Подати оголошення

Толстого 1 - ЖЕК-53, Борисполь

1. . .68. . .26
08 груд 2017 08:07
Цитата "Жилой дом Номер Один":

Влізу у вітку ЖЕКу, сподіваюсь вибачать.

"з яких таких технічних причин неможливао(і тоді вже я вам розпишу схему,як це робиться)".
Котли на гарантії виробника. До них не тільки ЖЕК, навіть газовики бояться торкатись, щоб все робили ліцензовані спеціалісти з фірми виробника.

ЖЕК не має відношення до котлів. Ані ЖЕК, ані хтось інший не зможе робити якісь маніпуляції та покращення з котлом фактично "на колінці", безпосередньо не передбаченні режимом його експлуатації.

Впевнений, ЖЕК не менше мешканців зацікавлений у скорішому опаленні - по-перше, як ви пишете менше проблем, можна "бамбук" курити, по-друге, ровніше надходження на домоутримання, по-третє - коли опалюють точно будуть працювати ліфти, а це значить не будуть носити сходами матеріали і "не вб'ють" під'ізди на сходах, які ж ЖЕКу потім і виправляти. І крім того, коли мешканці почнуть опалювати, не потрібно буде надавати Вам технічну воду для Ваших ремонтів.

Бачу, у Вас багато енергії, Ви знайшли якісь не зовсім технічно зрозумілі рішення, - будь-ласка, давайте переходити до конкретних дій - домовтесь про них з виробниками котлів (та/або сервісною компанією по котлах) - і якщо вони зроблять те, що Ви придумали, то буде чудово! :super: Нам, наприклад, надали інформацію, що відхилення від штатного режиму запуску і експлуатації котлів неприпустимі.
Всіляке сприяння Вам, коли домовитесь про Ваше рішення - від ЖЕКу, очевидно, що є. :yes:



Добрий день!
По вашій рекемендації я звернулася до виробника котлів за номером інформаційно-сервісної служби 0800 501 562. Оператору мною було описано дану ситуацію, що в нашому будинку за технічних причин не може бути подана централізовано вода. Чи я можу залити воду самостійно при дотримані тиску 1,2-1,5 бар? Чи збережеться при цьому гарантійне обслуговування? Чи не вплине дана ситуація на майбутню експлуатацію котла? На що мені було однозначно надано відповідь, що по-перше це можливо і ні на що це не вплине, а по-друге, що коли спеціаліст приїздить на підключення котла, вода в системі вже МАЄ БУТИ, що їх спеціалісти ніякого відношення до закачки води немають. По-третє, на гарантійне обслуговування це ніяк не вплине. Також я запитала чи можливий виклик спеціаліста на підключення котла індивідуально, чи потрібно 10 чол. - на що мені було надано відповідь - що звичайно можна, необхідно зателефонувати на гарячу лінію і записатися на виклик майстра. Тому я і досі не розімію в чому полягають "технічні причини" по яким неможливий самостійний запуск води в систему.

Я розумію, що Вам краще перестрахуватися і написати що не можна, щоб "умілі ручки" не наробили біди, але якщо в мене є спеціаліст, який це може зробити, якщо в мене не має іншого шляху, так як я орендую квартиру і в мене немає "зайвих" коштів чекати весни - я змушена шукати шляхи вирішення даної ситуації. Я планую цієї зими вже жити в своїй квартирі. Саме тому прошу і вас піти нам на зустріч та не ставити "палки в колеса". Дякую.
08 груд 2017 08:31
Альтис, что Вы пишите!!? Какие "покращення з котлом" . Тут люди пишут , что хотят закачать воду в контур отопления своей квартиры!! А ЖЭК пишет , что тех возможности ПОКА нет, но , если вдруг она появиться, то они сообщат!! Интересно, как это ее сейчас нет, а потом она появиться!! Пахнет враньем!! Простите за выражение. И каким это образом за воду в системе отвечает ПРОТЕРМ! Какая им разница, каким образом появилась вода в системе. Пришли, вода есть , газ есть - включили!!.
Грусно сейчас об этом думать, но мне кажеться, что будем мы ждать весны!! На данный момент вы затягиваете с ответом. Специально что ли? Ждете конкретных морозов, что бы сказать "Ой, а мы все, мы не можем ни как дать воду- морозы.!!А раньше не дали , бо то водоканал не разрешал!!)
И вот я вижу картину!)) сделал я ремонт , готов переехать в свою красивую квартиру, а воды нет, отопления нет!! Интересно как на это отреагируют в суде! Дом сдан!! Человек хочет жить в своей квартире , а коммуникации ему не предоставляют!! Ну явно же нарушение договора!!
08 груд 2017 09:45
Цитата "ira89":



