Подать объявление

ЖК Green Side | Грин Сайд | Синергия | Ирпень, ул. Университетская, 1-г,о,д,п

ЗастройщикСинергия
Сдача ЖК2018 - 2019 г.
Планировки
от 20 500 Грн/м²
Карточка Домик
ЖК сдан
Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можно выбрать 1 вариант ответа. Можно менять ответы. Всего голосов: 79.
9/11%
6/8%
23/29%
11/14%
30/38%
1. . .6163. . .235
01 ноя 2017 12:29
Цитата "Mehal":

Схоже на них. Я не інженер і не можу оцінювати чи впливає це на здатність витримувати навантаження, але щось підказує мені, що на останньому чи передостанньому поверсі, це не так критично, як проблеми з колоною в 5 секції.


Доброго дня, :wow: а які проблеми з колоною в 5 секції? Наперед дякую за відповідь.
01 ноя 2017 13:16
Цитата "Р.Т.В.":


Доброго дня, :wow: а які проблеми з колоною в 5 секції? Наперед дякую за відповідь.



Доброго дня! На початку вересня інвестори помітили металеві підпорки на колоні шостого поверху, згодом колону зняли і продовжили зведення будівлі. Ніби зараз все ок.
01 ноя 2017 13:27
Цитата "Mehal":

Схоже на них. Я не інженер і не можу оцінювати чи впливає це на здатність витримувати навантаження, але щось підказує мені, що на останньому чи передостанньому поверсі, це не так критично, як проблеми з колоною в 5 секції.


вы правы, что не критично.
ОП почитываем форум, может по каске кто-то получит, это чтоб строители не расслаблялись и не халтурили :call:

Цитата "Р.Т.В.":

Доброго дня, :wow: а які проблеми з колоною в 5 секції? Наперед дякую за відповідь.

вроде бы ничего критического, полистайте с десяток страниц назад, мы уже паниковали по этому поводу :)
01 ноя 2017 13:33
Цитата "Р.Т.В.":


Доброго дня, :wow: а які проблеми з колоною в 5 секції? Наперед дякую за відповідь.