Подати оголошення

ЖК Graphite | Графит | Альтис-Девелопмент | Борисполь, ул. Рабочая, 3-13

ЗабудовникАльтіс-Девелопмент
Здача ЖК2019 р.
Планування
від 17 000 Грн/м²
Карточка Домік
ЖК зданий
Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можна вибрати 1 варіант відповіді. Можна міняти відповіді. Всього голосів: 5.
1/20%
0/0%
0/0%
0/0%
4/80%
1. . .568
19 серп 2020 13:47
Доброго дня, шановний забудовник ЖК «Graphite»!

Щодо сміттєвих баків

По-перше
Місце, що ви виділили під сміттєві баки НЕ задовольняє мешканців, так як воно не відповіжає санітарним нормам.
По-друге
Продаючи квартири ви запевняли, що на території ЖК не буде сміттєвих баків, що змілося?
Мало того, що Толстого живе на звалищі, так щей Графіт хочете зробити таким!!!

Щодо тимчасового кабелю по електриці

Це дужжже болюче питання, так як вже через місяць, два будемо переїхджати жити в будинок, а перепади напруги не дозволять користуватися електроприладами!
Коли буде вирішене це питання???

Щодо водопостачання

Коли будинок буде підключено до міського водопостачання, так як наразі та вода яка є то технічна вода! Як не. користуватися в побуті???

З повагою.
20 серп 2020 13:12
Поддерживаю ANNAVEN, место для мусорных баков в обязательном порядке необходимо изменить.
ГРАФИТ ждем вашей обратной связи по сути. Спасибо
20 серп 2020 16:53
Добрый день, уважаемый застройщик, ответьте,пожалуйста,на три вопроса.Когда в ж.к. будет нормальная подача электричества?Когда нас снимут с времянки.Перепады электричества ОГРОМНЫЕ!!!Техника не выдерживает.И платить по промышленным тарифам мы не должны.Т.к. покупая себе квартиру в ЖК,планировали платить как обычные пользователи,а не как промышленное предприятие.ЭТО ОЧЕНЬ ДОРОГО!!!Когда мы будем подключены к городской воде?С крана течет вонючая жижа,а не питьевая вода.И третье-жк был сдан (по документам)6 августа 2019 года,неужели нельзя было за это время обложить дом фасадной плиткой,привести в порядок придомову территорию?На территории грязь,детских площадок нет,обещанного ботанического сада тоже...Мы ,как инвесторы данного жк, на 100% выполнили свои обязательства,почему Вы на выполняете Ваши???
21 серп 2020 11:33
Доброго дня, шановний забудовник ЖК «Graphite»!

Щодо сміттєвих баків

По-перше
Місце, що ви виділили під сміттєві баки НЕ задовольняє мешканців, так як воно не відповіжає санітарним нормам.
По-друге
Продаючи квартири ви запевняли, що на території ЖК не буде сміттєвих баків, що змілося?
Мало того, що Толстого живе на звалищі, так щей Графіт хочете зробити таким!!!

Щодо тимчасового кабелю по електриці

Це дужжже болюче питання, так як вже через місяць, два будемо переїхджати жити в будинок, а перепади напруги не дозволять користуватися електроприладами!
Коли буде вирішене це питання???

Щодо водопостачання

Коли будинок буде підключено до міського водопостачання, так як наразі та вода яка є то технічна вода! Як не. користуватися в побуті???

З повагою.


Доброго дня.

Щодо сміттєвих баків.
Ситуація на Толстого саме склалася через "НЕ". Одних мешканців НЕ задовольняє одне місце, інших - інше. А там де вони пропонують - не дозволяють норми та обслуговуюча організація з вивезення сміття.
Однак, хоч Толстого не має відношення до Графіту, бо кожний ЖК має свої особливості, проте тут дійсно може півторитись така ж ситуація, коли на конструктивні пропозиції забудовника з різних боків лунають різноманітні протилежні незаводовлення, то ці баки так і будуть "гуляти" двором - в одному місці не задовольнить одних, в іншому - інших. І такої ситуації і забудовник і ЖЕК, звісно, аж ніяк не хочуть.
Запропоноване місце - найбільш компромісне, і доречі сам цей майданчик, ще не завершений. Передбачається, що він буде закритим, жодних ані візуальних, ані естетичних, ані запашних перешкод мещканцям він створювати не буде.
Забудовник і ЖЕК завжди відкриті до діалогу. Якщо Ви запропонуєте конкретне місце, яке у першу чергу задовільнить Вас, і усіх інших мешканців будинку, та буде відповідати нормам, то і забудовник і ЖЕК будуть раді допомогти реалізувати Ваші пропозиції.

