Подать объявление

Интернет - ЖК "Ярославичи"

Тема закрыта

1. . .2830. . .60
21 апр 2015 15:09
Цитата "BEST ":

5. Абонентам, які мають Public IP, буде надан Public IP із діапазону IP адрес Компанії “БЕСТ”. Іншим бажаючим пропонуємо обрати тарифний план “Реальний” 130 грн./міс., в якому передбачено умовами тарифа і надається безкоштовно.
6. Служба підтримки зв`яжеться з кожним у зручний для Вас час і допоможе все налаштувати.
Ми робимо все для того, щоб у Вас був якісний інтернет.
З повагою, Компанія «БЕСТ»
//www.best.net.ua

Правильно ли я понимаю, что если у меня у Полликома был Public IP на тарифном плане "Минимальный" за 48грн. То Вы дадите мне Public IP из своего диапазона в рамках тарифного плана "Стартовый" и переходить на тарифный план "Реальный" мне не нужно?
С кем и как связаться для ускорения этого процесса? Спасибо.
21 апр 2015 15:12
Цитата "Sieg":

я дивився ваш сайт.
і от тут виника питання: мені не потрібно заводити ваш кабель до квартири. Мені потрібно під'єднати ваш кабель до мого виведеного кабелю. Буду я 1,2,3,4 телевізори з аналоговим сигналом до мого власного розведеного кабелю підключати - це вже ж моя особиста справа. Хіба ні? Я не маю бажання заводити вашого монтажника до квартири, так як він мені там взагалі не потрібен. Чи у вас аналоговий сигнал закодовано і навіть для підключення аналогового ТБ потрібно купувати модем чи модуль? Чи у вас ціноутворення відбувається наступним чином: ваш колега заходить до квартири, дивиться, скільки грошей можна здерти, і потім каже ціну? у мне поки що з ваших відповідей складається таке враження.
Телебачення за моєю згодою, але ж кабель ви вже розводите по будинку і ключі від щитків берете.


Аналоговоє ТБ у нас не кодується, просто наша компанія турбується за якість сигналу.
Ми гарантуємо якісне ТБ только в кабелі, прокладеному або перевіреному нашими монтажниками. Тому ми рекомендуємо просто перевірити кабель:
-якщо кабель задовольняє, то підключення буде безкоштовним;
-якщо кабель буде нижче наших вимог, то ми можем під`єднати наш кабель, покажемо якість зображення и ви вже будете приймати рішення о необхідністю підключення до нашої мережі.
21 апр 2015 15:29
Где интернет???!!!!
21 апр 2015 15:41
Цитата "alp2":

Правильно ли я понимаю, что если у меня у Полликома был Public IP на тарифном плане "Минимальный" за 48грн. То Вы дадите мне Public IP из своего диапазона в рамках тарифного плана "Стартовый" и переходить на тарифный план "Реальный" мне не нужно?
С кем и как связаться для ускорения этого процесса? Спасибо.


Да ми дамо вам Public IP. Телефонуйте по номеру 093 1700 380, вам допоможуть.
21 апр 2015 16:18
Цитата "BEST ":


Да ми дамо вам Public IP. Телефонуйте по номеру 093 1700 380, вам допоможуть.

Вы меня простите, но сколько нашим жителям еще придется с вами торговаться? Почему нельзя, не ждать претензий потенциальных абонентов, а предложить сразу весь спектр услуг и расценки? Почему каждый должен индивидуально куда-то звонить и с кем-то лично договариваться? А кто не захочет или не сможет позвонить - довольствоваться тем, что предлагают изначально? Согласитесь, это не подход и неуважение?! А то, что происходит у вас с передачей сетей и СМС-ками, вообще ни в какие ворота не лезет. Зачем вы с таким сервисом вообще к нам рвались и потратили на это кучу денег? 6-)
P.S. Хотя понимаю, что вопросы эти явно не к Вам лично. Надеюсь, куда следует Вы их доносите?
21 апр 2015 16:20
Бест что с вашим инетом..очередное г***** как и у поликома теже лаги то есть то нету. обещали до 18-00 уже 19-18 что происходит? Это уже начинает бесить...
21 апр 2015 16:33
Ну и кому такой интерент от Беста нужен,(тот же поликом криворукий остался с революционным оборудованием) поднимите руки? я лично буду подключатся к МТМ.