Добрий день!
По вашій рекемендації я звернулася до виробника котлів за номером інформаційно-сервісної служби 0800 501 562. Оператору мною було описано дану ситуацію, що в нашому будинку за технічних причин не може бути подана централізовано вода. Чи я можу залити воду самостійно при дотримані тиску 1,2-1,5 бар? Чи збережеться при цьому гарантійне обслуговування? Чи не вплине дана ситуація на майбутню експлуатацію котла? На що мені було однозначно надано відповідь, що по-перше це можливо і ні на що це не вплине, а по-друге, що коли спеціаліст приїздить на підключення котла, вода в системі вже МАЄ БУТИ, що їх спеціалісти ніякого відношення до закачки води немають. По-третє, на гарантійне обслуговування це ніяк не вплине. Також я запитала чи можливий виклик спеціаліста на підключення котла індивідуально, чи потрібно 10 чол. - на що мені було надано відповідь - що звичайно можна, необхідно зателефонувати на гарячу лінію і записатися на виклик майстра. Тому я і досі не розімію в чому полягають "технічні причини" по яким неможливий самостійний запуск води в систему.

Я розумію, що Вам краще перестрахуватися і написати що не можна, щоб "умілі ручки" не наробили біди, але якщо в мене є спеціаліст, який це може зробити, якщо в мене не має іншого шляху, так як я орендую квартиру і в мене немає "зайвих" коштів чекати весни - я змушена шукати шляхи вирішення даної ситуації. Я планую цієї зими вже жити в своїй квартирі. Саме тому прошу і вас піти нам на зустріч та не ставити "палки в колеса". Дякую.

Вже хотів я з сервісом спілкуватися.дякую,випередили мене.питання поставлено правильно з фактичним матеріалом.тепер чекаємо обгрунтованої відповіді від жеку.і якщо сервісна компанія не подає воду в котел,а навпаки-вода вже там має бути,то тут уже не просто складається вараження про палки в колеса.а так воно і є.від жеку було б правильно організувати цей процес,щоб як тільки газ контора дасть добро,відразу ж черга на підключення,і через тиждень опалення вже сміливао подається вода в стояки.оце називається робити все можливе і йти назустріч.бо вини вашоі тут набагато більше,ніж інвестора.
08 груд 2017 09:55
Цитата "ira89":



Добрий день!
По вашій рекемендації я звернулася до виробника котлів за номером інформаційно-сервісної служби 0800 501 562. Оператору мною було описано дану ситуацію, що в нашому будинку за технічних причин не може бути подана централізовано вода. Чи я можу залити воду самостійно при дотримані тиску 1,2-1,5 бар? Чи збережеться при цьому гарантійне обслуговування? Чи не вплине дана ситуація на майбутню експлуатацію котла? На що мені було однозначно надано відповідь, що по-перше це можливо і ні на що це не вплине, а по-друге, що коли спеціаліст приїздить на підключення котла, вода в системі вже МАЄ БУТИ, що їх спеціалісти ніякого відношення до закачки води немають. По-третє, на гарантійне обслуговування це ніяк не вплине. Також я запитала чи можливий виклик спеціаліста на підключення котла індивідуально, чи потрібно 10 чол. - на що мені було надано відповідь - що звичайно можна, необхідно зателефонувати на гарячу лінію і записатися на виклик майстра. Тому я і досі не розімію в чому полягають "технічні причини" по яким неможливий самостійний запуск води в систему.

