Дом 4, секция 4 - соседи
Тема закрыта
ValentynKa
Старожил
573
14 мая 2014
29 апр 2015 16:02
Цитата "engine":"igor440" Ну ось і пройшли вихідні, хочу підвести деякі підсумки.
Игорь, большое спасибо за непростую работу на благо нашего комплекса. Не терпится поскорее увидеть полноценный режим работы системы доступа в подъезд. Если все готово, то, возможно, стоит запустить ее уже сейчас. Это послужит напоминанием тем, кто еще не обзавелся брелоками, да и консьержи скучать не будут, открывая двери.
Тоже хотела предложить это. А вообще странное дело такое - столько людей сдали деньги и не забирают брелки, может это те квартиры, что еще не живут? Тогда тем более не страшно. Думаю надо включать - так скоро ключики все позабирают
igor440
i
Постоянный пользователь
203
25 сентября 2014
30 апр 2015 06:27
Цитата "ValentynKa":
Игорь, большое спасибо за непростую работу на благо нашего комплекса. Не терпится поскорее увидеть полноценный режим работы системы доступа в подъезд. Если все готово, то, возможно, стоит запустить ее уже сейчас. Это послужит напоминанием тем, кто еще не обзавелся брелоками, да и консьержи скучать не будут, открывая двери.
Тоже хотела предложить это. А вообще странное дело такое - столько людей сдали деньги и не забирают брелки, может это те квартиры, что еще не живут? Тогда тем более не страшно. Думаю надо включать - так скоро ключики все позабирают
Вітаю усіх.
Сьогодні уночі включив систему на вхідні двері. Розвісив таблички з поясненнями.
Надіюся, що до вечора не зламають замок - бо ж люди за звичкою на виході штовхають двері, а якщо вони не піддаються, то, замість того щоб підняти очі та прочитати об'яву прямо перед собою, починають штовхати все сильніше і сильніше
Наводжу тексти об'яв - можливо, комусь простіше буде прочитати на форумі, ніж на вхідних дверях
Увага!
Підключена система контролю доступу!
Щоб відкрити двері для входу, піднесіть картку або брелок до зчитувача
на відстань 5 – 10 см. Отримавши зелений сигнал на зчитувачі, відкрийте двері, здійсніть прохід до приміщення та відпустіть двері – автоматичний доводчик закриє їх сам.
У разі червоного сигналу на зчитувачі або відсутності перепустки – натисніть кнопку на панелі виклику зліва від зчитувача для виклику чергового конс’єржа.
Увага!
Підключена система контролю доступу!
Щоб відкрити двері для виходу, натисніть кнопку з правої сторони від дверей.
Після цього відкрийте двері, здійсніть вихід із приміщення та відпустіть двері – автоматичний доводчик закриє їх сам.
igor440
i
Постоянный пользователь
203
25 сентября 2014
30 апр 2015 06:38
Увага!
Підключена система контролю доступу!
Усім, хто залишав дані для перепусток – прохання забрати їх у консьєржа.
Хто не залишав даних – прохання визначитися із типом перепустки (брелок чи картка), здати по 10 грн за перепустку та записати необхідні для видачі перепустки дані у консьєржа.
Перепустки отримують мешканці квартир, які здали кошти на систему (180 грн).
Усі інші мешканці під’їзду, гості, робітники тощо вхід до під’їзду здійснюють через консьєржа. Для цього необхідно натиснути кнопку виклику на панелі зліва від вхідних дверей.
Зверніть увагу, що гості чи робітники для виконання будь-яких робіт будуть допущені до приміщення під’їзду лише після підтвердження їх повноважень від мешканців відповідної квартири. Для цього ви можете попередньо попередити консьєржа, зателефонувавши за телефоном
063-0_сім_девять-94-чотири_1
У іншому випадку консьєрж буде телефонувати мешканцям відповідної квартири за усіма залишеними контактними телефонами.
У випадку не отримання підтвердження (наприклад, контактний телефон один і він поза зоною досягнення) відвідувачі до приміщення під’їзду допущені не будуть.
Той факт, що відвідувач знає прізвище та ім’я мешканця квартири №___ - не привід до того, щоб його впускати до під’їзду і піддавати можливій небезпеці його мешканців.
