Подать объявление

Дом 9 ( ул. Киевская, 247 ) - ЖК "Лесной квартал"

1. . .5153. . .127
13 авг 2017 22:47
Цитата "DodgeR ":

И я говорю,что бы это было, если бы на каждую квартиру был свой провайдер? Они бы жизни друг другу не давали с такой конкуренцией..Да и в подъездах пришлось бы через провода постоянно перепрыгивать..Четыре более чем достаточно как по мне :notsure:


Я имела в виду то, что пропускают не совсем "адекватных" и непонятно, по каким критериям, что нормальные провайдеры не могут пробиться.. Много и не нужно. Должны быть нормальные просто, с надлежащим качеством. А не компания кумасватабрата..
А за Киевстар упомянула потому, что пользуюсь им сейчас в Киеве, очень довольна и задавала вопрос в компанию о предоставлении их услуг в ЛК.. на что был ответ, что их не пропускают. И причина этого недопуска не ясна. Вот и вся суть.
14 авг 2017 07:02
Цитата "AVinogradova":
Я имела в виду то, что пропускают не совсем "адекватных" и непонятно, по каким критериям, что нормальные провайдеры не могут пробиться.. Много и не нужно. Должны быть нормальные просто, с надлежащим качеством. А не компания кумасватабрата..
А за Киевстар упомянула потому, что пользуюсь им сейчас в Киеве, очень довольна и задавала вопрос в компанию о предоставлении их услуг в ЛК.. на что был ответ, что их не пропускают. И причина этого недопуска не ясна. Вот и вся суть.

Київстар - НЕ нормальний провайдер. Повірте, мав з ними дуже негативний досвід. З Київстаром добре тільки коли в них обладнання працює, а коли в них трапиться якась серйозна несправність, ви втомитесь спілкуватись з їхньою службою підтримки. Вони дуже інертні.

Я не знаю обставин, кого, як і на яких умовах "пускають" провайдерів в будинки ЛК, проте не здивуюсь, що київстару там немає саме тому що вони не йдуть на контакт з забудовником і не підписують угоди про користування мережевими каналами. Київстар дуже великий провайдер, для них +- кілька будинків, це не цікаво, щоб хоч трошки напружити свої булки. В той же час менші за розміром провайдери, діють більш активно, бо для них кожен підключений будинок це додатковий прибуток. ІМХО.
14 авг 2017 07:12
Цитата "norus2":

Київстар - НЕ нормальний провайдер. Повірте, мав з ними дуже негативний досвід. З Київстаром добре тільки коли в них обладнання працює, а коли в них трапиться якась серйозна несправність, ви втомитесь спілкуватись з їхньою службою підтримки. Вони дуже інертні.

Я не знаю обставин, кого, як і на яких умовах "пускають" провайдерів в будинки ЛК, проте не здивуюсь, що київстару там немає саме тому що вони не йдуть на контакт з забудовником і не підписують угоди про користування мережевими каналами. Київстар дуже великий провайдер, для них +- кілька будинків, це не цікаво, щоб хоч трошки напружити свої булки. В той же час менші за розміром провайдери, діють більш активно, бо для них кожен підключений будинок це додатковий прибуток. ІМХО.


Не нужно так явно навязывать своё мнение. Не поверю. Пользуюсь сама. Видимо, Вам так "везло". У меня все проблемы решаются быстро. Хотя за все времЯ пользования их было 2-3..
И не было долгих разговоров с операторами. Все быстро и по сути.
Да и нормальный провайдер оценивается качеством, а не общением с операторами. Но, видимо, каждый оценивает по своим критериям)))
Операторы не решают проблемы.
14 авг 2017 07:54
В жодному разі не намагаюсь комусь, щось нав'язувати. Просто ділюся власним гірким досвідом, після якого київстар, як оператор кабельного інтернету для мене перестав існувати.

Я обслуговувався в них біля двох років, все було чудово, якість і швидкість інтернету справді були хорошими, поки в них, щось там не зламалося, що саме я досі не знаю (але підозрюю що щось значне). Інтернет зник в усьому будинку (я спілкувався з сусідами), місяць, тільки моїх, щоденних дзвінків на їхню гарячу лінію нічого не дав. Пояснювати причину поломки й затримки вони не можуть, бо не знають, зв'язувати з технічними спеціалістами не можуть, обіцяють на протязі двох днів полагодити. Коли телефонуєш їм за два дні, вони просто реєструють нову заявку і не можуть пояснити чому не виконали попередню. Я телефонував, я писав офіційне письмове звернення в їхньому центрі обслуговування клієнтів. Нічого. Оскільки мені інтернет потрібен для роботи, через місяць поневірянь, я просто під'єднався до іншого провайдера. Коли відновили роботу інтернету в нашому будинку я навіть точно не знаю, я чекав місяць. На письмове звернення отримав, через 3 місяці (вже не будучи їхнім абонентом), стандартну відписку без вказання причин затримки і сроків відновлення надання послуги, хоча згідно закону вони зобов'язані реагувати на письмові звернення громадян протягом 10 днів. Ви пишете "нормальный провайдер оценивается качеством" - то я скажу що важлива не тільки якість наданої послуги, а й якість і оперативність вирішення проблемних ситуацій. З останнім, у київстару, є суттєві проблеми.