Щодо водопостачання.
Централізоване водопостачання до будинку технічно підведено. Наразі завершуються процедури, щоб усі, хто набув прав власності на квартири, заключили договори з обслуговуючою організацією та згодом із водопостачальником.
21 серп 2020 11:35
Поддерживаю ANNAVEN, место для мусорных баков в обязательном порядке необходимо изменить.
ГРАФИТ ждем вашей обратной связи по сути. Спасибо

Застройщик и ЖЭК открыты к диалогу. Пожалуйста, предложите, какое место для мусорных баков для Вас лучше?
21 серп 2020 11:52

Добрый день, уважаемый застройщик, ответьте,пожалуйста,на три вопроса.Когда в ж.к. будет нормальная подача электричества?Когда нас снимут с времянки.Перепады электричества ОГРОМНЫЕ!!!Техника не выдерживает.И платить по промышленным тарифам мы не должны.Т.к. покупая себе квартиру в ЖК,планировали платить как обычные пользователи,а не как промышленное предприятие.ЭТО ОЧЕНЬ ДОРОГО!!!Когда мы будем подключены к городской воде?С крана течет вонючая жижа,а не питьевая вода.И третье-жк был сдан (по документам)6 августа 2019 года,неужели нельзя было за это время обложить дом фасадной плиткой,привести в порядок придомову территорию?На территории грязь,детских площадок нет,обещанного ботанического сада тоже...Мы ,как инвесторы данного жк, на 100% выполнили свои обязательства,почему Вы на выполняете Ваши???


Добрый день.
По подключению "постоянного" электричества вопрос в данный момент решается.
Возможно, это не является достаточным для Вас пояснением или оправданием, но отметим, что застройщик перед подрядчиком по электросетям со своей стороны выполнил все обязательства, и полностью оплатил все работы еще в прошлом году. Сейчас решается вопрос полного выполнения обязательств перед застройщиком.

По водоснабжению. Сейчас завершаются процедуры по заключению договоров между собственниками квартир и обслуживающей организацией. Думаю, это достаточно быстро завершится, и далее будет открыт путь, чтобы пустили воду. Технически централизованный водопровод к дому подведен.

По фасаду и придомовой. Ответ на Ваш вопрос - вероятно, возможно было за это время... :( К сожалению, это не случилось так скоро, как хотелось бы. На данный момент фасадные работы в процессе. Установка детских площадки облагораживание также в процессе выполнения. А по зеленым насаждениям (как и предупреждали немного раньше) в основном будет высаживаться в начале осени, чтобы растения лучше прижились.