Підключена система контролю доступу!
Усім, хто залишав дані для перепусток – прохання забрати їх у консьєржа.
Хто не залишав даних – прохання визначитися із типом перепустки (брелок чи картка), здати по 10 грн за перепустку та записати необхідні для видачі перепустки дані у консьєржа.
Перепустки отримують мешканці квартир, які здали кошти на систему (180 грн).
Усі інші мешканці під’їзду, гості, робітники тощо вхід до під’їзду здійснюють через консьєржа. Для цього необхідно натиснути кнопку виклику на панелі зліва від вхідних дверей.
Зверніть увагу, що гості чи робітники для виконання будь-яких робіт будуть допущені до приміщення під’їзду лише після підтвердження їх повноважень від мешканців відповідної квартири. Для цього ви можете попередньо попередити консьєржа, зателефонувавши за телефоном
063-0_сім_девять-94-чотири_1
У іншому випадку консьєрж буде телефонувати мешканцям відповідної квартири за усіма залишеними контактними телефонами.
У випадку не отримання підтвердження (наприклад, контактний телефон один і він поза зоною досягнення) відвідувачі до приміщення під’їзду допущені не будуть.
Той факт, що відвідувач знає прізвище та ім’я мешканця квартири №___ - не привід до того, щоб його впускати до під’їзду і піддавати можливій небезпеці його мешканців.
Rorchah
Постоянный пользователь
137
24 мая 2014
30 апр 2015 06:42
Цитата "igor440":Увага!
Підключена система контролю доступу!
Ура!!!
Спасибо Вам огромное!!!
_IT_
_
Постоянный пользователь
156
19 декабря 2013
30 апр 2015 07:29
Спасибо огромное за проделанную работу!
Супер!
ValentynKa
Старожил
573
14 мая 2014
30 апр 2015 12:29
Цитата "igor440":Увага!
Підключена система контролю доступу!
.
Игорь, спасибо! Ура!
victoria85
v
Постоянный пользователь
163
11 ноября 2012
30 апр 2015 18:18
Огромное спасибо
pavlentiy
Постоянный пользователь
104
04 февраля 2015
02 май 2015 08:33
Цитата "igor440":
Вітаю усіх.
Сьогодні уночі включив систему на вхідні двері. Розвісив таблички з поясненнями.
Надіюся, що до вечора не зламають замок - бо ж люди за звичкою на виході штовхають двері, а якщо вони не піддаються, то, замість того щоб підняти очі та прочитати об'яву прямо перед собою, починають штовхати все сильніше і сильніше
Наводжу тексти об'яв - можливо, комусь простіше буде прочитати на форумі, ніж на вхідних дверях
Игорь, большое Вам спасибо за то, что вы делаете. Пожертвовали своим временем ради комфорта остальных жильцов нашего подъезда. С меня хорошее словацкое темное пиво )
ValentynKa
Старожил
573
14 мая 2014
07 май 2015 15:27
Цитата "igor440":Увага!
Игорь, к сожалению какой-то глюк с личными сообщениями, пишу сюда - к Вам можно обратиться по установке видеосистемы в другом ЖК? У меня подруга в Милославичах интересуется. Естественно с оплатой Ваших услуг. Если да, напишите мне плиз на е-мейл (tinakos@ukr точка net) Ваш телефон, я ей передам. Я очень хвасталась Вами, вот она и заинтересовалась для своего парадного ).
igor440
i
Постоянный пользователь
203
25 сентября 2014
13 май 2015 06:37
У четвер 14 травня 2015 року о 20-00 біля центрального входу
відбудуться збори мешканців 4-го під’їзду.
Питання, що плануються до обговорення:
1. Робота системи контролю доступу та відео нагляду, перепустки, організація проходу до під’їзду для тих, хто не здав кошти на систему.
2. Організація паркування автотранспорту біля під’їзду.
3. Послуги інтернет та кабельного телебачення у під’їзді та домі.
4. Нові тарифи на послуги ЖЕК «Комфорт-Майстер» .
5. …
Свої запитання, що не увійшли до вищенаведеного списку, прохання попередньо записати у консьєржів.
