Подати оголошення

ЖК Scandia | Скандия | Бровары, ул. Богунская

ЗабудовникГудфор-Лівінг
Здача ЖК2018 - 2023 р.
Планування
від 19 000 Грн/м²
Карточка Домік
Індекс надійності
162з 220
Ваше загальне враження про об'єкт і компанію:
Можна вибрати 1 варіант відповіді. Можна міняти відповіді. Всього голосів: 16.
3/19%
7/44%
1/6%
1/6%
4/25%
1. . .141143. . .150
09 лют 2022 06:42

Fantom2020

каюк канашке потому, что им никто не позволит подключить больше 6 домов к ней! Как уже сказал мер

Не ну мер может что угодно говорить, возможно ему занесли.....по факту у них (у мерии) возможно есть или нет технической документации по какашкам ЖК. Или все так запущено, что застройщик планируя 65 домов сделали мощность на 7???? Ну как то совсем по детски звучит! В  УК никто не обращался или там по прежнему стена по свету, какашкам, кондерам, застеклению...! Такое ощущение что им дали бабок - вы молчите и сидите дурака включайте и потихоньку продавайте, а мы скоро свернемся как попередники, обвиним мера, конкурента, кого угодно!!!!!!!!!

12 лют 2022 09:36

Guardian7

ГОЛОВНА СЕНСАЦІЯ ЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ: БРОВАРСЬКА МІСЬКА РАДА НЕ РЕКОМЕНДУВАТИМЕ КУПЛЯТИ ЖИТЛО В ЖК "СКАНДІЯ"

https://fb.watch/a-lOHsEfmI/


Скандия, а это как про комментируете?

Или как про электроэнергию и канализацию - тоже молчать будете? Почему нет обратной связи?


Доброго дня, та дякуємо за слушні запитання.

Що до електрики.

Закінчений пусковий комплекс по вулиці Анатолія Луценка, 27 та Героїв Крут, 16 підключений до гілки у 1,2 МВт. Мешканці цих будинків, після ліквідації заборгованості будинків за електроенергію, матимуть змогу перейти на побутовий тариф.

Наступні будинки здаються у складі черг будівництва, по кілька будинків у черзі. ДТЕК зобов’язався виконати технічне рішення по РПТП (Розподільчий Пункт Трансформаторної Підстанції) до кінця 2022 року. За що забудовник вже розрахувався у повному обсязі і чекає виконання робіт з боку ДТЕК. Хочемо акцентувати увагу, що, нажаль, забудовники не визначають вартість електроенергії. Наразі відомо, що, комерційний тариф залежить від вартості енергоносіїв, на що забудовники країни теж не мають змоги впливати.

Що до відео…

Все досить банально. Київоблгаз, згідно «Кодексу газорозподільних систем», здійснює приєднання частини міста до Єдиної газорозподільної системи України. Цей процес відбувається за межами Scandia, за межами зони відповідальності забудовника та керується тим самим «Кодексом газорозподільних систем». Є надія на те, що Київоблгаз спілкується з мерією, і вони інформовані про «несподіваний» газопровід містом. Враховуючи таку значну та задокументовану обставину, що роботи погоджені з відповідними службами міста. Що до технічних умов, то вони видані для ВСЬОГО ЖИТЛОВОГО КОМПЛЕКСУ SCANDIA (для всіх 65 будинків). Чому хтось розпускає по цьому питанню чутки - велика таємниця :). Нажаль, обізнаність не є їхньою сильною стороною.

Про каналізацію. Забудовник побудував сучасну потужну ГКНС, ввів її в експлуатацію. За власний рахунок відремонтував 300 метрів міського каналізаційного колектору (знаходиться на балансі міста). Встановив, за власний кошт, найсучасніше обладнання на міську КНС-13. Протягнув та підключив мережі від ГКНС до тієї ж КНС-13… Працює стабільно вже кілька років. В цілому, цю саму інформацію, за запитом, можна отримати від «БровариТеплоВодоЕнегргія». Чому люди з відео не можуть це зробити вже кілька років – не зрозуміло.

Якщо зайшла мова про ціни, то… Ціни у ЖК Scandia справедливі. Так, через здорожчання будівельних матеріалів, поступово росте і собівартість. Але, ціна ринкова, реальна, і вже майже 2000 сімей обрали Скандію своєю домівкою. То ж запрошуємо і Вас.

Що до рекомендацій... Досить важко сприймати їх без посмішки, зважаючи на «несподіваний газопровід» який тягнуть містом.


12 лют 2022 11:50

Будівництво ЖК Scandia йде повним ходом. Будинки зростають. Тож публікуємо фотографії ходу будівництва за січень. А невдовзі будуть і за першу половину лютого.

Будинок D3 та дитячий заклад.


12 лют 2022 11:50

Будинок D2.

12 лют 2022 11:50

Будинок D6.

