Подать объявление

Толстого 1 - ЖЕК-53, Борисполь

1. . .1517. . .26
22 дек 2017 05:36
ЖЕК-53 Ви де????????? Прокоментуйте ситуацію по газу!!!!!!

Не подобається мені ця мовчанка. Таке відчуття, що люди дуже розчарувалися, бо власники почали самостійно заключати договори, а не чекали команди і дядька, який за 450грн все підключить :faceoff:
Прикро бачити таке відношення...
22 дек 2017 07:52
Цитата "ira89":




Добрий день!

Дісно договір підписується не з Протерм а з Віалант. Вчора зі мною було заключено даний договір. Для підписання договору необхідно мати з собою документи на котел+сервісний номер приладу (даний номер зазначено на самому котлі). Процедура триває 3-5хв. Доречі хоч адреса сервісного центру Лаврська,16 - але вхід до даного центру йде через вул. Цитадельна. Вам необхідно пройти по вул. Цитадельна від вул. Лаврська десь 100-200м і з лівої сторони буде прохідна офісу.

Сьогодні мною було віднесено документи до газконтори. Документи прийняли, їх мають передати до Броварів на погодження. Після чого можна буде підписувати договір на пуск газу. Як мені повідомили відповідь необхідно чекати до 5 роб. днів.

Після підписання договору необхідно оплатити послугу за пуск газу, а вже після оплати назначається день пуску газу.



Здравствуйте, подскажите, пожалуйста, в газконторе сказали, что надо поверять сигнализатор. Вы этим занимались или документы приняли без поверки?
22 дек 2017 08:07
Цитата "plombir77":



Здравствуйте, подскажите, пожалуйста, в газконторе сказали, что надо поверять сигнализатор. Вы этим занимались или документы приняли без поверки?




Добрий день!
Забудовник владнав дане питання, у пасопртах на сигналізатори вже є нова перевірка сигналізаторів від 13.12.2017 року (паспорти можна забрати у Жеку). Копії всіх паспортів на сигналізаторів вже є у газконтори, тому їх нам не потрібно надавати.
22 дек 2017 13:11
Цитата "zheka3789_2":
ЖЕК-53 прокоментуйте, будь ласка, інформацію про самостійному заключенні договорів з сервісною службою котлів і можливістю походу в газконтору.
Дякую.


Доброго дня! Повну відповідь на Ваше питання ми зможемо надати на наступному тижні.
22 дек 2017 13:18
ШАНОВНІ ВЛАСНИКИ КВАРТИР! :yes:

В тимчасовому офісі ТОВ «ЖЕК-53» Ви можете отримати паспорт на газовий котел,паспорт на газовий сигналізатор, сервісну книжку на газовий котел та ключі від поштових скриньок.
Також, повідомляємо, що 25.12.2017 р. ТОВ "ЖЕК-53" не працює, в звязку з державним вихідним.
Телефон для довідок: 066-496-73-60.
З повагою, ТОВ "ЖЕК-53".
23 дек 2017 11:54
ШАНОВНІ ВЛАСНИКИ ТА ІНВЕСТОРИ КВАРТИР!