ЗАмете и это по-прямому подключению по кабелю))))
21 апр 2015 16:34
У них видите ли поломка какая то, и конкретного никакого ответа нет... Уже идут одни маты
21 апр 2015 16:34
Цитата "BEST ":


Аналоговоє ТБ у нас не кодується, просто наша компанія турбується за якість сигналу.
Ми гарантуємо якісне ТБ только в кабелі, прокладеному або перевіреному нашими монтажниками. Тому ми рекомендуємо просто перевірити кабель:
-якщо кабель задовольняє, то підключення буде безкоштовним;
-якщо кабель буде нижче наших вимог, то ми можем під`єднати наш кабель, покажемо якість зображення и ви вже будете приймати рішення о необхідністю підключення до нашої мережі.

Тобто якщо ваш монтажник скаже, що кабель, замурований в стіни, з яким все ок, його не влаштовує, мені потрібно буде розковирювать стіни, платить за ваш кабель і ремонт ремонт, або пускать його неприхованим по підлозі та стінам?
21 апр 2015 16:37
Цитата "BEST ":


Аналоговоє ТБ у нас не кодується, просто наша компанія турбується за якість сигналу.
Ми гарантуємо якісне ТБ только в кабелі, прокладеному або перевіреному нашими монтажниками. Тому ми рекомендуємо просто перевірити кабель:
-якщо кабель задовольняє, то підключення буде безкоштовним;
-якщо кабель буде нижче наших вимог, то ми можем під`єднати наш кабель, покажемо якість зображення и ви вже будете приймати рішення о необхідністю підключення до нашої мережі.

Тобто якщо ваш монтажник скаже, що кабель, замурований в стіни, з яким все ок, його не влаштовує, чи, наприклад, ваш сигнал буде гіршим за Ультру, мені потрібно буде розковирювать стіни, платить за ваш кабель і ремонт ремонт, або пускать його неприхованим по підлозі та стінам?
21 апр 2015 16:47
у всех интернета нет или только у меня?
21 апр 2015 17:02
Пришла домой еще поработать,два часса втыкаю в монитор в надежде что появиться инет...Что за приколы? BEST кто теперь возьместит время потраченное мною зря????? Что нельзя предупреждать людей что ведуться ремонтные работы, b с какого по какое время? :faceoff: :faceoff: :faceoff: нет слов для выражений!!!!!!
Сервис ППЦ!
21 апр 2015 17:05
Цитата "Serros":
у всех интернета нет или только у меня?

У нас тоже периодически нет
21 апр 2015 17:26
по ходу... Мтм +1.
Час звоню в техподдержку Беста даже не дозвонился.
21 апр 2015 17:56
У нас тоже нет интернета с 18.00. А у моих соседей есть!!! Не могу зайти на сайт БЕСТА в личный кабинет - сайт не доступен!
21 апр 2015 18:11
Цитата "Serros":
по ходу... Мтм +1.
Час звоню в техподдержку Беста даже не дозвонился.

На які саме номери Ви набираєте?
21 апр 2015 18:15
093-63-64-694- ваш виклик переадресовано на автовідповідач :clap: :clap: :clap:
21 апр 2015 18:22
Цитата "BEST ":

На які саме номери Ви набираєте?

Те, которые указаны на вашем сайте . Киевстар.

KyivStar: +380 67 401 47 18
KyivStar: +380 67 401 47 19

0973144637 - телефон с рекламки, даже не дослушав отправили в техподдержку, это случайно не вы были?
21 апр 2015 18:35
Цитата "lena52989":
093-63-64-694- ваш виклик переадресовано на автовідповідач

Це не номер технічної підтримки! Це мій особистий номер, з особистих причин я його вимкнув!
Номера нашої технічної підтримки:
044-377-7-377
044-363-7-377
МТС:
066-801-41-05
099-984-61-14
Life:)
093-170-03-77
093-170-03-78
093-170-03-89
Київстар:
067-401-47-18
067-401-47-19
//www.best.net.ua/kontakty/vse-telefonyi

Також сьогодні Вам допоможе безпосередньо наш адміністратор його номер +380934517366 Алексендр
21 апр 2015 18:41
Звонили на номер круглосуточной техподдержки 044-377-73-77 - все операторы заняты. Оставили заявку, что-бы оператор перезвонил. Никто не перезвонил.
Реестр инвесторов на форуме Домика
Кнопка добавления в реестр расположена вверху каждой темы ЖК на форуме. Следите за продажами сами!
Подробнее
1. . .2830. . .60
Сучасні шалє із морським краєвидом
Новенькі модернові будинки у затишному містечку на березі середземного моря серед мальовничих гір
Подробнее
+34624407828xxxx