Подать объявление

ЖК "Адмирал", ул. Николая Ушакова, 1д - "Центрбуд"

ЗастройщикСВМ-буд
Сдача ЖК2009 - 2016 г.
Планировки
от 24 000 Грн/м²
Карточка Домик
ЖК сдан
Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можно выбрать 1 вариант ответа. Можно менять ответы. Всего голосов: 32.
5/16%
1/3%
8/25%
9/28%
9/28%
1. . .212224
04 авг 2016 15:18
И мы в ремонте ...
Да, это очень плохо что наш дом так и не попал на баланс города.
Честно говоря я и не совсем понимаю на сколько такое поведение застройщика законно.

по поводу тарифов
Цитата:
Объяснили, что вероятнее всего, фирма прокладка, т.е. ЖЭК поставит счётчик на дом, заключит договор с Киевэнерго на коллективного потребителя от себя, а нам будет продавать электроэнергию по ценам каким посчитает нужным для получения прибыли

В предложенном нам договоре написанно так
Цитата:
2.7. У разі відсутності прямих двосторонніх договорів, укладених між власником житлових/нежитлових приміщень та постачальниками комунальних послуг (Київенерго, Київводоканал тощо), вартість спожитих комунальних послуг (електропостачання, холодне, гаряче водопостачання та водовідведення, центральне опалення тощо) обраховується Управителем за тарифами, встановленими компетентними державними органами для “колективного споживача” відповідно до показників поквартирних приладів обліку.


Но вы правы - заключать такой договор не имеет смысла в сложившейся ситуации так как выбор УК сделан без интересов владельцов, а на момент подписания договора между центрбудом и УК многие из нас уже были владельцами с документами. Подписав договор может получится что мы на что-то согласились (хотя это и мои догадки)
Теоретически мы можем заключить договор с УК тоже только на год и пробовать создать ОСББ

Нужны люди разбирающиеся в жилищном законадательстве или платить за услуги консультаций нотариусов. Поддерживаю что по одноум ходить это не выход - одним они раскажут одно , другим другое. Нужно действовать коллективно, хотя бы на форуме писать информацию что б все видели и понимали что нас ожидает. Дом практически не заселен, собрать владельцев нереально.
04 авг 2016 19:01
Привет всем соседям. Тут нарисовалась какая-то фирма Лад и пытается втюхать липовые договора. 5.70 гр. (Тоесь 4.40 им за услуги и 1.30 за консьержа) с квадратного метра плюс ко всему у них в договоре прав хоть отбавляй. Начиная с обшего счетчика на свет,тепло и воду и заканчивая судом за неоплату в течении месяца. Одумайтесь. У соседей наших в таклм же доме 3.20 с метра и 60 гр за бабушку консьержа. Все же дешевле
04 авг 2016 19:09
А есть такие, кто подписал договор?
04 авг 2016 19:20
Походу есть
04 авг 2016 19:21
Как же одно ОСББ с другими. Вроде там два дома имеет одно ОСББ, а один сам по себе
04 авг 2016 19:24
Вот договор.1. Предмет договору
Управитель безпосередньо або шляхом залучення фізичних та/чи юридичних осіб для надання Власнику житлового/нежитлового приміщення послуг з управління спільним майном житлового будинку № 1-Д по вул. Миколи Ушакова в м. Києві (далі — Будинок), забезпечує належне утримання та ремонт спільного майна Будинку і його прибудинкової території та належні умови проживання і задоволення господарсько-побутових потреб.
Власник приміщення бере участь у витратах на виконання зазначених робіт та послуг, забезпечує їх своєчасну оплату за встановленими тарифами, платежами або внесками у строк та на умовах, що передбачені цим Договором.

2. Характеристика житлового/нежитлового приміщення
Квартира № ___ за адресою: м. Київ — 03179, вул. Миколи Ушакова , будинок № 1-Д.
_____ кімнатна квартира розташована на _____ поверсі 25-поверхового будинку належить ________________________________________.
Житлова площа квартири _______ кв. м.; загальна площа (за Технічним Паспортом) ______кв.м; опалювана площа _________ кв.м; кухня________ кв.м, санвузол (суміщений) _____ кв.м, коридор _________ кв.м; балкон _________ кв.м.
Комірчина _______кв.м.
Приміщення обладнане: водопроводом, гарячим водопостачанням, опаленням, каналізацією, електроенергією, бойлером.