Я розумію, що Вам краще перестрахуватися і написати що не можна, щоб "умілі ручки" не наробили біди, але якщо в мене є спеціаліст, який це може зробити, якщо в мене не має іншого шляху, так як я орендую квартиру і в мене немає "зайвих" коштів чекати весни - я змушена шукати шляхи вирішення даної ситуації. Я планую цієї зими вже жити в своїй квартирі. Саме тому прошу і вас піти нам на зустріч та не ставити "палки в колеса". Дякую.


Ну вот, что и требовалось доказать! НАС ОБМАНЫВАЮТ!! Альтис умывает руки и говорит, что мы дом построили, теперь ЖЭК 53 всем заниматься! ЖЭК говорит, что мы посредники и ждем ответа от сервисной фирмы по котлам от водоканала и так далее! А по факту ЖЭк ни за что не отвечает и не решает!! Получаеться, как только можно будет подключить газ, я сам могу закачать воду и включить котел!! Если я не прав, то скажите конкретно, что мне мешает это сделать!!? спасибо
08 груд 2017 10:06
Вчора був на об'єкті.стояки освітлювалися тільки в першій-третій-п'ятій секції.симетрично і красиво.цілком вписується в загальну концепцію будинку,він же номер один і найкращий.підстрибнув чуть не на два метри вгору,коли побачив,що ліфт в першій секції працює.правда,як скреготав жахливо,так і скрегоче.і як тут не почати вірити,що спецом здаються до зими,а потім всю зиму виправляють,га?китайці за сутки мости будують,а тут налагодити ліфт-скоро місяць,як не можуть.
08 груд 2017 11:26
Цитата "Duglas":


Ну вот, что и требовалось доказать! НАС ОБМАНЫВАЮТ!! Альтис умывает руки и говорит, что мы дом построили, теперь ЖЭК 53 всем заниматься! ЖЭК говорит, что мы посредники и ждем ответа от сервисной фирмы по котлам от водоканала и так далее! А по факту ЖЭк ни за что не отвечает и не решает!! Получаеться, как только можно будет подключить газ, я сам могу закачать воду и включить котел!! Если я не прав, то скажите конкретно, что мне мешает это сделать!!? спасибо

А я чогось і не подумав за таке.дійсно,що заважає?)))ну не буде гарантії,тай фіг з нею.в приваатному будинку зараз стоять 2 котли.на опалення і гяряче.фірма-no name якась.так тьосчу запитую,коли була чи повірка,чи обслуговування,каже не знає.років 15 точно не було.я так робити не хочу,і готовий платити сервісу і за підключення і за обслоугу,але ЖЕк не залишає вибору практично.
08 груд 2017 13:06
ira89 Браво! Оце так поворот! Звісно, що ані Альтіс, ані ЖЕК ні в які "технічні можливості" не вникали, а продовжують мати нас за бидло, про що я неодноразово тут казав... тепер треба робити скріни повідомлень про "немає технічної можливості" та долучати до справи... хтось має за це відповісти... будинок в експлуатацію не введений по сей день! :no-no:
08 груд 2017 14:49
Цитата "Sergii.Kolesnyk":

В таком случае получается дом не пригоден для проживания. Каким образом тогда он сдан в эксплуатацию? Или он не сдан в эксплуатацию? Получается, что разрекламированное при продаже автономное отопление вовсе не автономное, а зависит от наличия света, газа и особенно центрального водоснабжения.
Предлагаю застройщику и ЖЕКу спланировать самостоятельное подключение воды и отопления в квартирах для обеспечения необходимой температуры в ближайшее время и принять на себя расходы за использованный для этого газ.
Настоятельно прошу решить вопрос с подачей воды в ближайшее время. В случае отсутствия решения оставляю за собой право обратиться в надзорные органы.



