ЖК "Паркова Вежа", ул. Краснопольская, 2г - "Ковальская"
Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можно выбрать 1 вариант ответа. Можно менять ответы. Всего голосов: 168.
7/4% | ||
9/5% | ||
34/20% | ||
68/40% | ||
50/30% |
ryabcova.olga
r
Новичок
9
23 января 2015
13 май 2015 13:25
Цитата "susid_pv":
Я інженер-проектувальник, але не цивільного,а промислового будівництва.І хочу Ваш сарказм трохи розвіяти. Це озерце 50 м.кв. що біля ПВ аж ніяк не вплине на будинок. Осокорки, Конча Заспа взагалі побудовані на намивних берегах і нічого, "чухають" себе краще ніж ми!!! Ви ж не бачили проектної документації на будинок, проектних рішень. Експертизу пройшли-значить побороли ПЛИВУНИ! Тільки яким методом треба дивитись "робочий проект", який повинен бути в архіві Ковальської, Експертизи, на будівництві, і в проектної організації. І дивитись зміни до проекту! Більше того, для фундаментів завжди роблять гідроізоляцію щоб води які містять солі, мінерали і інші елементи не руйнували його. Повірте ПМ теж гідроізолювали фундаменти.
Не розумію, до чого знову піднімати це питання. Колись була дана чітка вичерпна відповідь по даному питанню. Навіщо ви мусолите одне і те ж? Я розумію, є тут багато
"представників" ПМ, тому давайте жити дружно!)
Дякуємо за написання матеріалу про комплекс "Паркова вежа"!
В свою чергу, відповідаємо на питання, задане на форумі, присвяченному нашому комплексу.
Висловлена кимось з авторів думка про ненадійність геологічних умов будівництва ЖК по вул. Червонопільська, 2г (Подільський р-н, м. Києва), настільки абсурдна, що навіть не потребує спростовування.
Адже, навіть тим, хто не є фахівцем, зрозуміло, що кожна справа – будь то пошиття одягу, або приготування їжі, а тим більше такий складний інженерний процес, як будівництво – ґрунтується на комплексі спеціальних знань, і одного лише бажання не достатньо.