2. Вичерпний перелік та загальна вартість послуг
2.1. Розмір вартості кожної послуги встановлюється відповідно до чинного законодавства.
2.2. Вартість експлуатаційних витрат на належне утримання та обслуговування будинку та прибудинкової території становить:
а) 4,40 грн./кв.м загальної площі квартири/нежитлового приміщення;
б) 3,52 грн./кв.м загальної площі квартири — “пільговий тариф”, що застосовується за умов:
- укладання цього Договору з ТОВ “Управляюча компанія ЛАД”;
- оплати послуг Управителя не пізніше 21 числа місяця, наступного за розрахунковим;
в) 1,30 грн./кв.м загальної площі квартири — розмір вартості послуг з організації охорони під’їзду.
2.3. Пільговий тариф не поширюється на нежитлові, підсобні та допоміжні приміщення (комірчини, колясочні та ін.) а також на квартири, мешканцям яких призначено державні пільги, субсидії тощо.
2.4. Вартість експлуатаційних витрат на належне утримання та обслуговування будинку та прибудинкової території включає такі послуги:
• прибирання прибудинкової території - щоденно (крім неділі та святкових днів);
• прибирання сходових кліток та місць загального користування (один раз на тиждень);
• вивезення побутових відходів;
• прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі (один раз на квартал);
• технічне обслуговування ліфтів;
• ремонт та технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем, а саме:
- гарячого водопостачання,
- холодного водопостачання,
- водовідведення,
- централізованого опалення,
- електропостачання,
- зливової каналізації;
• дератизація;
• дезінсекція;
• обслуговування протипожежної системи;
• обслуговування димовентиляційних каналів;
• озеленення та облаштування прибудинкової території;
• ремонт та облаштування місць загального користування;
• поливання двору, клумб і газонів;
• прибирання снігу з частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, посипання цієї території протиожеледними сумішами;
• експлуатація номерних знаків на будинку;
• освітлення місць загального користування і підвалу та підкачування води;
• енергопостачання ліфтів та насосів підкачування води;
• придбання витратних матеріалів;
• витрати на організацію діяльності (облаштування робочих місць персоналу, поштові відправлення тощо);
• послуги бухгалтера;
• послуги з управління будинком, у тому числі:
- організація забезпечення потреб мешканців будинку в житлово-комунальних послугах відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил;
- здійснення контролю за технічним станом інженерного обладнання будинку;
- ведення передбаченої законодавством звітності, а також технічної документації щодо стану, утримання та експлуатації будинку;
- вжиття в установлений законодавством строк заходів до ліквідації аварійних ситуацій та усунення порушень якості послуг;
- забезпечення підготовки будинку та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
- надання необхідної інформації мешканцям будинку та реєстрація їх звернень в установленому законодавством порядку в разі виникнення аварії або тимчасового припинення надання послуг;
- розгляд у визначений законодавством строк претензій та скарг мешканців будинку і проведення відповідного перерахунку розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або зниження якості;
• інше для забезпечення сталого функціонування будинку.
2.5. Вартість послуг з організації охорони під’їздів (консьєржі) включає:
• охорону під’їздів будинку силами консьєржів цілодобово;
• обслуговування систем диспетчеризації (ОДС);
• обслуговування домофонної системи;
• облаштування місця для роботи консьєржа;
• прийом консьєржем заявок, скарг, пропозицій щодо функціонування систем Будинку та місць загального користування (МЗК);
• прийом аварійних викликів (у тому числі, аварійної зупинки ліфта) та виклик спеціалістів для усунення аварій;
• видача квитанцій мешканцям на оплату житлово-комунальних послуг;
• замовлення у консьєржа побутових послуг.
2.6. Оплата послуг нараховується за фактичними розмірами загальної та опалюваної площі приміщень квартири/нежитлового приміщення на момент укладення Договору, а саме:
• до загальної площі, зазначеної у технічному паспорті квартири/нежитлового приміщення додається повна площа винесених (приєднаних до квартири/нежитлового приміщення або з встановленими приладами опалення) балконів та лоджій;
• до опалюваної площі квартири додається площа приєднаних коридорів, площа винесених балконів та лоджій повністю, а також площа теплої підлоги, що підключена до гарячого водопостачання Будинку;
• оплата площі комірчин нараховується як для нежитлового приміщення.
2.7. У разі відсутності прямих двосторонніх договорів, укладених між власником житлових/нежитлових приміщень та постачальниками комунальних послуг (Київенерго, Київводоканал тощо), вартість спожитих комунальних послуг (електропостачання, холодне, гаряче водопостачання та водовідведення, центральне опалення тощо) обраховується Управителем за тарифами, встановленими компетентними державними органами для “колективного споживача” відповідно до показників поквартирних приладів обліку.
За спожиту теплову енергію Власник житлового/нежитлового приміщення сплачує згідно з показниками поквартирного теплового лічильника, а також свою долю в опаленні МЗК (місць загального користування) відповідно до показників загальнобудинкового приладу обліку.
2.8. Впродовж дії Договору тарифи на житлово-комунальні послуги, розміри та порядок оплати інших обов’язкових платежів і внесків, можуть змінюватися, додаватися або виключатися (у зв’язку зі зміною законодавства, індексацією, розрахунками Управителя відповідно до законодавства тощо), про що Управитель повідомляє Власника за один місяць шляхом оприлюднення на дошці оголошень Будинку. Додаткова письмова угода при цьому не укладається.
2.9. У разі підвищення у м. Києві вартості наданих комунальних послуг електро-, водо-, теплопостачання, вартість експлуатаційних витрат на належне утримання та обслуговування будинку та прибудинкової території підлягає відповідній індексації, про що Управитель повідомляє Власника протягом трьох робочих днів шляхом оприлюднення на дошці оголошень Будинку. Додаткова письмова угода при цьому не укладається.

