Подати оголошення

ЖК Паркова Оселя | Мелиоратор | Буча, вул. Ярослава Мудрого, 10

ЗабудовникМеліоратор
Здача ЖК2015 - 2022 р.
Планування
від 21 000 Грн/м²
Карточка Домік
Індекс надійності
-20з 220
Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можна вибрати 1 варіант відповіді. Можна міняти відповіді. Всього голосів: 78.
4/5%
14/18%
32/41%
15/19%
13/17%
1. . .6668. . .186
22 січ 2016 11:22
Цитата "Управляюча компанія ":
Доброго дня, шановні мешканці! :thanks:

Надаємо роз’яснення по тарифу на обслуговування будинку і прибудинкової території. Згідно п.2 Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №869 від 01.06.2011р. тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій.
Тариф на утримання будинку і прибудинкової території по будинку першої черги будівництва Житлового кварталу «Паркова Оселя» був розрахований Головним обчислювальним центром згідно вищевказаного Порядку за параметрами саме цього будинку. Кожна цифра в розрахунку є економічно обґрунтованою, розрахунок був здійснений за загальною методикою, в формули були підставлені параметри конкретного будинку. Детальний розрахунок подавався на перевірку економічному відділу Бучанської міської ради і рішенням Виконкому був затверджений у розмірі 4,19 грн. для квартир першого поверху і 4,86 грн. – для квартир вище першого поверху.
Порівняння тарифу з тарифами Бучанського комунального ЖЕКу не є доцільним, оскільки вказаний тариф КП «Бучанське управління ЖКГ» був затверджений ще в 2013 році, дане підприємство отримує дотації з бюджетів, за рахунок яких покриває свою збитковість, цей тариф також не враховує параметри кожного конкретного будинку, кошти розподіляються по принципу першочергового вирішення більш нагальних питань по аварійних будинках
Проводити порівняння з тарифами інших житлових комплексів є також досить розмитим, оскільки їх тарифи розраховувались за цією ж методикою, але з врахуванням параметрів їх будинків. Ми також проводили аналіз тарифів по нашому регіону і можу впевнено сказати, що тариф Паркової Оселі знаходиться на середньому рівні, є тарифи нижчі за розміром, є вищі, але це залежить від параметрів і специфіки кожного будинку.
Хотілось би наголосити на тому, що ми абсолютно відкриті для спілкування і готові до обговорення всіх виникаючих питань. На сьогоднішній день Ви можете звернутися в офіс Управляючої компанії (за адресою вул.Я.Мудрого,10, 2 поверх) і отримати вичерпні відповіді на поставлені питання. Найближчим часом буде функціонувати сайт Управляючої компанії, окремий форум мешканців будинку для обговорення і оперативного вирішення нагальних питань по будинку.
Крім цього, хочемо висловити велике прохання до мешканців квартир, які ще не отримали ключ від домофону, звернутися в офіс Управляючої компанії і отримати ключ. Більшість мешканців ключі вже отримали, підписали договір на обслуговування і чекають підключення домофону, інакше втрачається сенс встановлення кодових дверей. На жаль, вже є випадок крадіжки в будинку, тому питання доступу до будинку потрібно вирішити найближчим часом.
Дякуємо за розуміння і сподіваємося на дружню співпрацю!

З повагою, Управляюча компанія «Паркова Оселя» :rev:

Спасибо за быстрый ответ на вопрос 2 (остается еще 2 открыто).
Но где из "Детальний розрахунок що подавався на перевірку економічному відділу Бучанської міської ради" хоть одна цифра?
Почему его не видят люди которые решают кому, как и по какой стоимости обслуживать их дом?
Хочу уточнить, я не сомневаюсь в честности и правдивости расчетов проведенных управляющей компанией (у нас всегда все хорошо и вовремя).
22 січ 2016 13:46
Доброго дня, шановні покупці другої черги будівництва! :thanks:

