Подати оголошення

ЖК Paradise Avenue | Парадайз Авеню | ZIM Group | Крюковщина

ЗабудовникZIM Group
Здача ЖК2019 - 2023 р.
Планування
від 23 000 Грн/м²
Карточка Домік
Індекс надійності
131з 220
Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можна вибрати 1 варіант відповіді. Можна міняти відповіді. Всього голосів: 66.
8/12%
10/15%
9/14%
13/20%
26/39%
1. . .98100. . .125
25 лют 2021 14:55


В каком месте фактически 12,14 если он 15,27 даже если МОПы вынесены отдельно они по определению являются составляющей тарифа за придомовую. Факт = придомовая без МЗК + МЗК - это закон!

Да сколько можно врать?
Лучше бы извинились....


Добрый день, как мы уже отвечали ранее, электроэнергия МЗК была вынесена из тарифа, по просьбе инициативной группы. На втором этаже отдела продаж ЖК «Paradise Avenue», с 10:00 до 19:00, мы готовы ответить на все Ваши вопросы касательно тарифа. Если у Вас останутся вопросы по начислению тарифа, оставьте пожалуйста заявку и менеджер-управитель даст Вам развернутый ответ.
25 лют 2021 15:06
Крыша не течет. Получили отчёт, затопление было не из-за крыши. Какая-то скрытая сантехника соседей. Как-то так.

Собственник написал, что у соседей тоже затоплен потолок, поэтому это не сантехника.
25 лют 2021 15:09
Ко всему вышеуказанному текут крыши домов, нет закрытой территории, домофон нормально не работает, проблемы с пожарной сигнализацией в одном из домов, уже явные проблемы с наличием мест для парковки авто, нет обещанного застройщиком въезда в ЖК со стороны Киева.



22.02.21 поступило звернення від власника 49-ї квартири, про залиття з покрівлі. На покрівлю було терміново направлено майстра, для візуального обстеження покрівлі та примикань до вентиляційних колекторів, на предмет пошкоджень. Також майстер обстежив всі виходи вентиляційних колекторів на технічному поверсі.
22.02.21 о 20:11, власником 49-ї квартири було надано фото з водяним пухирем на декоративній штукатурці, на ділянці проходження загально будинкового вентиляційного колектору.
22.02.21 о 20:30, після вашого звернення та фотофіксації , так як покрівля знаходиться на гарантійному терміні, нами було надіслано звернення до підрядної організації, для виїзду представника, для комісійного обстеження на предмет виявлення дефектів.
23.02.21 було створено комісію у складі: головного інженера, ВО майстра та підрядної організації яка проводила монтаж покрівлі. Комісія вийшла на ділянку біля 49-ї квартири, яка візуально обстежила технічне приміщення на предмет протікання, та можливі ділянки протікання біля вентиляційних колекторів. Далі комісія вийшла на покрівлю візуально обстежила горизонтальні місця мембранного покриття, зливо-приймальні воронки, та вертикальні примикання до загально-будинкових вентиляційних колекторів. Також було обстежено всі вертикальні примикання і оцинковані накриття вентиляційних колекторів. Пошкоджень не виявлено.
24.02.21 повторно була створена комісія з представників обслуговуючої організації у складі: директора, головного інженера, во майстра та сантехніка, та власників 49-ї та 54-ї квартир. Було обстежено квартиру 49. При обстеженні ванної кімнати, пухирів виявлено не було, але ознаки залиття мали місце, також присутні плями від води на стелі, при цьому підлога була суха. Після чого було запрошено власника квартири, разом з комісією для огляду технічного приміщення та покрівлі. Візуально обстежили горизонтальні місця мембранного покриття, зливо-приймальні воронки ,та вертикальні примикання до загально будинкових вентиляційних колекторів. Також було обстежено всі вертикальні примикання і оцинковані накриття вентиляційних колекторів. Пошкоджень не виявлено.
Потім власником квартири 54, був наданий доступ до ванної кімнати, де, можливо, було протікання води. При візуальному обстеженні загально будинкового вентиляційного колектора, ознак протікань не виявлено. Після чого було візуально обстежено ванну кімнату, і було виявлено, проведені скриті сантехнічні роботи. Проджект Консалтинг 2 разом із власниками квартири 49 веде спостереження, що до герметичності скритого сантехнічного обладнання. В разі виявлення систематичного залиття квартири 49, квартирі 54 буде вручено припис, що до надання доступу та усунення причини. Для детального виявлення причин залиття, з власником 54-ї квартири було узгоджено, до 01.03.21, не користуватись сантехнічним обладнанням, у ванній кімнаті де проходить загально-будинковий вентиляційний колектор, квартир 54, 49, 40.
Після обстеження квартири 54, було надано доступ до квартири 40, де також, візуально було обстежено ванну кімнату та загально-будинковий вентиляційний колектор. При огляді, колектор був сухий ознак вологості не було виявлено.
Після обстеження, представнику кв. 49, було видано акт обстеження, відповідно до його звернення.
P.S. Перед початком осінньо - зимового періоду, покрівлі на п’яти житлових будинках було перевірено на герметичність
25 лют 2021 15:24
Крыша не течет. Получили отчёт, затопление было не из-за крыши. Какая-то скрытая сантехника соседей. Как-то так.


