Дом 9 ( ул. Киевская, 247 ) - ЖК "Лесной квартал"
AVinogradova

Пользователь
91
19 апреля 2017
13 авг 2017 22:47
Цитата "DodgeR ":
И я говорю,что бы это было, если бы на каждую квартиру был свой провайдер? Они бы жизни друг другу не давали с такой конкуренцией..Да и в подъездах пришлось бы через провода постоянно перепрыгивать..Четыре более чем достаточно как по мне
Я имела в виду то, что пропускают не совсем "адекватных" и непонятно, по каким критериям, что нормальные провайдеры не могут пробиться.. Много и не нужно. Должны быть нормальные просто, с надлежащим качеством. А не компания кумасватабрата..
А за Киевстар упомянула потому, что пользуюсь им сейчас в Киеве, очень довольна и задавала вопрос в компанию о предоставлении их услуг в ЛК.. на что был ответ, что их не пропускают. И причина этого недопуска не ясна. Вот и вся суть.
norus2

Постоянный пользователь
179
31 января 2016
14 авг 2017 07:02
Цитата "AVinogradova":Я имела в виду то, что пропускают не совсем "адекватных" и непонятно, по каким критериям, что нормальные провайдеры не могут пробиться.. Много и не нужно. Должны быть нормальные просто, с надлежащим качеством. А не компания кумасватабрата..
А за Киевстар упомянула потому, что пользуюсь им сейчас в Киеве, очень довольна и задавала вопрос в компанию о предоставлении их услуг в ЛК.. на что был ответ, что их не пропускают. И причина этого недопуска не ясна. Вот и вся суть.
Київстар - НЕ нормальний провайдер. Повірте, мав з ними дуже негативний досвід. З Київстаром добре тільки коли в них обладнання працює, а коли в них трапиться якась серйозна несправність, ви втомитесь спілкуватись з їхньою службою підтримки. Вони дуже інертні.
Я не знаю обставин, кого, як і на яких умовах "пускають" провайдерів в будинки ЛК, проте не здивуюсь, що київстару там немає саме тому що вони не йдуть на контакт з забудовником і не підписують угоди про користування мережевими каналами. Київстар дуже великий провайдер, для них +- кілька будинків, це не цікаво, щоб хоч трошки напружити свої булки. В той же час менші за розміром провайдери, діють більш активно, бо для них кожен підключений будинок це додатковий прибуток. ІМХО.
AVinogradova

Пользователь
91
19 апреля 2017
14 авг 2017 07:12
Цитата "norus2":
Київстар - НЕ нормальний провайдер. Повірте, мав з ними дуже негативний досвід. З Київстаром добре тільки коли в них обладнання працює, а коли в них трапиться якась серйозна несправність, ви втомитесь спілкуватись з їхньою службою підтримки. Вони дуже інертні.
Я не знаю обставин, кого, як і на яких умовах "пускають" провайдерів в будинки ЛК, проте не здивуюсь, що київстару там немає саме тому що вони не йдуть на контакт з забудовником і не підписують угоди про користування мережевими каналами. Київстар дуже великий провайдер, для них +- кілька будинків, це не цікаво, щоб хоч трошки напружити свої булки. В той же час менші за розміром провайдери, діють більш активно, бо для них кожен підключений будинок це додатковий прибуток. ІМХО.
Не нужно так явно навязывать своё мнение. Не поверю. Пользуюсь сама. Видимо, Вам так "везло". У меня все проблемы решаются быстро. Хотя за все времЯ пользования их было 2-3..
И не было долгих разговоров с операторами. Все быстро и по сути.
Да и нормальный провайдер оценивается качеством, а не общением с операторами. Но, видимо, каждый оценивает по своим критериям)))
Операторы не решают проблемы.
norus2