Надаємо роз’яснення по тарифу на обслуговування будинку і прибудинкової території. Згідно п.2 Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №869 від 01.06.2011р. тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій.
Тариф на утримання будинку і прибудинкової території по будинку першої черги будівництва Житлового кварталу «Паркова Оселя» був розрахований Головним обчислювальним центром згідно вищевказаного Порядку за параметрами саме цього будинку. Кожна цифра в розрахунку є економічно обґрунтованою, розрахунок був здійснений за загальною методикою, в формули були підставлені параметри конкретного будинку.
При розрахунку тарифу для будинку другої черги будуть використовуватись дані технічної документації 2-го будинку і будуть мати індивідуальний прорахунок.
Порівняння тарифу з тарифами Бучанського комунального ЖЕКу не є доцільним, оскільки вказаний тариф КП «Бучанське управління ЖКГ» був затверджений ще в 2013 році, дане підприємство отримує дотації з бюджетів, за рахунок яких покриває свою збитковість, цей тариф також не враховує параметри кожного конкретного будинку, кошти розподіляються по принципу першочергового вирішення більш нагальних питань по аварійних будинках
Проводити порівняння з тарифами інших житлових комплексів є також досить розмитим, оскільки їх тарифи розраховувались за цією ж методикою, але з врахуванням параметрів їх будинків. Ми також проводили аналіз тарифів по нашому регіону і можу впевнено сказати, що тариф Паркової Оселі знаходиться на середньому рівні, є тарифи нижчі за розміром, є вищі, але це залежить від параметрів і специфіки кожного будинку.

З повагою, Управляюча компанія «Паркова Оселя» :rev:
22 січ 2016 17:16
Доброго дня Шановні читачі! (хотів би написати "власники" але які ми там власники без документів на право власності).
Багато писати не буду, пропоную обрати іншу обслуговуючу організацію, наприклад:
ТОВ "Житлопобут-2007" тарифи від 05 вересня 2015, вартість 1м.кв. загальної площі 3.50 грн. 2-9 поверхи. 1 поверх 1м.кв. 3.10 грн. До 2017 року підвищення тарифів не планується.
22 січ 2016 19:52
Вітаю всіх мешканців, власників, девелоперів та модераторів! Долучаюсь нарешті до обговорення поточних питань, оскільки ситуація тривіальна для цієї системи. Нам нав"язують майбутній бізнес Меліоратора, проте лиш в якості клієнтів з обов"язком платити, платити і ще раз платити. Прочитавши влучні відповіді Управляючої компанії, змушений поставити ряд простих запитань:

- допис щодо того, що "...Тариф на утримання будинку і прибудинкової території по будинку першої черги будівництва Житлового кварталу «Паркова Оселя» був розрахований Головним обчислювальним центром згідно вищевказаного Порядку за параметрами саме цього будинку..." начебто мав присікти будь-які міркування власника квартири про достовірність розрахунку жодним чином не пояснює і не підтверджує саме цю достовірність, а лиш інформує читачів форуму про те, що Управляюча компанія замовила на платній основі (за власні кошти, або кошти Меліоратора, або й наші... цілком може бути) якийсь розрахунок у відповідного виконавця (ГІОЦ). Сам факт такого розрахунку ГІОЦ аж ніяк не достатнім критерієм достовірності самого розрахунку, оскільки це звичайні платні послуги. До речі, власне сам ГІОЦ здійснює свою діяльність без відповідної на те ліцензії, без затвердженого положення і є частиною "схеми" по відмиванню коштів на тіньовому ринку ЖКП міста Київ, і є звичайним виконавцем послуг з розщеплення платежів та формування квитанцій;

- якщо ж було згадано нормативно-правовий акт згідно якого був здійснений розрахунок - "Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №869 від 01.06.2011р.", то де ж "Інформація про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, структуру тарифу, його зміну з обґрунтуванням її необхідності" яка мала б довестись до відома споживачів у порядку, затвердженого Наказом Мінрегіонбуду № 390 від 30.07.2012 р. ?

- щодо "економічно обгрунтованої кожної цифри", то хотілось би все ж таки пересвідчитись в цьому на підставі того ж п. 3. Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №869 від 01.06.2011р. ???