відбудуться збори мешканців 4-го під’їзду.
Питання, що плануються до обговорення:
1. Робота системи контролю доступу та відео нагляду, перепустки, організація проходу до під’їзду для тих, хто не здав кошти на систему.
2. Організація паркування автотранспорту біля під’їзду.
3. Послуги інтернет та кабельного телебачення у під’їзді та домі.
4. Нові тарифи на послуги ЖЕК «Комфорт-Майстер» .
5. …
Свої запитання, що не увійшли до вищенаведеного списку, прохання попередньо записати у консьєржів.
ValentynKa
Старожил
573
14 мая 2014
13 май 2015 08:51
Цитата "igor440":У четвер 14 травня 2015 року о 20-00 біля центрального входу
відбудуться збори мешканців 4-го під’їзду.
Питання, що плануються до обговорення:
1. Робота системи контролю доступу та відео нагляду, перепустки, організація проходу до під’їзду для тих, хто не здав кошти на систему.
2. Організація паркування автотранспорту біля під’їзду.
3. Послуги інтернет та кабельного телебачення у під’їзді та домі.
4. Нові тарифи на послуги ЖЕК «Комфорт-Майстер» .
5. …
Свої запитання, що не увійшли до вищенаведеного списку, прохання попередньо записати у консьєржів.
Дякую за інформацію!
pavlentiy
Постоянный пользователь
104
04 февраля 2015
14 май 2015 18:20
Господа, собрание состоялось,
Оно было сумбурное, громкое, беспорядочное, но БЫЛО!!
Игорь задавал тон, приятно осознавать, что есть неравнодушные люди в ншем подъезде. Так и до ОСББ недалеко.
Дальше можно детализровать - выделять ключевых людей на каждом этаже, чтоб легче потом обсуждать потребности подъезда не со 120 людьми, а только с 20-ю
Оно было сумбурное, громкое, беспорядочное, но БЫЛО!!
Игорь задавал тон, приятно осознавать, что есть неравнодушные люди в ншем подъезде. Так и до ОСББ недалеко.
Дальше можно детализровать - выделять ключевых людей на каждом этаже, чтоб легче потом обсуждать потребности подъезда не со 120 людьми, а только с 20-ю
igor440
i
Постоянный пользователь
203
25 сентября 2014
20 май 2015 08:09
Вітаю усіх
На жаль, повинен повідомити, що учора після 16-00 була повністю відключена система контролю доступу та відеонагляду. Відключена з причини зникнення живлення у єдиній розетці, що знаходиться у кімнаті консьєржів, куди й підключені усі компоненти системи. Існуючий Блок безперебійного живлення тримає напругу протягом 15-30 хвилин, після чого відключився. За припущенням, це трапилося внаслідок електрозварювальних робіт, які з невідомих поки що причин (здається, варили труби водопостачання, бо відключалася подача води у підїзді на деякий час) проводилися у підвалі підїзду. У результаті роботи "горе-майстри" залишили без води квартиру на першому поверсі - вже пізно увечері викликався сантехнік, який у підвалі включив подачу води до вказаної квартири. А також залишили без електроживлення кімнату консьєржів.
Незважаючи на те, що диспетчеру ЖЕКу було повідомлено про відсутність електроживлення о 16-30, електрик станом на 9-00 сьогодні не приходив. Надіюся, що таки добереться до нас та полагодить. Але за результатами виниклого інциденту потребують вирішення такі запитання:
- заведення до кімнати консьєржів для системи контролю доступу та відеонагляду додаткового окремого вводу електроживлення, до якого ніхто не зміг би підключитися зі своїм електрозварювальним апаратом (або, наприклад, чайником) та відключити автомати.
Слід зауважити, що я таке питання перед ЖЕКом ставив із самого початку, на що мені було запропоновано спочатку скористуватися існуючою розеткою та подивитися, як усе буде працювати.
- вважаю за необхідне вказати мастру ЖЕКу як представнику обслуговуючої (наголошую, що саме ОБСЛУГОВУЮЧОЇ, а не КЕРУЮЧОЇ організації) на неприпустимість ситуації, коли у будинках на 800+ квартир, які повністю залежать від електропостачання, уже в 16-30 неможливо викликати електрика, щоб полагодити виниклі проблеми з електроживленням.
