Подати оголошення

ЖК "Східна Брама", ул. Светлая, 3

Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можна вибрати 1 варіант відповіді. Можна міняти відповіді. Всього голосів: 104.
80/77%
6/6%
9/9%
5/5%
4/4%
1. . .172174. . .219
31 січ 2016 15:17

Все квартирки под арестом.
//reyestr.court.gov.ua/Review/54677743

31 січ 2016 15:22

а вот еще одно интересное решение о том, как горе-вкладчики даже через суд деньги назад получить не могут. и уже не первый раз кстати
//reyestr.court.gov.ua/Review/54928303

31 січ 2016 15:26
Цитата "Dimi4":
Читаем ст.5 "ЗАКОН УКРАЇНИ
"Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень"
Право власності на квартиру, житлове та нежитлове приміщення може бути зареєстровано незалежно від того, чи зареєстровано право власності на житловий будинок, будівлю, споруду, а також їх окремі частини, в яких вони розташовані.
Есть юристы на сайте, и особенно, те умные, что пишут на всех новостройках про незаконность строительства и пр.

я не юрист, а більше з тих розумних, що пишуть. І що я знайшов по цій темі:
- далі в розділі IV того ж закону, стаття 18 п.4: "Державній реєстрації підлягають виключно заявлені речові права на нерухоме майно та їх обтяження, за умови їх відповідності законодавству і поданим документам."

- Що таке "відповідності законодавству і поданим документам"? Відкриваєм //zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1127-2015 -%D0%BF/paran23#n23 "ПОСТАНОВА
від 25 грудня 2015 р. № 1127 Київ
Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", пункт 41:
41. Для державної реєстрації права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна подаються:

1) документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (крім випадків державної реєстрації права власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі та споруди, прибудови до них, побудовані до 5 серпня 1992 р.);