Толстого 1 - ЖЕК-53, Борисполь

Расположен в 17 км от Киева к юго-востоку, на левом берегу Днепра.
Воздушные ворота Украины, рядом аэропорт. Население около 60 000 человек.

Представник Компанії
Повідомлень: 130
Реєстрація: 20.11.2017
Репутація: 0
zheka3789_2 писал(а):По електроенергії - світла в квартиру не буде, поки самі не подзвоните, і не скажете, що ви не дуже раді відсутності світла у вашій квартирі, і наявності скруток зі щитків!
Отакі от справи... Якщо в секції світло є, то у Вас не обов'язково :faceoff:


Доброго дня! На сьогоднішній день квартири повністю електрофіковані.
Вернуться к началу
Представник Компанії
Повідомлень: 130
Реєстрація: 20.11.2017
Репутація: 0
Miracle12 писал(а):
Оце вже дуже печально... Дійсно треба дзвонити в ЖЕК і «вибивати» підключення.


Доброго дня! Станом на сьогоднішній день квартири в житловому будинку № 1 по вулиці Толстого повністю електрофіковані, тому "вибивати" підключення не потрібно. Ми рекомендуємо при виникненні будь-яких питань звертатись до ТОВ "ЖЕК-53", для того щоб пришвидшити їх вирішення.
Вернуться к началу
Представник Компанії
Повідомлень: 130
Реєстрація: 20.11.2017
Репутація: 0
Miracle12 писал(а):Ми вже оцінили нумерацію поверхів. Усе дотримано в одному стилі. Дякуємо! Тепер значно легше орієнтуватися, коли йдеш пішки.
Чекаємо на решту позитивних змін і доопрацювань.
До речі, на поштових скриньках теж красива нумерація, але на перший погляд...адже ті наклейки уже починають відставати. Може варто по-іншому прописати номери поки не повідпадали?;)


Стосовно нумерації поштових скриньок повідомляємо: наклейки,які починають відпадати будуть приклеєні або замінені на нові :yes:
Вернуться к началу
Повідомлень: 167
Реєстрація: 25.04.2017
Репутація: 1
Сервісна компанія ЖЕК-53 писал(а):
Стосовно нумерації поштових скриньок повідомляємо: наклейки,які починають відпадати будуть приклеєні або замінені на нові :yes:


На вихідних не працював ліфт у 2-й секції (можливо, не лише у 2-й). Двері ліфта відчинені на 1 поверсі, кнопки не працюють. Підкажіть, будь ласка, в чому причина?
Вернуться к началу
Представник Компанії
Повідомлень: 130
Реєстрація: 20.11.2017
Репутація: 0
kwon писал(а):вчера вечером видел свет в квартирах 1 и 2 секций, походу самопалы или избранные


Доброго дня! Квартири в будинку № 1 по вулиці Толстого повністю електрофіковані. Тому, якщо Ви бачили світло ввечері в деяких квартирах, то це не обов*язково можуть бути "самопалы" або "избранные".
Вернуться к началу
Повідомлень: 230
Реєстрація: 04.07.2017
Репутація: 0
Anabel123 писал(а):
На вихідних не працював ліфт у 2-й секції (можливо, не лише у 2-й). Двері ліфта відчинені на 1 поверсі, кнопки не працюють. Підкажіть, будь ласка, в чому причина?


Та сама біда з ліфтом і в 3-ій секції - лише двері не відчинені. ЖЕК - рятуйте!)
Вернуться к началу
Представник Компанії
Повідомлень: 130
Реєстрація: 20.11.2017
Репутація: 0
zheka3789_2 писал(а):
Та сама біда з ліфтом і в 3-ій секції - лише двері не відчинені. ЖЕК - рятуйте!)


На сьогоднішній день відбувається процес передачі ліфтів на баланс до обслуговуючої організації. Тому, робота ліфту може бути частково призупинена, також і тому, що виконуються роботи по усуненню недолів в роботі ліфту.
Просимо вибачення за тимчасові незручності. :winky:
Вернуться к началу
Представник Компанії
Повідомлень: 130
Реєстрація: 20.11.2017
Репутація: 0
Станом на сьогоднішній день повністю електрифіковані квартири, які підписали акт прийому-передачі та договори з ТОВ «ЖЕК-53». Якщо Ви виконали ці умови і у Вас відсутнє електропостачання, зателефонуйте до ТОВ «ЖЕК-53» за телефоном 066-496-73-60.
Також, будинок підключено до водопостачання, але в зв’язку з невитриманим температурним режимом по будинку – вода не подана в системи водопостачання. Для виконання ремонтних робіт біля території житлового будинку (КПП № 1) є кран подачі технічної води.
Будинок підключено до газопостачання, тобто газ пущений по всім стоякам будинку.
Забудовник виконав свої зобов’язання перед інвесторами (власниками) квартир будинку та передав комплект документів до Бориспільської філії ПАТ «Київоблгаз».
На даний час Бориспільська філія ПАТ «Київоблгаз» вносить загальні відомості по Вашому будинку до своєї робочої системи, в тому числі, для нарахування платіжних доручень споживачам.
Бориспільська філія ПАТ «Київоблгаз» не буде приймати споживачів будинку №1 по вулиці Толстого, поки не внесе всі відомості до робочої системи. Тому, ТОВ «ЖЕК-53» завчасно повідомить Вас, з якого числа Ви зможете звернутись до Бориспільської філії ПАТ «Київоблгаз» та підключити квартири до газопостачання.
Після підключення газу в квартиру, Ви можете підключити газовий котел. Для цього зателефонуйте за номером 066-496-73-60, запишіться на зручний для Вас день для підключення котла. Сервісна компанія по котлам виїжджає на підключення не більше ніж на 50 квартир в день.
Сервісна компанія виконує роботи по першій пуско-наладці котла, ставить штампи в паспорт на газовий котел.
При підключенні котла необхідно:
1) підключений газ в квартиру;
2) паспорт на котел;
3) 450 грн. (оплата сервісній компанії за послуги першого пуску котла);
4) документи, що засвідчують особу та право власності на квартиру.

