Подать объявление

Толстого 1 - ЖЕК-53, Борисполь

1. . .232426
22 май 2018 08:25
Лифт вроде работает, но мне уже страшно на нем ездить! Он столько раз глючил и ломался!
22 май 2018 09:58
Ну вот, снова не работает!!!! Говорю же, ИЗДЕВАТЕЛЬСТВО!!!!
23 май 2018 12:30
Цитата "Kogdapoedetlift":
Это уже не просьба, не требование, а КРИК ДУШИ!!!! Я хочу сделать ремонт и жить в этом доме, но как??? Когда в первой секции начнёт нормально стабильно работать лифт??? Уже хочется сжечь его до тла, чтоб нам поставили новый и работающий! Мне каждый день капает коммуналка ( за охрану, за территорию красивую предомовую), но зачем мне все это, если я этого не вижу, потому что не могу делать ремонт и жить спокойно в новом доме! Кто мне занесёт все мною заказанные материалы на мой этаж??? И сколько это будет ещё продолжаться? Первая секция самая везучая: мы дооооолго ждали, пока достроят дом, у нас протек козырёк возле входа в подъезд, внутри подъезда та ещё красота между этажами :faceoff: :faceoff: 8-() . Это издевательство над жильцами!


Інформуємо, що після ремонту плати ЦПУ проводились пуско-налагоджувальні роботи ліфту. На даний час, ліфт знаходиться в робочому стані.
23 май 2018 12:35
Вы гарантируете, что завтра он будет работать и сбоев никаких в работе лифта не будет! Я делаю доставку на завтра и если лифт не будет работать, то кто мне занесёт всё?
23 май 2018 12:49
Цитата "Сергей 175":

Пожалуйста, оборудуйте во дворе рядом с охраной два нормальных пожарных щита. Тогда у охраны будет возможность реагировать на нештатные ситуации.



Питання встановлення пожежного щита на прибудинковій території будинку № 1 перебуває на розгляді.
Звертаємо Вашу увагу, що саме завдяки охоронцю, який викликав пожежну службу, що прибула менш ніж за 3 хвилини після виклику, вдалось швидко приборкати пожежу. Тому, охорона, в даному випадку, швидко та належним чином відреагувала на позаштатну ситуацію.
23 май 2018 12:57
Цитата "Kogdapoedetlift":
Вы гарантируете, что завтра он будет работать и сбоев никаких в работе лифта не будет! Я делаю доставку на завтра и если лифт не будет работать, то кто мне занесёт всё?


Гарантувати 100% роботу ліфту ми не можемо. У разі несправності роботи ліфту ТОВ "ЖЕК-53" завжди своєчасно реагує та викликає спеціалістів для виконання ремонтних робіт. Вимушений простой ліфту відбувається внаслідок очікування необхідних деталей.
23 май 2018 17:45
Добрый день представитель ЖЕКа.
Сегодня около 19 вечера, приехала на такси из Новой Линии с полным багажником. Мобильный сел, подошла к охраннику с просьбой открыть шлагбаум. Охранник даже слушать меня не хотел, так как он кушал мороженное на рабочем месте, был занят процессом))))). За тем он сказал, что у него есть указания, что машины такси он на территорию не пропускает. Шлагбаум все же был открыт.
У меня нет авто, и я езжу на такси из супер маркета и строительных магазинов с полным багажником очень часто. У меня нет желания выгружаться возле калитки.
Вопрос - кто установил правило не пропускать на территорию такси?
24 май 2018 16:03
Добрый вечеч! На детской площадке крышка от "пластикового" люка треснула,просьба устранить недостаток.
27 май 2018 04:23
Цитата "Alexandra_M":


Подскажите у Вас машинка на 220?