Не обращайте внимание на данное сообщение - что-то там мутное и не понятное.
25 лют 2021 20:07



22.02.21 поступило звернення від власника 49-ї квартири, про залиття з покрівлі. На покрівлю було терміново направлено майстра, для візуального обстеження покрівлі та примикань до вентиляційних колекторів, на предмет пошкоджень. Також майстер обстежив всі виходи вентиляційних колекторів на технічному поверсі.
22.02.21 о 20:11, власником 49-ї квартири було надано фото з водяним пухирем на декоративній штукатурці, на ділянці проходження загально будинкового вентиляційного колектору.
22.02.21 о 20:30, після вашого звернення та фотофіксації , так як покрівля знаходиться на гарантійному терміні, нами було надіслано звернення до підрядної організації, для виїзду представника, для комісійного обстеження на предмет виявлення дефектів.
23.02.21 було створено комісію у складі: головного інженера, ВО майстра та підрядної організації яка проводила монтаж покрівлі. Комісія вийшла на ділянку біля 49-ї квартири, яка візуально обстежила технічне приміщення на предмет протікання, та можливі ділянки протікання біля вентиляційних колекторів. Далі комісія вийшла на покрівлю візуально обстежила горизонтальні місця мембранного покриття, зливо-приймальні воронки, та вертикальні примикання до загально-будинкових вентиляційних колекторів. Також було обстежено всі вертикальні примикання і оцинковані накриття вентиляційних колекторів. Пошкоджень не виявлено.
24.02.21 повторно була створена комісія з представників обслуговуючої організації у складі: директора, головного інженера, во майстра та сантехніка, та власників 49-ї та 54-ї квартир. Було обстежено квартиру 49. При обстеженні ванної кімнати, пухирів виявлено не було, але ознаки залиття мали місце, також присутні плями від води на стелі, при цьому підлога була суха. Після чого було запрошено власника квартири, разом з комісією для огляду технічного приміщення та покрівлі. Візуально обстежили горизонтальні місця мембранного покриття, зливо-приймальні воронки ,та вертикальні примикання до загально будинкових вентиляційних колекторів. Також було обстежено всі вертикальні примикання і оцинковані накриття вентиляційних колекторів. Пошкоджень не виявлено.
Потім власником квартири 54, був наданий доступ до ванної кімнати, де, можливо, було протікання води. При візуальному обстеженні загально будинкового вентиляційного колектора, ознак протікань не виявлено. Після чого було візуально обстежено ванну кімнату, і було виявлено, проведені скриті сантехнічні роботи. Проджект Консалтинг 2 разом із власниками квартири 49 веде спостереження, що до герметичності скритого сантехнічного обладнання. В разі виявлення систематичного залиття квартири 49, квартирі 54 буде вручено припис, що до надання доступу та усунення причини. Для детального виявлення причин залиття, з власником 54-ї квартири було узгоджено, до 01.03.21, не користуватись сантехнічним обладнанням, у ванній кімнаті де проходить загально-будинковий вентиляційний колектор, квартир 54, 49, 40.
Після обстеження квартири 54, було надано доступ до квартири 40, де також, візуально було обстежено ванну кімнату та загально-будинковий вентиляційний колектор. При огляді, колектор був сухий ознак вологості не було виявлено.
Після обстеження, представнику кв. 49, було видано акт обстеження, відповідно до його звернення.
P.S. Перед початком осінньо - зимового періоду, покрівлі на п’яти житлових будинках було перевірено на герметичність


Собственник затопленной квартиры абсолютно другого мнения.
25 лют 2021 20:09


Добрый день, как мы уже отвечали ранее, электроэнергия МЗК была вынесена из тарифа, по просьбе инициативной группы. На втором этаже отдела продаж ЖК «Paradise Avenue», с 10:00 до 19:00, мы готовы ответить на все Ваши вопросы касательно тарифа. Если у Вас останутся вопросы по начислению тарифа, оставьте пожалуйста заявку и менеджер-управитель даст Вам развернутый ответ.