Постоянный пользователь
179
31 января 2016
14 авг 2017 07:54
В жодному разі не намагаюсь комусь, щось нав'язувати. Просто ділюся власним гірким досвідом, після якого київстар, як оператор кабельного інтернету для мене перестав існувати.
Я обслуговувався в них біля двох років, все було чудово, якість і швидкість інтернету справді були хорошими, поки в них, щось там не зламалося, що саме я досі не знаю (але підозрюю що щось значне). Інтернет зник в усьому будинку (я спілкувався з сусідами), місяць, тільки моїх, щоденних дзвінків на їхню гарячу лінію нічого не дав. Пояснювати причину поломки й затримки вони не можуть, бо не знають, зв'язувати з технічними спеціалістами не можуть, обіцяють на протязі двох днів полагодити. Коли телефонуєш їм за два дні, вони просто реєструють нову заявку і не можуть пояснити чому не виконали попередню. Я телефонував, я писав офіційне письмове звернення в їхньому центрі обслуговування клієнтів. Нічого. Оскільки мені інтернет потрібен для роботи, через місяць поневірянь, я просто під'єднався до іншого провайдера. Коли відновили роботу інтернету в нашому будинку я навіть точно не знаю, я чекав місяць. На письмове звернення отримав, через 3 місяці (вже не будучи їхнім абонентом), стандартну відписку без вказання причин затримки і сроків відновлення надання послуги, хоча згідно закону вони зобов'язані реагувати на письмові звернення громадян протягом 10 днів. Ви пишете "нормальный провайдер оценивается качеством" - то я скажу що важлива не тільки якість наданої послуги, а й якість і оперативність вирішення проблемних ситуацій. З останнім, у київстару, є суттєві проблеми.
Заради правди, відмічу, що описана ситуація відбувалася близько 4-рьох років тому назад. Останні роки я користуюсь послугами інших провайдерів. Я цілком допускаю, що з тих пір, ситуація змінилась на краще. Проте репутацію треба завойовувати довго й важко, сумлінною працею, - а втратити її можна дуже швидко. І в моєму розумінні "нормальний" провайдер, взагалі не має права допускати подібних проблем з наданням послуги, якщо тільки не було форсмажорних обставин.
Я обслуговувався в них біля двох років, все було чудово, якість і швидкість інтернету справді були хорошими, поки в них, щось там не зламалося, що саме я досі не знаю (але підозрюю що щось значне). Інтернет зник в усьому будинку (я спілкувався з сусідами), місяць, тільки моїх, щоденних дзвінків на їхню гарячу лінію нічого не дав. Пояснювати причину поломки й затримки вони не можуть, бо не знають, зв'язувати з технічними спеціалістами не можуть, обіцяють на протязі двох днів полагодити. Коли телефонуєш їм за два дні, вони просто реєструють нову заявку і не можуть пояснити чому не виконали попередню. Я телефонував, я писав офіційне письмове звернення в їхньому центрі обслуговування клієнтів. Нічого. Оскільки мені інтернет потрібен для роботи, через місяць поневірянь, я просто під'єднався до іншого провайдера. Коли відновили роботу інтернету в нашому будинку я навіть точно не знаю, я чекав місяць. На письмове звернення отримав, через 3 місяці (вже не будучи їхнім абонентом), стандартну відписку без вказання причин затримки і сроків відновлення надання послуги, хоча згідно закону вони зобов'язані реагувати на письмові звернення громадян протягом 10 днів. Ви пишете "нормальный провайдер оценивается качеством" - то я скажу що важлива не тільки якість наданої послуги, а й якість і оперативність вирішення проблемних ситуацій. З останнім, у київстару, є суттєві проблеми.
Заради правди, відмічу, що описана ситуація відбувалася близько 4-рьох років тому назад. Останні роки я користуюсь послугами інших провайдерів. Я цілком допускаю, що з тих пір, ситуація змінилась на краще. Проте репутацію треба завойовувати довго й важко, сумлінною працею, - а втратити її можна дуже швидко. І в моєму розумінні "нормальний" провайдер, взагалі не має права допускати подібних проблем з наданням послуги, якщо тільки не було форсмажорних обставин.
AVinogradova

