Подать объявление

ул. Армянская, 6а - "Ковальская"

Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можно выбрать 1 вариант ответа. Можно менять ответы. Всего голосов: 164.
7/4%
8/5%
34/21%
68/41%
47/29%
1. . .219221. . .268
15 март 2017 13:58
Качество електроенергии определено ГОСТом 13109-97 "Нормы качества электрической энергии в системах электроснабжения общего назначения" (по вольтажу - гранично допустимое отклонение 10% )
т.е. диапазон 198-242. По мере заселения, данный показатель будет уменьшаться.
16 март 2017 01:01
Цитата "dashkok":


Подаруєте новий?))
Його налаштовував електрик. Так межа. І коли напруга доходить до цієї межі- він вимикає світло. А чи не в цьому його сенс? Яке крайнє значення допустиме?Навіть електрик ковальської підтвердив що напруга скаче і є проблема. Має бути 220.
Ви електрик ??


Я інженер :-). Документацію вмію читати :-)
Змусьте свого електрика почитати документацію, та перелаштувати реле на 280В на відключення. А то воно Вас задовбає. А Ви електрика Ковальскої :-).
16 март 2017 06:38
Цитата "shsm":


Я інженер :-). Документацію вмію читати :-)
Змусьте свого електрика почитати документацію, та перелаштувати реле на 280В на відключення. А то воно Вас задовбає. А Ви електрика Ковальскої :-).


Так і буде )))
Дякую звичайно за пораду. Але поки що ми залишимо все як є.
Таких цифр навіть електрик ковальської не радив ставити....теж мабуть не читає?😏
16 март 2017 09:33
Цитата "dashkok":


У нас в 2 секції таке відбувається і вдень. Зубр наш фіксує напругу по 235-240В. Проблема дійсно є, начебто зафіксували електрики. Але краще зверніться в жек, щоб електрик у вас в лічильнику перевірив напругу. І їх потрібно постійно діставати щоб це швидше полагодили. Ви ж розумієте, чим більше звернень тим скоріше вони рухаються.
Тому що я вже отримувала відповіді , типу це у нас в квартирі щось не так, бо більше ніхто не жаліється. ...😡