Да, поштукатурились с напряжением 220. Финишку можно не делать - все гладко и красиво
15 июнь 2018 12:27
Доброго дня!
Представники ЖЕКу, чи можете прояснити ситуацію з ліфтом у 3 секції?
Від 8.06 і по сьогоднішній день він знаходиться в неробочому стані (9.06 - працював кілька годин зранку, а далі ні; 13.06 - не зачинявся на 1 поверсі і, відповідно, скористатися ним було нереально). Мешканці щодня викликають аварійну службу, але БЕЗРЕЗУЛЬТАТНО!
Розумію, що іноді самі ж користувачі можуть порушувати правила користування ліфтом, спричиняючи поломку, але без належного інформування мешканців і будівельників далі будемо мати одні й ті ж проблеми. Врешті можна перевести ліфт на період ремонтів у вантажний режим (при цьому повісити оголошення біля ліфту про правила користування послугою саме в цьому режимі).
Чи буде вирішено це питання і перераховано оплату за комунальні послуги з вирахуванням суми за утримання ліфта протягом цього періоду (якщо не відремонтують, то й подальшого перерахунку)? Здається це в інтересах кожної сторони: вам не вислуховувати щоденні скарги про новий, але несправний ліфт та не переплачувати наших же грошей за відсутність послуги, а нам чесно користуватися оплаченою послугою і не гадати, коли ж ліфт запрацює і можна буде доставити габаритні предмети, хлопцям не ламати спини, зносячи вантажі на свої поверхи.
Дуже просимо прислухатися до нас і звернути увагу на цю проблему.
21 июнь 2018 10:56
Цитата "Miracle12":
Доброго дня!
Представники ЖЕКу, чи можете прояснити ситуацію з ліфтом у 3 секції?
Від 8.06 і по сьогоднішній день він знаходиться в неробочому стані (9.06 - працював кілька годин зранку, а далі ні; 13.06 - не зачинявся на 1 поверсі і, відповідно, скористатися ним було нереально). Мешканці щодня викликають аварійну службу, але БЕЗРЕЗУЛЬТАТНО!
Розумію, що іноді самі ж користувачі можуть порушувати правила користування ліфтом, спричиняючи поломку, але без належного інформування мешканців і будівельників далі будемо мати одні й ті ж проблеми. Врешті можна перевести ліфт на період ремонтів у вантажний режим (при цьому повісити оголошення біля ліфту про правила користування послугою саме в цьому режимі).
Чи буде вирішено це питання і перераховано оплату за комунальні послуги з вирахуванням суми за утримання ліфта протягом цього періоду (якщо не відремонтують, то й подальшого перерахунку)? Здається це в інтересах кожної сторони: вам не вислуховувати щоденні скарги про новий, але несправний ліфт та не переплачувати наших же грошей за відсутність послуги, а нам чесно користуватися оплаченою послугою і не гадати, коли ж ліфт запрацює і можна буде доставити габаритні предмети, хлопцям не ламати спини, зносячи вантажі на свої поверхи.
Дуже просимо прислухатися до нас і звернути увагу на цю проблему.


Доброго дня! :rev:
Дозвольте роз'яснити ситуацію, що склалась.
Роботу ліфту можна запрограмувати у вантажний режим, але даний режим містить в собі певні нюанси, які можуть викликати незручності в користуванні ліфтом у власників квартир. Змоделюємо ситуацію:
Мешканець з 1 поверху піднявся на 9 поверх, ліфт залишається відкритим на 9 поверсі. Для того, щоб інші мешканці змогли користуватись ліфтом його потрібно самостійно спустити на 1 поверх. Тобто, якщо ліфт перебуває на будь-якому іншому поверсі, його потрібно самостійно спустити на 1 поверх або знайти його місце перебування на котромусь із поверхів, зайти в кабіну ліфту та направити ліфт на необхідний поверх.
Так, простій в роботі ліфту дійсно був і ТОВ "ЖЕК-53" буде виконано перерахунок за не в повному обсязі надані послуги. Такий перерахунок буде відображено в квитанціях на оплату житлово-комунальних послуг за червень 2018 року. :yes:

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
21 июнь 2018 13:24
Цитата "Сервісна компанія ЖЕК-53":