3. Порядок оплати
3.1. Розрахунковим періодом є календарний місяць. Платежі вносяться на розрахунковий рахунок Управителя не пізніше 21 числа місяця, що наступає за розрахунковим, згідно квитанції виданої Управителем.
3.2. За невчасне внесення плати з Власника стягуються штрафи, пеня відповідно до законодавства та Договору.
3.3. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних, Управитель здійснює перерахунок розміру плати згідно чинного законодавства.
3.4. Плата вноситься у національній валюті на банківський рахунок Управителя, зазначений в квитанції.

4. Права сторін щодо здійснення управління Будинком
4.1. Управитель має право:
4.1.1. Вимагати від Власника дотримання Правил користування приміщеннями житлових будинків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.92 №572, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг, дбайливого ставлення до спільного майна житлового комплексу та прибудинкової території, а також своєчасного внесення ними плати за житлово-комунальні послуги.
4.1.2. Припиняти надання послуг з обслуговування та звернутись до суду, якщо Власник заборгував за житлово-комунальні послуги більше ніж за 60 днів та не уклав угоду про реструктуризацію боргу.
4.1.3. Ініціювати в судовому порядку відшкодування завданих Власником, членами його сім'ї або іншими особами, які проживають разом з ним, збитків, якщо вони систематично псують чи руйнують приміщення, створюють неможливі умови для спільного проживання з ними інших мешканців чи іншим чином порушують вимоги Правил користування приміщеннями житлових будинків і гуртожитків.
4.1.4. Входити, за згодою Власника/Співвласника, до займаного ним житлового чи нежитлового приміщення для огляду елементів будинку та його обладнання, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду, а також перевірки показань приладів обліку холодного і гарячого водопостачання та теплопостачання (у разі, якщо вони встановлені в квартирі).
4.1.5. Доступу, зокрема несанкціонованого, у житлове/нежитлове приміщення Власника для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку.
4.2. Власник житлового/нежитлового приміщення має право:
4.2.1. В законному порядку вимагати від Управителя належного виконання покладених на Управителя обов'язків щодо утримання спільного майна Будинку.
4.2.2. Стягнути з Управителя вартість ремонту або зарахувати її в рахунок наступних платежів у разі завдання шкоди майну Власника внаслідок неякісного виконання Управителем своїх обов’язків, або вартість робіт у разі відмови надати необхідні послуги, які були зроблені силами Власника згідно з актом, складеним комісією за участю представників Управителя та запрошених незалежних ліцензованих фахівців, або за рішенням суду.
4.2.3. На свій розсуд здійснювати ремонт і перепланування житлового/нежитлового приміщень за умови, що ці зміни не призведуть до порушень прав власників інших приміщень та не порушать санітарно-технічних вимог і правил експлуатації будинку, будівельних норм і правил, чинного законодавства.
4.2.4. Відповідно до чинного законодавства вимагати від Управителя здійснення перерахунку розміру плати при наданні житлово-комунальних послуг з порушеннями якісних та кількісних показників, якщо це відбулось з вини Управителя (а не забудовника), не викликано порушеннями проекту будинку тощо.
4.2.5. Укласти угоду з Управителем про реструктуризацію заборгованості.
4.2.6. Ознайомитись з фінансовим звітом Управителя за поточний рік протягом першого кварталу року, наступного за звітним.