В звязку з проведенням пуско-налагоджувальних робіт, можливе відключення ліфтів в кожній секції багатоквартирного будинку № 1 по вулиці Толстого, що у місті Борисполі.
З повагою, ТОВ "ЖЕК-53".
25 дек 2017 06:14
Доброго дня, шановні сусіди.
Розкажу Вам по ліфтах те, чогог не розкаже ні ЖЕК, ні забудовник.
Альтіс "вбудував" ліфти вчасно і правильно. Але вводити в експлуатацію повинна була сервісна компанія. Не знаю, чому так довго заключали з нею договір, проте на сьогоднішній день договір є, але ліфти вони не приймають. Не приймають по причині того, що ліфти не змащені, в шахтах є трохи недоліків. Хто повинен був змащувати й усувати дрібні недоліки - складне питання, я схиляюся до сервісної компанії, або ЖЕКу.
Так от. Забудовник пішов на зустріч інвесторам і таки запустив ліфти без прийняття на баланс сервісниками. І, як Ви розумієте, катали вони не змащені з затираннями й заїданнями :faceoff: Найбільше "не пощастило" ліфтам з 1-ї та 2-ї секції - майже рік "на суху". 3-ій секції пощастило - були проблеми з електрикою, тому ліфт не катав з технічних причин. 4-та, 5-та секція просто не втигла "вгробити" ліфти...
Тому, як висновок, коли інвестори задовбують Альтіс і компанія йде нам на зустріч - це не завжди добре. Ми не знаємо всіх "підводних каменів". З ліфтами краще потерпіти, аби довели все до завершення і нормального робочого стану, щоб не було проблем під час нормального користування.
Обслуговуючою компанією буде київський "Отіс" (виграли тендер з найнижчою ціною) - не знаю чи це добре, так як є бориспільські ліфтовики, яких можна фізично штурхати. Та й чекати на виклик менше.
П.С. Про "Отіс" кажуть, що вони дуже погано займаються ліфтами - ні вчасних ТО, ні перевірок (тому зараз і займається ліфтами Альтіс, який, по-ідеї, повинен був їх лише змонтувати в шахту). Після закінчення терміну контракту - до побачення, нехай тепер розгрібають інші. Але це все лише чутки - в достовірності переконаємося згодом...
25 дек 2017 16:46
Цитата "zheka3789_2":
Доброго дня, шановні сусіди.
Розкажу Вам по ліфтах те, чогог не розкаже ні ЖЕК, ні забудовник.
Альтіс "вбудував" ліфти вчасно і правильно. Але вводити в експлуатацію повинна була сервісна компанія. Не знаю, чому так довго заключали з нею договір, проте на сьогоднішній день договір є, але ліфти вони не приймають. Не приймають по причині того, що ліфти не змащені, в шахтах є трохи недоліків. Хто повинен був змащувати й усувати дрібні недоліки - складне питання, я схиляюся до сервісної компанії, або ЖЕКу.
Так от. Забудовник пішов на зустріч інвесторам і таки запустив ліфти без прийняття на баланс сервісниками. І, як Ви розумієте, катали вони не змащені з затираннями й заїданнями :faceoff: Найбільше "не пощастило" ліфтам з 1-ї та 2-ї секції - майже рік "на суху". 3-ій секції пощастило - були проблеми з електрикою, тому ліфт не катав з технічних причин. 4-та, 5-та секція просто не втигла "вгробити" ліфти...
Тому, як висновок, коли інвестори задовбують Альтіс і компанія йде нам на зустріч - це не завжди добре. Ми не знаємо всіх "підводних каменів". З ліфтами краще потерпіти, аби довели все до завершення і нормального робочого стану, щоб не було проблем під час нормального користування.
Обслуговуючою компанією буде київський "Отіс" (виграли тендер з найнижчою ціною) - не знаю чи це добре, так як є бориспільські ліфтовики, яких можна фізично штурхати. Та й чекати на виклик менше.
П.С. Про "Отіс" кажуть, що вони дуже погано займаються ліфтами - ні вчасних ТО, ні перевірок (тому зараз і займається ліфтами Альтіс, який, по-ідеї, повинен був їх лише змонтувати в шахту). Після закінчення терміну контракту - до побачення, нехай тепер розгрібають інші. Але це все лише чутки - в достовірності переконаємося згодом...

розчарувався в кращому забудовнику міста.ліфт-маркер.от що можна налагоджувати 2 місяці?Маск швидше фалькон запустить,ніж альтіс налагодитиь ліфт.тупа отмазка,тому схиляюсь до того,що є проблеми по ліфтах.а тут тупо розказують....йде налагодження...
25 дек 2017 18:25
Цитата "АгроноМ1982":

розчарувався в кращому забудовнику міста.ліфт-маркер.от що можна налагоджувати 2 місяці?Маск швидше фалькон запустить,ніж альтіс налагодитиь ліфт.тупа отмазка,тому схиляюсь до того,що є проблеми по ліфтах.а тут тупо розказують....йде налагодження...



