Подати оголошення

ЖК "Родной", Гатное, ул. Покровская, 2

ЗабудовникСамсонович Іван Андрійович
Здача ЖК2020 - 2021 р.
Планування
від 28 000 Грн/м²
Карточка Домік
ЖК зданий
Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можна вибрати 1 варіант відповіді. Можна міняти відповіді. Всього голосів: 10.
3/30%
1/10%
2/20%
2/20%
2/20%
19 серп 2020 22:17
Вроде как уже должны ключи выдавать на этой неделе? Кто-то уже получал? Право собственности уже выдавали кому-то?
04 вер 2020 08:51
Доброго дня!
Хочу подивится в живу тут квартиру.
Нинішні інвестори, Ви тут є? Як справи на Вашу думку з комплексом?
Отримали ключі?
08 вер 2020 15:51
Не бачу бажаючих на фото.
В комплексі був. Перший будинок збудований, видають ключі.
Другий і третій ще будуються.
21 вер 2020 17:17
Есть ли тут инвесторі первого дома? Хотелось бі узнать реальное впечатление? Как шумоизоляция? не беспокоит ли соседний склад, магазин под окнами? Біли ли нюансі при получении права собственности?
11 лют 2021 15:31
Хочу попередити людей, які збираються інвестувати кошти в ЖК "Рідний". Як власник квартири даного ЖК зіткнувся з рядом проблем, про які до купівлі ніхто не озвучав звісно.1. Вода, - є скважина, але вода жовта, брудна. Пройшло багато часу, ситуація не змінилась. Забудовник порадив купувати фільтр на воду на будинок, звісно не за свій рахунок повністю, а й за рахунок мешканців, хоча забезпечувати нормальною водою без зборів із власників я думав то повинна бути норма при купівлі квартири. Друга проблема: світло. Його постійно вибиває.Чи вирішує щось ЖЕК, власником якого є забудовник? ні. Сервіс ЖЕКА - просто жах. Ні електрик, ні сантехник, ні начальник ЖЕКУ нормально свою роботу не виконують. До них не додзвонитись і розмова з ними, - це постійне хамство або ігнор. То ж півдня просидіть без світла в будинку - то номально. Між іншим ціна за місяць за жек з усіх квартир за місяць досить пристойна.3. Підключення котлів, які входять у вартість квартири, а також їх налаштування яке входить у вартість котла, - теж жах. Сервісна служба яка їх налаштовує - не знімає плобми, запускає без правильних налаштувань, -як наслідок приходяться викликати їх не один раз, навіщо їх нам навязали у вартість котла і їх послуг не ясно. 4.Інтернет, - в Гатному є як мінімум 4 провайдера, три з яких мають можливіть надати послуги даному ЖК, але по словах провайдерів на їх запити підклютись до ЖК, - забудовник не дає. Створив монополію і ціна за інтернет відповідна. То ж якщо вам подобається боротися з усіма службами, забудовником, жеками, щоб задовольнити базові мінімальні потреби (вода, світло і т.д) - тоді купуйте.Якщо ні, - триста разів подумайте чи потрібно воно вам за такі гроші.
15 лют 2021 20:03
Полностью согласен. Застройщик положил болт на всех кто рассчитался за квартиру. Есть еще проблемы, но они на фоне тех что описаны выше не существенные.
20 лют 2021 00:23
Здравствуйте..Подскажите пожалуйста,как живётся вам в ЖК Родной..Хотим дочке взять,думаем..Про свет,до сих пор выбивает?а канализация что?Про ЖЕК и остальное..Как утром в Киев добираться..?
24 лют 2021 13:06
В Киев добираться как и везде-пробки в часы пик. на машине через частный сектор-минут 10, на маршрутке около 20-25. По сравнению с Крюковщиной, Вишневым, из Гатного выезд самый удобный через Одесскую трассу к Теремкам, минуя окружную, которая стоит всегда. Свет выбивает у всех в Гатном-Крюковщине, в Гатном даже намного реже. Это вопрос не к застройщику, хотя думаю, в его интересах активно участвовать в решении глобальной проблемы. Гатное застраивается быстро, уверена, эти вопросы решатся. Вода: вода с большим содержанием железа у ВСЕХ застройщиков в пригороде. Обычно жители ставят каждый себе фильтр, даже по 15000грн, и они не справляются. Здесь же застройщик предложил поставить всем сразу на дом хороший, промышленный, и не дорого, по-моему это им плюс, молодцы, что стараются решить эту проблему. Надеемся, такой фильтр реально спасет ситуацию. Мы жили в другом новострое в Крюковщине, там проблему с водой так еще и не решили, только кормят обещаниями, хоть домам уже по 3-4 года, и цена квартиры выше.
25 лют 2021 09:25
Доброго дня, сусіди! Хотіла б доповнити щодо води, бо ця тема мене також хвилювала дуже. Спілкувалися з представником забудовника, дійсно буде встановлена централізована система очистки компанії Екософт. Гарні відгуки щодо їх систем, можете самі почитати. Вийде значно економніше, ніж кожний встановить в себе вдома. Головне, щоб обслуговували вчасно.
До провайдеру інтернету нарікань нема, були поодинокі поламки, але дзвінок до служби підтримки усе вирішував. Не так швидко, як хотілося б, але й півдня без інтернету не сиділи. Краще б вже так, ніж як було у моїй попередній квартирі, де в домі було 4 провайдери і кожен з них рубав конкурентам проводи і обладнання. Крайніх нема-увесь дом без мережі, ЖАХ!
01 бер 2021 19:31
Всем привет! Есть те, кто уже закончил ремонт и полностью переехал? Как обстановка с отключением электричества? Мы сейчас ремонт делаем, строители пару раз говорили, что отключали свет ненадолго. Звонил в ЖЭК, вопрос помогли решить. С хамством не столкнулся, как писали выше, очень вежливые сотрудники. Возможно, надо самому быть чуть тактичне, все ж мы люди, не будем ругаться :) не они ж лично пришли выключили свет 😁
25 бер 2021 11:49
Добрый день, уважаемые формучане!
Планируем приобрести квартиру в данном ЖК. Хотелось бы узнать отзывы реальных жильцов о том как тут обстоят дела. Застройщик сообщил что была установлена система фильтрации воды на весь комплекс. Решило ли это вопрос с качеством воды? Как обстоят дела с Жеком и тарифами? Какие есть проблемы на данный момент и насколько быстро они решаются со стороны застройщика? И решаются ли вообще?
01 квіт 2021 11:24
Доброго дня! З приводу фільтра, - встановлено тільки на 1-ий будинок, але ще досі забудовник вимагає здати гроші всіх власників будинку за його встановлення, то ж якщо будете купувати, знайте що прийдеться здавать на це гроші і встановлення фільтра зайняло час з січня 2021 по кінець березня 2021, тобто швидко не буде.В цілому, встановлення фільтрів - це заслуга не скільки забудовника, стільки жителів і їх коштів, але забудовник вже активно рекламує це на сайті. Щодо води, то вона більш очищена, але дивний запах присутній і часто пропадає. З приводу тарифів, - ситуація дуже цікава. Особливо це стосується оплати за електроенергію, адже ціна за неї висока, в рази виросла. По словах забудовника ціна зараз за так званим "комерційним тарифом" поки не здані всі будинки і не будуть підписані прямі договори з Київоблегерго. При цьому по словах представників забудовника після здачі будинків оформлення договорів може зайняти в районі року якщо не більше.Причини зростання тарифів вказують через загальне зростання ціни на них в країні, але ніякі документи, в яких зафіксовані ці тарифи при кожній їх зміні ціні ніхто не надає.Куди йдуть гроші жителів і на які рахунки, не ясно.Тому складається враження що тарифи і їх підняття - це особистий фінансовий інтерес забудовника і вони не спішать це вирішувати. Побачимо, чи щось зміниться, але покищо тарифи дуже високі на електроенергію.
02 квіт 2021 09:40
Не знаю, откуда у вас столько негатива. Пройдёмся по тем пунктам по которым лично узнавал информацию.
1. На первый дом установили очистку, потому что он единственный введён в эксплуатацию. Логично, как по мне
1. Откуда информация про вымогание денег? Вам кто-то угрожал? Ни с чем таким не столкнулся
2. Вода из крана идёт чистая, фильтры установлены, хотя, как я понимаю, далеко не все сдали на это средства (я в их числе, каюсь, но недавно узнал о сборе, исправлюсь). С этим учётом говорить о каких-то длительных сроках установки некорректно, поскольку застройщик пошёл на встречу и доплати разницу, чтоб нам с вами жилось лучше. Это плохо?
3. Насчёт отключения и запаха. Если бы вы потрудились позвонить в ЖЭК и спокойно, без истерик (там же такие же люди работают, как и мы) попытались узнать в чем дело, то вам бы ответили, что такое оборудование нуждается в настройке. В связи с этим и происходит вышеописанное. Настроя и все будет в порядке
02 квіт 2021 20:45
З приводу тарифів, - ситуація дуже цікава. Особливо це стосується оплати за електроенергію, адже ціна за неї висока, в рази виросла. По словах забудовника ціна зараз за так званим "комерційним тарифом" поки не здані всі будинки і не будуть підписані прямі договори з Київоблегерго. При цьому по словах представників забудовника після здачі будинків оформлення договорів може зайняти в районі року якщо не більше.Причини зростання тарифів вказують через загальне зростання ціни на них в країні, але ніякі документи, в яких зафіксовані ці тарифи при кожній їх зміні ціні ніхто не надає.Куди йдуть гроші жителів і на які рахунки, не ясно.Тому складається враження що тарифи і їх підняття - це особистий фінансовий інтерес забудовника і вони не спішать це вирішувати. Побачимо, чи щось зміниться, але покищо тарифи дуже високі на електроенергію.

