Подать объявление

ЖК ParkLand | Паркленд | ZIM Group | ул. Практичная, 1

ЗастройщикZIM Group
Сдача ЖК2015 - 2021 г.
Планировки
Карточка Домик
Индекс надёжности
39из 220
Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можно выбрать 1 вариант ответа. Можно менять ответы. Всего голосов: 360.
31/9%
27/8%
56/16%
153/43%
93/26%
1. . .269271. . .897
31 янв 2017 22:21
Serge82↓ 30.01.2017 16:07
"5 и 6 дома уже тоже готовы, почему на них уже не подать доки на ввод в эксплуатацию, а то по 6-му дому написано в августе, потом еще 60 дней, и так он уже простоит готовый 1,5 года? Али, что скажете по этим домам?" Присоединяюсь к вопросу
01 фев 2017 06:48
Цитата "oksana.daniluk":
//www.reyestr.court.gov.ua/Review/633433 64
//www.reyestr.court.gov.ua/Review/435576 35
я не юрист. Хто компетентний, підкажіть, варто хвилюватися?

Добрий день. По першій ухвалі - кримінальне провадження закрите ще в грудні, невдовзі після відкриття. Кримінальне провадження було відкрито незаконно, по анонімній заяві із завідомо неправдивими відомостями. Із постановою про закриття кримінального провадження можна ознайомитись у юристів, або на відділі продажів.
З приводу другої ухвали, вона не має відношення до Паркленду. Ви можете звірити дати договорів оренди землі, вказані в попередніх договорах, всі вони оформлені пізніше, ніж вказаний в ухвалі договір.
Судова справа стосувалась виділення землі першому власнику, ще в 2000-х роках. Жодних наслідків для компанії ця ухвала не мала, і не могла мати.

На жаль, в нашій країні ніхто не застрахований від порушення кримінальної справи, так як для її відкриття досить лише подати заяву. Проте сам факт відкриття нічого не значить.
01 фев 2017 08:06
Как государство убивает строительный рынок и инвестиции в экономику, статья от главы КГС.

КГС заявил о возможном коллапсе строительного рынка