То не ліфт а макет
26 дек 2017 05:08
Цитата "АгроноМ1982":

розчарувався в кращому забудовнику міста.ліфт-маркер.от що можна налагоджувати 2 місяці?Маск швидше фалькон запустить,ніж альтіс налагодитиь ліфт.тупа отмазка,тому схиляюсь до того,що є проблеми по ліфтах.а тут тупо розказують....йде налагодження...


Налагоджують звичайні монтажники, тому так довго. Ліфти пів року нерегульовані каталися, лізли туди хто завгодно (навіть електрик, який головний над лампочками) - вважайте перероблювати все доводиться.
Згоден, що це повна лажа, але, сподіваюся, з весни будуть кататися як годиннички.
27 дек 2017 12:08
Цитата "ira89":

Добрий день!

Дісно договір підписується не з Протерм а з Віалант. Вчора зі мною було заключено даний договір. Для підписання договору необхідно мати з собою документи на котел+сервісний номер приладу (даний номер зазначено на самому котлі). Процедура триває 3-5хв. Доречі хоч адреса сервісного центру Лаврська,16 - але вхід до даного центру йде через вул. Цитадельна. Вам необхідно пройти по вул. Цитадельна від вул. Лаврська десь 100-200м і з лівої сторони буде прохідна офісу.

Сьогодні мною було віднесено документи до газконтори. Документи прийняли, їх мають передати до Броварів на погодження. Після чого можна буде підписувати договір на пуск газу. Як мені повідомили відповідь необхідно чекати до 5 роб. днів.

Після підписання договору необхідно оплатити послугу за пуск газу, а вже після оплати назначається день пуску газу.

Ira89, щиро дякую Вам, що ділитеся інформацією. Сьогодні теж за 5 хв. підписала договір на Лаврській, 16 (дуже швидко знайшла контору з боку вул.Цитадельної;).

Хочу звернути увагу власників на ще одну проблему, яку залишив нам і ЖЕКу забудовник: сервісна книжка на газовий котел (її вже можна отримати в ЖЕКу) НЕ ЗАПОВНЕНА зовсім! А це у свою чергу не дозволить нам при підключенні газу поставити котел на гарантію. Нам про такі «сюрпризи» ніхто не казав. Тому знову доведеться шукати вихід... Про все це мені сказали у сервісній компанії.

Логічне питання до ЖЕКу, яке продублюю на гілці забудовника: як і коли Ви збираєтеся заповнити наші сервісні книжки на газовий котел? Там має бути назва і серійний номер котла (це ми й самі можемо переписати), дата продажу і печатка продавця, а також ім‘я особи, яка здійснила монтаж котла!
Прошу ЖЕК офіційно відповісти на це питання власникам.
27 дек 2017 16:42
Цитата "Miracle12":

Ira89, щиро дякую Вам, що ділитеся інформацією. Сьогодні теж за 5 хв. підписала договір на Лаврській, 16 (дуже швидко знайшла контору з боку вул.Цитадельної;).

Хочу звернути увагу власників на ще одну проблему, яку залишив нам і ЖЕКу забудовник: сервісна книжка на газовий котел (її вже можна отримати в ЖЕКу) НЕ ЗАПОВНЕНА зовсім! А це у свою чергу не дозволить нам при підключенні газу поставити котел на гарантію. Нам про такі «сюрпризи» ніхто не казав. Тому знову доведеться шукати вихід... Про все це мені сказали у сервісній компанії.

Логічне питання до ЖЕКу, яке продублюю на гілці забудовника: як і коли Ви збираєтеся заповнити наші сервісні книжки на газовий котел? Там має бути назва і серійний номер котла (це ми й самі можемо переписати), дата продажу і печатка продавця, а також ім‘я особи, яка здійснила монтаж котла!
Прошу ЖЕК офіційно відповісти на це питання власникам.