Доработки, исправления, подключения и работы по благоустройству как раз будут завершены к завершением ремонтов большинством жильцов и их переезду в ЖК.
Все свои обязательства застройщиком будут выполнены в надлежащем виде.
22 серп 2020 05:49
Уважаемый застройщик жк Графит.Большое Вам спасибо за ответ.Однако...почему нет ни одного конкретного срока,даты в Вашем ответе?Вот по лифтам Вы давали срок 27.07.Лифты запустили,(не 27.07,а намного позже) и вопрос в том,что ОБСЛУЖИВАЮЩАЯ организация их на баланс не взяла,т.к. есть невыполненынне обязательства со стороны застройщика.Вопрос к застройщику-Почему???Лифты ездят,но неоффициально.Дом сдан год назад....Формулировки,достаточно,водянистые,не точные...И ответов нет.Непонятно почему,зачем Вы наказываете инвесторов,которые Вам поверили.Год как дом сдан,а ничего нет-ни официальных городских коммуникаций,ни площадок,ни благоустройства,ничего...Дом стоит-как не любимый ребёнок-выгнать нельзя и оставить не хочеться...
26 серп 2020 14:30
Добрый день.
Городские коммуникации подведены и подключены к дому: газ, вода, канализация. Да, определенные моменты с передачами коммуникаций на обслуживание и т.н. «взятиями на баланс», связанные с подписаниями договоров на обслуживание владельцами квартир, не позволили все запустить одновременно и очень быстро. Как того хотелось бы всем - и нам и Вам, владельцам квартир. Но ключевое, что процесс не стоит на месте.
На данный момент квартиры всего ЖК подключены к центральному водоснабжению. Были жалобы на качество воды. Система подачи воды в доме промыта за средства застройщика. В трех разных частях дома будут отобраны образцы воды. Отправим их на анализ. Если окажется отклонение от норм – будет обращение в водоканал.
По конкретным срокам – как правило, эти сроки застройщик согласовывает с инициативной группой жильцов. И когда по срокам есть договоренность – тогда можем их озвучить. По лифтам, действительно договаривались на 27.07, и предварительно согласовали этот срок с обслуживающей организацией. К этому сроку Застройщик выполнил свои обещания, подготовил лифты для передачи, обшил их защитными листами. Но со стороны обслуживающей организации процесс несколько затянулся, и хорошо, что Вы, жильцы, сообщили тут о «причинах», – в итоге удалось таки «убедить» обслуживающую организацию ускорить процесс запуска лифтов. Застройщик перед подрядчиками и принимающими обслуживающими организациями свои обязательства выполнил.
На сегодня из всех коммуникаций в процессе реализации вопрос «постоянного» подключения к электроэнергии. Предпринимаем меры для стабилизации напряжения на период завершения подрядчиками работ, и просим сообщать о случаях перепадов напряжения в сети.
Как и обещалось, выполняются работы по укладке фасадной клинкерной плитки, территория облагораживается, уже в ближайшее время осенью зеленый двор будет высажен полностью. Рассматриваются предложения по месторасположению баков.
Этот дом – такой же «любимый ребенок» застройщика, как и другие проекты. Все обязательства застройщиком будут выполнены, как это и было всегда ранее. В результате Вы однозначно останетесь довольны!
15 вер 2020 14:37
Шановні власники квартир і мешканці ЖК Graphite!
Закликаємо Вас ставитись охайно до будинку, дотримуватись порядку і не псувати його чудовий зовнішній вигляд.
Звертаємо Вашу увагу, що самовільне встановлення перегородок і перешкод у місцях загального користування :faceoff: є неприпустимим як з точки зору концепції сучасного будинку, так і з позицій будівельних і протипожежних норм!
17 вер 2020 08:13
Звертаємося до мешканця будинку, що здійснив самочинну перебудову на 10-му поверсі 3 під'їзду ЖК "Графіт"!

Просимо Вас негайно надати до ТОВ «ЖЕК-53» та ТОВ «БМУ-53» проектно-дозвільні документи, щодо самочинної перебудови та захоплення місць загального користування біля квартир № 183 та невідкладно здійснити демонтажні роботи.
Повідомляємо та попереджуємо, що у разі ненадання документів протягом 5 днів та демонтажу власними силами, буде здійснено примусовий демонтаж протиправно встановлених будівельних конструкцій, з виставленням рахунку за виконання демонтажних робіт та оформлені документи по притягненню до відповідальності за незаконне захоплення місць загального користування, незаконного виконання будівельних робіт, тощо.
Дозвільні документи просимо надати за адресою: м. Бориспіль, вул. Запорізька, буд. 12. , ТОВ "ЖЕК-53"

21 вер 2020 12:52


Доброго дня.

Щодо сміттєвих баків.
Ситуація на Толстого саме склалася через "НЕ". Одних мешканців НЕ задовольняє одне місце, інших - інше. А там де вони пропонують - не дозволяють норми та обслуговуюча організація з вивезення сміття.
Однак, хоч Толстого не має відношення до Графіту, бо кожний ЖК має свої особливості, проте тут дійсно може півторитись така ж ситуація, коли на конструктивні пропозиції забудовника з різних боків лунають різноманітні протилежні незаводовлення, то ці баки так і будуть "гуляти" двором - в одному місці не задовольнить одних, в іншому - інших. І такої ситуації і забудовник і ЖЕК, звісно, аж ніяк не хочуть.
Запропоноване місце - найбільш компромісне, і доречі сам цей майданчик, ще не завершений. Передбачається, що він буде закритим, жодних ані візуальних, ані естетичних, ані запашних перешкод мещканцям він створювати не буде.
Забудовник і ЖЕК завжди відкриті до діалогу. Якщо Ви запропонуєте конкретне місце, яке у першу чергу задовільнить Вас, і усіх інших мешканців будинку, та буде відповідати нормам, то і забудовник і ЖЕК будуть раді допомогти реалізувати Ваші пропозиції.

