Подати оголошення

Отзывы о провайдере "Паутина.нет"

Ваше общее впечатление о Компании
Можна вибрати 1 варіант відповіді. Можна міняти відповіді. Всього голосів: 6.
4/67%
1/17%
0/0%
0/0%
1/17%
10 бер 2016 15:50


"Паутина.нет"
Официальный сайт: //pautina.ua


ТОВ ”ПАВУТИНА.НЕТ” - ми команда професіоналів, що працює на ринку телекомунікаційних послуг з 2007 року. Ми пропонуємо Вам високошвидкісний доступ до мережі Інтернет та цифрове телебачення.

Ціль нашої компанії- бути найкращими у сфері надання послуг та обслуговуванні абонентів. Наша компанія готова до будь-якого діалогу, відкрита до Ваших зауважень, ми знайдемо індивідуальний підхід до кожного.

На цьому форумі ми готові проконсультувати Вас стосовно тарифів компанії, підключення, послуг.

Ми будемо раді відповісти на всі Ваші запитання.
11 бер 2016 17:22
"ПАВУТИНА.НЕТ" надає повний спектр телебачення. Яка ж різниця між усіма видами телебачення: кабельним, аналоговим, цифровим? Яка потреба у HDTV?

Сучасне телебачення більше направлено на роботу з цифровим мовленням. Воно вважається більш прогресивним і передовим. Які ж відмінності?

Аналогове телебачення

Аналогове телебачення будується на підставі аналогового сигналу. Він йде безперервно, що не є показником якості. Адже якщо сигнал переривається, страждає вся картинка і звук. У числі переваг аналогового сигналу називають той факт, що він легко вловлюється звичайної ефірної антеною. Але незважаючи на очевидні його переваги, аналоговий сигнал сьогодні вважається застарілим і мало де використовується. Мінусами аналогового ТБ називають неякісний сигнал, відсутність безпечного з'єднання і т.д.
Телевізори, що працюють з аналоговим сигналом, можна зустріти в провінції. Цифрове ТБ для невеликих містечок не вигідно. Та й люди звикають і не хочуть змінювати свої традиціям.

Крім того, аналоговий сигнал не може розкрити весь потенціал сучасної відеотехніки: плазмових і рідкокристалічних телевізорів.

Цифрове телебачення

Цифровий сигнал, на відміну від аналогового, надходить невеликими порціями, розділеними паузами. За рахунок цього сигнал стає більш надійними і порушити цілісність яка транслюється картинки при його застосуванні досить складно.
Незважаючи на те що сигнал передається порціями, відстань на якості сигналу ніяк не позначається. І в цьому очевидна перевага такого телебачення перед аналоговим.


Крім того, цифровий сигнал здатний транслювати більшу кількість каналів, ніж аналоговий варіант. Тому ті, хто обирають саме таке ТБ, отримують більше сотні каналів різної тематики.

Аналоговий сигнал можна передавати по цифрових мережах. Тільки перед цим його необхідно попередньо оцифрувати.

Кабельне телебачення

Кабельне телебачення своєю назвою визначає тільки спосіб передачі інформації, але ніяк не сигнал. Так, наприклад, підготовлений до передачі цифровий або аналоговий сигнал можна передавати в тому чи іншому середовищі передачі: через мідний кабель, ефір, оптоволокно і т.д.

Тому не варто виділяти кабельне ТБ в окремий вид, адже воно може бути як цифровим, так і аналоговим.

HDTV (телебачення високої роздільної здатності, високої чіткості) — система трансляції цифрового телебачення з роздільною здатністю вищою за аналогові системи телебачення (NTSC, SECAM, PAL). HDTV транслюється в цифровому форматі, оскільки цифрове телебачення потребує канали з меншою пропускною спроможністю за умови застосування відповідного стиснення зображень.