Подтверждаю!! Мне тоже при подписании договора сказали что книжка не заполнена!! Также хотелось увидеть коммнетарий!! Да и вообще!! Такое чувство, что всем уже всеравно!! И застойщику и ЖЄК!! Все косяки должны владельцы сами находить. Хотя, изначально ЖЭКом было сказано, что "Ждите, мы ведем переговоры, как только решим, то сообщим!!)" Ну и?...
03 янв 2018 09:04
Інформація для власників квартир багатоквартирного житлового будинку № 1 по вулиці Толстого, що у місті Борисполі!

Шановні власники квартир! Доводимо до Вашого відому, що власникам квартир, які отримали сервісну книжку на газовий котел представники ДП «Вайланд Груп Україна» поставлять штампи в цих сервісних книжках, що в свою чергу збереже гарантію на обслуговування газових котлів.
Сервісні книжки на газові котли, які ще не отримані власниками квартир, ТОВ «ЖЕК-53», для Вашої зручності, самостійно направить до ДП «Вайланд Груп Україна» для подальшого їх завіряння.

З повагою, ТОВ «ЖЕК-53».
03 янв 2018 09:19
Повідомляємо номери телефонів постів охорони:

- Пост охорони № 1 - 050 528 69 30;
- Пост охорони № 2 - 050 528 68 47.
03 янв 2018 11:24
Всем привет!! Был в газканторе в Борисполе. Сказали, что документы смогут принять только 10.01.2018р. Соответственно газ в квартире появиться не скоро у нас!! До 10 января у них отчетность за прошлый год! 5 дней документы будут в Броварах. Ну , а уж потом может что нибудь получиться!! В общем расситываю хотя бы на конец января подключить!!
03 янв 2018 11:25
Цитата "Duglas":

Подтверждаю!! Мне тоже при подписании договора сказали что книжка не заполнена!! Также хотелось увидеть коммнетарий!! Да и вообще!! Такое чувство, что всем уже всеравно!! И застойщику и ЖЄК!! Все косяки должны владельцы сами находить. Хотя, изначально ЖЭКом было сказано, что "Ждите, мы ведем переговоры, как только решим, то сообщим!!)" Ну и?...


Доброго дня!
Так, ТОВ «ЖЕК-53» повідомляв власників квартир житлового будинку № 1 про те, що проводяться переговори із Бориспільською філією ПАТ «Київоблгаз» і наголошували, що у разі, якщо з'явиться нова інформація – ТОВ «ЖЕК-53» всіх повідомить.
У відповідь на Ваше питання інформуємо: на даний час корисну для Вас інформацію ми повідомити не можемо, оскільки дане питання перебуває в роботі. Проміжкові «відписки» ми не бачимо сенсу надавати, тому що вони тільки заплутують всіх і викликають додаткові запитання.
Ніхто не забув і нікому не все одно до власників/інвесторів квартир житлового будинку № 1 по вулиці Толстого, що у місті Борисполі, але зрозумійте, будь ласка, що повну і обґрунтовану відповідь не завжди вдається надати в стислі терміни, оскільки підприємства вирішують питання шляхом проведення переговорів та шляхом ділового листування.
ТОВ "ЖЕК-53", в межах своєї компетенції, робить все для пришвидшення процедури укладання договорів із Бориспільською філією ПАТ «Київоблгаз». У разі, якщо Ви дізнались інформацію, яка різниться із інформацією, якою володіє чи повідомив ТОВ "ЖЕК-53" - зверніться до нас і ми разом будемо уточнювати інформацію та вирішувати наявні питання.

З повагою, адміністрація ТОВ "ЖЕК-53".
04 янв 2018 10:33
ШАНОВНІ ВЛАСНИКИ КВАРТИР В БАГАТОКВАРТИРНОМУ БУДИНКУ № 1 ПО ВУЛИЦІ ТОЛСТОГО, ЩО У МІСТІ БОРИСПОЛІ!

