошо, только Вы попробуйте завезти мебель когда за спиной будет стоять очередь пассажиров, спешащих естественно :protest:


Не просто попробую, а завезу. Думаю все мы люди, и это нас отличает от зверей. Может по началу, пока у всех ремонты это и будет происходить дольше, чем хотелось, но потом все нормализуется, все привыкнут и приспособятся. Зато знакомится будет возможность, пока едешь с верху один, к низу приезжает толпа народу...) Нужно кругом искать положительную сторону а не бурчать.
23 май 2017 08:42
Цитата "Кошкин дом 1":


Не просто попробую, а завезу. Думаю все мы люди, и это нас отличает от зверей. Может по началу, пока у всех ремонты это и будет происходить дольше, чем хотелось, но потом все нормализуется, все привыкнут и приспособятся. Зато знакомится будет возможность, пока едешь с верху один, к низу приезжает толпа народу...) Нужно кругом искать положительную сторону а не бурчать.

так Вам просто не хватает общения и новых знакомств? "пока едешь с верху один" - с этого места подробнее можно? :shuffle:
23 май 2017 09:51
Цитата "kwon":

так Вам просто не хватает общения и новых знакомств? "пока едешь с верху один" - с этого места подробнее можно? :shuffle:


Общения мне хватает, а вот с соседями дружить надо. У вас какая секция, этаж?
23 май 2017 09:56
Цитата "Кошкин дом 1":


Общения мне хватает, а вот с соседями дружить надо. У вас какая секция, этаж?

2-ая, 5-ый
в гости придете? только у меня пока ключей нет :winky:
Реестр инвесторов на форуме Домика
Кнопка добавления в реестр расположена вверху каждой темы ЖК на форуме. Следите за продажами сами!
Подробнее
1. . .2628. . .126
Всі звіти про надійність новобудов безкоштовно
Обирайте новобудову в каталозі Білдконтролю та отримуйте звіт про її надійність. Це корисно.
Подробнее