12 лют 2022 11:50

Будинок D11-12.

12 лют 2022 11:50

Будинок D13.

12 лют 2022 11:51

Будинок D16-17.

12 лют 2022 11:51

Будинок D18.

12 лют 2022 13:12

Інша цікава тема - вчора отримали повідомлення від Скандії, шо через три дні у них не буде інтернету через примусове відключення провайдера, який був єдиним на момент заселення.


Скандія, вибачайте, яле якщо ви на це підете заради заведення більш вигідного для вас провайдера, на всі питання людей на цьому форумі можуть почати надаватися максимально детальні відповіді іншими мешканцями цього ЖК.

12 лют 2022 14:06

Scandia, ви вирішили продовжити вводити в оману щодо боргів мешканців заселених будинків, тому вимушена розповісти людям як воно є насправді.


Мешканці без боргів вже більше року піднімають питання щодо прямих договорів на електроенергію. Зверталися до вас і до ДТЕК. І не можуть їх укласти через те, що ви те виконали технічних умов по запущеній підстанції (зараз нам кажуть - з березня все буде). Все б нічого коли ви виставляли рахунки за побутовим тарифом, але зараз виставляєте по 3.15, говорячи щоб ми були раді, що не по 5 грн з копійками як платите ви як забудовник.

Ви кажете неправду не тільки тут, але й інвесторам у відділу продажу. Будь ласка, не змушуйте розповідадти як воно було насправді, коли заселялися люди, коли з'явилися лічильники, коли почали виставляли рахунки, за якими цінами, як виникали "борги" і як вони погашались (тут без лапок). 


13 лют 2022 10:33

Gala1

Scandia, ви вирішили продовжити вводити в оману щодо боргів мешканців заселених будинків, тому вимушена розповісти людям як воно є насправді.


Мешканці без боргів вже більше року піднімають питання щодо прямих договорів на електроенергію. Зверталися до вас і до ДТЕК. І не можуть їх укласти через те, що ви те виконали технічних умов по запущеній підстанції (зараз нам кажуть - з березня все буде). Все б нічого коли ви виставляли рахунки за побутовим тарифом, але зараз виставляєте по 3.15, говорячи щоб ми були раді, що не по 5 грн з копійками як платите ви як забудовник.

Ви кажете неправду не тільки тут, але й інвесторам у відділу продажу. Будь ласка, не змушуйте розповідадти як воно було насправді, коли заселялися люди, коли з'явилися лічильники, коли почали виставляли рахунки, за якими цінами, як виникали "борги" і як вони погашались (тут без лапок). 


какой у вас тариф за электроэнергию в декабре и январе ?

14 лют 2022 08:53

Gala1

Scandia, ви вирішили продовжити вводити в оману щодо боргів мешканців заселених будинків, тому вимушена розповісти людям як воно є насправді.


Мешканці без боргів вже більше року піднімають питання щодо прямих договорів на електроенергію. Зверталися до вас і до ДТЕК. І не можуть їх укласти через те, що ви те виконали технічних умов по запущеній підстанції (зараз нам кажуть - з березня все буде). Все б нічого коли ви виставляли рахунки за побутовим тарифом, але зараз виставляєте по 3.15, говорячи щоб ми були раді, що не по 5 грн з копійками як платите ви як забудовник.

Ви кажете неправду не тільки тут, але й інвесторам у відділу продажу. Будь ласка, не змушуйте розповідадти як воно було насправді, коли заселялися люди, коли з'явилися лічильники, коли почали виставляли рахунки, за якими цінами, як виникали "борги" і як вони погашались (тут без лапок). 


Огооо.. спасибо за информацию

14 лют 2022 09:38

Gala1

Інша цікава тема - вчора отримали повідомлення від Скандії, шо через три дні у них не буде інтернету через примусове відключення провайдера, який був єдиним на момент заселення.


Скандія, вибачайте, яле якщо ви на це підете заради заведення більш вигідного для вас провайдера, на всі питання людей на цьому форумі можуть почати надаватися максимально детальні відповіді іншими мешканцями цього ЖК.

Доброго дня.

Вибачте за відверте питання!

Чому Ви, навмисне, вводите людей в оману, знаючи як було насправді, а звинувачуєте забудовника?

Яку ціль ви переслідуєте, і чому не можете опублікувати оригінали повідомлень, щоб усі їх прочитали?

Із яких стане зрозуміло, чому склалася така ситуація. Та які кроки були зроблені назустріч мешканцям, щоб вони не залишились без доступу до мережі Інтернет. Тож зробимо це ми.

* * *

У зв’язку з тим, що Інтернет-провайдер «Апельсин» відмовляється надати проект розміщення телекомунікаційних мереж у будинках, відмовляється укласти договір про відшкодування вартості електроенергії, після отримання технічних умов не звернувся для підписання договору про надання права доступу до інфраструктури будинків. Ми вимушені завершити відносини з цим Інтернет-провайдером. Узгоджена дата відключення обладнання Інтернет-провайдера «Апельсин»: 16 лютого о 18:00.