- також неприйнятною, на мій погляд, є ситуація із виходом з ладу одного з двох пасажирських ліфтів. Його відключили, почепили табличку (ліфт не працює) та й уже більше двох тижнів ні слуху, ні духу... Чекають замовлену запчастину... Як на мене, це повний нонсенс. Нашим ліфтам немає ще й року від дати запуску у роботу, тому вони мають бути на гарантійному обслуговуванні. І чекати місяцями запасні частини на нові ліфти - це не прийнятний рівень обслуговування
На жаль, повинен повідомити, що учора після 16-00 була повністю відключена система контролю доступу та відеонагляду. Відключена з причини зникнення живлення у єдиній розетці, що знаходиться у кімнаті консьєржів, куди й підключені усі компоненти системи. Існуючий Блок безперебійного живлення тримає напругу протягом 15-30 хвилин, після чого відключився. За припущенням, це трапилося внаслідок електрозварювальних робіт, які з невідомих поки що причин (здається, варили труби водопостачання, бо відключалася подача води у підїзді на деякий час) проводилися у підвалі підїзду. У результаті роботи "горе-майстри" залишили без води квартиру на першому поверсі - вже пізно увечері викликався сантехнік, який у підвалі включив подачу води до вказаної квартири. А також залишили без електроживлення кімнату консьєржів.
Незважаючи на те, що диспетчеру ЖЕКу було повідомлено про відсутність електроживлення о 16-30, електрик станом на 9-00 сьогодні не приходив. Надіюся, що таки добереться до нас та полагодить. Але за результатами виниклого інциденту потребують вирішення такі запитання:
- заведення до кімнати консьєржів для системи контролю доступу та відеонагляду додаткового окремого вводу електроживлення, до якого ніхто не зміг би підключитися зі своїм електрозварювальним апаратом (або, наприклад, чайником) та відключити автомати.
Слід зауважити, що я таке питання перед ЖЕКом ставив із самого початку, на що мені було запропоновано спочатку скористуватися існуючою розеткою та подивитися, як усе буде працювати.
- вважаю за необхідне вказати мастру ЖЕКу як представнику обслуговуючої (наголошую, що саме ОБСЛУГОВУЮЧОЇ, а не КЕРУЮЧОЇ організації) на неприпустимість ситуації, коли у будинках на 800+ квартир, які повністю залежать від електропостачання, уже в 16-30 неможливо викликати електрика, щоб полагодити виниклі проблеми з електроживленням.
- також неприйнятною, на мій погляд, є ситуація із виходом з ладу одного з двох пасажирських ліфтів. Його відключили, почепили табличку (ліфт не працює) та й уже більше двох тижнів ні слуху, ні духу... Чекають замовлену запчастину... Як на мене, це повний нонсенс. Нашим ліфтам немає ще й року від дати запуску у роботу, тому вони мають бути на гарантійному обслуговуванні. І чекати місяцями запасні частини на нові ліфти - це не прийнятний рівень обслуговування
sarvi
Ветеран
1 042
13 апреля 2014
20 май 2015 11:53
Цитата "igor440":Вітаю усіх
На жаль, повинен повідомити, що учора після 16-00 була повністю відключена система контролю доступу та відеонагляду. Відключена з причини зникнення живлення у єдиній розетці, що знаходиться у кімнаті консьєржів, куди й підключені усі компоненти системи. Існуючий Блок безперебійного живлення тримає напругу протягом 15-30 хвилин, після чого відключився. За припущенням, це трапилося внаслідок електрозварювальних робіт, які з невідомих поки що причин (здається, варили труби водопостачання, бо відключалася подача води у підїзді на деякий час) проводилися у підвалі підїзду. У результаті роботи "горе-майстри" залишили без води квартиру на першому поверсі - вже пізно увечері викликався сантехнік, який у підвалі включив подачу води до вказаної квартири. А також залишили без електроживлення кімнату консьєржів.