- Про порівняння тарифу з тарифами Бучанського комунального ЖЕКу та так званну "недоцільність" виглядає щонайменше дивним, оскільки навіть якщо і опустити момент приналежності Бучанського ЖЕКа, прокуратури, Меліоратора та Бучанської мерії та....власне Управляючої компанії (якесь замкнене коло...:)))) одній і тій же родині, то ствердження фактів того, що Бучанський ЖЕК здійснює протиправну діяльність - а саме "...оскільки вказаний тариф КП «Бучанське управління ЖКГ» був затверджений ще в 2013 році (тобто так само відповідно до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №869 від 01.06.2011р.), дане підприємство отримує дотації з бюджетів, за рахунок яких покриває свою збитковість (- вніманіє КЕП!!!), цей тариф також не враховує параметри кожного конкретного будинку, кошти розподіляються по принципу першочергового вирішення більш нагальних питань по аварійних будинках ..." вказує на факт корупції, на факт незаконного застосування такого тарифу, оскільки такий тариф НЕ розрахований ОКРЕМО за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій... має бути предметом розгляду правоохоронних органів та НАБУ;

- також незрозумілим є заклик Управляючої компанії до абсолютної відкритості та гтовності надання відповідей, шляхом виключного звернення в їхній офіс (за адресою вул.Я.Мудрого,10, 2 поверх), яка дивовижним чином збігається з адресою нашого будинку, можливо Мітя Кісєльов з рос.ТБ щось про це знає більше. Адже у світлі реалізації норм і положень ЗУ "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку" "де-факто" на сьогодні, а "де-юре" ще з 2001 року власне саме власники приміщень у нашому будинку є реальними господарями і ЄДИНИМ джерелом прийняття і ухвалення рішень щодо утримування та обслуговування житлового будинку. Тому на реалізацію положення п. 2. Ст.4, п.1. Ст. 5, абз. 1)-6) п. 1. Ст. 1 цього закону та дотримання норм абз. 7), 8) Ст. 1 "Управління багатоквартирним будинком - вчинення співвласниками багатоквартирного будинку дій щодо реалізації прав та виконання обов’язків співвласників, пов’язаних з володінням, користуванням і розпорядженням спільним майном багатоквартирного будинку" реалізація питання УПРАВЛІННЯ будинком з усією відповідальністю лежить винятково на його співвласниках, і нехай підміна поняття "управління" та "управляюча" компанія не вводять нас в оману.

Також щодо питань які пов"язані із технічними проблемами в будинку, необхідно розуміти, що залучення винятково (і як єдина інстанція) виконроба Меліоратора не є єдиним джерелом їх розв"язання, адже саме п.4.Ст. 5. Співвласник має право вільного доступу до технічної документації на багатоквартирний будинок, а відповідно механізм реалізації цього права лежить в обов"язку його забезпечити)))

Тож ситуація цілком банальна: є замовник послуг і джерело фінансового потоку (клієнт - власник приміщення), а є можливий виконавець цих послуг на умовах замовника в регламенті норм чинного законодавства (Управляюча компанія), який може стати постачальником таких послуг якщо надасть клієнту максимально привабливу пропозицію, і нічого особистого - тільки бізнес (згадаймо на що йдуть продавці заради клієнта, навіть той же "Комфі"...)

Можливо, Управляюча компанія зробить висновки, переорієнтує свою діяльність на конструктивне русло і тоді зможе взяти участь та навіть можливість перемогти у конкурсі на обрання Управителя нашого будинку, хоча не виключаймо і власного варіанту.

Отже дякування Управляючою компанією за розуміння та співпрацю можливо якесь передчасне (як і привітання Путіним Януковоща з перемогою у президентських виборах у 2004)...
22 січ 2016 20:10
Очень интересный спич, :yes:
23 січ 2016 08:52
Цитата "Партизанка":
Очень интересный спич, :yes:

