Подати оголошення

"Loft House Podol", ул. Межигорская, 78 - "Regional Properties Fund"

ЗабудовникRegional Properties Fund
Здача ЖК2015 р.
Планування
ЖК зданий
26 жовт 2015 05:30
Я про офисные здания, в которых делается перепланировка. Про рынок, который к апартаментам не имеет никакого отношения ничего не знаю. На территории десяток зданий построенных в 70-е годы и они в собственности частных компаний.
26 жовт 2015 05:39
Цитата "Gjvshrjdfybq":



Серйозно - 40 лет назад построены апартаменты?
А новенький авторынок на голой земле, тоже 40 лет назад построен?

Здание очень старое. Контора ДОК 3. Проведена реконструкция под апартаменты, декларация получена в начале года, работы только завершаються.
26 жовт 2015 05:45
Цитата "Gjvshrjdfybq":



Серйозно - 40 лет назад построены апартаменты?
А новенький авторынок на голой земле, тоже 40 лет назад построен?

А при чем тут авторынок к построенным в 70-е годы здания, которые реконструируют под апартаменты. Они (здания) в частной собственности, как и другая недвижимость на огромной территории.
Просто взять и снести ? :)
26 жовт 2015 06:13
Цитата "znatok":
Я про офисные здания, в которых делается перепланировка. Про рынок, который к апартаментам не имеет никакого отношения ничего не знаю. На территории десяток зданий построенных в 70-е годы и они в собственности частных компаний.




Это те здания за снос которых (для строителсьтва метро на Троещину) заплачено 50 милионов из бюджета - тоесть с наших киевлян налогов?
26 жовт 2015 06:17
Цитата "znatok":

А при чем тут авторынок к построенным в 70-е годы здания, которые реконструируют под апартаменты. Они (здания) в частной собственности, как и другая недвижимость на огромной территории.
Просто взять и снести ? :)



Серйозно - на огражденной територии, которая охраняеться той же фирмой что приобрела здания ДОК 3 (ну которые реконструируються) и на которую просто так (если они не захотят) никого не пустят - кто то построил огромный авторынок - а "хазяева" не вкурсе???!
27 жовт 2015 04:23
У столиці зароджується новий міні-«Еліта-Центр»

Цього разу ми відреагували на звернення, яке нам надійшло, і перевірили будівництво за адресою Межигірська, 78, де, на нашу думку, зароджується новий міні-«Еліта-Центр». Квартири у будинку, майже всі, заброньовані для продажу. Але чи буде там хтось мешкати — під великим питанням.
Поділ — чудовий варіант з точки зору проживання, бо тут є метро, це історичне центральне місце, Дніпро поруч. Якщо йти від Контрактової площі, то можна захоплюватися архітектурою і відносною тишею. Шукаємо потрібну адресу Межигірська, 78 — у двох кроках від метро, якщо вірити картам. Відходимо метрів п’ятдесят від метро і картина світу різко змінюється: ми з мальовничого затишку входимо… в шумну промзону. Навантажена траса з важкими фурами, підприємства, будівництво — нічого схожого на тихе «гніздечко».
Триповерхова будівля, яка красиво називається Лофт Хаус Подол, розташована, очевидно, на території колишнього заводу. Прохідна і бетонний паркан, старі ржаві ворота і відверте звалище на території мало схожі на двір житлового будинку.
Дзвонимо у відділ продажу: так, дійсно, квартири продаються — відмінне місце, центр, Поділ! Ціна, правда, для такого варіанту дещо бентежить: близько 20 000 доларів для «майже центру» звучить підозріло.