Инициативная группа не просила ничего выносить из тарифа. По Закону вы не имете права выносить из тарифа обязательные услуги.
25 лют 2021 20:20


Добрый день, как мы уже отвечали ранее, электроэнергия МЗК была вынесена из тарифа, по просьбе инициативной группы. На втором этаже отдела продаж ЖК «Paradise Avenue», с 10:00 до 19:00, мы готовы ответить на все Ваши вопросы касательно тарифа. Если у Вас останутся вопросы по начислению тарифа, оставьте пожалуйста заявку и менеджер-управитель даст Вам развернутый ответ.


Я сегодня обращался к менеджеру-управителю, она отказалась предоставить развернутый ответ и отправила к бухгалтеру. Бухгалтер в рабочее время не берет трубку, да и почему я должен звонить для этого бухгалтеру, если есть администратор? Может мне еще звонить уборщице напоминать когда ей надо выходить убирать?
25 лют 2021 21:58
Вопрос к УК. Есть ли автоматика на котельной которая позволяет регулировать температуру теплоносителя в зависимости от температуры за окном? Почему температура подачи тепла в минус 20 и в плюс 8 одинаковая? В чем энергоэффективность тогда котельной?
26 лют 2021 08:51
Цитата "Hedwig":
Вопрос к УК. Есть ли автоматика на котельной которая позволяет регулировать температуру теплоносителя в зависимости от температуры за окном? Почему температура подачи тепла в минус 20 и в плюс 8 одинаковая? В чем энергоэффективность тогда котельной?


Видимо "эффективная котельная Buderus с автоматическим управлением" - это очередной лживый маркетинг от ЗИМ ГРУПП, она неэффективная, расходы на отопление в ЖК выше, чем даже в старом жилом фонде Киева, к тому же отсутсвует любое управление данной котельней, так как и в -20 на улице и сейчас в +8 температура подачи теплоносителя одинаковая.
26 лют 2021 09:40


Инициативная группа не просила ничего выносить из тарифа. По Закону вы не имете права выносить из тарифа обязательные услуги.


Добрый день, на одной из встреч застройщика, обслуживающей организации и инициативной группы, инициативной группой была озвучена просьба, вынести отдельно электроэнергию МЗК, что и было сделано в последствии. Обслуживание МЗК, а именно уборка осталась в тарифе.
26 лют 2021 11:56


Я сегодня обращался к менеджеру-управителю, она отказалась предоставить развернутый ответ и отправила к бухгалтеру. Бухгалтер в рабочее время не берет трубку, да и почему я должен звонить для этого бухгалтеру, если есть администратор? Может мне еще звонить уборщице напоминать когда ей надо выходить убирать?



Добрый день, оставьте пожалуйста заявку мы свяжемся с Вами и дадим развернутый ответ.
26 лют 2021 14:31
Цитата "Проджект Консалтинг":



Добрый день, оставьте пожалуйста заявку мы свяжемся с Вами и дадим развернутый ответ.


Уже оставил заявку по электронной почте, жду от вас ответ, трубку бухгалтер не берет, администратор решать проблему не хочет.
26 лют 2021 14:43


Добрый день, на одной из встреч застройщика, обслуживающей организации и инициативной группы, инициативной группой была озвучена просьба, вынести отдельно электроэнергию МЗК, что и было сделано в последствии. Обслуживание МЗК, а именно уборка осталась в тарифе.


Еще раз, такой просьбы не было, инициативная группа на которую вы ссылаетесь официально вообще не существует, а на письменные запросы инициативной группы вы ответили, что никаких полномочий представлять жителей у нее нет.
26 лют 2021 14:50
А вот и ваша отписка, что 20 жителей ЖК не могут получить данные положенные им по Закону, потому что они оказывается здесь никто) и на эту отписку у вас ушел МЕСЯЦ, при том что вы несколько раз обещали дать развернутый ответ, а сами цинично, как всегда, состряпали отписку.

При этом ИГ, которая якобы по вашим брехням что то просила - для вас основание, даже в нарушение Закона.
26 лют 2021 14:53
Вопрос к УК. Есть ли автоматика на котельной которая позволяет регулировать температуру теплоносителя в зависимости от температуры за окном? Почему температура подачи тепла в минус 20 и в плюс 8 одинаковая? В чем энергоэффективность тогда котельной?