Это не спич, это правда жизни, если хотите- РЕАЛИИ, человека имеющего собственное мнение и не обладающего ВАТНЫМИ МОЗГАМИ.Потому, как основной 95% массе жильцов нашего дома, которая ПАРТИЗАНИТ в непроходимых лесах славного города Буча, эта инфа кажется -- СПИЧем, муж. (англ. speech речь). Краткая приветственная речь на банкете, (взято из википедии). :no-no:
23 січ 2016 09:12
Пропоную власникам квартир задуматись над створенням ОСББ.Батьки проживають в 100-квартирному будинку, зданому в 2010 році У них ОСББ:закрита і огороджена територія, дитячий майданчик, мангал в дворі, стоянка для автомобілів,відеокамери в ліфтах, на входах в під'їзд і на стоянці,красиві лавочки і бесідки ,на газонах квіти,земля приватизована.Оплата- 2,5гривні за квадратний метр. І ще одне запитання до забудовника.Коли будуть замінені лічильники електроенергії на багатотарифні,закладені в проекті?
23 січ 2016 09:18
Задуматись не важко, питання в тому де взять тих, хто займеться цим? Якщо минуло 9 місяців з часу перших зборів і досі нічого не зрозслось, то значить всіх все влаштовує. "Настоящих буйных мало, вот и нету вожаков" (с)
23 січ 2016 09:32
Цитата "Acad":
Задуматись не важко, питання в тому де взять тих, хто займеться цим? Якщо минуло 9 місяців з часу перших зборів і досі нічого не зрозслось, то значить всіх все влаштовує. "Настоящих буйных мало, вот и нету вожаков" (с)


Ответ :Доброго дня Шановні читачі! (хотів би написати "власники" але які ми там власники без документів на право власності).
Багато писати не буду, пропоную обрати іншу обслуговуючу організацію, наприклад:
ТОВ "Житлопобут-2007" тарифи від 05 вересня 2015, вартість 1м.кв. загальної площі 3.50 грн. 2-9 поверхи. 1 поверх 1м.кв. 3.10 грн. До 2017 року підвищення тарифів не планується.

Все очень просто - собрал 5-6 человек, провел собрание дома, составил акт о принятии данного решения "нанять управленцев", ножками сходил, ну допустим в ТОВ "Житлопобут-2007", провел переговоры, составил договор,который подписала инициативная группа из 5-6 чел, и дом начал обслуживаться, подарив остальным Ватным жителям низкие тарифы и НАДЕЖДУ о которых они все так мечтают, но при этом ни чего не хотят делать. Так было, есть, и будет всегда в обществе,- 5 % делает, что то для 95%, (в европейском обществе этот % немного выше))))))))
23 січ 2016 09:35
Чекаємо від забудовника детального плану робіт. Сподіваюсь, що будинок другої черги буде зданий максимум у квітні 2016 року. Раджу забудовнику не сподіватися, що друга черга дозволить затягнути цей процес до листопада-грудня місяця. Окрім цього, забудовнику варто взяти до уваги недоліки, які були виявлені при початку експлуатації першої черги (гідроудари, перебої з електропостачанням, а також несправність ліфту і т.п.).
Управляючій компанії треба довести нам, що вони спроможні надавати якісні послуги, які відповідають наведеній ціновій політиці на прикладі обслуговування будинку першої черги.
23 січ 2016 10:44
Шановні дописувачі .Доброго дня. :hi:
До нашого форуму активно підключились тролі - а.) конкурентів б.) або політично та громадсько "активні" бучанські активісти. :faceoff:
Приклад : працює ПрАТ "Меліоратор" на активному будівельному ринку Бучі та Приірпіння, веде досить цікавий проект у центрі міста,готує на ринок до реалізації нові проекти і т.д. і раптом коли готовий 1 будинок , готується на весну 2 будинок, добудовується 3 черга, проектується величезний об'єкт соціальної інфраструктури ( з парковкою, фітнес - клубом, дитячім центром ) з'являється невідомий "дуже зацікавлений" дописувач, який вплітає міську раду,чийсь бізнес, політику і т.д.
Мета деяких дописувачив не уточнити питання по тарифам, або задати питання управляючій компанії, а внести "смуту" у цілком мирний та конструктивний діалог між мешканцями та забудовником.
Як вже повідомлялось ЖК "Паркова Оселя" єдиний комплекс з 5 будинків з об'єктами інфраструктури, с закритою теріторією і т.п. і спеціально для управління ЦІЛІСНИМ КВАРТАЛОМ була створена власна Управляюча Компанія
-про ЦЕ ВСІМ покупцям перед придбанням квартир повідомлялось. :pray:
- Не запрошується управляюча компанія конкурентів ( які згадувались вище)
- НЕ запрошується якийсь ЖЕК ,
а УК "Паркова Оселя" управляє об'єктами нерухомості , які будує ПрАТ "Меліоратор".
Вся дозвільна документація на проект будівництва кварталу 5 категорії складності. Квартал будується виходячі з такої логіки. :umnik:
Всі питання по тарифам реалізуються виходячі з Вашої згоди та з Вашим обговоренням.
З повагою Відділ продажу "Паркова Оселя" :thanks:
23 січ 2016 11:03
"ПРО ЦЕ ВСІМ покупцям перед придбанням квартир повідомлялось"
Спецом пройшов мимо цього пасажу в першій відповіді, але раз він повторюється вдруге, то мабуть або я чогось не розумію або ...