Перед тим як Ви виберете максимально відповідний Вам варіант телебачення, обов'язково зважте всі варіанти. Оцініть наявну у Вас в будинку техніку. Адже якщо у Вас ламповий телевізор, підключити цифровий сигнал буде проблематично, а от у сучасних ЖК-телевізорах передбачені аналогові роз'єми.
12 бер 2016 20:15
Только не рассказывайте что вы через интернет передаёте качество HD, HD качество можно принять только со спутника всё остальное полная херня. И можно рассказать проще что разница между аналогом и цыфрой заключается лиш в том что качество картинки будет одинаковым что на телике 21 дюйм что на 42 дюйма, а картнка пропадает при плохом сигнале что на аналоге что на цифре.
13 бер 2016 09:23
А ролики ютуб мы ведь в HD смотрим. И через инэт. Или я чет не так понял?
13 бер 2016 20:29
Цитата "Vitaly":
А ролики ютуб мы ведь в HD смотрим. И через инэт. Или я чет не так понял?
Не всегда.
13 бер 2016 20:34
Цитата "serg1954":
Только не рассказывайте что вы через интернет передаёте качество HD, HD качество можно принять только со спутника всё остальное полная херня. И можно рассказать проще что разница между аналогом и цыфрой заключается лиш в том что качество картинки будет одинаковым что на телике 21 дюйм что на 42 дюйма, а картнка пропадает при плохом сигнале что на аналоге что на цифре.


Доброго вечора.

Для передачі сигналу HDTV використовуються технології цифрового телебачення (DVB), у тому числі:

- цифрове супутникове HD-телебачення (DVB-S, DVB-S2);
- цифрове кабельне HD-телебачення (DVB-C);
- цифрове ефірне HD-телебачення (DVB-T, DVB-T2).
Також цифрове телебачення HDTV реалізується у IPTV-мережі.

Відмінності між аналоговим і цифровим телебаченням полягають у різній подачі самого сигналу (описано у матеріалі вище), також у якості зображення (у цифровому вона вища). Цифровий сигнал мобільний. І, звичайно, у доступній кількості телеканалів.
15 бер 2016 11:31
какая-то слишком агрессивная маркетинговая политика у вас. Я был шоке когда увидел рекламу Павутины в виде спама у себя в личке во вконтактах :faceoff:
16 бер 2016 09:36
Цитата "cher2ser":
какая-то слишком агрессивная маркетинговая политика у вас. Я был шоке когда увидел рекламу Павутины в виде спама у себя в личке во вконтактах :faceoff:


У чому Ви вбачаєте агресію?

Оскільки, можливості спілкування з жильцями будинку онлайн у нас немає, через уподобання адміністратора групи, були розіслані інформативні повідомлення.

Ми вже виконуємо підключення у новобудові, і Ви можете задати питання, що Вас цікавлять на даному форумі або ж представнику у ВК, це зроблено виключно для Вашого комфорту. Для нас важливе особисте спілкування з клієнтами.
16 бер 2016 09:58
Вас цікавить питання оплати за користування нашими послугами? У нас доступні наступні варіанти оплати:

- через будь-які відділення банків, заповнивши бланк квитанції або друк квитанції зі свого особистого кабінету статистики;

- на сторінці Вашої статистики (особистий кабінет) можна оплатити послугу, не виходячи з дому, за допомогою банківських карт VISA, MasterCard (без комісії) або платіжною системою WebMoney;

- через термінали самообслуговування Ibox, EasyPAy, qiwi;

- тепер здійснити оплату можливо через «Біткойн» (англ. Bitcoin, від bit -«біт» і coin -«монета») -пірінгова платіжна система, яка використовує однойменну розрахункову одиницю - біткойн.

Обирайте будь-яку зручну для себе!
21 бер 2016 21:46
Програма лояльності "Приведи друга"

ОТРИМУЙТЕ БОНУСИ ЩОМІСЯЦЯ!

Економте свої гроші, приводячи друзів і сусідів!

Підключивши свого друга до мережі "Павутина", Ви та Ваш друг отримаєте по 100 грн. на свій рахунок відразу. Надалі, поки друзі і сусіди будуть в мережі, Ви будете продовжувати отримувати бонус щомісяця в розмірі 3% на свій рахунок від суми їх поповнення.