5. Обов'язки сторін
5.1. Управитель зобов'язується:
5.1.1. Здійснювати належну експлуатацію Будинку (в межах технічної можливості) та забезпечувати відповідні умови користування особистим та спільним нерухомим майном Власників, проводити контроль за дотриманням санітарних норм, протипожежної безпеки та правил користування електроприладами в місцях загального користування.
5.1.2. Надавати послуги з утримання будинку та прибудинкової території згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги".
5.1.3. Утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані (в межах технічної можливості), здійснювати їх поточне технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації, усунення порушень щодо надання послуг в установлені законодавством строки.
5.1.4. Проводити підготовку Будинку і його технічного обладнання (в межах технічної можливості) до експлуатації в осінньо-зимовий період.
5.1.5. Вимагати беззастережного виконання умов Договору, стандартів, нормативів, норм і правил від виконавців і постачальників послуг.
5.1.6. Доводити до відома Власника зміну встановлених тарифів на житлово-комунальні послуги та розміри щомісячних платежів за них, зміну інших обов’язкових платежів з посиланням на погодження відповідних органів або розрахунку Управителя, шляхом оприлюднення (оголошення в Будинку).
5.1.7. Забезпечувати надання послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення (в межах технічної можливості).
5.1.8. Інформувати Власника про терміни припинення подання відповідних послуг у разі виконання планових ремонтних робіт, виникнення аварій або тимчасового припинення виконання будь-якої послуги.
5.1.9. Вимагати відшкодування збитків, завданих неподільному та загальному майну Будинку Власником чи іншою особою, що займає чи використовує приміщення на законних підставах або з відома Власника.
5.1.10. Розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Власника і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників.
5.2. Власник зобов'язується:
5.2.1. Оплачувати отримані житлово-комунальні послуги в терміни, встановлені Договором, економно використовувати воду, електричну та теплову енергію.
5.2.2. Використовувати приміщення за призначенням, дотримуватись Правил користування приміщеннями.
5.2.3. Забезпечувати дотримання вимог житлового і містобудівного законодавства щодо здійснення ремонту чи реконструкції приміщень або їх частини, не допускати самоправного руйнування конструкцій Будинку, переобладнання переміщень.
5.2.4. Забезпечувати цілісність пломб приладів обліку, не допускати самовільного втручання в роботу цих приладів. При заміні (повірці) приладів обліку без письмового погодження з Управителем, сплатити штраф у розмірі десятикратної норми споживання на кожного мешканця квартири.
5.2.5. Ознайомитись з правилами пожежної безпеки і дотримуватись їх в приміщенні, що є його власністю, а також в місцях загального користування Будинку.
5.2.6. Допускати представників Управителя в денний час, а в разі аварій - цілодобово до інженерних мереж, арматури та розподільних систем, розташованих в усіх займаних Власником приміщеннях:
- для встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення огляду елементів будинку та його обладнання згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг,
- для перевірки показань приладів обліку.
5.2.7. Відшкодовувати збитки, завдані з власної вини, житловому чи нежитловому приміщенню або майну інших Власників, членам їх сім'ї чи орендарям.
5.2.8. Повідомляти Управителя про всіх осіб, які проживають в квартирі Власника, у тому числі тимчасово (понад місяць), та повідомляти про своє місцезнаходження або місцезнаходження своєї довіреної особи для надання можливості технічного огляду квартири в разі потреби ліквідації аварії.
5.2.9. Своєчасно інформувати Управителя про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення.
5.2.10. Дотримуватися санітарно-гігієнічних правил; своєчасно проводити підготовку житлових/нежитлових приміщень та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.
5.2.11. Не залишати будівельне сміття, великогабаритні речі та їх тару в місцях загального користування та забезпечити їх вивезення за власні кошти або укласти договір з Управителем про їх вивезення.
5.2.12. Поінформувати у десятиденний строк Управителя про втрату права на пільги та/чи субсидії.