Повідомляємо, що для Вашої зручності та для економії Вашого часу, ТОВ «ЖЕК-53» може самостійно направити сервісні книжки на газовий котел, які вже отримані власниками квартир, до ДП «Вайланд Груп Україна» для заповнення їх належним чином.
Тому, якщо наша пропозиція є для Вас прийнятною, пропонуємо повернути сервісні книжки на газовий котел до 12.01.2017 р. (крім вихідних та святкових днів) до ТОВ «ЖЕК-53» за адресою: м. Бориспіль, вул. Толстого, 1 (тимчасовий офіс).
З повагою, ТОВ «ЖЕК-53».
04 янв 2018 10:41
Сьогодні отримав Витяг про право власності! Які мої подальші кроки? З ким вже можна укладати договори? Книжку на котел ще не забирав.
04 янв 2018 12:05
Цитата "kwon":
Сьогодні отримав Витяг про право власності! Які мої подальші кроки? З ким вже можна укладати договори? Книжку на котел ще не забирав.


Доброго дня! Вітаємо Вас з отриманням Витягу про право власності :winky:
Вам необхідно звернутись до ТОВ "ЖЕК-53" за адресою -
м. Бориспіль, вул. Толстого, 1 (тимчасовий офіс) для:
1) підписання акту передачі комплекту ключів, електронного чіпу, віконних ручок, паспортів на лічильники, паспорту на газовий котел;
2) укладення договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком;
3) укладення договору про відшкодування послуг охорони.
При собі необхідно мати оригінали та копії наступних документів:
- документи, що засвідчують особу (паспорт);
- ідентифікаційний код;
- витяг про право власності на квартиру;
- технічний паспорт на квартиру.
Якщо замість Вас прибуде представник, він повинен мати при собі наступні документи:
1) оригінал та завірену в нотаріуса копію довіреності;
2) оригінал та копія паспорта представника;
3) оригінал та копія ідентифікаційного коду представника;
4) копію паспорта довірителя.
Графік роботи ТОВ "ЖЕК-53" 04.01.17-05.01.17 з 09:00 год. до 16:00 год., сб.-пн. вихідні.
З 09.01.2017 р. працюємо в звичайному режимі: пн-пт. з 08:00 год. до 17:00 год., обідня перерва з 12:00 год. до 13:00 год., сб-нд. вихідні.
Телефон для довідок: 066-496-73-60.
З повагою, адміністрація ТОВ "ЖЕК-53".
04 янв 2018 15:22
Цитата "Сервісна компанія ЖЕК-53":
ШАНОВНІ ВЛАСНИКИ КВАРТИР В БАГАТОКВАРТИРНОМУ БУДИНКУ № 1 ПО ВУЛИЦІ ТОЛСТОГО, ЩО У МІСТІ БОРИСПОЛІ!

Повідомляємо, що для Вашої зручності та для економії Вашого часу, ТОВ «ЖЕК-53» може самостійно направити сервісні книжки на газовий котел, які вже отримані власниками квартир, до ДП «Вайланд Груп Україна» для заповнення їх належним чином.
Тому, якщо наша пропозиція є для Вас прийнятною, пропонуємо повернути сервісні книжки на газовий котел до 12.01.2017 р. (крім вихідних та святкових днів) до ТОВ «ЖЕК-53» за адресою: м. Бориспіль, вул. Толстого, 1 (тимчасовий офіс).
З повагою, ТОВ «ЖЕК-53».

Сегодня заезжали в Водоканал и Киевэнерго, там в абонентском отделе про дом #1 и не слышали ,сказали что застройщик не подал даже заявки для постановки дома на баланс.КАКИЕ ТЕПЕРЬ НЕВИДИМЫЕ СИЛЫ ВАМ МЕШАЮТ.
Реестр инвесторов на форуме Домика
Кнопка добавления в реестр расположена вверху каждой темы ЖК на форуме. Следите за продажами сами!
Подробнее
1. . .1517. . .26
Сучасні шалє із морським краєвидом
Новенькі модернові будинки у затишному містечку на березі середземного моря серед мальовничих гір
Подробнее
+34624407828xxxx