Подать объявление

ЖК Барселона | Софиевская Борщаговка, ул. Петровская, ул. Белогородская

ЗастройщикФундамент Строй Сервис
Сдача ЖК2016 - 2021 г.
Планировки
Карточка Домик
Индекс надёжности
78из 220
Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можно выбрать 1 вариант ответа. Можно менять ответы. Всего голосов: 107.
24/22%
14/13%
8/7%
18/17%
43/40%
1. . .108110. . .138
22 авг 2018 10:54
Цитата "Ns18":
Доброго дня ! Чому ніхто з відділу продажу та керівництва не бере слухавку вже декілька тижнів. . Дайте відповідь з приводу декларації - коли буде на 2/3 чергу ? Нагадую що серпень вже закінчується і можно дати вже розгорнуту відповідь


:no-no:
Разве так можно? :shuffle: :shuffle: :shuffle:

Вот как раз здесь и отвечают на звонки всегда. Даже в 7 вечера.
Откуда такой вывод - непонятно :notsure: .
Может не на ту ветку залетело сообщение?
22 авг 2018 11:50
Цитата "Ns18":
Доброго дня ! Чому ніхто з відділу продажу та керівництва не бере слухавку вже декілька тижнів. . Дайте відповідь з приводу декларації - коли буде на 2/3 чергу ? Нагадую що серпень вже закінчується і можно дати вже розгорнуту відповідь

Я постійно додзвонююся як до свого менеджера продажу та і до інших.
23 авг 2018 07:51
Цитата "Ns18":
Доброго дня ! Чому ніхто з відділу продажу та керівництва не бере слухавку вже декілька тижнів. . Дайте відповідь з приводу декларації - коли буде на 2/3 чергу ? Нагадую що серпень вже закінчується і можно дати вже розгорнуту відповідь


Доброго дня!

Можливо не туди дзвоните...

Перевірте, будь-ласка)

Телефони відділу продаж:
044 455 88 33
067 469 01 06
050 469 01 06
073 269 01 06

Графік роботи:
будні з 9:00 до 19:00
субота та неділя з 10:00 до 19:00

Стосовно стану по деклараціям була надана інформація вище (читайте пости від 10.08 та 20.08.2018)...

Гарного дня!
23 авг 2018 19:30
Я инвестор 5 очереди читаю форум уже почти год, вопрос к Барселоне, наш дом когда нибудь достроят?
26 авг 2018 23:37
Доброго дня!

20.07.2018 була надана офіційна відповідь на звернення інвесторів щодо стану речей по 2 та 3 черзі. Якщо Ви є інвестором ТОВ "Барселона Ю ЕЙ", можете отримати копію звернувшись до нас.

Наразі стосовно отримання декларацій про готовність об’єкта до експлуатації (сертифікату) була надана наступна інформація:

2 черга (В3, В4, Б4, А4):
- Отриманий технічний паспорт на будинок (копія була надана на зборах інвесторів). Тех.паспорти на квартири та офіси будуть виговлені після отримання поштової адреси;
- Поштова адреса присвоюється після отримання сертифікату;
- Найближчим часом очікуємо на сертифікат (в межах серпня 2018).