Относительно отсутствия технической возможности подать воду в систему отопления я не согласен!
Технически это возможно сделать так(при отсутствии обратного клапана в системе отопления) у каждого в контуре отопления есть кран для сброса и заполнения системы под котлом возле пола.
Как это осуществить подключааем емкость (пирмерно 100 литров) к крану, и для создания давление в емкости накачиваем воздух в емкость и открываем краны маевского на батареях.
вода заполнит систему отопления!
Далее для вытеснения всего воздуха необходимо запустить циркуляционный насос, при этом емкость не отключаем и давление в ней поддерживаем.
08 груд 2017 15:05
Цитата "DеnchiK":



Относительно отсутствия технической возможности подать воду в систему отопления я не согласен!
Технически это возможно сделать так(при отсутствии обратного клапана в системе отопления) у каждого в контуре отопления есть кран для сброса и заполнения системы под котлом возле пола.
Как это осуществить подключааем емкость (пирмерно 100 литров) к крану, и для создания давление в емкости накачиваем воздух в емкость и открываем краны маевского на батареях.
вода заполнит систему отопления!
Далее для вытеснения всего воздуха необходимо запустить циркуляционный насос, при этом емкость не отключаем и давление в ней поддерживаем.

От і я про це ж хочу добитися відповіді!доповню,що ємкість герметична має бути.і в ній літрів 40 дистилята тощо.і трубка подачі має бути в воді.якось так.я таку приблуду можу зробити за кілька годин,хоча має бути якась стаціонарна установкаі)))і,до речі,де Ви пропали.чогось думав,що за всі хвалебні пости в бік Альтісу,Ви вже переїздом займаєтесь))) :yes:
08 груд 2017 15:14
Цитата "АгроноМ1982":

От і я про це ж хочу добитися відповіді!і,до речі,де Ви пропали.чогось думав,що за всі хвалебні пости в бік Альтісу,Ви вже переїздом займаєтесь))) :yes:


Это мы с вами в информационные батлы вступали?
:hi:
Занят был и руку ламал - писать было сложно.
Переездом не занимаюсь - заготавливаю материалы, многое уже купил(сантехнику всю, плитку, ванную, шторку, инсталяции и т.д.)
По поводу Альтис, сказать, что я их интересы отстаиваю то ну не совсем так это. Есть с чем согласен есть с чем нет, то что касается лично моих интересов я обговариваю тет-а-тет, а на форуме обговариваю общие вопросы, как вот Вам дал совет по поводу заполнения контура отопления.
08 груд 2017 15:28
Цитата "ira89":



Добрий день!
По вашій рекемендації я звернулася до виробника котлів за номером інформаційно-сервісної служби 0800 501 562. Оператору мною було описано дану ситуацію, що в нашому будинку за технічних причин не може бути подана централізовано вода. Чи я можу залити воду самостійно при дотримані тиску 1,2-1,5 бар? Чи збережеться при цьому гарантійне обслуговування? Чи не вплине дана ситуація на майбутню експлуатацію котла? На що мені було однозначно надано відповідь, що по-перше це можливо і ні на що це не вплине, а по-друге, що коли спеціаліст приїздить на підключення котла, вода в системі вже МАЄ БУТИ, що їх спеціалісти ніякого відношення до закачки води немають. По-третє, на гарантійне обслуговування це ніяк не вплине. Також я запитала чи можливий виклик спеціаліста на підключення котла індивідуально, чи потрібно 10 чол. - на що мені було надано відповідь - що звичайно можна, необхідно зателефонувати на гарячу лінію і записатися на виклик майстра. Тому я і досі не розімію в чому полягають "технічні причини" по яким неможливий самостійний запуск води в систему.

Я розумію, що Вам краще перестрахуватися і написати що не можна, щоб "умілі ручки" не наробили біди, але якщо в мене є спеціаліст, який це може зробити, якщо в мене не має іншого шляху, так як я орендую квартиру і в мене немає "зайвих" коштів чекати весни - я змушена шукати шляхи вирішення даної ситуації. Я планую цієї зими вже жити в своїй квартирі. Саме тому прошу і вас піти нам на зустріч та не ставити "палки в колеса". Дякую.