Щодо водопостачання.
Централізоване водопостачання до будинку технічно підведено. Наразі завершуються процедури, щоб усі, хто набув прав власності на квартири, заключили договори з обслуговуючою організацією та згодом із водопостачальником.


Альтіс, навіщо ви пишете неправду?!
На Толстого не було суперечок між мешканцями з приводу баків. Вас одноголосно, заявою від всіх мешканців просили встановити сміттєві баки або на місці, де ви їх самі ж намалювали на генплані, або поряд, що було ще зручніше саме вам, охороні і вукг.

Але вам ніяк не підходить, крім як вліпити їх посеред двору під носом мешканців.
Місце, де вони і були заплановані на генплані не підходить вам і вукг, так як знаходиться біля дороги і за огорожею і ви боїтеся, що сміття викидатимуть не мешканці. Другий варіант вам і охороні не підходить, бо ваша охорона не хоче сидіти в декількох метрах від баків. Тому нехай мешканці біля них сидять.

Про норми дуже смішно. А як же ви їх малювали на генплані в іншому місці, якщо там норми не дозволяють? А під вікнами в метрі до стіни будинку і там де ходять люди і гуляють діти норми дозволяють у вас, так?! Почитайте норми!

До того ж вони не огорожені, меньша кількість самих баків, ніж прописано і вони з самого початку були старі і страшні, замість нових.

І за 3роки договір з водоканалом у Толстого так і не підписаний, т к ви так і не виконали вимоги водоканалу.
12 жовт 2020 10:26
Щодо баків на Толстого – саме так, проблема в неузгодженості думок – різні групи мешканців вважають свої пропозиції найкращими, мають багато аргументів, проте їхні побажання не є універсальними, щоб задовольнити усі групи мешканців. Наскільки знаю, так само «одноголосна» ідея розмістити баки ззовні категорично не сприймається певними мешканцями 5-ї і 4-ї секцій.
Кожний ЖК має свої унікальні питання і нюанси. Взагалі, питання щодо баків, договорів з водоканалом тощо у будинку по вул. Толстого 1 знаходяться в компетенції ЖЕКу і на даний час всією інформацією володіє ЖЕК, тому для скорішого вирішення цих та інших поточних питань доречніше звертатись безпосередньо до ЖЕКу.

Шановні мешканці ЖК «Graphite». Будь-ласка, підтримуйте фасад Вашого чудового будинку в охайному стані. Зверніть увагу, що для розміщення кондиціонерів передбачені і вмонтовані спеціальні декоративні та функціональні кронштейни.
Також, будь-ласка, НЕ встановлюйте супутникові антени безпосередньо на фасаді будинку. Встановлення антен передбачено на даху з проведенням кабелів у квартири через шахтні канали і розподільчі щити.
Дякуємо, що бережете приємний і красивий вигляд Вашого будинку :smile: .
13 жовт 2020 11:38
До ТОВ «БМУ-53» та ТОВ «ЖЄК-53» звернулись мешканці будинку в м.Бориспіль по Робітнича, 3, щодо самовільного захоплення місця загального користування на 9 поверсі 3 під’їзду та надання роз’яснення стосовно законності таких дій.
Під час виходу на місце було встановлено, що дійсно до квартири № 183 здійснюється прибудова за рахунок місця загального користування, шляхом влаштування двері та стіни. Самовільно захоплено біля 2 квадратних метрів місця загального користування будинку.
Згідно чинного законодавства та ДБН: перебудова прийнятого в експлуатацію існуючого об'єкта, що передбачає зміну його геометричних розмірів є реконструкцією.
Відповідно ч.2 ст.382 ЦК України, усі власники квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку є співвласниками на праві спільної сумісної власності спільного майна багатоквартирного будинку. Спільним майном багатоквартирного будинку є: приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, тощо.
У відповідності ч.1. ст.368 ЦК України: спільна власність двох або більше осіб без визначення часток кожного з них у праві власності є спільною сумісною власністю.
Згідно ч.ч. 1, 2 ст. 369 ЦК України, співвласники майна, що є у спільній сумісній власності, володіють і користуються ним спільно, якщо інше не встановлено домовленістю між ними. Розпорядження майном, що є у спільній сумісній власності, здійснюється за згодою всіх співвласників, якщо інше не встановлено законом.
Згідно ч.2 ст. 4 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоповерховому будинку», власники квартир та нежитлових приміщень є співвласниками спільного майна багатоквартирного будинку.
Згідно ч.1 ст. 5 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоповерховому будинку», спільне майно багатоквартирного будинку є спільною сумісною власністю співвласників.
Згідно п.п. 1, 4, 5 ст. 6 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоповерховому будинку», співвласники мають право: вільно користуватись спільним майном багатоквартирного будинку …
Згідно ч.1 ст. 5 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоповерховому будинку», реалізація співвласником своїх прав не може порушувати права інших співвласників.
У відповідності ч.6 ст.55 Конституції України, кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.
З урахуванням вищевикладеного, влаштування стіни з дверним отвором на 9 поверсі 3 під’їзду за рахунок місця загального користування та без попереднього отримання згоди мешканців будинку є незаконною реконструкцією як будинку в цілому так і квартири № 183 в м.Бориспіль по Робітнича, 3.
ТОВ «БМУ-53» та ТОВ «ЖЄК-53» вживаються заходи щодо припинення порушення та поновлення планувальних рішень будинку (згідно проектної документації).