6. Порядок контролю та звіту сторін.
Наслідки невиконання умов Договору. Порядок вирішення спорів.
6.1. Управитель, Власники та члени їх сімей за порушення умов цього Договору несуть відповідальність в установленому законодавством порядку.
6.2. У разі порушення однією із Сторін умов Договору інша Сторона викликає представника винної Сторони для складання та підписання акта-претензії, в якому зазначаються порушені пункти Договору або законодавства.
6.3. Акт-претензія складається Сторонами і скріплюється їхніми підписами.
У разі неприбуття представника Управителя протягом 3 днів або відмови від його підписання, акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як три інші Власники.
6.4. Акт-претензія надсилається винній Стороні, яка у п'ятиденний термін приймає рішення про задоволення або про відмову в задоволенні претензій з обгрунтуванням причин відмови.
6.5. Управитель відшкодовує Власнику матеріальні збитки, завдані невиконанням обов’язків, передбачених п. 5.1 цього Договору, в порядку, встановленому законодавством.
6.6. Власник несе особисту відповідальність за пожежну безпеку в своєму житловому/нежитловому приміщенні.
6.7. Власник, який прострочив виконання грошового забов’язання більше ніж 3 місяці , на вимогу Управителя повинен сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми.
6.8. У разі виникнення заборгованості Власника за житлово-комунальні платежі встановлюється безстрокова позовна давність.
6.9. У разі недостатності суми проведеного Власником платежу для виконання грошового забов’язання перед Управителем у повному обсязі ця сума погашає вимоги Управителя у такій черговості:
- у першу чергу відшкодовуються витрати Управителя, пов’язані з одержанням виконання;
- у другу чергу відшкодовуються нараховані проценти, штрафи, додаткові платежі, нарахування індексу інфляції;
- у третю чергу зараховується основна сума боргу за житлово - комунальні послуги.
6.10. Управитель складає Акт про порушення п. 5.2.11 цього Договору та здійснює вивіз із МЗК зазначених предметів. Власник оплачує цю послугу Управителя за подвійним тарифом.

7. Особливі умови.
7.1. Великогабаритне та будівельне сміття може бути вивезено з Будинку Управителем за рахунок Власника за спеціальним замовленням.
7.2. З метою запобігання псуванню ліфта, транспортування великогабаритних предметів, будівельних матеріалів та будівельного сміття здійснюється виключно вантажним ліфтом у супроводі особи, призначеної Управителем.
7.3. Для входу в Будинок через пристрій (домофон) Власник повинен самостійно придбати у консьєржа магнітні ключі для кожного мешканця своєї квартири, ознайомитися з правилами відвідування Будинку іншими особами (дошка оголошень) та дотримуватися їх виконання.

8. Перелік форс-мажорних обставин
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання обов'язків за цим Договором, якщо це невиконання є наслідком обставин непереборної сили, що виникла після укладення цього Договору, внаслідок обставин надзвичайного характеру, які Сторони не могли передбачити або попередити.
8.2. При неможливості виконання умов Договору, кожна Сторона повинна в семиденний термін з дня виникнення цих обставин, повідомити про них у письмовій формі іншу Сторону. Повідомлення повинно містити дані про характер обставин, а також офіційні документи, що підтверджують наявність цих обставин і, по можливості, дають оцінку їх впливу на виконання Стороною своїх обов'язків за цим Договором.
8.3. У випадках виникнення обставин, передбачених у пункті 8.1, термін виконання Стороною обов'язків за цим Договором переноситься відповідно на час, протягом якого діють ці обставини і їх наслідки.