Мешканці, які користуються послугами даної компанії, можуть заключити договори з Інтернет-провайдерами, які працюють на території ЖК: КиївНет та Домолан.

Оплачений обсяг послуг Інтернет-провайдера «Апельсин», буде відшкодовано у вигляді аналогічних послуг обраного вами провайдера КиївНет або Домолан. За вирішенням цих питань телефонуйте до служб підтримки.

КиївНет: НОМЕР ТЕЛЕФОНУ

Домолан: НОМЕР ТЕЛЕФОНУ

Дякуємо за розуміння.

* * *

Процедура перепідключення добровільна і не примусова.

Діє пришвидшена процедура. Обидва провайдери чекають на дзвінки, а оператори проінформовані.

Що треба зробити мешканцю:

1. Зателефонувати до обраного провайдера, та залишити заявку на підключення. Все.

З понеділка у режимі вахти, на території ЖК будуть знаходитись кілька бригад підрядників, які розпочнуть перепідключення виходячи з черги заявок.

Якщо спеціалісти не будуть встигати це робити, їх посилять тією кількістю робітників, які необхідні для швидкого та безболісного переходу.

Питання, по відшкодуванню у вигляді аналогічних послуг за сплачений період, вирішується в індивідуальному порядку.

* * *
Такі повідомлення були опубліковані одне за одним.
Тобто, провайдер, обходячи законодавство країни, намагається надавати послуги, а окремі мешканці перших 2-х будинків активно лобіюють дану діяльність.

До речі, ці оголошення були опубліковані у п’ятницю.

А перша бригада вже працювала в суботу. Якщо Ви мешканець, Ви не можете не знати про це, особливо коли серед мешканців це активно обговорювалось.

Натомість добропорядні мешканці перших 2-х будинків зіткнулися із актами вандалізму у своїх під’їздах, коли ті ж самі «лобісти» виражають своє бачення ситуації оригінальними, та протиправними діями, пошкоджуючи власне майно та майно інших мешканців. Сподіваємося, що це не Ви.

14 лют 2022 09:58

Scandia

Доброго дня.

Вибачте за відверте питання!

Чому Ви, навмисне, вводите людей в оману, знаючи як було насправді, а звинувачуєте забудовника?

Яку ціль ви переслідуєте, і чому не можете опублікувати оригінали повідомлень, щоб усі їх прочитали?

Із яких стане зрозуміло, чому склалася така ситуація. Та які кроки були зроблені назустріч мешканцям, щоб вони не залишились без доступу до мережі Інтернет. Тож зробимо це ми.

* * *

У зв’язку з тим, що Інтернет-провайдер «Апельсин» відмовляється надати проект розміщення телекомунікаційних мереж у будинках, відмовляється укласти договір про відшкодування вартості електроенергії, після отримання технічних умов не звернувся для підписання договору про надання права доступу до інфраструктури будинків. Ми вимушені завершити відносини з цим Інтернет-провайдером. Узгоджена дата відключення обладнання Інтернет-провайдера «Апельсин»: 16 лютого о 18:00.

Мешканці, які користуються послугами даної компанії, можуть заключити договори з Інтернет-провайдерами, які працюють на території ЖК: КиївНет та Домолан.

Оплачений обсяг послуг Інтернет-провайдера «Апельсин», буде відшкодовано у вигляді аналогічних послуг обраного вами провайдера КиївНет або Домолан. За вирішенням цих питань телефонуйте до служб підтримки.

КиївНет: НОМЕР ТЕЛЕФОНУ

Домолан: НОМЕР ТЕЛЕФОНУ

Дякуємо за розуміння.

* * *

Процедура перепідключення добровільна і не примусова.

Діє пришвидшена процедура. Обидва провайдери чекають на дзвінки, а оператори проінформовані.

Що треба зробити мешканцю:

1. Зателефонувати до обраного провайдера, та залишити заявку на підключення. Все.

З понеділка у режимі вахти, на території ЖК будуть знаходитись кілька бригад підрядників, які розпочнуть перепідключення виходячи з черги заявок.

Якщо спеціалісти не будуть встигати це робити, їх посилять тією кількістю робітників, які необхідні для швидкого та безболісного переходу.

Питання, по відшкодуванню у вигляді аналогічних послуг за сплачений період, вирішується в індивідуальному порядку.


* * *
Такі повідомлення були опубліковані одне за одним.
Тобто, провайдер, обходячи законодавство країни, намагається надавати послуги, а окремі мешканці перших 2-х будинків активно лобіюють дану діяльність.

До речі, ці оголошення були опубліковані у п’ятницю.