Правила та умови участі в акції "Підключи друга":

1. Для підключення свого друга, подруги чи сусіда потрібно оформити заявку на його підключення до мережі зі свого особистого кабінету статистики. Розділ - "Лояльність (друг)".

2. Після підключення до мережі Вашого друга і оплати ним послуг в строк не пізніше 7 днів, Ви та Ваш друг отримуєте бонус по 100 грн.

3. Щомісячний бонус в розмірі 3% від суми поповнення приведених Вами друзів, нараховується один раз на місяць. Нарахування відбувається на початку поточного місяця - за минулий місяць.
23 бер 2016 12:30
Створити у будинку умови для мережі Gigabit Ethernet на сьогоднішній день дуже просто.

Найголовніше при цьому - впевнитись, що пристрої, які будуть підключені до такої мережі підтримують швидкості і стандарти підключення Gigabit Ethernet.

Якщо Ви хочете досягти гігабітних швидкостей, то Вам знадобиться наступне обладнання:
- маршрутизатор, який підтримує стандарт 1000BaseT (Gigabit Ethernet);
- мережева карта на кінцевому обладнанні (Ethernet-адаптер, мережевий адаптер);
- кабель категорії САТ 5 (4 пари) або вище.

Кожен з перерахованих пристроїв є важливою ланкою мережі, від яких залежить результуюча швидкість передачі даних. Детальніше про ці ланки далі.


■ Маршрутизатор (Wi-Fi або ж звичайний проводовий). Вам потрібен пристрій, що підтримує стандарт 1000BaseT, тобто гігабітні швидкості. Ці маршрутизатори розраховані на високі швидкості. На сьогоднішній день на ринку представлено достатньо пропозицій під брендами Asus, TP-LINK, D-Link, Netis та ін., аби не загубитись в цьому розмаїтті технологічних новинок, наша компанія може допомогти Вам з вибором Wi-Fi або ж звичайного маршрутизатора.

■ Мережева карта. Пристрій, що інтегрується в материнську плату або підключається через окремий інтерфейс (USB, FireWire, тощо). Мережевий адаптер повинен обов'язково підтримувати стандарт 1000BaseT (Gigabit Ethernet). Перед придбанням цього пристрою, радимо перевірити характеристики конкретно Вашого комп'ютера, оскільки на сьогоднішній день більшість пристроїв за замовчуванням мають мережеву карту стандарту 1000BaseT (Gigabit Ethernet).

■ Мережевий кабель. Кабель є важливою частиною домашньої гігабітной мережі. Можна вибрати кабель типу «вита пара» категорії Cat 5 і Cat 5e, Cat 6 (спеціально розроблений під Gigabit Ethernet і Fast Ethernet). Довжина повинна становити не більше 100 м, інакше сигнал починає затухати і досягти найвищої швидкості Інтернет-з'єднання навряд вдасться. Наша компанія, при проведенні мережі, може використати будь-який кабель на Ваше замовлення, попередньо проконсультувавши Вас (якщо це необхідно) у виборі потрібного саме Вам, у конкретному випадку.

■ І останній важливий фактор для організації домашньої мережі Gigabit Ethernet - це програмне забезпечення. Операційні системи Версії XP, Vista, Windows 7 підтримують гігабітний Інтернет за замовчуванням. З іншими ОС може виникнути необхідність додаткового налаштування.

Що Ви отримуєте з пакеті "Гігабіт"?


1. Безлімітний доступ до мережі.

2. VIP - сервіс (послуга "Батьківський контроль" за 0 грн./міс, послуга "VIP кредит довіри", послуга "Back-resolving IP-адреси" дозволяє встановити довільне доменне ім'я Вашій IP-адресою - 0 грн.)

3. Бонусна програма лояльності.

4. Статична (зовнішня) IP-адреса.
24 бер 2016 13:19
Як дізнатися, які канали Wi-Fi вільні у Вашому будинку і зробити Ваш Wi-Fi швидким і надійним

Найчастіше проблеми з якістю WiFi нам створюють бездротові Wi-Fi мережі сусідів. Сусіди купують собі Wi-Fi роутери і починають працювати на каналах, які встановлені за умовчанням, а вони часто збігаються з нашими. Як правило це 6-й канал.