Доброго дня! :rev:
Дозвольте роз'яснити ситуацію, що склалась.
Роботу ліфту можна запрограмувати у вантажний режим, але даний режим містить в собі певні нюанси, які можуть викликати незручності в користуванні ліфтом у власників квартир. Змоделюємо ситуацію:
Мешканець з 1 поверху піднявся на 9 поверх, ліфт залишається відкритим на 9 поверсі. Для того, щоб інші мешканці змогли користуватись ліфтом його потрібно самостійно спустити на 1 поверх. Тобто, якщо ліфт перебуває на будь-якому іншому поверсі, його потрібно самостійно спустити на 1 поверх або знайти його місце перебування на котромусь із поверхів, зайти в кабіну ліфту та направити ліфт на необхідний поверх.
Так, простій в роботі ліфту дійсно був і ТОВ "ЖЕК-53" буде виконано перерахунок за не в повному обсязі надані послуги. Такий перерахунок буде відображено в квитанціях на оплату житлово-комунальних послуг за червень 2018 року. :yes:

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.


Справедливо относительно перерасчета!
Друзья, но это все равно не изменит ситуацию с долгом наших соседей перед ООО "ЖЭК-53" за уже полученные услуги, а это почти 200 000 гривен!
Имейте совесть и платите за ком услуги вовремя!
Мне обидно я плачу все вовремя, а некоторые себе могут позволить просто на это "забить" или выбумывать причины по типу: "квитанции закрыты в почтовом ящике".
Кто хочет ищет способ, а кто нет-причину!
Офис ЖЕКа на Запорожской, там могут напечатать копию квитанции, там-же вы можете написать заявление на замену замка в почтовом ящике и думаю это вам не будет стоить ровным счетом ничего, так-как потеря ключей промах Альтиса!
21 июнь 2018 13:44
Цитата "Сервісна компанія ЖЕК-53":


Доброго дня! :rev:
Дозвольте роз'яснити ситуацію, що склалась.
Роботу ліфту можна запрограмувати у вантажний режим, але даний режим містить в собі певні нюанси, які можуть викликати незручності в користуванні ліфтом у власників квартир. Змоделюємо ситуацію:
Мешканець з 1 поверху піднявся на 9 поверх, ліфт залишається відкритим на 9 поверсі. Для того, щоб інші мешканці змогли користуватись ліфтом його потрібно самостійно спустити на 1 поверх. Тобто, якщо ліфт перебуває на будь-якому іншому поверсі, його потрібно самостійно спустити на 1 поверх або знайти його місце перебування на котромусь із поверхів, зайти в кабіну ліфту та направити ліфт на необхідний поверх.
Так, простій в роботі ліфту дійсно був і ТОВ "ЖЕК-53" буде виконано перерахунок за не в повному обсязі надані послуги. Такий перерахунок буде відображено в квитанціях на оплату житлово-комунальних послуг за червень 2018 року. :yes:

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.


Справедливо относительно перерасчета!
Друзья, но ведь это не повлияет на состояние задолженности жильцов нашего дома №1 перед ООО «ЖЕК-53», общая сумма почти 200 000 гривен уже за предоставленные услуги, это уму не постижимо!
Все делаем ремонты, получаем коммунальные услуги, а платить забываем или лепим отмазки по типу: «квитанции закрыты в почтовом ящике…»!
Кто хочет ищет способ, а кто нет-причину!
Офис «ЖЕК-53» находится на ул. Запорожская, там могут напечатать копию квитанций, там-же вы можете написать заявление на замену ключа от почтового ящика, я думаю это вам будет бесплатно, так-ка потеря ключей это промах Альтиса!
21 июнь 2018 13:51
Цитата "Mihalko":



Да, поштукатурились с напряжением 220. Финишку можно не делать - все гладко и красиво