В мене нема проблем з Меліоратором і УК інакше я б не підписував контракт на обслуговування будинку. Але Меліоратор теж має розуміть, що всі плани про обслуговуванню кварталу власною УК це лише плани і покищо вони втілюються у життя виключно по волі (свідомій чи по інерції) жителів будинку, які є СПІВВЛАСНИКАМИ будинку і які ПОГОДИЛИСЬ НАЙНЯТИ запропоновану забудовником УК. Інакше навіщо на зборах говорилось про 10% знижку як не з метою схилити мешканців на свій бік розуміючи, що після здачі будинку може бути й інше рішення співвласників будинку?
Тому, бдлска, або поправте мене в чому я не правий або не підставляйтеся з такими аргументами, які зовсім не аргументи.
З повагою.
23 січ 2016 11:29
Дуже вдячні за активне обговорування на форумі.
Будемо виправдовувати Вашу довіру і робити все для того, щоб Всі покупці отримали вчасно якісне та комфортне житло.
Послуги УК "Паркова Оселя" надавала якісні і вчасно.
А тарифи були конкурентні і вигідні для Вас :thanks:
Графік робіт готується та затверджується інженером і буде опублікований на форумі. :bye:
23 січ 2016 11:38
Цитата "Acad":

В мене нема проблем з Меліоратором і УК інакше я б не підписував контракт на обслуговування будинку. Але Меліоратор теж має розуміть, що всі плани про обслуговуванню кварталу власною УК це лише плани і покищо вони втілюються у життя виключно по волі (свідомій чи по інерції) жителів будинку, які є СПІВВЛАСНИКАМИ будинку і які ПОГОДИЛИСЬ НАЙНЯТИ запропоновану забудовником УК. Інакше навіщо на зборах говорилось про 10% знижку як не з метою схилити мешканців на свій бік розуміючи, що після здачі будинку може бути й інше рішення співвласників будинку?
Тому, бдлска, або поправте мене в чому я не правий або не підставляйтеся з такими аргументами, які зовсім не аргументи.
З повагою.