Починаємо розбиратись з документами, які приніс скаржник — волосся стає дибки: дозвільних документів на будівництво немає, те, що називають житловим —насправді реконструкція «чогось» і вона проводиться з порушеннями, а сама будівля перебуває під арештом.
Другий дзвінок у відділ продажу: «… у вас немає документів на квартири, як же ви їх збираєтесь продати?». Слова менеджера звучать переконливо і ніби заспокоюють: ми це знаємо, але до 20 вересня, коли почнуться продажі, всі документи будуть готові. Цікавимося, чи можна буде зареєструватися за цією адресою після покупки житла і тут чуємо найстрашніше для кожного власника — НІ! Зареєструватися за цією адресою законним чином НЕМОЖЛИВО. Приїхали. КНК знову переконується, що для чесних людей щось неможливо, а для шахраїв можливо багато а може й усе.
Що ж таке Межигірська 78? Насамперед — це дійсно зона, де заборонено будівництво в принципі. Ще в грудні 2008 року цю територію отримало у своє користування КП «Київський метрополітен». У свій час воно уклало договір з ВАТ «ДОК-3», щоб останні знесли всі будівлі за цією адресою для (увага!) початку будівництва нової і такої довгоочікуваної гілки метро на Троєщину. Тобто ще в 2008 році КП «Київський метрополітен» в планах мав будівництво метро на Троєщину і навіть виділив 50 мільйонів гривень на підготовчі роботи.
Пройшли роки і в 2012 році плани метрополітену різко міняються: Троєщина на метро ще зачекає, а на місці колишнього підприємства міська адміністрація раптом побачила в своїх мріях готель — прямо вздовж траси і посеред промислової зони. У тому ж році через суд це рішення скасували.
Але сім років потому, незважаючи на рішення судів та інших компетентних органів, Межигірська, 78 все ще є об’єктом махінацій: висять оголошення про відкриття авторинку та житлового будинку, довірливим громадянам пропонують купувати дизайнерські апартаменти.
Наші колеги з ресурсу corruptua.org піднімали тему «Межигірська, 78» ще в квітні 2015 року. А тепер і Комітет Народного Контролю отримав документи про незаконне зведення будинку на цій території. Більше того, на сьогодні, як нам стало відомо, відносно А. І. Козина і О. О. Кавуніченко, які на папері є незаконними або законними власниками цього будівництва, почалось досудове розслідування в кримінальному провадженні за фактом шахрайства. Під підозру потрапляє колишній депутат Подільської районної ради Ярослав Григоренко, чий підпис фігурує під договорами. А також ТОВ «Арпа Ріел Естейт», які ще в 2010 році зайшли на український ринок нерухомості з нібито бездоганною репутацією.
КНК додає до публікації копії запитів в МВС та Департамент земельних ресурсів, які були зроблені громадським активістом і людиною, вже постраждалою від незаконних махінацій цієї групи. Ось уся документація по цій скандальній справі — приховувати нічого!
Ми закликаємо всіх громадян, які намагаються обзавестися власним житлом — будьте пильні. У цьому випадку ви точно залишитеся без грошей, без житла і без будь-якого правового захисту.
Також ми хочемо запитати у столичної влади: вам знову потрібні 130 сімей, які можуть опинитись просто неба через вашу байдужість та недбалість? А ви впевнені, що люди, котрі можуть там оселитися у результаті шахрайства, не поплатяться власним життям через безліч технологічних порушень, допущених при «реставрації»? Ви справді готові жити з цим?

//knk.media/suspilstvo/stolytsia/item/59 4-u-stolytsi-zarodzhuietsia-novyi-mini-e lita-tsentr.html
27 жовт 2015 04:31

Мешканці столиці провели мітинг за адресою Межигірська, 78 – там, де шахрайським чином незаконно будується житловий будинок замість… метро! КНК Медіа продовжує своє розслідування.

Кияни, які мешкають на Троєщині, мабуть вже ніколи не побачать біля своїх будинків лінію метрополітену.

Планування і будівництво троєщинської гілки метро, яке почалось ще у далекому 2008 році та було вже на півшляху від балачок до реально втіленого проекту, так до них ніколи й не дійде.

А «подякувати» за це мешканці Троєщини можуть Ярославу Григоренку, колишньому депутату Подільської районної ради. Саме йому мають казати спасибі – бо його зусиллями сьогодні, замість естакади для потягів метро, зведено авторинок, ще якась ніби житлова споруда та великий рекламний напис: продаж квартир на Подолі!

КНК Медіа продовжує привертати суспільну увагу до цієї афери, розслідування якої ми розпочали кілька тижнів тому.