Машикой без финиша достаточно если клеить обои (виниловые на флезилине-толстые), а если под покраску, тогда надо обязательно делать финишную шпаклевку, крути-не-крути, а после штукатурки всеравно будут незначительные перепады (ямки или выступы), так-как слой штукатурки не равномерный и соответственно на большом слое будет больше усадка, а на малом-меньше.
И еще, монолитный каркас может давать трещины в местах стыков с кирпичами, а посему для стен под покраску или декоративную штукатурку надо обязательно клеить стеклохолст.
21 июнь 2018 18:09
Цитата "Сервісна компанія ЖЕК-53":


Доброго дня! :rev:
Дозвольте роз'яснити ситуацію, що склалась.
Роботу ліфту можна запрограмувати у вантажний режим, але даний режим містить в собі певні нюанси, які можуть викликати незручності в користуванні ліфтом у власників квартир. Змоделюємо ситуацію:
Мешканець з 1 поверху піднявся на 9 поверх, ліфт залишається відкритим на 9 поверсі. Для того, щоб інші мешканці змогли користуватись ліфтом його потрібно самостійно спустити на 1 поверх. Тобто, якщо ліфт перебуває на будь-якому іншому поверсі, його потрібно самостійно спустити на 1 поверх або знайти його місце перебування на котромусь із поверхів, зайти в кабіну ліфту та направити ліфт на необхідний поверх.
Так, простій в роботі ліфту дійсно був і ТОВ "ЖЕК-53" буде виконано перерахунок за не в повному обсязі надані послуги. Такий перерахунок буде відображено в квитанціях на оплату житлово-комунальних послуг за червень 2018 року. :yes:

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.


Дякую за довгоочікувану відповідь!
Вантажний режим нас не так лякає і «напружує», як систематичні поломки ліфта після одного використання. На мій погляд, в умовах постійних ремонтів і необхідності піднімати вантажі було б доречно з вашого боку чи за вашого сприяння:
- перевести ліфт у вантажний режим;
- повісити інструкцію (підказки) з правильного користування ліфтом;
- поінформувати власників квартир про зміни в роботі ліфта.
Перерахунок теж сподіваємося побачити наступного місяця, адже ліфт не працював/належним чином не працював 10 днів (з 08.06 по 18.06 включно).
Дякуємо за розуміння :yes:
22 июнь 2018 05:37
Цитата "DеnchiK":


Справедливо относительно перерасчета!
Друзья, но это все равно не изменит ситуацию с долгом наших соседей перед ООО "ЖЭК-53" за уже полученные услуги, а это почти 200 000 гривен!
Имейте совесть и платите за ком услуги вовремя!
Мне обидно я плачу все вовремя, а некоторые себе могут позволить просто на это "забить" или выбумывать причины по типу: "квитанции закрыты в почтовом ящике".
Кто хочет ищет способ, а кто нет-причину!
Офис ЖЕКа на Запорожской, там могут напечатать копию квитанции, там-же вы можете написать заявление на замену замка в почтовом ящике и думаю это вам не будет стоить ровным счетом ничего, так-как потеря ключей промах Альтиса!


Трошечки додамо: у разі, якщо власник квартири не в змозі з тих чи інших причин забрати квитанції із поштової скриньки - квитанції можна, також, отримати на адресу електронної пошти. Для цього Вам потрібно лише нас повідомити. Будь-які заяви, питання, пропозиції власники квартир можуть надсилати на адресу нашої електронної пошти :yes:
Контакти ТОВ "ЖЕК-53" зазначені в договорах про надання комунальних послуг та послуг з охорони прибудиноковї території. Якщо в когось ще немає наших контактних даних - з радістю повідомляємо:
08301, м. Бориспіль, вул. Запорізька, 12,
Телефони для довідок:
-
т.в.о. директора ТОВ "ЖЕК-53" +38066 496-73-60, +38066 054-29-91,е-mail:head@zhek-53.com.ua;
- бухгалтерія +380 4595 6-50-01, +38066 142-69-63,
е-mail: service@bmu53.com.ua, support@zhek-53.com.ua;
- юрисконсульт +38099 378-31-53,
е-mail:legal@zhek-53.com.ua.