Заради правди, відмічу, що описана ситуація відбувалася близько 4-рьох років тому назад. Останні роки я користуюсь послугами інших провайдерів. Я цілком допускаю, що з тих пір, ситуація змінилась на краще. Проте репутацію треба завойовувати довго й важко, сумлінною працею, - а втратити її можна дуже швидко. І в моєму розумінні "нормальний" провайдер, взагалі не має права допускати подібних проблем з наданням послуги, якщо тільки не було форсмажорних обставин.
14 авг 2017 08:50
Думаю, что Ваша ситуация единичная.
Да, согласна. У каждого разный опыт.
14 авг 2017 09:14
Имел так же дело с Киевстаром, зарёкся больше не связываться.
Я быстрее подключился к другому провайдеру, чем Киевстар решил проблему.
14 авг 2017 14:54
Утреннее фото
14 авг 2017 15:12
Вечернее))
Привет с 6 дома:)
Наш тоже месяца полтора/два назад такой был..
15 авг 2017 12:34
15.08.17
15 авг 2017 18:06
такими темпами до конца недели покрасят))
спасибо за фото !
16 авг 2017 04:59
Цитата "luci_75":
такими темпами до конца недели покрасят))

Яку секцію? :)

Темпи вроді як з одного боку є, а з іншого - бачити нам квартири не раніше листопада.
ИМХО.
16 авг 2017 11:21
Це лише мені здається, що на другому поверсі панорамні вікна :wow:
Навіть не знаю чи радіти чи навпаки: більше світла-це круто, але доведеться постійно тримати їх заштореними :faceoff:? Да уж, цікавий поворот, я тільки змирилась з козирком під вікнами...
16 авг 2017 17:24
А я не змирився, переїхав вище...
Панорамні вікна теж зацікавили. Не зрозуміло - що таке.
17 авг 2017 12:25
Цитата "luci_75":
такими темпами до конца недели покрасят))
спасибо за фото !

Да, красят шустро. Выглядит как по мне уже очень не плохо. А вот на счет панорамных окон нужно уточнить.
17 авг 2017 12:35
Цитата "sveta29":
Да уж, цікавий поворот, я тільки змирилась з козирком під вікнами...
Зато мыть удобно - вышел на козырек и орудуй ))
17 авг 2017 18:55
Цитата "MissN":
Зато мыть удобно - вышел на козырек и орудуй ))

Якщо на козирьок можна вийти - звісно +)
П.С. люблю ваші коментарі за здоровий глузд і вміння бачити позитивні сторони явищ)
18 авг 2017 03:57
А ещё на козырьке можно встретить соседа и просто не трусливого форточника))) да уж, оптимистично)))
18 авг 2017 09:01
Зато мыть удобно - вышел на козырек и орудуй ))[/quote]


я теж так заспокоювала себе :yes: , а наспаравді, немає ідеальної квартири, ідеального поверху чи дому... там високо, а діти ще маленькі, страшно, там вікна на дорогу, там вигляд у вікно іншої сім ї і т.д))) просто мені цікавий хід дизайнерскої задумки щодо панорамного вікна так низько :winky:
18 авг 2017 09:04
Цитата "sveta29":
Зато мыть удобно - вышел на козырек и орудуй ))



я теж так заспокоювала себе :yes: , а наспаравді, немає ідеальної квартири, ідеального поверху чи дому... там високо, а діти ще маленькі, страшно, там вікна на дорогу, там вигляд у вікно іншої сім ї і т.д))) просто мені цікавий хід дизайнерскої задумки щодо панорамного вікна так низько :winky:[/quote]
Снизу вас все равно видно не будет за счет козырька, а из окон напротив - с любого этажа )))) Так что, наслаждайтесь :)
18 авг 2017 09:57
А в чем проблема-то? Вы можете установить жалюзи начиная с середины окна например, или наклеить пленку отражающую и тд. Масса вариантов...
Сучасні шалє із морським краєвидом
Новенькі модернові будинки у затишному містечку на березі середземного моря серед мальовничих гір
Подробнее
+34624407828xxxx
1. . .5153. . .127
Сучасні шалє із морським краєвидом
Новенькі модернові будинки у затишному містечку на березі середземного моря серед мальовничих гір
Подробнее
+34624407828xxxx