Подати оголошення

ЖК "Ворзель парк", Ворзель, ул. Ленина, 45

Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можна вибрати 1 варіант відповіді. Можна міняти відповіді. Всього голосів: 70.
4/6%
1/1%
20/29%
29/41%
16/23%
1. . .79. . .127
18 трав 2015 16:22
Доброго вечора! Приймайте у свій клуб))
Правда я тільки роздумую чи купути квартиру у цьому комплексі.
На даний момент живу у Ворзелі у приватному будинку і я щиро закохана у це місце, тому думаю, що найкраще, що можно зробити це вкласти гроші у нерухомість.

Основні моменти щодо квартир я вже з'ясувала у менеджерів, але підкажіть будь ласка, чи хтось цікавився хто буде обслуговувати будинок?

Я просто мала квартиру у новому будинку, збудованому "Позняки-жил-буд" і там був створений ЖЕК для обслуговування дому, з яким нас насильно примушували підписувати договори.
Так отой ЖЕК вимагав по 4,50 за кв.м і взагалі нічого не робив... Скільки ми з ними судилися. Хоча я сама юрист і неодноразово зверталась до різних органів, але сенсу в цьому було ніякого. Врешті решт просто несплачувала за їх послуги.
Тому зараз дуже переживаю, щоб і тут так не було.

Хоча, прочитала весь форум і думаю, що з такою організацією думаю ми разом зможемо зробити собі ОСББ і ні про що не переживати
18 трав 2015 16:49
Цитата "mary_ok":
Доброго вечора! Приймайте у свій клуб))
Правда я тільки роздумую чи купути квартиру у цьому комплексі.
На даний момент живу у Ворзелі у приватному будинку і я щиро закохана у це місце, тому думаю, що найкраще, що можно зробити це вкласти гроші у нерухомість.

Основні моменти щодо квартир я вже з'ясувала у менеджерів, але підкажіть будь ласка, чи хтось цікавився хто буде обслуговувати будинок?

Я просто мала квартиру у новому будинку, збудованому "Позняки-жил-буд" і там був створений ЖЕК для обслуговування дому, з яким нас насильно примушували підписувати договори.