Незважаючи на те, що диспетчеру ЖЕКу було повідомлено про відсутність електроживлення о 16-30, електрик станом на 9-00 сьогодні не приходив. Надіюся, що таки добереться до нас та полагодить. Але за результатами виниклого інциденту потребують вирішення такі запитання:
- заведення до кімнати консьєржів для системи контролю доступу та відеонагляду додаткового окремого вводу електроживлення, до якого ніхто не зміг би підключитися зі своїм електрозварювальним апаратом (або, наприклад, чайником) та відключити автомати.
Слід зауважити, що я таке питання перед ЖЕКом ставив із самого початку, на що мені було запропоновано спочатку скористуватися існуючою розеткою та подивитися, як усе буде працювати.
- вважаю за необхідне вказати мастру ЖЕКу як представнику обслуговуючої (наголошую, що саме ОБСЛУГОВУЮЧОЇ, а не КЕРУЮЧОЇ організації) на неприпустимість ситуації, коли у будинках на 800+ квартир, які повністю залежать від електропостачання, уже в 16-30 неможливо викликати електрика, щоб полагодити виниклі проблеми з електроживленням.
- також неприйнятною, на мій погляд, є ситуація із виходом з ладу одного з двох пасажирських ліфтів. Його відключили, почепили табличку (ліфт не працює) та й уже більше двох тижнів ні слуху, ні духу... Чекають замовлену запчастину... Як на мене, це повний нонсенс. Нашим ліфтам немає ще й року від дати запуску у роботу, тому вони мають бути на гарантійному обслуговуванні. І чекати місяцями запасні частини на нові ліфти - це не прийнятний рівень обслуговування
Я уже давно прошу отдельные линии и пакетники для подключения домофонов во всех парадных. Сказали, нужен проект от главного инженера и тогда может сделают. А инженеру явно не до этого.
Swetelena
S
Постоянный пользователь
306
20 июня 2014
20 май 2015 13:04
Цитата "sarvi":
Я уже давно прошу отдельные линии и пакетники для подключения домофонов во всех парадных. Сказали, нужен проект от главного инженера и тогда может сделают. А инженеру явно не до этого.
Если комплекс строится и от ДБК и жэка ничего нельзя добиться, то что будет, когда все дома сдадут? Одна надежда на активных, терпеливых, настойчивых и адекватных инициативных жильцов)))) С ув.
sarvi
Ветеран
1 042
13 апреля 2014
20 май 2015 16:13
Цитата "Swetelena":
Если комплекс строится и от ДБК и жэка ничего нельзя добиться, то что будет, когда все дома сдадут? Одна надежда на активных, терпеливых, настойчивых и адекватных инициативных жильцов)))) С ув.
Будем МЫ. И все будет в наших руках.
igor440
i
Постоянный пользователь
203
25 сентября 2014
07 авг 2015 08:13
Давненько не було дописів у цій темі на форумі - пропоную освіжити
Радий повідомити, що епопея з монтажем та запуском у експлуатацію системи контролю доступу та відеонагляду в основному завершена. Залишилися незначні доробки з монтажу (без впливу на фунціонування системи).
Закінчується тиждень як у тестовому режимі відкрито двері запасного виходу (на дитячу площадку). Протягом тижня зроблені деякі коригування, які дозволяють працювати системі у попередньо погодженому з мешканцями підїзду режимі. Уже багато хто із мешканців підїзду мали змогу скористуватися перевагами такого доступу, наприклад,коли учора носили воду зі скважини у дворі. Думаю, що мешканці 3-го підїзду нам по-доброму заздрили
Режим функціонування запасного виходу:
1. Прохід відкрито у робочі та вихідні дні з 7-00 ранку до 22-00 вечора.
2. Двері запасного виходу як на вхід, так і на вихід відчиняються лише шляхом прикладення перепустки до зчитувача на вході та виході (ніяких кнопок для виходу не передбачено) При цьому зчитувач на вхід (з двору) реагує на піднесену перепустку лише подачею звукового сигналу та короткотерміновим розімкненням електромагнітного замка, що також можна почути.
3. Доступ до / із підїзду через запасний вихід відкрито для користування лише мешканцям, які здавали кошти на монтаж системи. Тим мешканцям, які скористалися можливістю не здавати кошти та отримати перепустку за 40 грн., користування запасним виходом передбачене лише у випадку надзвичайних ситуацій, тобто їх перепустки на прохід через двері запасного виходу не працюють. Для них, як і раніше, доступ до підїзду здійснюється цілодобо через двері головного входу та входу на сходові клітини.