Також, повідомляємо, що ключі від електрощитових знаходяться на постах охорони та надаються під розписку.
Вернуться к началу
Повідомлень: 230
Реєстрація: 04.07.2017
Репутація: 0
Сервісна компанія ЖЕК-53 писал(а):Станом на сьогоднішній день повністю електрифіковані квартири, які підписали акт прийому-передачі та договори з ТОВ «ЖЕК-53». Якщо Ви виконали ці умови і у Вас відсутнє електропостачання, зателефонуйте до ТОВ «ЖЕК-53» за телефоном 066-496-73-60.
Також, будинок підключено до водопостачання, але в зв’язку з невитриманим температурним режимом по будинку – вода не подана в системи водопостачання. Для виконання ремонтних робіт біля території житлового будинку (КПП № 1) є кран подачі технічної води.
Будинок підключено до газопостачання, тобто газ пущений по всім стоякам будинку.
Забудовник виконав свої зобов’язання перед інвесторами (власниками) квартир будинку та передав комплект документів до Бориспільської філії ПАТ «Київоблгаз».
На даний час Бориспільська філія ПАТ «Київоблгаз» вносить загальні відомості по Вашому будинку до своєї робочої системи, в тому числі, для нарахування платіжних доручень споживачам.
Бориспільська філія ПАТ «Київоблгаз» не буде приймати споживачів будинку №1 по вулиці Толстого, поки не внесе всі відомості до робочої системи. Тому, ТОВ «ЖЕК-53» завчасно повідомить Вас, з якого числа Ви зможете звернутись до Бориспільської філії ПАТ «Київоблгаз» та підключити квартири до газопостачання.
Після підключення газу в квартиру, Ви можете підключити газовий котел. Для цього зателефонуйте за номером 066-496-73-60, запишіться на зручний для Вас день для підключення котла. Сервісна компанія по котлам виїжджає на підключення не більше ніж на 50 квартир в день.
Сервісна компанія виконує роботи по першій пуско-наладці котла, ставить штампи в паспорт на газовий котел.
При підключенні котла необхідно:
1) підключений газ в квартиру;
2) паспорт на котел;
3) 450 грн. (оплата сервісній компанії за послуги першого пуску котла);
4) документи, що засвідчують особу та право власності на квартиру.

Також, повідомляємо, що ключі від електрощитових знаходяться на постах охорони та надаються під розписку.


Підскажіть, будь ласка, чи можна при сервісній компанії запустити котел на обігрів? Тобто - чи потрібно заливати воду в систему до їх приїзду, чи це буде зроблено разом з ними, чи воду я буду заливати пізніше коли захочу?
Вернуться к началу
Повідомлень: 8
Реєстрація: 06.12.2017
Репутація: 0
Вопрос ЖЕКу
Есть ли техническая возможность закачать воду в отопительный контур и запустить котел на минимальный прогрев без подключения основного водоснабжения в квартиру.
Если такая возможность есть, большая часть жильцов сделает это.
Это позволит обеспечить необходимую температуру в подъезде и запустить основное водоснабжение.
Лично меня интересует 4 подъезд. Если кто из соседей готов присоединиться к инициативе при наличии технической возможности, будет здорово.
Вернуться к началу
Представник Компанії
Повідомлень: 130
Реєстрація: 20.11.2017
Репутація: 0
Шановні мешканці! До кінця поточного тижня можливе часткове відключення електроенергії в зв'язку з проведенням планових сервісних робіт.
Вернуться к началу
Повідомлень: 220
Реєстрація: 08.08.2017
Репутація: 0
Sergii.Kolesnyk писал(а):Вопрос ЖЕКу
Есть ли техническая возможность закачать воду в отопительный контур и запустить котел на минимальный прогрев без подключения основного водоснабжения в квартиру.
Если такая возможность есть, большая часть жильцов сделает это.
Это позволит обеспечить необходимую температуру в подъезде и запустить основное водоснабжение.
Лично меня интересует 4 подъезд. Если кто из соседей готов присоединиться к инициативе при наличии технической возможности, будет здорово.