Дякуємо за нагадування тіх речей ,які мали місце ще навесні. Ваші пропозиції прийняті до уваги та будуть розглянуті керівництвом та адміністрацією ЖК "Паркова Оселя". :thanks:
23 січ 2016 11:58
Ви про 10% знижку? Коли що, то вона була згадана як підтвердження моєї думки, не більше.
Мене не цікавить мінімізація тарифу до рівня плінтуса, як в БУЖКГ. Наслідки такого тарифу я спостерігаю кожен раз коли виходжу в підїзд будинку де покищо мешкаю.
Моя мотивація - отримать послуги по утриманню будинку в людському стані за тарифом, формування якого прозоре і зрозуміле. І щоб власники будинку усвідомлювали свою відповідальність, а виконавець робіт - свою роль.
Ну ми ж не бабушки з совіцького будинку, які думають, що ЖЕК є власником їх будинку і тому повинен прибирать в підїзді.
Якщо УК справиться з цим запитом - я тільки за, щоб ваш бізнес процвітав. Win-win, тксзть.
23 січ 2016 12:43
Тариф 4,86грн/м2 це тільки початок.ЖК"Паркова оселя" організовує собі бізнес і на цьому не зупиниться.
23 січ 2016 15:38
Шановні мешканці будинку! :thanks:
В зв’язку з постійним виходом з ладу ліфта і невиконанням зобов’язань організацією, яка повинна була забезпечити його безперебійну роботу, протягом всього тижня відбувались зустрічі і проводились переговори з іншими обслуговуючими компаніями, розглядались їх пропозиції. Сьогодні також відбулись переговори, внаслідок яких було прийнято рішення про передачу ліфта на обслуговування новій експлуатуючій компанії . Тому найближчим часом питання з роботою ліфта буде вирішено.
Розуміємо Ваше занепокоєння ситуацією і приносимо свої вибачення за тимчасові незручності.
З повагою, Управляюча компанія «Паркова Оселя»
24 січ 2016 09:47
ПРАТ "Мелиоратор" и УК, всем понятно ,что вы одно целое, поэтому вопрос к вам обоим.При строительстве дома 1 очереди вы установили некачественный лифт(который по сути не работает 99 % времени)за деньги инвесторов!!!!! Менять вы его, не смотря на все претензии не собираетесь, а собираетесь пожизненно ремонтировать за наши деньги, которые мы будим платить за "квартплату". Объясните - как так за наши деньги вы нас снова обрекаете на бестолковые пожизненные траты, ведь всем понятно, что это худший лифт, который можно было выбрать, и при этом рассказываете о договорах с новой организацией бесперебойного обслуживания лифта. Вы когда холодильник домой покупаете, и он у вас каждый день ломается, вы что, каждый день вызываете мастера, или меняете холодильник. Я общался с механиком , который приезжал на ремонт нашего лифта,так он мне сказал, что это будет пожизненным геморроем этого дома. Вопрос: новый дом, новый лифт и он не работает!!!!! Вы нам продали геморрой пожизненный? Есть законы о гарантийном сроке есть законы о ЗПП, может вы не будете нас обрекать на пожизненный геморрой? И исправите эту ошибку!!!!! :protest:
24 січ 2016 10:00
Цитата "Alen2009":
ПРАТ "Мелиоратор" и УК, всем понятно ,что вы одно целое, поэтому вопрос к вам обоим.При строительстве дома 1 очереди вы установили некачественный лифт(который по сути не работает 99 % времени)за деньги инвесторов!!!!! Менять вы его, не смотря на все претензии не собираетесь, а собираетесь пожизненно ремонтировать за наши деньги, которые мы будим платить за "квартплату". Объясните - как так за наши деньги вы нас снова обрекаете на бестолковые пожизненные траты, ведь всем понятно, что это худший лифт, который можно было выбрать, и при этом рассказываете о договорах с новой организацией бесперебойного обслуживания лифта. Вы когда холодильник домой покупаете, и он у вас каждый день ломается, вы что, каждый день вызываете мастера, или меняете холодильник. Я общался с механиком , который приезжал на ремонт нашего лифта,так он мне сказал, что это будет пожизненным геморроем этого дома. Вопрос: новый дом, новый лифт и он не работает!!!!! Вы нам продали геморрой пожизненный? Есть законы о гарантийном сроке есть законы о ЗПП, может вы не будете нас обрекать на пожизненный геморрой? И исправите эту ошибку!!!!! :protest:


Отзывы на "Могилёвлифтмаш"://otzyvy.by/proizvodstvennye_predpriyatiya/19969.html

Это как понимать?
24 січ 2016 10:02
Отзыв на "Могилёвлифтмаш"
20.01.2016 19:03 // miskamОТЗЫВЫ.BY - отзывы, идеи, предложения
Самые ужасные лифты. Постоянные поломки. За год 2 раза ломался магнус.
И вот снова поломка - лифт не работает 16 дней и в диспетчерской разводят руками когда смогут починить!

