ЖК V - Квартал | Пятый Квартал | Perfect Group | ул. Межевая
Забудовник | Perfect Group |
Здача ЖК | 2018 - 2019 р. |
Планування |
10/8% | ||
5/4% | ||
15/12% | ||
43/35% | ||
51/41% |
Цитата "Evgenium":
Вы хотите соединить кухню 9кв и комнату 11? Или как вы сделаете студию на кухне 9кв?
Нет по другому, с кухни сделать комнату, а с большой комнаты кухню студию))))
Цитата "25244":
Нет по другому, с кухни сделать комнату, а с большой комнаты кухню студию))))
Интересно получится, но комнаты маловатые как по мне
Цитата "25244":
Нет по другому, с кухни сделать комнату, а с большой комнаты кухню студию))))
Нельзя переносить кухню, на место комнаты. Мокрая зона не должна быть размещены над жилыми комнатами.
Цитата "Арт85":
Нельзя переносить кухню, на место комнаты. Мокрая зона не должна быть размещены над жилыми комнатами.
В нашем случаи можно, потому что у нас стой стороны есть вытяжка на ванную мы советовались и узнавали, только в двух планировках это можно сделать
Цитата "Evgenium":
Интересно получится, но комнаты маловатые как по мне
Планируем еще некоторые перепланировки для увеличения одной комнаты , но все не расскажу)))
Цитата "25244":
Планируем еще некоторые перепланировки для увеличения одной комнаты , но все не расскажу)))
Да и так понятны ваши планы. Для меня маловато, решился на 66 КВ
Цитата "Evgenium":Я тоже составил заявление, чтобы успеть до подорожания, двушка
Я тоже....двушку, 23 этаж
Цитата "AndreSV":
Я тоже....двушку, 23 этаж
А я во второй секции на 11 этаже, планировка понравилась
Рассматриваю варианты приобретения квартиры в Vкв., общался с ОП, мне сказали, что квартиры продают пока только пустые, без ремонта. Какие затраты возможны для 1ки 55м кв. или под сдачу дома подобные ремонтные работы возможны от застройщика?
4 станції метро на Виноградар будуть не розкішними, але надійними
Про продовження Сирецько-Печерської лінії метро в столиці згадали тільки тому, що забудовник ударними темпами почав зводити житлові висотки на колишніх землях радгоспу «Пуща Водиця». Тут побудують близько двох мільйонів квадратних метрів житла, а вивезти людей на роботу з нового «спальника» буде нічим. Про те, скільки може коштувати подовження лінії метро, і які передбачаються труднощі в його прокладці, розповів керівник інституту «Київметропроект» – організації, яка виграла тендер на проектування цієї складної ділянки. Його директор Віктор Янікін віддав розвитку підземки 46 років життя. Разом з колективом «Укрметротоннельпроекта», який раніше очолював, створив 16 станцій метро в Києві і три в Москві.
11 МІЛЬЯРДІВ НА ЧОТИРИ СТАНЦІЇ
– Нас дуже кваплять з проектуванням. Інститут видасть стадію «проект» і документи до вересня. Замовник має намір розпочати підготовчі роботи до будівництва вже восени, і виділяє для цього 10 мільйонів гривень, – каже Віктор Янікін. – Але місту ще потрібно провести тендер і вибрати, хто побудує метро. Днями держекспертиза дала позитивний висновок щодо техніко-економічного обгрунтування будівництва і відкоригувала прогноз по кошторису з 13 мільярдів гривень до 11,2. Але це ще не остаточна вартість, її ми дізнаємося після того, як готовий проект затвердять всі інстанції згідно з законами України.
– Чи Не задорого для 4 станцій метро і оборотного депо? А якщо для міста ця сума знову стане непідйомною, і будівництво застопориться, як вже десятиліття до цього?