Але ремонт, так званих житлових апартаментів, не припиняється, а у відділі продажу приємний жіночий голос заспокійливо просить почекати ще трошечки, бо в них деякі документи ще не готові. Деякі документи! Зауважимо, що 22 вересня ці «деякі» документи були головними на засіданні Подільського суду – будівля під арештом, а власники намагаються хоча б частково узаконити реконструкцію.

Обурені мешканці вийшли з пікетом за адресою Межигірська, 78, та сказали владі Києва: ДОСИТЬ! Ми всі вже бачили не раз подібні «лохотрони» і бачили сумні наслідки: сотні сімей, що втратили гроші та опинились на вулиці. Досить дурити власний народ, досить покривати аферистів та дозволяти їм руйнувати життя українців!

//vladimirbondar.kiev.ua/index.php/ru/ho mepage/81-media/281-kiyani-skazali-vladi -dosit

27 жовт 2015 06:18
Хотів прокоментувати тільки одне з всього написаного. Продають не житло, а апартаменти. Відповідно до ДБН апартаменти відносяться до готелів (нежитлових приміщень), відповідно зареєструватись не можливо сплачувати комунальні тарифи будуть за комерційними цінами.
27 жовт 2015 08:33
Цитата "Gjvshrjdfybq":




Это те здания за снос которых (для строителсьтва метро на Троещину) заплачено 50 милионов из бюджета - тоесть с наших киевлян налогов?



Как мы уже и раньше упоминали, планы Метрополитена по выкупу зоны на Межигорской потерпели изменений, так как он не выполнил взятые на себя ключевые обязательства по договору с ДОК-3, которому в 2008 году принадлежали здания завода по адресу Межигорская, 78:

1) в 2009 году метрополитен перечислил ПАО «ДОК-3» только 10 из 50 млн
2) равноценный земельный участок ДОКу-3 предоставлен не был
3) остальную сумму (40 млн) ДОК-3 от Метрополитена не получил.

Более того, эти 10 млн были взысканы с директора ДОК-3 в пользу Метрополитена обратно, они же были заявлены метрополитеном как кредиторские требования в процедуре банкротства ДОК-3.

Таким образом, на данный момент у Метрополитена нет оснований для истребования Зданий у нынешних и будущих собственников.

Нет оснований полагать, что Киевсовет потребует передать территорию на ул. Межигорская, 78 Метрополитену, поскольку сам же в 2012 году и принял решение о другом целевом использовании этого участка (под строительство отеля, решение от 24 мая 2012 года N 614/7951).

Планы по строительству метро на Троещину по прежнему имеют декларативно-политический характер и не находят отражения в четком графике действий.
27 жовт 2015 08:47
Цитата "Gjvshrjdfybq":



Серйозно - на огражденной територии, которая охраняеться той же фирмой что приобрела здания ДОК 3 (ну которые реконструируються) и на которую просто так (если они не захотят) никого не пустят - кто то построил огромный авторынок - а "хазяева" не вкурсе???!


Был на стройке три раза.
Стройка никем не охраняется, бродит там какой-то охранник.
И скажите, пож-та, какая фирма приобрела здания и охраняет авторынок , которые реконструируются (ну что-бы выглядеть авторитетно)?
27 жовт 2015 11:43
Так а что там с авторынком, какие условия, аренда под выкуп??
27 жовт 2015 12:26
Цитата "Loft House Podol":



Как мы уже и раньше упоминали, планы Метрополитена по выкупу зоны на Межигорской потерпели изменений, так как он не выполнил взятые на себя ключевые обязательства по договору с ДОК-3, которому в 2008 году принадлежали здания завода по адресу Межигорская, 78:

1) в 2009 году метрополитен перечислил ПАО «ДОК-3» только 10 из 50 млн
2) равноценный земельный участок ДОКу-3 предоставлен не был
3) остальную сумму (40 млн) ДОК-3 от Метрополитена не получил.

Более того, эти 10 млн были взысканы с директора ДОК-3 в пользу Метрополитена обратно, они же были заявлены метрополитеном как кредиторские требования в процедуре банкротства ДОК-3.

Таким образом, на данный момент у Метрополитена нет оснований для истребования Зданий у нынешних и будущих собственников.

Нет оснований полагать, что Киевсовет потребует передать территорию на ул. Межигорская, 78 Метрополитену, поскольку сам же в 2012 году и принял решение о другом целевом использовании этого участка (под строительство отеля, решение от 24 мая 2012 года N 614/7951).