9. Строк дії Договору. Умови продовження та припинення дії Договору.
9.1. Укладення Договору між Власником та Управителем є обов’язковим.
9.2. У разі відмови Власника укладати Договір або сплачувати обов'язкові платежі на утримання та ремонт спільного майна та житлово-комунальні послуги, Управитель має право звернутись до суду для стягнення нарахованих платежів у судовому порядку.
9.3. Право на звернення до суду виникає з 61 дня прострочення платежів або не укладення Договору.
9.4. Спори щодо змісту цього Договору та спори, що виникають між Сторонами під час його виконання, вирішуються за згодою Сторін або в установленому законодавством порядку.
9.5. Зміни та доповнення до Договору дійсні, якщо вони викладені в письмовій формі і підписані обома сторонами або уповноваженими представниками Сторін.
9.6. Договір діє протягом одного року з дня його підписання Сторонами.
9.7. Якщо за один місяць до закінчення терміну дії Договору жодна із Сторін не висловила наміру внести до нього зміни або доповнення, його дія продовжується на кожен наступний рік на тих же умовах.
9.8. Цей Договір оформлено в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких зберігається в Управителя, а другий у Власника/Співвласника.
9.9. Строк дії Договору: з "___" ____________ 2016 р. по "___" ____________ 2017 р.
04 авг 2016 19:25
На сколько я знаю, вроде только одно ОСББ есть и всё
04 авг 2016 20:49
Ребята нас отдают в рабство. Не ведитесь.
04 авг 2016 21:45
Договор с этой УК - это добровольное пожизненное рабство. На словах были одни тарифы, в договоре другие. Прописаны предполагаемые задолженности с пенёй штрафами и индексацией инфляции, не имеющей срока давности. Получение коммунальных услуг по договору коллективного потребителя через эту УК , т.е по завышенным ценам, а также дополнительные счета за тепло, эл. энергию в местах общего пользования, что уже заложено в тарифах в оплате за квартплату, получается двойная оплата. Добровольно позволяем несанкционированный доступ к жилью, чего не могут осуществлять даже правоохранительные органы. Уведомлять о присутствующих гостях и своём отсутствии. И много чего другого недопустимого, если внимательно читать. А также, если мы, не заключим договор с ними, нас принудят это сделать в судебном порядке (9.1 - 9.3).
Сегодня пытались пообщаться с руководством Центрбуд о необходимости выполнения ими обязательств по сдаче дома на баланс Киевэнерго и предоставления нам возможности заключить договора самостоятельно. Но их , как ветром сдуло.
Теперь о том, заключают ли договора, да заключают, многих всё устраивает, да ещё рассказывают, что плата оказывается не большая, а кого не устраивает, то нужно было покупать жильё в других домах. Если будем сидеть, и ничего не предпринимать будем оплачивать растущие аппетиты УК, независимо сможем их оплатить или нет : штрафы, пеня, двойные тарифы, неустойки в десятикратных размерах и без срока давности. Застращали судами.
04 авг 2016 23:12
Согласно этого договора, независимо пользовались вы теплом, водой, электроэнергией или нет платить вам придётся ( на квартирных счётчиках показания будут нулевые), однако будут выписаны дополнительные счета , т.е. разницу между показаниями счётчика в доме и квартирными счётчиками распределят между жильцами. Эту разницу должен оплачивать ЖЭК, так как этот показатель включён в тарифы квартплаты.
В нашем доме на первом этаже, будут размещаться офисы строительной компании, нам могут включать и их платежи. Пойди, проверь. Всё как-то мутно.
05 авг 2016 04:31
У будсервис 5 и то договор по проще
05 авг 2016 05:26
Не расторгнув договор с Будсервис-5 мы не имеем право заключать его с кем-то другим, пункт 6.3 - гласит: По инициативе одной из сторон этот договор может быть расторгнут решением суда, согласно действующего законодательства. Будсервис не уведомлял в письменном виде о желании расторгнуть с нами договор, и решение суда не предоставлял, а у нас нет желания от этой компании отказываться, т.е. мы берём на себя обязательства платить двум компаниям и т.д. И в будущем можем получить претензии от Будсервис. Я считаю, что сейчас необходимо урегулировать все вопросы, а затем спокойно делать ремонты. Давайте объединяться.
05 авг 2016 07:38

Если зашла речь про договор то я уже писал - сначало ознакомтесь с типовым
https://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/529-2009-%D0%BF/print1305131919667547
Ниже изложил свои мысли, могу ошибаться

Цитата "prologi15":
Согласно этого договора, независимо пользовались вы теплом, водой, электроэнергией или нет платить вам придётся ( на квартирных счётчиках показания будут нулевые), однако будут выписаны дополнительные счета , т.е. разницу между показаниями счётчика в доме и квартирными счётчиками распределят между жильцами.

Согласно п2.7 это касается только "За спожиту теплову енергію Власник житлового/нежитлового приміщення сплачує згідно з показниками поквартирного теплового лічильника, а також свою долю в опаленні МЗК", тоесть отопления. За остальное мы плаит по счетчикам
Цитата "prologi15":
Эту разницу должен оплачивать ЖЭК, так как этот показатель включён в тарифы квартплаты.