Радий повідомити, що епопея з монтажем та запуском у експлуатацію системи контролю доступу та відеонагляду в основному завершена. Залишилися незначні доробки з монтажу (без впливу на фунціонування системи).
Закінчується тиждень як у тестовому режимі відкрито двері запасного виходу (на дитячу площадку). Протягом тижня зроблені деякі коригування, які дозволяють працювати системі у попередньо погодженому з мешканцями підїзду режимі. Уже багато хто із мешканців підїзду мали змогу скористуватися перевагами такого доступу, наприклад,коли учора носили воду зі скважини у дворі. Думаю, що мешканці 3-го підїзду нам по-доброму заздрили
Режим функціонування запасного виходу:
1. Прохід відкрито у робочі та вихідні дні з 7-00 ранку до 22-00 вечора.
2. Двері запасного виходу як на вхід, так і на вихід відчиняються лише шляхом прикладення перепустки до зчитувача на вході та виході (ніяких кнопок для виходу не передбачено) При цьому зчитувач на вхід (з двору) реагує на піднесену перепустку лише подачею звукового сигналу та короткотерміновим розімкненням електромагнітного замка, що також можна почути.
3. Доступ до / із підїзду через запасний вихід відкрито для користування лише мешканцям, які здавали кошти на монтаж системи. Тим мешканцям, які скористалися можливістю не здавати кошти та отримати перепустку за 40 грн., користування запасним виходом передбачене лише у випадку надзвичайних ситуацій, тобто їх перепустки на прохід через двері запасного виходу не працюють. Для них, як і раніше, доступ до підїзду здійснюється цілодобо через двері головного входу та входу на сходові клітини.
Modelism
Постоянный пользователь
467
22 апреля 2014
07 авг 2015 11:29
Цитата "igor440":
Дякую що Ви взялися за цю роботу, та все чудово реалізували.
ValentynKa
Старожил
573
14 мая 2014
07 авг 2015 17:46
Цитата "igor440":Давненько не було дописів у цій темі на форумі - пропоную освіжити
Радий повідомити, що епопея з монтажем та запуском у експлуатацію системи контролю
Ігор, дякуємо Вам! Це дуже зручно, що тепер можна ходити через двір одразу!
ValentynKa
Старожил
573
14 мая 2014
06 сен 2015 21:20
Уважаемые соседи 14-16 этажей, окна во двор, очень большая просьба, кто курит, пользуйтесь, пожалуйста, пепельницами. Я регулярно обнаруживаю на подоконниках куски пепла (именно большие куски, а не распавшихся остатки пепелинок...). Это крайне неприятно (особенно было сегодня, после мойки окон и подоконников снова найти кусок пепла), а также пожароопасно - там, где пепел, там и до окурков не далеко...
Ещё, если вам не сложно, прошу как-то закрываться или выходить иногда на общий балкон на перекуры, потому что в выходные дни иногда просто невозможно - перманентной запах дыма в квартире (при определённом направлении ветра, очень затягивает дым к нам..). Сегодня лично насчитала около 15 подходов.. При том, что у нас никто не курит, такой расклад конечно не радует - хотели проветривать и дышать свежей осенью, а пришлось почти весь день дышать дымом.
Чётко вычислить квартиру сложно, очень не хочется беспокоить все квартиры на нескольких этажах, поэтому надеюсь на понимание! Спасибо!
Ещё, если вам не сложно, прошу как-то закрываться или выходить иногда на общий балкон на перекуры, потому что в выходные дни иногда просто невозможно - перманентной запах дыма в квартире (при определённом направлении ветра, очень затягивает дым к нам..). Сегодня лично насчитала около 15 подходов.. При том, что у нас никто не курит, такой расклад конечно не радует - хотели проветривать и дышать свежей осенью, а пришлось почти весь день дышать дымом.
Чётко вычислить квартиру сложно, очень не хочется беспокоить все квартиры на нескольких этажах, поэтому надеюсь на понимание! Спасибо!