Планы по строительству метро на Троещину по прежнему имеют декларативно-политический характер и не находят отражения в четком графике действий.



Уважаемые - не вводите людей в оману.
10 милионов метрополитен перечислил.
И то что метрополитен заявил их по иску означает что ДОК-3 не выполнил условия договора, в результате чего и возникла кредиторская задолженность.
Еще 40 миллионов с них взыскано, по договору уступки права требования.
И эти 40 миллионов РЕАЛЬНО ВЗЫСКАНО - а это бюджетные деньги.
Тоесть - вы 2потягнули" с бюджета 50 миллинов (по тогдашнему курсу более 6 млн. дол. - не дав городу и метрополитену ничего.
Тоесть 50 милионов бюджетных денег - тупо украли.
Решение Киевсовета приснопамятных времен молодой команды Черновецкого 2012 года, которых не интересовало ни метро ни что другое кроме дерибана и наживы было отменено судом и договор оренды по нему даже не был заключен.
И из имеющихся у меня документов - Киевская власть имеет намерения строить метро - и именно сюдой - так как другого пути просто нет.
27 жовт 2015 12:28
Цитата "znatok":


Был на стройке три раза.
Стройка никем не охраняется, бродит там какой-то охранник.
И скажите, пож-та, какая фирма приобрела здания и охраняет авторынок , которые реконструируются (ну что-бы выглядеть авторитетно)?




Серйозно? Не охраняеться?
А кто же тогда грозился даже не выпустить следственно-оперативыную групу, которая заехала на стройку разобраться - что это там за самопальный рынок.
Кто строит? - А никто даже не признаеться - так ка кэто чисто самовольное незаконное строителсьво. НО СТРОЯТ
27 жовт 2015 17:10
Цитата "Gjvshrjdfybq":




Серйозно? Не охраняеться?
А кто же тогда грозился даже не выпустить следственно-оперативыную групу, которая заехала на стройку разобраться - что это там за самопальный рынок.
Кто строит? - А никто даже не признаеться - так ка кэто чисто самовольное незаконное строителсьво. НО СТРОЯТ


Вы написали, что охранная фирма, которая охраняет два здания (под реконструкцию), автобазар и покупатели зданий - это одна компания.
Назовите ее, откройте секрет.
Откройте тайну - что за фирма
27 жовт 2015 18:07
Цитата "znatok":


Вы написали, что охранная фирма, которая охраняет два здания (под реконструкцию), автобазар и покупатели зданий - это одна компания.
Назовите ее, откройте секрет.
Откройте тайну - что за фирма



Я этого написал.
Это вы написали - что там никакой охраны нет - бродит какой то одинокий неприкаяный охранник.
В действительности все иначе.
И если те кто "реконструирует" апартаменты "гонят дурку" типа мы и не слыхивали - кто енто у нас там авторынок отгрохал - то как это в то время, когда их охрана контролирует вьэзд на територию и бдительно закрывает ворота даже перед милицией?
27 жовт 2015 18:16
Цитата "Gjvshrjdfybq":



Я этого написал.
Это вы написали - что там никакой охраны нет - бродит какой то одинокий неприкаяный охранник.
В действительности все иначе.
И если те кто "реконструирует" апартаменты "гонят дурку" типа мы и не слыхивали - кто енто у нас там авторынок отгрохал - то как это в то время, когда их охрана контролирует вьэзд на територию и бдительно закрывает ворота даже перед милицией?

Вы напИсали, что хозяева охранной фирмы автобазара и хозяева реконструированных зданий - это одна фирма. Я знаю точно, что это неправда.
Надеюсь, понятно?
Зданиями владеют физические лица.
На этот счёт есть документы в открытом доступе.
Кто и что там делает на "авторынке" - это тема не имеющая никакого отношения к обсуждаемой.
Это просто соседний участок со своими "тараканами".
Лично меня в этой теме интересует Лофт Хауз.
Пишите то, что знаете и видите, а лучше съездите посмотрите, если Вы живёте в Киеве.
28 жовт 2015 04:33
Цитата "znatok":

Вы напИсали, что хозяева охранной фирмы автобазара и хозяева реконструированных зданий - это одна фирма. Я знаю точно, что это неправда.
Надеюсь, понятно?
Зданиями владеют физические лица.
На этот счёт есть документы в открытом доступе.
Кто и что там делает на "авторынке" - это тема не имеющая никакого отношения к обсуждаемой.
Это просто соседний участок со своими "тараканами".
Лично меня в этой теме интересует Лофт Хауз.
Пишите то, что знаете и видите, а лучше съездите посмотрите, если Вы живёте в Киеве.