Откуда взята эта информация или это только предположение. В договоре п2.4 есть
"освітлення місць загального користування і підвалу та підкачування води;"
Тоесть в квартплату входит только электроэенргия МЗК, за отопление доплачиваем мы. В типовом договоре по ссылке это тоже не сказано. Если есть просьба ссылку на закон,акт или что-то еще
Цитата "prologi15":

В нашем доме на первом этаже, будут размещаться офисы строительной компании, нам могут включать и их платежи. Пойди, проверь. Всё как-то мутно.

По закону есть
"Рекомендації щодо застосування Методики розрахунку кількості теплоти, спожитої на
опалення місць загального користування багатоквартирних будинків та визначення плати за їх опалення затверджено Наказом Мінбуду від 31.10.2006 р. No 359 та зареєсровано в Мінюсті України 27.11.2006 р. за No 1237/13111)." согласно которым и будет идти расчеты для МЗК. Я просил и мне внесли это в мою редакцию договора (тоесть просто в 2.7 добавили ссылку на этот нормативный акт)
Цитата "prologi15":

Договор с этой УК - это добровольное пожизненное рабство. На словах были одни тарифы, в договоре другие.

Давайте более предметно обсуждать договор, я уже предлагал
Цитата "prologi15":

Прописаны предполагаемые задолженности с пенёй штрафами и индексацией инфляции, не имеющей срока давности.

Как по мне то это нормально, если у вас есть долг его надо погасить, пеня прописана
Цитата "prologi15":

Получение коммунальных услуг по договору коллективного потребителя через эту УК , т.е по завышенным ценам, а также дополнительные счета за тепло, эл. энергию в местах общего пользования, что уже заложено в тарифах в оплате за квартплату, получается двойная оплата.

Боюсь что это не забота УК, а действительно то что центрбуд не доделал. Тарифы "коллективного потребителя" это скорее всего единственный вариант пока что, УК на этом не зарабатывает. Общался с многими кто живет в новостроях - такая же история, сначала платили по таким тарифам. Потом со временем смогли заключить индивид договора. Надо думать что делать нам - или воевать с центрбудом или по созданию ОСББ занатся самим. Теоретически за отдельную платку может даже и УК готова занятся таким вопросом
Цитата "prologi15":

Добровольно позволяем несанкционированный доступ к жилью, чего не могут осуществлять даже правоохранительные органы. Уведомлять о присутствующих гостях и своём отсутствии. И много чего другого недопустимого, если внимательно читать.

Такое также прописано в типовом договоре по ссылке, п12,2
Думаю что это даже регламентировано каким-то законом, так что наличие не наличие это в договоре не начто не влияет
Цитата "prologi15":

А также, если мы, не заключим договор с ними, нас принудят это сделать в судебном порядке (9.1 - 9.3).

Вот тут согласен, эти пункты у меня тоже вызвали недовольство о чем я уже писал.
Привожу то что согласовал в своем договре с УК
Цитата:

9. Строк дії Договору. Умови продовження та припинення дії Договору.

9.1. У разі відмови Власника сплачувати обов'язкові платежі на утримання та ремонт

спільного майна та житлово­комунальні послуги, Управитель має право звернутись до суду для

стягнення нарахованих платежів у судовому порядку.

9.2. Право на звернення до суду виникає з 61 дня прострочення платежів або не укладення

Договору.

9.3. Спори щодо змісту цього Договору та спори, що виникають між Сторонами під час

його виконання, вирішуються за згодою Сторін або в установленому законодавством порядку.

9.4. Зміни та доповнення до Договору дійсні, якщо вони викладені в письмовій формі і

підписані обома сторонами або уповноваженими представниками Сторін.

9.5. Договір діє протягом одного року з дня його підписання Сторонами.

9.6. Якщо за один місяць до закінчення терміну дії Договору жодна із Сторін не висловила

наміру внести до нього зміни або доповнення, або розірвання, його дія продовжується на кожен

наступний рік на тих же умовах.