– Вартість прокладання кілометра – близько 50 мільйонів доларів, це менше, ніж вкладали в лінію на Теремки. І підрядник, який виграє тендер на будівництво, може, й не вельми зрадіє своєму щастю. Але у нас буде досить економне будівництво: під землею з допомогою щита прориють лише один перегін, решта – у відкритому котловані і зі спорудженням стіни в грунті, з перекладкою існуючих підземних комунікацій. Це теж витрати. Запускати лінію будуть чергами. На першу чергу, яку хочуть відкрити в 2020 році, знадобиться 4,9 мільярда гривень. Всього черг буде три.
– І що відкриють через три роки?
– Дві станції після «Сирцю», – «Мостицьку» і «Проспект Правди». Ми вже визначили трасу. Перша зупинка розташується на перетині вулиць Північно-Сирецькій та Межовій, недалеко від кінцевої зупинки тролейбуса №5. Далі траса піде по прямій до проспекту Правди, де з ним перетинається Межова. Там і буде наступний вихід з підземки. У другу пускову чергу увійде будівництво станції «Виноградар». Її місце неподалік від споруджуваного величезного торгового центру. Четверта станція – «Маршала Гречка» – буде на вулиці Маршала Гречка, недалеко від видавництва «Київська правда». Потім потрібно створити оборотне депо для потягів у районі вулиці Газопровідної, за видавництвом «Київська правда».
МЕТРО ЩЕ НЕМАЄ, А ЖИТЛО З ЙОГО ДОПОМОГОЮ РЕКЛАМУЮТЬ
Зрозуміло, чому влада столиці так поспішає. Там, куди планується підвести метро, забудовник неймовірними темпами зводить висотні будинки нового масиву – мільйонника і розвішує по місту біл-борди з обіцянками швидкого запуску метро, щоб залучити покупців квартир. При цьому сам він метро не будує і гроші у нього не вкладає.
З іншого боку, киянам вже більше сорока років обіцяють «метро на Виноградар», і тепер владі точно відступати нікуди. Але, щоб не було транспортного та пасажирського колапсу на вулицях Вишгородській, Білицькій, Маршала Гречка, Мостицькій та інших – через те, що метро побудують пізніше житла, є тільки один варіант – ліпити багатоповерхівки... повільніше.
Це жарт звичайно, але нагадаємо, що відповідно до детального плану території, затвердженого Київрадою в березні 2013 року, на землях агрокомплексу Пуща-Водиця, будується новий район. Замість садів в межах вулиць Газопровідної, Маршала Гречка, проспекту Правди і Білицької на 388 гектарах землі зводять 1,87(!) мільйони квадратних метрів житла (33 тисячі квартир). Тут буде близько півтори сотні житлових будинків від 12 до 33 поверхів, в яких зможуть проживати 63 тисячі осіб. Житло побудують по обидві сторони вулиці Маршала Гречка. А до проспекту Правди буде примикати величезний торгово-розважальний центр. Зведуть тут і кілька шкіл, в тому числі художню та спортивну, поліклініки, стадіони.
Район по діагоналі перетне зелена зона, де в центрі розташується церква, побудують розважальні заклади, запланований кінотеатр. Буде і паркінг для 3,5 тисячі приватних автомобілів. Вже почали прокладати сім вулиць, загальною довжиною 19 кілометрів, по яким пустять тролейбус та автобус. У центрі житлових кварталів заплановано будівництво двох з чотирьох нових станцій метро.
ТРЕБА БУДЕ РОЗЩЕДРИТИСЯ НА ГРАНІТ
– Дійсно, відступати нікуди, потрібно будувати, – погоджується Віктор Янікін. – Там буде дуже багато пасажирів. На кінцевих станціях люди спокійно здійснять посадку, а ось на «Лук'янівській» вже буде велика проблема сісти у вагон. Повториться ситуація як на Куренівсько-Червоноармійській лінії – на Оболоні поїзди завантажуються, а на Петрівці жителям з Троєщини вже не втиснутися. Вихід один, і його вже прорахували фахівці – максимально зменшити інтервал руху поїздів в години-пік. Власне, раніше через невеликий пасажиропотік весь час і відкладалося будівництво метро на Виноградар, хоча «Укрметротоннельпроектом», який я раніше очолював, розглядалася траса через Інтернаціональну площу.