Пользователь
91
19 апреля 2017
14 авг 2017 08:50
Думаю, что Ваша ситуация единичная.
Да, согласна. У каждого разный опыт.
Да, согласна. У каждого разный опыт.
юрок45
ю
Постоянный пользователь
232
24 августа 2016
14 авг 2017 09:14
Имел так же дело с Киевстаром, зарёкся больше не связываться.
Я быстрее подключился к другому провайдеру, чем Киевстар решил проблему.
Я быстрее подключился к другому провайдеру, чем Киевстар решил проблему.
AVinogradova

Пользователь
91
19 апреля 2017
14 авг 2017 14:54
Утреннее фото
Romaty
R
Постоянный пользователь
289
28 ноября 2016
14 авг 2017 15:12
Вечернее))
Привет с 6 дома:)
Наш тоже месяца полтора/два назад такой был..
Привет с 6 дома:)
Наш тоже месяца полтора/два назад такой был..
Andrеw
A
Гость
3
27 апреля 2017
15 авг 2017 12:34
15.08.17
luci_75
l
Новичок
7
16 июля 2016
15 авг 2017 18:06
такими темпами до конца недели покрасят))
спасибо за фото !
спасибо за фото !
cerwer
c
Постоянный пользователь
120
11 декабря 2016
16 авг 2017 04:59
Цитата "luci_75":такими темпами до конца недели покрасят))
Яку секцію?

Темпи вроді як з одного боку є, а з іншого - бачити нам квартири не раніше листопада.
ИМХО.
sveta29

Пользователь
42
07 января 2015
16 авг 2017 11:21
Це лише мені здається, що на другому поверсі панорамні вікна
Навіть не знаю чи радіти чи навпаки: більше світла-це круто, але доведеться постійно тримати їх заштореними
? Да уж, цікавий поворот, я тільки змирилась з козирком під вікнами...

Навіть не знаю чи радіти чи навпаки: більше світла-це круто, але доведеться постійно тримати їх заштореними

cerwer
c
Постоянный пользователь
120
11 декабря 2016
16 авг 2017 17:24
А я не змирився, переїхав вище...
Панорамні вікна теж зацікавили. Не зрозуміло - що таке.
Панорамні вікна теж зацікавили. Не зрозуміло - що таке.
DodgeR

Старожил
845
09 августа 2015
17 авг 2017 12:25
Цитата "luci_75":такими темпами до конца недели покрасят))
спасибо за фото !
Да, красят шустро. Выглядит как по мне уже очень не плохо. А вот на счет панорамных окон нужно уточнить.
MissN

Постоянный пользователь
170
23 мая 2016
17 авг 2017 12:35
Зато мыть удобно - вышел на козырек и орудуй ))Цитата "sveta29":Да уж, цікавий поворот, я тільки змирилась з козирком під вікнами...
olegpass

Старожил
783
15 июня 2015
17 авг 2017 18:55
Цитата "MissN":Зато мыть удобно - вышел на козырек и орудуй ))
Якщо на козирьок можна вийти - звісно +)
П.С. люблю ваші коментарі за здоровий глузд і вміння бачити позитивні сторони явищ)
luci_75
l
Новичок
7
16 июля 2016
18 авг 2017 03:57
А ещё на козырьке можно встретить соседа и просто не трусливого форточника))) да уж, оптимистично)))
sveta29

Пользователь
42
07 января 2015
18 авг 2017 09:01
Зато мыть удобно - вышел на козырек и орудуй ))[/quote]
я теж так заспокоювала себе
, а наспаравді, немає ідеальної квартири, ідеального поверху чи дому... там високо, а діти ще маленькі, страшно, там вікна на дорогу, там вигляд у вікно іншої сім ї і т.д))) просто мені цікавий хід дизайнерскої задумки щодо панорамного вікна так низько 
я теж так заспокоювала себе


MissN

Постоянный пользователь
170
23 мая 2016
18 авг 2017 09:04
Цитата "sveta29":Зато мыть удобно - вышел на козырек и орудуй ))
я теж так заспокоювала себе


Снизу вас все равно видно не будет за счет козырька, а из окон напротив - с любого этажа )))) Так что, наслаждайтесь

Tim4uk

Постоянный пользователь
178
25 мая 2014
18 авг 2017 09:57
А в чем проблема-то? Вы можете установить жалюзи начиная с середины окна например, или наклеить пленку отражающую и тд. Масса вариантов...