Нажаль, платитемимо за комерційним тарифом до кінця будівництва, це для нас новиною не було. А в Обленерго ще й мізки будуть забудовнику компостувати. Є досвід з іншим великим забудовником, заяву написали більше року тому, а тарифу так і нема, один будинок перевели, а наш - ні, хоча усі на одній підстанції. Дуже вони там гроші люблять. Щодо тарифів, то дізнатись тариф для юр.осіб області дуже просто, він у відкритих джерелах. Або спитайте в когось із знайомих підприємців. Ми усі платимо по тарифу, ні більше, ні (нажаль) менше. Тож краще побажаємо забудовника скоріше завершити будівництво, ми усі в цьому зацікавлені 😁 і будемо більш позитивно налаштовані, нам ще разом довго жити по сусідству!
02 квіт 2021 21:52
Павел больше на представителя отдела продаж похож чем на жильца)))) Еще не живет но уже все знает, деньги не сдал потому что не знал, но зато как работает оборудование и кто сколько сдавал знает хорошо)))
05 квіт 2021 20:12
Цитата "navg":
Павел больше на представителя отдела продаж похож чем на жильца)))) Еще не живет но уже все знает, деньги не сдал потому что не знал, но зато как работает оборудование и кто сколько сдавал знает хорошо)))