Робочий графік: з 08:00 год. до 17:00 год. (обідня перерва з 12:00 год. до 13:00 год.).
Гарного всім дня :)
22 июнь 2018 06:01
ЖЕК-53 ви перерахуєте копійки, а люди витрачають додаткові тисячі на оплату підйому на поверхи, тому що ви його встановили криво-косо і не можете за півроку привести до ладу. На сьогоднійшній ранок ліфт в 3 секції не працює, вже "як завжди".
22 июнь 2018 10:35
Цитата "Сервісна компанія ЖЕК-53":


Трошечки додамо: у разі, якщо власник квартири не в змозі з тих чи інших причин забрати квитанції із поштової скриньки - квитанції можна, також, отримати на адресу електронної пошти. Для цього Вам потрібно лише нас повідомити. Будь-які заяви, питання, пропозиції власники квартир можуть надсилати на адресу нашої електронної пошти :yes:
Контакти ТОВ "ЖЕК-53" зазначені в договорах про надання комунальних послуг та послуг з охорони прибудиноковї території. Якщо в когось ще немає наших контактних даних - з радістю повідомляємо:
08301, м. Бориспіль, вул. Запорізька, 12,
Телефони для довідок:
-
т.в.о. директора ТОВ "ЖЕК-53" +38066 496-73-60, +38066 054-29-91,е-mail:head@zhek-53.com.ua;
- бухгалтерія +380 4595 6-50-01, +38066 142-69-63,
е-mail: service@bmu53.com.ua, support@zhek-53.com.ua;
- юрисконсульт +38099 378-31-53,
е-mail:legal@zhek-53.com.ua.

Робочий графік: з 08:00 год. до 17:00 год. (обідня перерва з 12:00 год. до 13:00 год.).
Гарного всім дня :)

І до речі, у ваш робочий час ви за цими телефонами не відповідаєте.
22 июнь 2018 11:59
Цитата "J.N.":
ЖЕК-53 ви перерахуєте копійки, а люди витрачають додаткові тисячі на оплату підйому на поверхи, тому що ви його встановили криво-косо і не можете за півроку привести до ладу. На сьогоднійшній ранок ліфт в 3 секції не працює, вже "як завжди".


Так, дійсно, перерахунки можуть складатись із невеликих сум.
Проте, варто зазначити, що ТОВ "ЖЕК-53" також несе збитки внаслідок регулярної несплати за комунальні послуги по будинку № 1 в розмірі сотень десятків тисяч гривень.
Просимо зауважити, що на даний час ми досить лояльно ставимось до боржників.
22 июнь 2018 12:32
Цитата "J.N.":

І до речі, у ваш робочий час ви за цими телефонами не відповідаєте.


Буває і таке, що коли дзвонить телефон у нас на прийомі перебувають громадяни (декілька одночасно, тому всі працівники задіяні в прийомі громадян) - користувачі тих комунальних послуг, які ми надаємо. І КОЖНОМУ власнику квартири потрібно приділити необхідну кількість часу, надати консультацію та відповіді на всі питання. Тому не коректно, по відношенню до інших людей, в процесі спілкування постійно перебивати і відволікатись на телефонні розмови.
На пропущені дзвінки ми завжди телефонуємо. :call: У разі, якщо ми комусь не зателефонували - просимо вибачення і постараємось в подальшому не допускати подібних ситуацій. :pray:
Стосовно роботи ліфту Ви можете звертатись до аварійної служби "OTIS" за телефонами:
(044) 400-11-11
(044) 400-60-44
+38093 366-90-02
Купуй квартиру на Domik.ua
Широкий вибір квартир від власників, забудовників та ріелторів
Подробнее
1. . .232426
Реестр инвесторов на форуме Домика
Кнопка добавления в реестр расположена вверху каждой темы ЖК на форуме. Следите за продажами сами!
Подробнее