та ви шо - на територии бывшего ДОК-3, на которой находяться здания и которая ограждена капитальным бетонным забором с охраной, незаметно прилетели какие то марсиане и построили авторынок - а вы и не в курсе.
28 жовт 2015 04:34
И снесено будет и то и другое
29 жовт 2015 13:06
Не вдаваясь в правовые дискуссии, можно просто констатировать - на сайте КМДА проект маркирован как незаконное строительство. Этим, собственно, все сказано.
13 лист 2015 17:07

Кияне Відвойовують У Рейдерів Метро На Троєщину.

Метро на Троєщину обіцяють вже понад двадцять років – відколи цей район став стрімко забудовуватися, а наземні магістралі захлинатися від потоків пасажирів. І його-таки мали б вже збудувати, якби не прикра несподіванка. На шляху майбутньої підземки стояли будівлі Деревообробного комбінату №3. Метрополітен виділив комбінату 50 млн.гривень (майже 10 млн.доларів на той час) за знесення споруд і розчистку ділянки. Проте, гроші, перекочувавши через рахунки декількох фірм, тихо зникли, а споруди змінили власника і залишилися стояти на своєму місці.
Більше того – на вільній колись ділянці землі за адресою вул. Межигірська, 78, котра, за повідомленням Департаменту земельних ресурсів КМДА № 17239 від 29.09.2015, “відповідно до бази даних земельного кадастру, земельна ділянка площею 18227,27 кв.м. (код 85:316:080) обліковується як землі, не надані у власність чи користування. Рішень щодо передачі зазначеної земельної ділянки у власність (користування) Київська міська рада за поданням Департаменту земельних ресурсів не приймала”, була огороджена бетонним парканом, і на ній виявлено незаконне будівництво невстановленими особами великої кількості малих архітектурних форм без належної документації.
Ну, а на самому паркані – оголошення про відкриття в найближчому майбутньому авторинка… А ще – реклама партії „Авто-Майдан”, яка створена колишніми регіоналами і до справжнього Автомайдану не має ніякого стосунку. Але її лідер, що пнеться в мери Києва, – співзасновник фірм, котрі будують на цій ділянці.
Мешканці Троєщини вийшли на мітинг проти самовільної незаконної забудови та незаконного порушення благоустрою на ділянці, призначеній для будівництва метро на Троєщину. Понад півтори сотні киян стали з прапорами і плакатами перед забудовою, вимагаючи припинити неподобство. Спочатку хотіли автокраном демонтувати незаконний паркан, але однієї машини виявилося замало, тому вирішили зробити це наступного разу.
Поки що викликали слідчо-оперативну групу міліції та склали протокол про злочинне будівництво. При цьому дехто з власників незаконного будівництва прибіг і намагався залякувати учасників мітингу, його організаторів, водія автокрану. Проте кияни твердо стояли на своєму: незаконно зведені споруди мають бути демонтовані, а ділянка – стати місцем для будівництва лінії метрополітену на Троєщину.
В акції брали участь активісти Штабу оборони Києва, інших громадських, громадсько-політичних та політичних організацій, які підтримують вимоги організаторів акції, юристи, правозахисники, журналісти.

https://kievsnews.wordpress.com/2015/10/25/кияне-відвойовують-у-рейдерів-метро-н/

Всі звіти про надійність новобудов безкоштовно
Обирайте новобудову в каталозі Білдконтролю та отримуйте звіт про її надійність. Це корисно.
Детальніше
Всі звіти про надійність новобудов безкоштовно
Обирайте новобудову в каталозі Білдконтролю та отримуйте звіт про її надійність. Це корисно.
Детальніше