Добрий день. Дана котельня обладнана котлами Buderus з автоматичним регулюванням зовнішньої температур, а також кожний тепловий пункт обладнаний автоматикою, що дозволяє регулювати температуру від зовнішнього температурного датчика.
З повагою, ТОВ "Теплопостач Сервіс"
26 лют 2021 16:47
Почему тогда у нас в ЖК самое дорогое отопление, если оборудование новое и эффективное? В Вишневом и в Киеве цены на отопление ниже, чем у нас (((
26 лют 2021 18:03
Тогда почему температура теплоносителя одинаковая? Нет никакой регулировки в зависимости от температуры.
28 лют 2021 05:32
Какая ситуация произошла с котельной! Котельную построенную на наши с вами деньги передали на баланс организации которая зарабатывает деньги на оказании услуг по горячему водоснабжению и отоплению и.е. на нас с вами. Эту компанию не интересует экономия её интересует доход. Зачем рационально использовать газ,э/э, воду. За все платим мы!!! Это главная цель создания Теплопостача! Если проще, то машину купленную на мои деньги, магазин отдал в службу такси и теперь моя машина возит меня по тарифу такси!!! Ловко придумано?!!! Какую чушь они несут?!!! Нет лицензии. Проджект лицензия просто не нужна! Он не оказывает услуги на сторону и не зарабатывает на этом деньги он использует котельную для собственных нужд! Кто из нас покупает лицензию имея машину? Только тот кто использует ее для оказания услуг! Т.е. зарабатывает деньги. Навешивание нам лапши на уши об отсутствии лицензии это сговор ЗИМа,УК и Теплопостач... Если бы котельная была на балансе УК тариф был бы процентов на 30-35 ниже! Имел ли ЗИМ право распоряжаться чужим имуществом(сам в этом сознался) не спросив у собственника (у нас с вами)? Вот так маслята! Сейчас начнут выставлять фотографии, задавать вопросы как скоро построят 7 дом, какая площадь санузла в этом доме и т.д. Следите!
01 бер 2021 09:11
То есть грубо говоря получается что котельная не входит в стоимость квартиры?
01 бер 2021 10:59
Добрий день!
З початку роз’яснюємо, що є вимоги до організації, яка планує надавати послуги з теплопостачання, яким відповідає ТОВ «Теплопостач Сервіс». Це отримання Ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії, Декларації на відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, організація повинна мати в штаті операторів котельні, які проходять спеціальне навчання, тощо.
Замовник будівництва не може доручити дахову котельню організації (джерело підвищеного ризику), яка не відповідає вищезазначеним вимогам, та ризикувати стабільним теплозабезпеченням квартир та нежитлових приміщень п’яти будинків. Проектом будівництва передбачено, що дахова котельня забезпечує теплом п’ять будинків.
Під час надання послуг з теплопостачання, організація замовляє ліміти природного газу, контролює їх витрачання кожного місяця, сплачує за спожитий природний газ, використану електричну енергію, водопостачання та водовідведення, укладає договори на сервісне обслуговування котельні та її систем, затверджує тариф в органах місцевого самоврядування, тощо.
Замовник будівництва неодноразово наголошував, що всю документацію на дахову котельню буде передано уповноваженим особам, яких оберуть співвласники цих будинків у відповідності до ЗУ «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» або створеному ОСББ (асоціації ОСББ 5-ти будинків), які візьмуть на себе обов’язки та відповідальність за стабільне теплопостачання п’яти будинків.

Щодо питань балансової належності дахової котельні.
На сьогоднішній день відсутні нормативні акти (втратили чинність або виключені із законів), які регулюють порядок передачі з балансу на баланс будинку та його окремої частини. За Законом, будинок та всі комунікації, в тому числі, дахова котельня є власністю всіх співвласників, в нашому випадку всіх співвласників п’яти будинків.
Замовник будівництва прийняв рішення передати дахову котельню ТОВ «Теплопостач Сервіс» до моменту прийняття співвласниками 5-ти будинків рішення про її подальшу експлуатацію.

ТОВ « Проджект Консалтинг 2» здійснює обслуговування будинку та внутрішньо-будинкових мереж, не обслуговує котельню та не надає послуги з теплопостачання, даним питанням займається ліцензована компанія ТОВ «Теплопостач Сервіс». Проджект Консалтинг 2 виконує інші види робіт, з обслуговування будинку і не має ліцензії на теплопостачання.
Реестр инвесторов на форуме Домика
Кнопка добавления в реестр расположена вверху каждой темы ЖК на форуме. Следите за продажами сами!
Детальніше
1. . .98100. . .125
Сучасні шалє із морським краєвидом
Новенькі модернові будинки у затишному містечку на березі середземного моря серед мальовничих гір
Детальніше
+34624407828xxxx