3 черга (А3, Б3):
- Подана документація на експертизу. Виконує ТОВ "Перша Будівельна Експертиза";
- Технічний паспорт на будинок в роботі (електоронний варіант), перевіряються всі дані;
- Після отримання експертного висновку подаємось на декларацію. Орієнтовні строки - друга половина серпня.[
Представники Барселона це Ваша відповідь стосовно декларації по 2/3 черзі . Як зазначено вище -отримання сертифікату «в межах серпня 2018». Серпень вже добігає кінця , і ви вже маєте знати чи буде сертифікат отриманий в серпні цього року . Тому хочу почути відповідь на поставлене запитання , а не відписку.
Також, прошу надати інформацію щодо термінів установки котлів та газу взагалі .
30 авг 2018 10:30
Данний ЖК Барселона відкрили ще у тому році свій ЖЕК Барселона Сервіс в якому працюють люди не здатні по людськи говорити с людьми, не вміють вирішувати проблеми нашого дому а також не мають бажання це робити.
Із самого початку його роботи нам постановили тариф для утримання житлового комплексу 2грн/квм. для функціювання вивозу сміття а також прибирання нашої территорії. Хоча ЖЕК не встановив офіційних тарифів у сільраді, а такоже не ввів договірних відносин с інвесторами і жильцями ми почали платити по цім рахункам так як ці функції повинні працювати. Після декількох місяців представники ЖЕКу ввели новий тариф по 5.75 грн/квм але нічого по нашому ЖК не робили і на прохання інвесторів розібратись з постійними проблемами з комункаціями (перебої по газопостачанню, світлу, воді) постійним завищенними напругами електрики нічого не робили, і завжди зсилаються проблеми ЛІНІЇ хоча у сусідніх ЖК в ці моменти все гаразд. У них в офіці ціла купа заяв інвесторів про проблеми нашого жк але вони нічого не роблять! Некомпетенція Зінаїди и нового начальника ЖЕКу не має МЕЖ! Багато хто із інвесторів а також я відмовились оплачувати тарифи в 5.75 поки не буде офіційних тарифів и не уклали з нами відповідних договірних умов, а також поки нам не покажуть специфікації (які вони повинні по законодавству предьявити) з постачальниками товарів та послуг нашому ЖК. Не одноразово представники Барселони казали що за кошти сплачені на утримання території вони купляли інвентарь і матеріали на доробку нашої стройки, міняють двері що для входу, встановлюють різне приладдя, купують матеріали за наші кошти, хоча все це повинен оплачувати ЗАБУДОВНИК.
Хочу повідомити інвесторів і жильців данного ЖК подіями які відбулися 29.08.2018.
А саме Начальник ЖЕК Юрій почав відключати людям водопостачання а також світло без повідомлення про це жильців які не оплачують тариф в 5.75, хоча за комунальні послуги, ліфт рахунки всі оплачуються. Він ШАНТАЖУЄ людей відлюченнями коммунікації якщо ВИ НЕ БУДЕТЕ ПЛАТИТИ стільки скільки ЙОМУ ЗАМАЙНЕТЬСЯ, і не включить вам все поки ви не заплатити кошти на рахунок або налічними ЗІНАЇДІ!
Ми будем збиратись і писати коллективину заяву у прокурату про ШАНТАЖ і не законне ВИМАГАННЯ коштів з ІНВЕСТОРІВ і ЖИЛЬЦІВ на ТОВ Барселона Сервіс. І на самого начальника ЖЕК ЮРІЯ. Усіх бажаючих прошу приєднатися до данного позову і написати мені.
І хотілося почути думку представників ЖК БАРСЕЛОНА, як ви до цього дійшли що ШАНТАЖУЄТЕ людей які купили у ВАС житло і навіть порекомендували своїм близьким купити квартиру у ВАС!
30 авг 2018 10:38
Что-то не отзываются.
Похоже составляют новый план отримання сертифікату «в межах вересня 2018»
Уже до декабря 3 месяца осталось, а там уже можно в связи с наступлением зимы и на май снова сдачу перенести под благовидным предлогом.
:thanks: :thanks: :thanks:
30 авг 2018 10:53
Цитата "Serg083":
Я инвестор 5 очереди читаю форум уже почти год, вопрос к Барселоне, наш дом когда нибудь достроят?

Глядя на теперешние темпы можно предположить что к декабрю 2019 поставят все окна, к декабрю 2021 закончится штукатурка и канализация, ну и к декабрю 2022 котлы, электрика ... и сдача. Это еще при самом оптимистичном прогнозе.
30 авг 2018 20:48
Цитата "Інвестор Барселона":

Ми будем збиратись і писати коллективину заяву у прокурату про ШАНТАЖ і не законне ВИМАГАННЯ коштів з ІНВЕСТОРІВ і ЖИЛЬЦІВ на ТОВ Барселона Сервіс.

Вроде неплохая затея насчет прокуратуры и справедливости, но после того как эта самая прокуратура займется объектом и застройщиком стройка либо остановится совсем либо застопорится на еще большее время потому что из застройщика выдоят все остатки средств или вынудят прекратить деятельность до окончания разбирательств. Тогда уж точно ничего не наладится а всем станет еще хуже.
Уточните пожалуйста за что конкретно взимается оплата 5.75 за квадратный метр?
30 авг 2018 21:05
То, что нет договора не дает право не платить за потребляемую воду и электричество.
Правильно делают, что отключают. Если не платить за электричество, это может закончится тем, что облэнерго вообще весь дом отключит. Тогда что, такие умники как вы что делать будут?
31 авг 2018 05:22
Тариф в 5.75 - за утримання прибудинкової території. А не оплата за комунальні послуги вода, газ чи світло. Читайте більше уважно що писали перед цим. За комунальні послуги ми платимо кожен місяць і без затримок це не є проблемою, ми платимо за те що використовуємо.