Якщо спрощено, чим більше Wi-Fi точок на каналі (чим більше точок ділять одну частоту), тим більше вони один одному заважають, тим нижче швидкість. Так що треба вибирати канал найменш навантажений, в ідеалі — вільний.

Так як же дізнатися які канали Wi-Fi вільні біля Вашої квартири, а які найбільш завантажені?

Уявімо ситуацію: кілька WiFi модем-роутерів займають однакову частоту (канал). Виникає інтерференція радіосигналів бездротових мереж, яка є найголовнішою причиною проблем з Wi-Fi точками доступу і поганим зв'язком між WiFi пристроями і точкою доступу. Падає швидкість обміну даними з точкою доступу, швидкість роботи в Інтернет, а іноді взагалі неможливо увійти в свою бездротову мережу.

Як же вирішити цю проблему?

Як дізнатися, які частоти канали найменш завантажені в місці, в якому вам потрібно використовувати Wi-Fi?


Дуже просто. Потрібно завантажити безкоштовну утиліту InSSIDer, яка розшукує усі працюючі Wi-Fi точки доступу в околиці і надає в зручному вигляді всю інформацію про них: канал, на якому йде обмін даними, частоти роботи, виробник обладнання, MAC-адреси всіх найближчих точок доступу, SSiD, назва бездротової мережі, максимально можлива швидкість з'єднання, вид шифрування і багато іншого. Все це видається у вигляді наочних графіків.

Запустіть цю програму на пристрої з WiFi, наприклад, на ноутбуці. І скануйте всі навколишні бездротові мережі.

Отримані дані, особливо завантаження каналів, використовуємо для вибору вільних діапазонів.

Як перевести роутер на вільні канали?

Заходимо у налаштування точки доступу через браузер (дивитися в інструкції до роутера, але це як правило 192.168.0.1 або 192.168.1.1, вводимо паролі доступу), після чого шукаємо в модемі налаштування Wireless Channel (бездротові канали). Після зміни каналів на вільні, зазвичай швидкість роботи Інтернет у всіх бездротових пристроях в будинку значно зростає.

Дуже привабливо виглядає діапазон в 5 ГГц. так як він майже завжди вільний. Там каналів набагато більше, та й ефір чистіший, але для переходу на даний діапазон всі пристрої у Вашій мережі повинні його підтримувати. На жаль, підтримка 5 ГГц поки зустрічається рідко, але є маршрутизатори з підтримкою одночасної трансляції обох частот 2,4 ГГц. і 5,0 ГГц.

Наша компанія дбає про якість Вашої мережі. Якщо проблему Ви не можете владнати самостійно, звертайтесь до нас, завжди раді допомогти.

28 бер 2016 12:31
КНИГА СКАРГ ТА ПРОПОЗИЦІЙ

У Вас є питання, побажання, пропозиції до дирекції? У нас відкрита Книга скарг та пропозицій!

Для нас важлива Ваша думка. Ми завжди готові працювати найкраще для Вас.

З повагою, ТОВ"ПАВУТИНА.НЕТ"
31 бер 2016 15:04
Пользовалась их услугами года 2 назад. Не оправдано дорого и монополисты. Если есть выбор, то все кроме Воли, наверное, лучше
01 квіт 2016 10:03
Цитата "Starka_star":
Пользовалась их услугами года 2 назад. Не оправдано дорого и монополисты. Если есть выбор, то все кроме Воли, наверное, лучше