– Там досі стоїть паркан на клумбі, і щось відбувається.
– Це не метро. Ведуться дуже серйозні підземні роботи, прокладають колектор великого діаметру. До речі, одна з причин, чому ми не пішли тунелем через Інтернаціональну, як раз в тому, що там величезна кількість важливих інженерних мереж під землею.
– Але сто метрів підземного тунелю від станції «Сирецька» у бік Дубків вже давно готові. Що далі?
– От від цього місця і повинен буде стартувати спеціальний прохідницький щит, щоб вивести нову ділянку тунелю глибокого закладення на поверхню до майбутньої станції «Мостицька». Це найскладніший відрізок траси через водонасичені грунти і пливуни.
– Є такий щит в Києві та нові технології боротьби з підземними водами?
– У «Київметробуду» таких два, ними будувалися тунелі в бік Теремків. Але столичним метробудівцям ще потрібно виграти тендер, щоб користуватися цими механізмами. А ось водозниження або заморожування мокрих грунтів вже ніде не проводять, адже є такі спеціальні щити з так званим «вантажем забою», які самі утримують переобводненный грунт і не дають йому провалюватися.
– Є нова технологія, яка не дає воді просочуватися на станції та тунелі, адже кияни постійно спостерігають, наприклад, за «сирістю» на «Лук'янівській»?
– На щастя, в цей раз всі наші чотири станції будуть в таких місцях, де грунти в основному сухі. Тюбінги, з яких створять перегінні тунелі, виконають з водонепроникного залізобетону, на стиках їх обклеять гумової рамкою – ущільнювачем і з'єднають між собою з сильним обтиском. Вода не проникне через них. На ділянках мілкого закладення буде зроблена гідроізоляція.
Прокладаючи відкритим способом (котлован) лінію підземки неглибокого закладення під проїжджими частинами вулиць, які забудовуються житловими будинками, метропроходчики, згідно з нашим проектом, створять «стіну в ґрунті», яка захищатиме від вібрацій та шуму і застосують для цих же цілей нові технології укладання рейок метро.
– А якими будуть станції? Адже зараз не використовують дорогих оздоблювальних матеріалів...
– Перш за все, там не потрібні дорогі ескалатори, але обов'язково – пандуси та ліфти для маломобільних категорій пасажирів. Три станції будуть односклепінчастими. Вони зручні для пасажирів та в експлуатації. А «Проспект Правди» – це станція, проектована з бічними платформами через нестачу місця. На поверхні дуже щільна забудова. По інтер'єру вона схожа на «Червоний хутір». У серпні можна буде продемонструвати остаточний зовнішній вигляд кожної станції.
Метро – така споруда, що варто використовувати зносостійкі матеріали. Надмірно дорогі не потрібні, а довговічні – обов'язкові. Раніше намагалися заощадити на облицюванні станцій і почали класти плитку. Потім довелося на багатьох станціях все міняти на граніт і мармур. Тому краще відразу покласти натуральний камінь, той же граніт, ніж два рази витрачатися, вислуховувати докори від киян і намагатися за три години вночі встигнути зробити ремонт.
https://www.ukrinform.ua/rubric-economics/2211734-viktor-anikin-direktor-institutu-kiivmetroproekt.html
Цитата "Suzie":Тут уже задавали такой вопрос.., ответа не было задам еще раз: новые инвесторы почему Вами вообще не рассматриваются планировки во втором доме?
Лично мне не нравится юг север и планировки
Цитата "Suzie":Тут уже задавали такой вопрос.., ответа не было задам еще раз: новые инвесторы почему Вами вообще не рассматриваются планировки во втором доме?
Посмотрите планировки во втором доме в Варшавском. Они их просто испортили и непонятно ради чего.
Цитата "Suzie":Тут уже задавали такой вопрос.., ответа не было задам еще раз: новые инвесторы почему Вами вообще не рассматриваются планировки во втором доме?
А мне второй дом сразу понравился. Планировка трешки лучшая, на мой вкус. Плюс всего шесть квартир на секцию и меньшая этажность.