 

В тариф 5.75 входить вивіз сміття, прибирання секцій. Більше конкретної інформації із підкріпленням чеків нам ніхто не надає.  А платити знов щоб спеціалісти Барселони за наші кошти доробили довгострой ми не збираємось.
31 авг 2018 06:04
Цитата "Інвестор Барселона":
Данний ЖК Барселона відкрили ще у тому році свій ЖЕК Барселона Сервіс в якому працюють люди не здатні по людськи говорити с людьми, не вміють вирішувати проблеми нашого дому а також не мають бажання це робити.


Вы что еще не получили документы права собственности на квартиру?
Закон гласит о том, что собственник жилья обязан оплачивать коммунальные услуги с того момента, как поставил подпись на документах о праве собственности.
Согласно ст. 322 Гражданского кодекса Украины собственник несет бремя содержания имущества. Граждане, имеющие в частной собственности жилой дом (квартиру), обязаны обеспечивать его сохранность, производить за свой счет текущий и капитальный ремонт, содержать в порядке придомовую территорию
Я вас правильно понял, Вы живете пользуетесь всеми коммуникациями, а за коммунальные платить не хотите, а когда вам перекрыли за неуплату, хотите писать коллективное заявление?
:clap:
У нас не Кувейт, где жители не платят за коммунальные услуги и не возвращают кредиты
31 авг 2018 06:04
Тариф в 5.75 - за утримання прибудинкової території. А не оплата за комунальні послуги вода, газ чи світло. Читайте більше уважно що писали перед цим. За комунальні послуги ми платимо кожен місяць і без затримок це не є проблемою, ми платимо за те що використовуємо. В тариф 5.75 входить вивіз сміття, прибирання секцій. Більше конкретної інформації із підкріпленням чеків нам ніхто не надає. А платити знов щоб спеціалісти Барселони за наші кошти доробили довгострой ми не збираємось.
31 авг 2018 07:40
Насколько я наблюдаю застройщик как раз только придомовой территорией и занимается а не стройкой. Во дворе идет заливка под качели и лавочки а как раз на котлы, радиаторы и электрику ... никто средства направлять и не думает.
Когда я вносил плату за квартиру в феврале 2017г. меня примерно на эту сумму за придомовую территорию, охрану и пр. ориентировали и даже если она растет так на все цены растут.
Тем, кто сейчас живет в съемном жилье и платит за него 8-10000 грн в месяц ожидая когда застройщик доделает его квартиру не кажется что 5.75 за метр это дорого.
Добивайтесь, конечно, так как это ваше право, но сами увидите что прокуратура лучше в этом случае не сделает.
31 авг 2018 08:10
Я вас правильно понял, Вы живете пользуетесь всеми коммуникациями, а за коммунальные платить не хотите, а когда вам перекрыли за неуплату, хотите писать коллективное заявление?
:clap:
У нас не Кувейт, где жители не платят за коммунальные услуги и не возвращают кредиты[/quote]
Я повторюю ще раз Тариф в 5.75 - за утримання прибудинкової території. А не оплата за комунальні послуги вода, газ чи світло. Читайте більше уважно що писали перед цим. За комунальні послуги ми платимо кожен місяць і без затримок це не є проблемою, ми платимо за те що використовуємо.