Мені теж сказали, що воду в котел на обігрів можна спокійно закачувати без води в стояках - насосик взяв і погнав. От тому я теж трохи в шоці від цих відмазок.
08 груд 2017 15:31
Цитата "DеnchiK":


Это мы с вами в информационные батлы вступали?
:hi:
Занят был и руку ламал - писать было сложно.
Переездом не занимаюсь - заготавливаю материалы, многое уже купил(сантехнику всю, плитку, ванную, шторку, инсталяции и т.д.)
По поводу Альтис, сказать, что я их интересы отстаиваю то ну не совсем так это. Есть с чем согласен есть с чем нет, то что касается лично моих интересов я обговариваю тет-а-тет, а на форуме обговариваю общие вопросы, как вот Вам дал совет по поводу заполнения контура отопления.

Ясно.теж закупаюсь.правда не так глобально пока.за пораду дякую,тільки я вже давно таке придумав,а Ви технічно розписали.
08 груд 2017 15:33
Цитата "zheka3789_2":


Мені теж сказали, що воду в котел на обігрів можна спокійно закачувати без води в стояках - насосик взяв і погнав. От тому я теж трохи в шоці від цих відмазок.

Значситьь так і буде.як тільки договір підписуємо з газом,насос(мона компресор авто),бочка,вода,закачали і записуємосмь на підключення котла.і хай їм грець,як то кажуть :super:
08 груд 2017 15:36
Цитата "АгроноМ1982":

Значситьь так і буде.як тільки договір підписуємо з газом,насос(мона компресор авто),бочка,вода,закачали і записуємосмь на підключення котла.і хай їм грець,як то кажуть :super:


Только до устойчивого минуса!
08 груд 2017 16:11
Цитата "DеnchiK":


Только до устойчивого минуса!

Згоден,виходить місія неможлива((( скоро мінуса,а так спланувати,що закачати і через годинку запустити(((ехх...або пару суток дуйок
08 груд 2017 16:24
Цитата "АгроноМ1982":

Згоден,виходить місія неможлива((( скоро мінуса,а так спланувати,що закачати і через годинку запустити(((ехх...або пару суток дуйок


Думаю насосом можна швидко закачати - декілька хвилин, поки запускатимуть в іншій квартирі вистачить. Ну або ж дуйчики...
08 груд 2017 19:29
ШАНОВНІ ВЛАСНИКИ КВАРТИР!!!
Ще раз наголошуємо, що ТОВ «ЖЕК-53» є посередником між виконавцями та споживачами комунальних послуг, та не може вплинути на якість і швидкість роботи таких служб. Наше підприємство, в контексті даного питання, працює виходячи з тієї інформації, яка надається Бориспільською філією ПАТ «Київоблгаз», КП ВКГ «Бориспільводоканал», ПАТ «Київобленерго», ДП «Вайланд Груп» (сервісна компанія по обслуговуванню газових котлів) і не має на меті вводити в оману усіх вас!
Стосовно образ в адресу забудовника та ТОВ "ЖЕК-53" варто зауважити, що все ж потрібно залишатись цивілізованими людьми і вирішувати проблеми поступово, по мірі їх надходження, а не створювати конфліктні ситуації. Загалом, складається враження, що конфлікт Вами спеціально провокується. Простіше всього покривати лайкою, брудом і перекидати вину на інших. В черговий раз наголошуємо, що адміністрація ТОВ "ЖЕК-53" не зацікавлена у створенні незручностей серед населення. Зрозумійте це врешті решт!
І ЩЕ РАЗ, В ЧЕРГОВИЙ РАЗ ПОВІДОМЛЯЄМО: ЯКЩО НАМ СТАНЕ ВІДОМА ЯКАСЬ НОВА ІНФОРМАЦІЯ СТОСОВНО ПИТАНЬ, ЯКІ ВАС УСІХ ТУРБУЮТЬ - МИ ОДРАЗУ ВСІХ ВАС ПРОІНФОРМУЄМО!
Сподіваємось на порозуміння та взаємну співвпрацю. З повагою, ТОВ "ЖЕК-53".
08 груд 2017 22:30
Цитата "Сервісна компанія ЖЕК-53":
ШАНОВНІ ВЛАСНИКИ КВАРТИР!!!
Ще раз наголошуємо, що ТОВ «ЖЕК-53» є посередником між виконавцями та споживачами комунальних послуг, та не може вплинути на якість і швидкість роботи таких служб. Наше підприємство, в контексті даного питання, працює виходячи з тієї інформації, яка надається Бориспільською філією ПАТ «Київоблгаз», КП ВКГ «Бориспільводоканал», ПАТ «Київобленерго», ДП «Вайланд Груп» (сервісна компанія по обслуговуванню газових котлів) і не має на меті вводити в оману усіх вас!
Стосовно образ в адресу забудовника та ТОВ "ЖЕК-53" варто зауважити, що все ж потрібно залишатись цивілізованими людьми і вирішувати проблеми поступово, по мірі їх надходження, а не створювати конфліктні ситуації. Загалом, складається враження, що конфлікт Вами спеціально провокується. Простіше всього покривати лайкою, брудом і перекидати вину на інших. В черговий раз наголошуємо, що адміністрація ТОВ "ЖЕК-53" не зацікавлена у створенні незручностей серед населення. Зрозумійте це врешті решт!
І ЩЕ РАЗ, В ЧЕРГОВИЙ РАЗ ПОВІДОМЛЯЄМО: ЯКЩО НАМ СТАНЕ ВІДОМА ЯКАСЬ НОВА ІНФОРМАЦІЯ СТОСОВНО ПИТАНЬ, ЯКІ ВАС УСІХ ТУРБУЮТЬ - МИ ОДРАЗУ ВСІХ ВАС ПРОІНФОРМУЄМО!
Сподіваємось на порозуміння та взаємну співвпрацю. З повагою, ТОВ "ЖЕК-53".