Каталог відгуків про будинки Києва
Знайдіть свій будинок та розкажіть про нього. Що подобається, а що ні? Допоможіть тим хто шукає житло
Подробнее
- ЖК в Гранд Виллас | Ворзель, с. Михайловка-Рубежовка11.055 551
- ЖК "Британский квартал", ул. Дмитрия Луценко - "Роял Хауз"11.051 428
- ЖК Рихерт & Парк | A Development | ул. Кирилловская, ул. Нижнеюрковская11.05119
- Где купить кваритру в новострое?11.051
- МФК А136 Highlight Tower | DIM Group | ул. Антоновича, 136-13811.05402
- Поиски в новостройках Киева. Подскажите варианты11.052 713
- Дом №16, ЖК "Эврика"11.051 503
- ЖК Dnipro Island11.0517
- ЖК Resident Concept House | SAGA Development | ул. Владимирская, 86а11.05132
- ЖК Creator City | Креатор-Буд | ул. Дегтяревская, 17-1911.05517
- Стоит ли сейчас покупать недвижимость?11.054 335
- Допоможіть розібратись з податками08.053
- Планую оренду квартири в районі Подолу01.052
- Дно рынка недвижимости и влияющие факторы31.0315 244
- Лучший район Киева29.031 685
- Проверяются ли на сделке доллары на плесень?10.034
- Помогите!!! Вопрос раздела имущества18.0120
- Альтернативне живлення для орендарів, хто кому винен?20.1212
- Альтернативне живлення для орендарів, хто кому винен?19.112
- Болит спина26.0470
- Занимательный Хэллоуин. Поделки и идеи для праздника22.0429
- Нужен ли измельчитель мусора? Отзывы о необходимости в наших условиях11.0487
- Идеи для дизайна и комфорта ванных комнат21.0350
- Декор окна без штор, варианты и советы21.0345
- Выбор гранитной мойки21.0331
- Орхидеи. Как ухаживать за орхидеями21.0317
- Лучшие цветовые сочетания в гостиной21.032
- Отзывы о кондиционерах. Какой кондиционер лучше10.03277
- ЖК Manhattan | Blago developer | Івано-Франківськ, вул. Романа Левицького, вул. Ленкавського02.0514
- Котеджне містечко КМ SEVEN | Елітний котеджний комплекс в Солонці11.023
- ТИСА RENOVATION25.011
- ЖК Четыре сезона | Будова | м. Одесса, просп. Гагарина, 1916.018
- Львів, вул. Спортивна | Галжитлобуд05.013
- ЖК Стандарт | Стандарт Буд | Полтава, вул. Великотирнівська, 9а30.124
- Допоможіть вибрати бочковий перфоратор11.051
- Капітальний ремонт +-40кв.м08.052
- Стерся захисний шар ламінату18.044
- Помогите выбрать хороший шуруповерт18.0439
- Протягування ввідного кабелю квартири до електрощитової будинку18.041
- Тёплый пол, отзывы и советы17.04204
- Продам строительный инструмент16.041
- Балони та Обладнання06.04
- Делаем экран под ванной из гипсокартона11.0311
- Встановлення сонячних панелей "під ключ". Якісно, швидко, з гарантією11.051
- Сумка29.04
- Своя машина или такси?29.04537
- Юридические услуги любой сложности24.043
- Продаж, обмін, ремонт балонів під пропан бутан06.04
- Балони побутові під пропан бутан06.041
- Рынок антиквариата03.04
- Рынок антиквариата03.04
- 21.12.201224.0332

Сучасні шалє із морським краєвидом
Новенькі модернові будинки у затишному містечку на березі середземного моря серед мальовничих гір
Подробнее