Цитата "oksana V ":Нам больше понравился третий дом (вид на садик). Второй дом как-то со всех сторон закрыт более высокими домами, не будет ли темновато.
Везде вокруг дома. Я приехал, посидел под первым домом с востока, свет везде есть. Нет тут панорамных видов, все застроят.
- ЖК Урловский-1 | Киевгорстрой, bUdCapital | ул. Причальная, 1115.113 711
- ЖК Dibrova Park | Диброва Парк | IB Alliance | ул. Северо-Сырецкая15.111 974
- ЖК Вудлайн | Атлант | Новосілки, вул. Лісова, 1а15.111 199
- Жилой квартал Rybalsky | Рыбальский | SAGA, Perfect Group | ул. Набережно-Рыбальская 3,915.111 322
- ЖК Радужный | Киевгорстрой | ул. Кибальчича, 215.112 982
- ЖК На Озерній | Атлант | Новосілки, вул. Озерна15.11964
- ЖК Fjord | Фьорд | ENSO | Военный проезд, 814.11142
- ЖК Forward | Форвард | Ріел | ул. Маршала Рыбалко, 5а14.1183
- ЖК "Сенсация", Гостомель, ул. Мирная, 3а13.119
- ЖК Форест | Спецжитлофонд | ул. Милютенко, ул. Шолом-Алейхема13.112 009
- Чи варто зараз купувати нерухомість?15.113 824
- Продаж квартири з прописаним дітьми11.114
- Найкращий район Києва29.101 682
- Дно рынка недвижимости и влияющие факторы21.1015 231
- Инвестиции в недвижимость - лучший вариант инвестирования?13.10144
- Квартира не відповідає плануванню. Які права я маю, з чого починати діалог з забудовником?20.083
- Кому принадлежат инженерные сети в доме?20.0718
- Двухэтажные квартиры в новостройках29.0512
- ЖЭК15.051
- Дорожки на участке15.1124
- Патріотичні картини як символ національної ідентичності в сучасному інтер’єрі26.101
- Как подобрать кухонную мебель15.104
- Выбор гранитной мойки04.1030
- Как я подбирал на свою кухню разную утварь01.101
- Лифт в частном доме01.104
- Украинская дизайн-студия Yakusha design30.093
- Де ви замовляли послугу 3-д дизайну інтер'єру?23.073
- Бассейн во дворе07.0517
- ЖК "Ріверсайд", Рівне, вул. Небесної Сотні, 66 - "DBN"27.10142
- ЖК Стандарт | Стандарт Буд | Полтава, вул. Великотирнівська, 9а18.093
- ЖК "Северный", Чернигов, пр. Мира - "Атлант"21.0811
- ЖК Прохоровський квартал05.081
- ЖК Artville | Артвиль | Zezman | Одесса, 7 км Овидиопольской дороги29.0526
- ЖК "Зелений двір", Івано-Франківськ, вул. Тисменицька23.048
- Твердотопливный котел и расходы на отопление06.1119
- Из чего построить дом05.1197
- Бачок унитаза15.101
- Интересует подключение бойлера косвенного нагрева Tesy BiLight 100R S в систему отопления тепловым насосом(ТН)08.101
- Перчатки08.102
- Терміново куплю! Балон з гексафторидом сірки SF6 чистоти 99,9% V=72 кг20.091
- Схема підключення ледлюстри20.081
- Как правильно выбрать бойлер. Отзывы о бойлерах18.08434
- Замена вентиляции в квартире15.085
- Весільний салон Новіас10.111
- Продаж спецодягу06.112
- Коврики от DarianA - уют и комфорт в вашем доме06.101
- Duomed - медична клініка у Львові30.091
- Послуги з будівництва стаціонарних басейнів09.092
- А что смотрим?02.09477
- Пол, тёплый пол, паркет, ламинат, плитка. Продажа напольных покрытий06.0832
- Что подарить мужчине?02.08349
- Послуги Електрика Кам'янець-Подільський13.071