Окрім цього вирішується питання, щодо притягнення винних осіб до адміністративної та кримінальної відповідальності.
Дякуємо мешканцям будинку за активну участь і допомогу у вирішенні даної проблеми.
14 жовт 2020 16:02
ТОВ «БМУ-53» та ТОВ «ЖЄК-53»!
Прекратите имитировать бурную деятельность! Начните уже предпринимать действия!
С момента обращения по перегородкам на 10 этаже прошло уже больше месяца!!! Сейчас этот рейдер, без 5 минут недодепутат Юрец Черных ставит уже целую стену на 9 этаже!!!
Позавчера ложились кирпичи, вчера поштукатурено, завтра будут стоять двери, послезавтра будет узаконено все через суд!!! Так и останется это уродство на всю жизнь!!!
ТОВ «ЖЄК-53»! Своим бездействием вы работаете на Черныхов с "Батькивщиной"!!!
Мы инвестировали в современный и особенный дом, а не в традиционные трущебы и лабиринты!!!
Очнитесь наконец то и убирайте эти стены с перегородками!!!
Если вы не в состоянии делать свою работу и отстаивать права остальных 183 инвесторов, так и скажите. Будем с вами прощаться и дом приведет в порядок кто-то другой! Только скажите об этом не через месяц, когда уже нельзя будет все вернуть на место.
Благодарить будем после щасливого конца.
23 жовт 2020 13:02
Добрый день, заверяем Вас, что и застройщик и ЖЭК предпринимают все зависящие от них меры по устранению нарушений с пристройками в местах общего пользования на 10м и 9х этажах.
К сожалению, некоторые жильцы и покупатели двухуровневых квартир, несмотря на и так достаточно большую площадь своих квартир, действительно крайне неуважительно поступают по отношению к своим соседям. И застройщик и ЖЭК не меньше жильцов дома заинтересованы в опрятном и красивом внешнем виде дома, придомовой и мест общего пользования.
Определенная задержка в ликвидации достроек связана с тем, что все меры предпринимаются в строгом соответствии с законом и рассматривается вопрос по привлечению виновных лиц к административной и уголовной ответственности.
Также, ЖЭКом разрабатывается комплекс мер по недопущению подобных ситуаций в дальнейшем.
Благодарим жильцов за активное участие и помощь в подобных ситуациях.
15 лист 2020 17:39
Уважаемый застройщик!

Этот не дом, это просто какой-то кошмар!

Когда вы доделаете свои недоделки???!!!!

1.Входные двери в каждый подъезд уже пол года в пене стоят!! Или это так по вашему нужно.
2.Возле каждого подъезда "прекрасные" урны! Где те, что должны быть!!!
3.Где лавочки на территории ЖК?
4.Когда вы доделаете детские площадки? Сколько еще ребенку с горки съезжать в бетон!!!
5.Когда будет покрашен плинтус в подъездах!! Тошно на него смотреть, вспоминая вас!!

Сколько нужно еще вам времени для того, что бы доделать такие мелочи???!!!

И САМЫЙ ГЛАВНЫЙ ВОПРОС - ЭЛЕКТРИКА
СКОЛЬКО ЕЩЕ ждать подключения постоянного электричества???
Сейчас на временной сети перепады с 120 до 270V.
Кто мне будет компенсировать сгоревшие электроприборы??
И что это за ТАРИФ 3 грн за квт? Почему я должен его оплачивать!!!!
Вы провтыкали подключение, а собственникам платить за это!!!
Сделайте немедленно перерасчет по электричеству!