В утримання території входить тілки вивіз сміття, прибирання секцій. Більше конкретної інформації із підкріпленням чеків нам ніхто не надає.
Трифи не лігалізовані із Сільрадою і жек працює не офіційно, а газ і воду ми вже давно оплачуєм на пряму а не жхк.
Я так розумію ви з 4 черги і коли прийде час (з такими темпами можливо у 21 році) Було б цікаво глянути на вашу реакцію в такій ситуації. Виїхавши зміста по роботі на місяць а приїзжаїте а коммунікацію усі вимкнуті, не дивлячись на те що ВСЕ ОПЛАТИЛИ ПЕРЕД поїздкою за кордон!І тарифи з Голови узяти і не чим не підкріпленні. Не вже ви і квартиру купляли не прочитавши і не подписавши договір?
31 авг 2018 08:16
Ви коли купляли квартиру в цьому ЖК, то ви її купляли разом із зробленою прибудинковою територією. І в договорі це прописано.
Ви купили вже цю дитячу площадку і інше що на території, а тепер з нас збирають кошти які йдуть на те щоб все це зробити! Хоча повинні були зробити все це ще у тому році за рахунок інвестиції з куплені квартири а не за кошти які повинні йти на утримання території :umnik: !
Вам завтра скажуть що ви повинні знову заплатити за квартиру, ви ще раз заплатите? Що за маячня. :faceoff: :faceoff:
31 авг 2018 08:21
Цитата "Інвестор Барселона":
Тариф в 5.75 - за утримання прибудинкової території. А не оплата за комунальні послуги вода, газ чи світло. Читайте більше уважно що писали перед цим. За комунальні послуги ми платимо кожен місяць і без затримок це не є проблемою, ми платимо за те що використовуємо. В тариф 5.75 входить вивіз сміття, прибирання секцій. Більше конкретної інформації із підкріпленням чеків нам ніхто не надає. А платити знов щоб спеціалісти Барселони за наші кошти доробили довгострой ми не збираємось.



5.75 грн. за кв. м.это выше среднего в этом р-н?
Я живу в Киеве плачу 6.80 кв. м. только парадные не моют, лампочки сам меняю, нету клумб (за которыми нужно ухаживать поливать постригать и т.д.)
31 авг 2018 09:16
Цитата "Інвестор Барселона":
Тариф в 5.75 - за утримання прибудинкової території. А не оплата за комунальні послуги вода, газ чи світло. Читайте більше уважно що писали перед цим. За комунальні послуги ми платимо кожен місяць і без затримок це не є проблемою, ми платимо за те що використовуємо. В тариф 5.75 входить вивіз сміття, прибирання секцій. Більше конкретної інформації із підкріпленням чеків нам ніхто не надає. А платити знов щоб спеціалісти Барселони за наші кошти доробили довгострой ми не збираємось.


А вы Марта, да? Уже взыскали с Барселоны 1 млн. грн?
31 авг 2018 09:24
Не питання оплачувати цей рахунок, і хоч 10 грн за кв/м. Проблема в іншому.
1-Тарифи повинні бути установлені сільрадою
2-Договірні відносини з усіма жителями
3-Проводити ці роботи по утриманню благоустрію
4-По вимозі предьявляти дійсну інформацію з приводу витрат.
5-Витрачати кошти по їх призначенню
Люди хочуть знати на що йдуть їх кошти.
А те що у Київі, я теж жив часом у Києві і знаю які тарифи, те що люди не вимагають дотримання угод від ЖКХ а самі усе за них роблять це проблеми системи і людей які закривають на все це очі. Потрібно вимагати ДІЙ від людей котрим Ви платите кошти, як і вимагати щоб добудували кожну секцію нашого будинку, фонтан, площадку, парковку і все те що нам обіцяли при купівлі квартири! А не сидіти і надіїтися що колись це все таки буде робитись, або самому одягати валянки і зимою чистити подвірья від снігу!
Все у вас в нашому ЖК добре, до часу коли у вас не зьявилися проблеми, у їх вирішенні можуть вам допомгти тільки сусіди, а повинні робити працівники які за свою "Роботу" вимагають когшти.
31 авг 2018 09:28
Цитата:
А вы Марта, да? Уже взыскали с Барселоны 1 млн. грн?


Якщо ви Так ставите питання, тоді зрозуміло чому ви такий захисник спільноти із працівників забудовника! Тому що ви один із офісу і працюєте в цьому коллективі.
Коллектив який своїх умов не дотримується, який шантажує жильців і інвесторів! :protest:
Купуй квартиру на Domik.ua
Широкий вибір квартир від власників, забудовників та ріелторів
Подробнее
1. . .108110. . .138
Купуй квартиру на Domik.ua
Широкий вибір квартир від власників, забудовників та ріелторів
Подробнее