Всі звіти про надійність новобудов безкоштовно
Обирайте новобудову в каталозі Білдконтролю та отримуйте звіт про її надійність. Це корисно.
Подробнее
- ЖК На Озерной | Атлант | Новоселки, ул. Озерная22.11979
- ЖК Трояндовий | Бровары, ул. Фельдмана, ул. Трояндова22.11708
- ЖК А12 | УСК | Бровары, ул. Олимпийская, 12а22.113 072
- ЖК Деснянский | ДБК-Житлобуд | ул. Электротехническая, 4322.11446
- ЖК Dibrova Park | Диброва Парк | IB Alliance | ул. Северо-Сырецкая22.111 979
- ЖК Причал 8 | ИнтерГал-Буд | ул. Канальная, 821.11158
- ЖК Рихерт & Парк | A Development | ул. Кирилловская, ул. Нижнеюрковская21.11100
- ЖК Silver House | Сильвер Хаус | Спецжитлофонд | Голосеевский пр, 7421.112 193
- Жилой квартал Rybalsky | Рыбальский | SAGA, Perfect Group | ул. Набережно-Рыбальская 3,921.111 323
- ЖК Sense City | Сенс Сити | Prostir | Софиевская Борщаговка, ул. Соборная, 77а20.1120
- Альтернативне живлення для орендарів, хто кому винен?21.1110
- Стоит ли сейчас покупать недвижимость?20.113 829
- Альтернативне живлення для орендарів, хто кому винен?19.112
- Дно рынка недвижимости и влияющие факторы17.1115 233
- Инвестиции в недвижимость - лучший вариант инвестирования?17.11145
- Продаж квартири з прописаним дітьми11.114
- Лучший район Киева29.101 682
- Квартира не відповідає плануванню. Які права я маю, з чого починати діалог з забудовником?20.083
- Кому принадлежат инженерные сети в доме?20.0718
- Дорожки на участке15.1124
- Патріотичні картини як символ національної ідентичності в сучасному інтер’єрі26.101
- Как подобрать кухонную мебель15.104
- Выбор гранитной мойки04.1030
- Как я подбирал на свою кухню разную утварь01.101
- Лифт в частном доме01.104
- Украинская дизайн-студия Yakusha design30.093
- Де ви замовляли послугу 3-д дизайну інтер'єру?23.073
- Бассейн во дворе07.0517
- ЖК "Ріверсайд", Рівне, вул. Небесної Сотні, 66 - "DBN"27.10142
- ЖК Стандарт | Стандарт Буд | Полтава, вул. Великотирнівська, 9а18.093
- ЖК "Северный", Чернигов, пр. Мира - "Атлант"21.0811
- ЖК Прохоровський квартал05.081
- ЖК Artville | Артвиль | Zezman | Одесса, 7 км Овидиопольской дороги29.0526
- ЖК "Зелений двір", Івано-Франківськ, вул. Тисменицька23.048
- Твердотопливный котел и расходы на отопление21.1120
- Из чего построить дом05.1197
- Бачок унитаза15.101
- Интересует подключение бойлера косвенного нагрева Tesy BiLight 100R S в систему отопления тепловым насосом(ТН)08.101
- Перчатки08.102
- Терміново куплю! Балон з гексафторидом сірки SF6 чистоти 99,9% V=72 кг20.091
- Схема підключення ледлюстри20.081
- Как правильно выбрать бойлер. Отзывы о бойлерах18.08434
- Замена вентиляции в квартире15.085
- Весільний салон Новіас10.111
- Продаж спецодягу06.112
- Коврики от DarianA - уют и комфорт в вашем доме06.101
- Duomed - медична клініка у Львові30.091
- Послуги з будівництва стаціонарних басейнів09.092
- А что смотрим?02.09477
- Пол, тёплый пол, паркет, ламинат, плитка. Продажа напольных покрытий06.0832
- Что подарить мужчине?02.08349
- Послуги Електрика Кам'янець-Подільський13.071
Всі звіти про надійність новобудов безкоштовно
Обирайте новобудову в каталозі Білдконтролю та отримуйте звіт про її надійність. Це корисно.
Подробнее