Всю информацию я получил буквально за 5 минут позвонив в ЖЭК после того, как прочитал информацию об очистке на этом форуме. Но спасибо, что следите за процессом моего ремонта. Бдительны соседи нам нужны :up: :)
07 квіт 2021 06:13
Не знаю, откуда у вас столько негатива. Пройдёмся по тем пунктам по которым лично узнавал информацию.
1. На первый дом установили очистку, потому что он единственный введён в эксплуатацию. Логично, как по мне
1. Откуда информация про вымогание денег? Вам кто-то угрожал? Ни с чем таким не столкнулся
2. Вода из крана идёт чистая, фильтры установлены, хотя, как я понимаю, далеко не все сдали на это средства (я в их числе, каюсь, но недавно узнал о сборе, исправлюсь). С этим учётом говорить о каких-то длительных сроках установки некорректно, поскольку застройщик пошёл на встречу и доплати разницу, чтоб нам с вами жилось лучше. Это плохо?
3. Насчёт отключения и запаха. Если бы вы потрудились позвонить в ЖЭК и спокойно, без истерик (там же такие же люди работают, как и мы) попытались узнать в чем дело, то вам бы ответили, что такое оборудование нуждается в настройке. В связи с этим и происходит вышеописанное. Настроя и все будет в порядке


Доброго дня. Тут питання не в позитиві чи негативі, а в констатації факту. В свій час коли купував квартиру, на жаль, на цьому форумі не знайшов нічого, щоб допомогло мені дізнатись про реальні проблеми.Тому дане повідомлення направлене на те, щоб допомогти іншим інвесторам, щоб вони знали про проблеми жк, задавали більше питань при купівлі. А забудовник і його представники, скоріш за все, такі як ви, - читали це і швидше вирішували ці проблеми. А з приводу води, на мою думку, ці фільтри мав ставить забудовник сам і думати про це коли продавав вже квартири, бо забезпечити людей нормальною водою - це не проблема інвесторів зовсім, вода була жовта і люди з нею жили, а не "йти на зустріч" і "збирать" гроші, які по ваших словах ніхто не вимагає, але ви здаєте.
09 квіт 2021 15:56
Добрый день, к сожалению, всего никогда не узнаешь заранее. Пока не сдал, но обязательно сдам. Проблема хоть и есть, но хотя бы решается, а не бросили на самотёк и каждый сам по себе решает. Мне проще сейчас оплатить централизованную очистку, чем установить индивидуальную и раз в месяц менять фильтры. Думаю, я не один такой. Так что хорошо, что по крайней мере этот вопрос решился быстро и безболезненно
15 вер 2021 09:38
Живу тут около года. Вода даже после фильтра - техническая. Имею аквариум - такую воду в аквариум не зальешь, а то рыбы все сдохнут. А цена - 32грн/куб Карл!!! В розетке - 250В со скачками напряжения с оплатой по комерческому тарифу. Ну и еще куча всего по мелочи - некачественные окна или монтаж окон, через отливы подтекает вода, уборку видел пару раз за полгода - пьяная женщина просто таскает за собой веник, ну и еще куча всяких мелочей.
02 лист 2021 07:12

Живу в этом комплексе. В квартире холодно. Котел вырубается по 10 раз на день . Приходили с Жека почистить, но ничего не поменялось. Временами пропадает свет и вода. Окна плохие ( с них дует ветер и собирается влага постоянно). Этажи жек моет раз в месяц . Вода по коммерческим тарифам 32 грн, свет тоже по 3.68. Дом в сегменте экономный эконом. Планирую продать и забыть как страшный сон. 

Реестр инвесторов на форуме Домика
Кнопка добавления в реестр расположена вверху каждой темы ЖК на форуме. Следите за продажами сами!
Детальніше
Купуй квартиру на Domik.ua
Широкий вибір квартир від власників, забудовників та ріелторів
Детальніше