С нетерпением жду исправления всех косяков и квитанции с перерасчетом!

С уважением!
20 лист 2020 16:32
Здравствуйте!
Спасибо за предметные замечания и за представленные фото.
Приносим извинения за недоработки. Будем решать эти вопросы с генподрядчиком.
Отчасти определенные недоработки были оставлены временно, чтобы после ремонтов жильцов не выполнять двойную работу для восстановления мест общего пользования до первоначального опрятного состояния.
Однако все что можно сделать уже сейчас постараемся ускорить. Еще раз спасибо за Ваше обращение.
03 груд 2020 11:39
Вы не ответили на ГЛАВНЫЙ вопрос. КОГДА БУДЕТ ПОСТОЯННОЕ ЭЛЕКТРИЧЕСТВО?
Перепады страшные,скоро погорят электроприборы!
Не то что жить, даже ремонт нереально делать!!!
Интересует КОНКРЕТНАЯ ДАТА!
09 груд 2020 14:01
Зате гарний макет поставили в Аеромоллі. Здається, не так вже й багато непроданих квартир лишилось... Для повноти картини не вистачає "світломузики" та смітника посеред двору. Коли ж ми наблизимося до омріяного ідеалу? До речі, цим же макетом ми милувалися у січні 2018 року, купуючи квартиру. Менеджери завзято завіряли  нас, що забудовник кожен наступний будинок старається робити кращим, ніж попередні. Аналізує усі помилки..... І що ж ми маємо через 3 роки? Введений в експлуатацію ще у 2019 році (більше року назад) будинок залишається непридатним для проживання. Попри платіжки по 3 грн за кіловат електроенергії навіть котел неможливо включити, щоб обігріти приміщення. У зв’язку з цим хочу задати забудовника декілька питань.
1.Коли ж відбудеться нормальне електропостачання? Нас просили почекати ще місяць, минуло ТРИ. А віз і нині там ...
2.Цікаво, як вельмишановні проектувальники уявляли собі схему руху транспорту на прибудинкові території,  дуже "цікаве і професійне" уявлення про хороший благоустрій і транспортно-пішохідну схему. Мало того,  що втулили смітник біля дитячого майданчика, так ще і на проїзді поставили. У той час, коли працює сматтєзбиральна машина, ні заїхати, ні виїхати... ані мішканцям будинку, ані швидкій, ані пожежникам ...
3.Прошу уточнити на скільки машино-місць розрахована парковка у дворі та уздовж вулиці. Мало б бути близько 120, але десь мабуть частина поділася... куди ставити решту авто?
4.Чи буде нанесена розмітка парковки?
5.Які заходи плануються для забезпечення безпеки дорожнього руху по вулиці?
6.Коридори квартир та МОПи обладнані датчиками пржежної сигналізації. Коли буде запущена система?  Як вона працює? Чи передбачається якийсь інструктаж з демонстрацією роботи?
Також маю питання щодо роботи ЖЕК-53. Згідно договору ЖЕК зобов’язаний постачати електроенергію. Та їх "електроенергія" не відповідає вимогам по якості. Такаж  ЖЕК зобов’язувався вивозити побутове та будівельне сміття. Але не вивозить, бо мешканці не платять))) У серпні-вересні-жовтні забідовником велися будівельні роботи, а куди ж викидалоося сміття?  У ті ж кузови,  а за його вивезення виставили мешканцям космічні рахунки(((
23 лют 2021 09:00
Шановний забудовник!

Прагнем запросити вашого представника який компетентний у проблемах вентиляційних шахт разом із начальником "ЖЕКу" для огляду нашої квартири в якій пів стіни разом із потолком МОКРІ, для фото/відеофіксіції та складання Акту з конкретними сроками вирішення даного вашого косяка.(фото додаю)
Будь-ласка дайте зворотній зв"язок.
Каталог відгуків про будинки Києва
Знайдіть свій будинок та розкажіть про нього. Що подобається, а що ні? Допоможіть тим хто шукає житло
Детальніше
1. . .568
Всі звіти про надійність новобудов безкоштовно
Обирайте новобудову в каталозі Білдконтролю та отримуйте звіт про її надійність. Це корисно.
Детальніше