Комментарии: 0 | добавить комментарий
Отзыв на "Могилёвлифтмаш"
08.12.2015 14:14 // Алекс [Гость]ОТЗЫВЫ.BY - отзывы, идеи, предложения
Не лифты, а кусок . Подпишусь под каждым словом. Только писать здесь бесполезно. В этой стране мыслят количественными категориями, а не качественными.

Комментарии: 0 | добавить комментарий
Отзыв на "Могилёвлифтмаш"
06.12.2015 15:05 // Александр [Гость]ОТЗЫВЫ.BY - отзывы, идеи, предложения
отец проработал 15 лет по лифтам , я 25 лет от таких лифтов я в шоке они очень часто ломаются качество хуже нет
.

Комментарии: 0 | добавить комментарий
Отзыв на "Могилёвлифтмаш"
26.09.2015 15:44 // АллаОТЗЫВЫ.BY - отзывы, идеи, предложения
Лифты просто отвратительные,постоянно ломаются по всяким разным причинам и люди постоянно застревают.То до этажа не доедет-застрянет,то просто ни с того ни с сего встанет и все,постоянно что-то в шахте дверьми цепляет,до дверей лучше вообще не дотрагиваться чуть,что ломается,то бывает подпрыгивает,вообщем жуть,а не лифт.Надо же как-то задумываться о людях,дети очень пугаются,да и взрослые тоже,особенно,у кого клаустрофобия.Запереть бы директора "могилевлифтмаш" в этих лифтах и катать его целыми днями,чтоб ощутил всю полноту эмоций простых людей,которые вынуждены в них ездить ежедневно!

Комментарии: 0 | добавить комментарий
Отзыв на "Могилёвлифтмаш"
21.07.2015 08:59 // ЗлойОТЗЫВЫ.BY - отзывы, идеи, предложения
поганый лифт на нервы действует

Комментарии: 0 | добавить комментарий
Отзыв на "Могилёвлифтмаш"
09.06.2015 11:47 // Александр [Гость]ОТЗЫВЫ.BY - отзывы, идеи, предложения
В 2014 поменяли оба лифта (обычный и грузовой) на Могилевлифтмаш. Старые проработали 35 лет без проблем. Иногда ломались, но редко. А эти новые ломаются постоянно. И чем дальше, тем хуже. Практически постоянно один лифт не работает. А иногда и оба стоят. И это в Петербурге. Как на 14 этаж людям (в т.ч. инвалидам) подниматься?. В общем- редкостное барахло. Никому не советую с этими лифтами связываться. Лучше доплатить( не слишком-то и много) и поставить Отис.

Комментарии: 0 | добавить комментарий
Отзыв на "Могилёвлифтмаш"
14.04.2015 11:18 // Екатерина [Гость]ОТЗЫВЫ.BY - отзывы, идеи, предложения
Живу в СПб у меня и нескольких моих друзей в домах находятся как раз эти лифты.Ладно бы,если бы дело касалось только моего дома,но могу судить по нескольким разным домам и районам.Не проходит и недели без поломок.В среднем лифт ломается 3-4 раза в неделю!!!Хуже не придумаешь!

Комментарии: 0 | добавить комментарий
Отзыв на "Могилёвлифтмаш"
30.03.2015 08:41 // олег [Гость]ОТЗЫВЫ.BY - отзывы, идеи, предложения
он ломается не давно он был сломан 6 недель год ждали мастера

Комментарии: 0 | добавить комментарий
Отзыв на "Могилёвлифтмаш"
15.12.2014 20:42 // КсенияОТЗЫВЫ.BY - отзывы, идеи, предложения
Ужасный лифт, постоянно ломается. Можно пол дня, а то и день ждать пока придут ремонтировать.
Сучасні шалє із морським краєвидом
Новенькі модернові будинки у затишному містечку на березі середземного моря серед мальовничих гір
Детальніше
+34624407828xxxx
1. . .6668. . .186
Реестр инвесторов на форуме Домика
Кнопка добавления в реестр расположена вверху каждой темы ЖК на форуме. Следите за продажами сами!
Детальніше