9.7. Цей Договір оформлено в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу,

один з яких зберігається в Управителя, а другий у Власника/Співвласника.
05 авг 2016 07:39
Цитата "prologi15":
Не расторгнув договор с Будсервис-5 мы не имеем право заключать его с кем-то другим, пункт 6.3 - гласит: По инициативе одной из сторон этот договор может быть расторгнут решением суда, согласно действующего законодательства. Будсервис не уведомлял в письменном виде о желании расторгнуть с нами договор, и решение суда не предоставлял, а у нас нет желания от этой компании отказываться, т.е. мы берём на себя обязательства платить двум компаниям и т.д. И в будущем можем получить претензии от Будсервис. Я считаю, что сейчас необходимо урегулировать все вопросы, а затем спокойно делать ремонты. Давайте объединяться.

Я не заключал договор договор с Будсервис-5
05 авг 2016 07:56

Если у кого-то есть замечания к предоженному договору то их не стоит хранить в себе.
По факту у нас может быть одна УК (балансоутримувач) и не подписания договора не спасает, а может еще и значить молчаливое согласие на все условие.
Вот ссылка где немного расписано что и как делать а также конкретные примеры
//www.i-law.kiev.ua/%D1%89%D0%BE-%D1%80% D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B8-%D1%8F%D0% BA%D1%89%D0%BE-%D0%B6%D0%B5%D0%BA-%D0%BD %D0%B0%D0%B4%D1%96%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0% B2-%D0%B2%D0%B0%D0%BC-%D0%BD%D0%BE%D0%B2 %D0%B8%D0%B9-%D0%B4/

Я имея свои замечания пришел и пообщался с УК.
Сначал меня пытались немного нагрузить но когда поняли что это не дает желаемого эффекта то внесли фактически все мои замечания в договор. Тоесть с ними можно и нужно разговаривать, но конструктивно. По факту основное касалось только п9 , который я уже привел высше. Я еще пока не подписал ...

05 авг 2016 16:53
Нужно свое ОСББ. А еще лучше с другими домами подружиться
05 авг 2016 21:13
Вот прочли на соседнем форуме, сообщение написано вчера.

Очень не советую покупать недвижимость у этого застройщика. Купил полтора года назад квартиру у "Центробуд" в г.Вишневом по ул.Южная 5б. Дом был сдан без подключенного постоянного электричества, не подключенным остаётся до сих пор. Все эти полтора года жильцы переплачивают за электричество минимум в 3 раза по причине того что дом числится строительной площадкой и тариф на электричество начисляется по промышленному тарифу. Невзирая ни на что "Центробуд" отказался подключать дом на постоянную основу и теперь жильцы должны сбрасываться на подключение самостоятельно. Минимально придется заплатить за подключение 505 000 грн +.
Надеюсь этот отзыв поможет избежать кому-то таких же неприятностей как у дом в Вишневом (157 квартир).

Делайте выводы: стоит обязать Центрбуд выполнить свои обязательства по сдаче дома в Киевэнерго, Водоканал, Теплокомуеэнерго или нет. Многие инвесторы приобрели квартиры для перепродажи и их эти вопросы не волнуют. Пока строительная компания нас не "сдыхалась" подключайтесь к решению всех вопросов.
05 авг 2016 21:51
Это сообщение тоже про нашего застройщика про объект по ул.Богатырская 22, написанное вчера (ответ предыдущему автору):
У нас все гораздо проще! -)))
Нужно просто выкупить водопроводные трубы стоимостью эдак примерно миллионов десять( цена полугодичной давности.), чтобы перерисовать некоторые цифры в коммуналке! -)))

А это ещё комментарий про поставку воды, через договор на коллективного потребителя: "Метко сказано: упыри , торгующие водой по цене коньяка!!!"

А также обсуждают,что вместе с домом инвесторы приобрели "билет на войну с застройщиком". Это про нашего застройщика.
Был комментарий, что в середине апреля этого года заключили договор с УК по одной цене,а в начале мая цена возросла в 2 раза, без предупреждения, вывесив объявление на доске объявлений, точно как предлагают нам.
06 авг 2016 05:25
Надо собирать собрание и что-то решать.
07 авг 2016 14:56
Здравствуйте соседи! У нас тоже много вопросов по договору, директор УК Лад сказала, что можно вносить свои поправки и высылать им на почту для согласования.
Всі звіти про надійність новобудов безкоштовно
Обирайте новобудову в каталозі Білдконтролю та отримуйте звіт про її надійність. Це корисно.
Подробнее
1. . .212224
Купуй квартиру на Domik.ua
Широкий вибір квартир від власників, забудовників та ріелторів
Подробнее