Починаючи зі слова"стосовно образ" можна далі не читати.хоча там і більше букв.ви по суті і вчасно,а не раз в тиждень,відповівдайте на питання інесторів,і результату буде більше.дуже надіюся,що не Владислав Олександрович тут відповівдає...хай краще договори підписує,а фахівець.тому,що по суті питання ви просто відписалися ..немає технічної можливості...чи якось так.але коли я, чи будь-хто напише подяку чи підтримку-відповівдь зразу ж..дякуємо...ми налаштовані на конструктив..робимо все можливе...відбиваємося як можемо аж пальці болять...як тільки нам стане відома якась інформація..та Ви здобудьте цю інформацію для початку!а не просто відписуйтесь.вам інвестори надають пропозиціі,задають питання,навіть рішення пропонують,вам все не підходить.да,є підозра,що я ворог номер один для вас.задаю питання,критикую.але поки мене не мінусують на форумі такі ж інвестори,вважаю,що все роблю вірно.відстоював і буду відстоювати вас як кращого забудовника,але і боротись будемо до самого осбб.тобто до кінця.осбб-це кінець для нашого будинку.
09 груд 2017 06:16
Извините за речитатив, но ОСББ это клоака!
Избавь бог нам туда влезть!
09 груд 2017 07:02
Судя по всему единственный на сегодня алгоритм следующий.
1) Индивидуальное подписание договоров на поставку электричества, воды и газа с соответствующими конторами.
Вопрос застройщику 1.: принят ли дом соответствующими организациями и можно ли с ними уже подписывать договора?
2) Индивидуальное подключение газа в квартиру
3) Индивидуальная закачка теплоносителя в контур обогрева и включение отопления.
4) Въезд в квартиру и проживание.
Вопрос застройщику 2.: если я заеду в свою квартиру в начале февраля, когда я получу воду? Или мне надо будет бегать на колонку?
Вопрос застройщику 3.: каким требованиям должен соответствовать жилой дом, чтобы он мог быть введен в эксплуатацию? Разъясните для общего развития, чтобы к вам не было вопросов. Если не ошибаюсь, то по договорам дом должен был быть введен в эксплуатацию в сентябре, октябре. Если ошибаюсь, поправьте.
Каталог відгуків про будинки Києва
Знайдіть свій будинок та розкажіть про нього. Що подобається, а що ні? Допоможіть тим хто шукає житло
Детальніше
1. . .68. . .26
Сучасні шалє із морським краєвидом
Новенькі модернові будинки у затишному містечку на березі середземного моря серед мальовничих гір
Детальніше
+34624407828xxxx