Перша секція.приєднуюсь до запитання.вже піднімав його,але не отримав відповіді.доповню,чи можна технічно закачати СВОЮ воду в систему опалення?вона ж закритого циклу.я хочу дистилята туди,а не тієї муті,що потече,навіть ячкщо жек підключить водопостачання.
Вернуться к началу
Представник Компанії
Повідомлень: 130
Реєстрація: 20.11.2017
Репутація: 0
zheka3789_2 писал(а):
Підскажіть, будь ласка, чи можна при сервісній компанії запустити котел на обігрів? Тобто - чи потрібно заливати воду в систему до їх приїзду, чи це буде зроблено разом з ними, чи воду я буду заливати пізніше коли захочу?


Доброго вечора! Ваше питання перебуває на розгляді. Відповідь надамо найближчим часом.
Вернуться к началу
Представник Компанії
Повідомлень: 130
Реєстрація: 20.11.2017
Репутація: 0
Sergii.Kolesnyk писал(а):Вопрос ЖЕКу
Есть ли техническая возможность закачать воду в отопительный контур и запустить котел на минимальный прогрев без подключения основного водоснабжения в квартиру.
Если такая возможность есть, большая часть жильцов сделает это.
Это позволит обеспечить необходимую температуру в подъезде и запустить основное водоснабжение.
Лично меня интересует 4 подъезд. Если кто из соседей готов присоединиться к инициативе при наличии технической возможности, будет здорово.


Доброго вечора! Дякуємо за питання. Ваше питання перебуває на розгляді. Найближчим часом надішлемо Вам відповідь.
Вернуться к началу
Представник Компанії
Повідомлень: 130
Реєстрація: 20.11.2017
Репутація: 0
АгроноМ1982 писал(а):Перша секція.приєднуюсь до запитання.вже піднімав його,але не отримав відповіді.доповню,чи можна технічно закачати СВОЮ воду в систему опалення?вона ж закритого циклу.я хочу дистилята туди,а не тієї муті,що потече,навіть ячкщо жек підключить водопостачання.


Доброго вечора! Ваші питання враховані та перебувають в роботі.Найближчим часом надамо відповідь.
Вернуться к началу
Повідомлень: 167
Реєстрація: 25.04.2017
Репутація: 1
Сервісна компанія ЖЕК-53 писал(а):
Доброго вечора! Ваші питання враховані та перебувають в роботі.Найближчим часом надамо відповідь.


Другу секцію також цікавить це запитання :yes:
Вернуться к началу
Повідомлень: 57
Реєстрація: 18.10.2016
Репутація: 0
Sergii.Kolesnyk писал(а):Лично меня интересует 4 подъезд. Если кто из соседей готов присоединиться к инициативе при наличии технической возможности, будет здорово.

Я из 4 секции, так же заинтересован включить котел.
Вернуться к началу
Повідомлень: 8
Реєстрація: 06.12.2017
Репутація: 0
nuclearjazz писал(а):Я из 4 секции, так же заинтересован включить котел.

Привет сосед. Мы из 175-ой.
Вернуться к началу
Повідомлень: 10
Реєстрація: 07.12.2017
Репутація: 0
nuclearjazz писал(а):Я из 4 секции, так же заинтересован включить котел.


Полностью поддерживаю вас в этом плане.
Житель 3й секции.
Вернуться к началу
Представник Компанії
Повідомлень: 130
Реєстрація: 20.11.2017
Репутація: 0
zheka3789_2 писал(а):
Підскажіть, будь ласка, чи можна при сервісній компанії запустити котел на обігрів? Тобто - чи потрібно заливати воду в систему до їх приїзду, чи це буде зроблено разом з ними, чи воду я буду заливати пізніше коли захочу?


Доброго ранку! У відповідь на Ваше питання повідомляємо: технічної можливості запустити воду в опалювальний контур, без підключення основного водопостачання, до кожної квартири немає. Як тільки ситуація зміниться ТОВ "ЖЕК-53", в обов'язковому порядку, повідомить всіх власників квартир про зміни.
Вернуться к началу
Пред.След.

Вернуться в Борисполь



dsf

 
цена: от 25 050 грн./м2
тел: (044) 390 25 25
 
цена: от 57 517 грн./м2
тел: (044) 290 34 11
 
цена: от 20 504 грн./м2
тел: (044) 364 48 49
 
цена: от 17 993 грн./м2
тел: (044) 499 13 20
 
цена: от 12 050 грн./м2
тел: 0 800 33 14 15
 
цена: 20 626 грн./м2
тел: (044) 299 49 77
 
цена: от 19 900 грн./м2
тел: (044) 224 45 02
 
цена: от 16 490 грн./⁠⁠⁠м2
тел: (044) 379 46 97