А перша бригада вже працювала в суботу. Якщо Ви мешканець, Ви не можете не знати про це, особливо коли серед мешканців це активно обговорювалось.

Натомість добропорядні мешканці перших 2-х будинків зіткнулися із актами вандалізму у своїх під’їздах, коли ті ж самі «лобісти» виражають своє бачення ситуації оригінальними, та протиправними діями, пошкоджуючи власне майно та майно інших мешканців. Сподіваємося, що це не Ви.

Спасибо за разьяснение

14 лют 2022 10:49

Gala1

Scandia, ви вирішили продовжити вводити в оману щодо боргів мешканців заселених будинків, тому вимушена розповісти людям як воно є насправді.


Мешканці без боргів вже більше року піднімають питання щодо прямих договорів на електроенергію. Зверталися до вас і до ДТЕК. І не можуть їх укласти через те, що ви те виконали технічних умов по запущеній підстанції (зараз нам кажуть - з березня все буде). Все б нічого коли ви виставляли рахунки за побутовим тарифом, але зараз виставляєте по 3.15, говорячи щоб ми були раді, що не по 5 грн з копійками як платите ви як забудовник.

Ви кажете неправду не тільки тут, але й інвесторам у відділу продажу. Будь ласка, не змушуйте розповідадти як воно було насправді, коли заселялися люди, коли з'явилися лічильники, коли почали виставляли рахунки, за якими цінами, як виникали "борги" і як вони погашались (тут без лапок). 


На даний час, на превеликий жаль, борг за електроенергію та за обслуговування перших 2-х будинків дуже значний, навіть з урахуванням компенсації на яку пішов забудовник.

І, нажаль, борг тільки збільшується, на відміну від будинку Д4 наприклад! Чи не дивно?

Ці дані можна легко отримати від УК. Якщо Ви мешканець ЖК - зробіть це.

Так, відділ продажу не приховував і озвучував, що, для мешканців діє комерційний тариф на електроенергію, доки не буде введено в експлуатацію їх пусковий комплекс та ДТЕК не виконає свою роботу. Такі оголошення вивішувалися у під’їздах, були опубліковані у групах та донесені усно усім хто цікавився питанням особисто. Ті ж самі питання відтворені у договорах вже більше року. Так, на той час комерційний тариф складав 3,15, зараз 5,0009. Але, повторимось: забудовники не мають змогу впливати ні на вартість електроенергії, ні на вартість енергоносіїв чи хліба, масла, молока...


Нажаль, у кожному ЖК завжди є кілька невдоволених, які, за ширмою анонімності, вводять людей в оману, особливо у тих ЖК де, незважаючи на позицію монополістів країни, забудовники йдуть на зустріч людям. Це ще можна зрозуміти.

Але не зрозуміло інше.

14 лют 2022 11:43

Scandia, cейчас дома D7 и D8 ждут до конца года строительства подстанции ДТЭК-ом для последующего получения прямых договоров и тарифа для бытовых пользователей. 
Если часть жильцов накопит за этот период долги и откажутся их погашать, все жильцы не будут иметь возможность перейти на бытовой тариф из-за должников, или только должники останутся на коммерческом тарифе ? 

14 лют 2022 14:07

Axwell

Scandia, cейчас дома D7 и D8 ждут до конца года строительства подстанции ДТЭК-ом для последующего получения прямых договоров и тарифа для бытовых пользователей. 
Если часть жильцов накопит за этот период долги и откажутся их погашать, все жильцы не будут иметь возможность перейти на бытовой тариф из-за должников, или только должники останутся на коммерческом тарифе ? 

Интересно. D7 и D8 введены в эксплуатацию без договора с ДТЭКом? Как так?

14 лют 2022 14:07

Axwell


Scandia, cейчас дома D7 и D8 ждут до конца года строительства подстанции ДТЭК-ом для последующего получения прямых договоров и тарифа для бытовых пользователей. 
Если часть жильцов накопит за этот период долги и откажутся их погашать, все жильцы не будут иметь возможность перейти на бытовой тариф из-за должников, или только должники останутся на коммерческом тарифе ? 


Борги – це той «актив», який краще сплачувати вчасно, а не накопичувати.

14 лют 2022 14:07

Домолан ... решил зайти посмотреть, что это такое и с чем едят. Даже сайт cделан каким-то студентом, представляю какое качество обслуживания. Разве нет возможности завести кого-то из броварских типа скайнета, бравопорта, бровиса ?

Продаж будинку від власника
Енергонезалежний, безпечний, сучасний, комфортний - приватний будинок у передмісті Київа
Детальніше
+380986563402xxxx
1. . .141143. . .150
Сучасні шалє із морським краєвидом
Новенькі модернові будинки у затишному містечку на березі середземного моря серед мальовничих гір
Детальніше
+34624407828xxxx