Добрый день . Если у Вас есть негативные мнение о нашей компании по каким либо вопросам мы вам рекомендуем прийти к нам в офис и описать ваш горький опыт который вы получили , мы готовы выслушать. Удивительно, что вы именно сейчас пытаетесь высказать свой какой то горький опыт, а не решать любую проблему по мере ее поступление. Наша компания ценит каждого нашего клиента, и прислушивается к каждому , время реагирование на любую заявку или жалобу ( мгновенное) . Мы боремся за имя нашей компании , за каждого абонента у нас тех поддержка работает 24 часа в сутки , 7 дней в неделю… у нас есть книга жалоб, где каждый может изложить свою проблему или не довольствие, и не было еще не одного случая когда кто то остался без внимания…. В нашей компании сервис и обслуживание на самом высоком уровне !!!!
По тарифам мы не являемся самыми дешевыми… Есть экономическая целесообразность, все прекрасно понимают когда заходят в магазин за продуктами, если покупать дешевые продукты то естественно луче всего посмотреть на состав что там заменили из состава что бы удешевить продукт. Так же везде на любом рынке сферы деятельности будто это сфера услуг обслуживание за какой сервис платите то и получите … Наша же компания вывела оптимальные цены ( цена качество ) вы за минимальный тариф получите обслуживание на высшем уровне, мы о Вас будем заботится , так как ни один оператор этого не сможет сделать. Вы спросите почему ? ) Да потому что Абонент на 1м месте для нас , а так же имя нашей компании очень важно…
04 квіт 2016 09:58
У ЖК "Козацький" запускаємо кабельне телебачення. Приємного перегляду!
04 квіт 2016 19:00
Ваши интернетчики пару дней назад лазили на 24єт на донца2а и легко утащили строительный козлик.Можно было спросить.их соседи видели.какое отношение после этого к вам будет.?Фу!.Мало того.,что вы за....срали весь подъезд своими писюльками,так еще нагло себя ведете.Ну не хотят люди ваш интернет.А козлик не мешало бы поставить на место!
05 квіт 2016 12:40
Цитата "wipe007":
Ваши интернетчики пару дней назад лазили на 24єт на донца2а и легко утащили строительный козлик.Можно было спросить.их соседи видели.какое отношение после этого к вам будет.?Фу!.Мало того.,что вы за....срали весь подъезд своими писюльками,так еще нагло себя ведете.Ну не хотят люди ваш интернет.А козлик не мешало бы поставить на место!


У Вашому будинку наразі працює багато працівників. Звідки у Вас інформація, що це саме наші співробітники? Якщо у Вас особиста неприязнь до нашої компанії, це не означає, що всі негативні ситуації у Вашій новобудові створюємо ми!

Судячи з форуму "ул. Михаила Донца, 2а ( секции 6-8 ) - "Житлоінвестбуд-УКБ", проблему вирішено, і лише між жильцями.

Сервіс у нас на найвищому рівні, ми робимо все для комфорту наших клієнтів, тому у нас є власне обладнання для оптимізації робіт, що пов'язані з підключенням.
06 квіт 2016 12:26
У нас сьогодні маленьке свято)
Але подарунки даруємо сьогодні саме ми!

Отримай "безкоштовний місяць" доступу до мережі Інтернет!
07 квіт 2016 09:11
Цитата "irinagntnk":


У Вашому будинку наразі працює багато працівників. Звідки у Вас інформація, що це саме наші співробітники? Якщо у Вас особиста неприязнь до нашої компанії, це не означає, що всі негативні ситуації у Вашій новобудові створюємо ми!

Судячи з форуму "ул. Михаила Донца, 2а ( секции 6-8 ) - "Житлоінвестбуд-УКБ", проблему вирішено, і лише між жильцями.

Сервіс у нас на найвищому рівні, ми робимо все для комфорту наших клієнтів, тому у нас є власне обладнання для оптимізації робіт, що пов'язані з підключенням.
никакая проблема не решена.Соседи видели ваших работничков.И скажите им чтоб ключи на полу не оставляли.а то ковыряются в шкафах.а потом их открытыми бросают.И не было неприязни до сих пор.Для начала вести себя надо по людски.Какое может быть подключение после такого вот7Вот так пусти ваших в квартиру.,так еще что-то сопрут.
Купуй квартиру на Domik.ua
Широкий вибір квартир від власників, забудовників та ріелторів
Детальніше
Купуй квартиру на Domik.ua
Широкий вибір квартир від власників, забудовників та ріелторів
Детальніше