Подать объявление

Дом "Дубровиця" (№11) - вул. Бориса Гмирі, 12б

Ваше общее впечатление об Объекте и Компании:
Можно выбрать 1 вариант ответа. Можно менять ответы. Всего голосов: 36.
4/11%
6/17%
8/22%
15/42%
3/8%
1. . .216218. . .221
19 март 2018 20:12
Цитата "vlad14":
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ КОНСЬЄРЖА


I. Загальні положення

1. Ця посадова інструкція визначає вимоги до особи консьєржа, його функціональні обов'язки, права і відповідальність.
2. Персональні вимоги:
а) комунікабельність та морально етичні якості;
б) стан здоров’я, достатній для надання послуг консьєржа.
3. Кваліфікаційні вимоги:
а) Повна або базова загальна середня освіта. Професійно-технічна освіта, первинна професійна підготовка або перепідготовка у навчальному закладі чи на виробництві. Без вимог до стажу роботи.
б) Консьєрж повинен знати:
- нормативні-правові акти з питань благоустрою, утримання будинку, екологічної та пожежної безпеки, санітарні та гігієнічні норми;
- місце розташування ЖЕО “Аркадажитлосервіс” та спосіб встановлення зв’язку з нею;
- місця розташування правоохоронних органів та спосіб встановлення зв’язку з ними;
- розташування технічних систем та засобів охоронного призначення: засобів охоронної, охоронно-пожежної та тривожної сигналізації, технічного захисту, контролю доступу та охоронного телебачення, засобів зв’язку, освітлення, протипожежного захисту, що знаходяться у під’їзді, і правила користування ними;
- основи кримінального та адміністративного законодавства про майнові правопорушення щодо майна власників, а також про адміністративну відповідальність за хибний виклик спеціальних служб.
4. Консьєрж підпорядковується мешканцям будинку, в особі уповноваженої ними ініціативної групи осіб, обраної на загальних зборах мешканців під’їзду.
5. Кількість осіб, які надають послуги консьєржа, які діють на постійній основі, складає дві, або три особи і залежить від обраного графіку надання послуг консьєржа. Кількість осіб може бути змінена, у зв’язку з зміною графіку надання послуг консьєржа, з попередженням існуючих консьєржів за 2 тижні.
6. Графік надання послуг консьєржа складає 7 днів через 7 днів, з залученням 2-х осіб, або одні сутки через двоє, із залученням 3-х осіб. Графік надання послуг може бути змінено ініціативною групою з повідомленням консьєржа за 2 тижні з нанесенням відповідного напису на цю посадову інструкцію на її звороті, з вказівкою дати та підстав його зміни. На момент затвердження цієї посадової інструкції, графік надання послуг консьєржа складає 7 днів через 7 днів.
7. Консьєржу надається час для нічного відпочинку з 23.00 до 07.00, але це не звільняє його від виконання обов’язків покладених цією інструкцією. Час для прийому їжі, консьєржем визначається самостійно, але з врахуванням того, щоб такий прийом не заважав наданню послуг консьєржа.
8. Порядок здійснення перезміни консьєржів визначається консьєржами між собою самостійно.
9. Зона надання послуг консьєржем: під’їзд будинку, вхід на сходи з вулиці, вхід до підвалу, технічне приміщення між входом до під’їзду та входом на сходи, колясочна, прилегла територія до під’їзду, яка включає ганок, клумби біля вікон, прилеглі місця для паркування. Безпосереднім місцем перебування консьєржа є спеціально обладнана кімната в під’їзді, біля вхідних дверей.
10. Надання послуг консьєржа та їх оплата є цивільно-правовою угодою. Мешканці будинку здають консьєржу за його послуги 70 гривень. Фонд оплати послуг консьєржа складає 4000 гривень нуль копійок в місяць на одного консьєржа. Розмір фонду оплати послуг консьєржа може бути збільшено, або зменшено лише на загальних зборах мешканців під’їзду. Розподіл коштів між консьєржами залежить від кількості днів, під час яких надавались послуги в поточному місяці. Всі кошти зібрані консьєржем, передаються по зміні іншому консьєржу під час перезміни і не можуть бути забрані додому кимось одним з них. Зібрані кошти не рідше одного разу на місяць, передаються ініціативній групі (або визначеному нею представнику). На при кінці поточного місяця, з зібраних коштів, оплачуються послуги консьєржа, але не більше визначеного фонду оплати послуг. Решта коштів переходить до загального фонду під’їзду. Якщо мешканці під’їду здавали кошти за майбутні місяці то вони враховуються під час визначення розміру зібраних коштів саме того місяця, за який вони здавались. В разі недостатності коштів які зібрані в поточному місяці, послуги оплачуються відповідно до зібраних коштів, з можливістю компенсації недоотриманих коштів в майбутніх періодах. Кошти які зараховані до загального фонду під’їзду не можуть бути витрачені для формування фонду оплати послуг консьєржа.
11. За результатами календарного року, за сумлінне ставлення до надання послуг, консьєржу може бути видана, з загального фонду будинку, разова винагорода в розмірі, який визначається ініціативною групою, відповідно до розмір загального фонду будинку.

II. Завдання, права та обов'язки консьєржа

Завдання консьєржа:
12. Стежить за проходом(виходом) осіб в(із) ввірений йому під’їзд.
13. Стежить за схоронністю майна визначеного мешканцями під’їзду, що включене до інвентаризаційного переліку, та збереженням його цілісності та справності. Інвентаризаційний перелік майна проводиться Ініціативною групою раз на рік з визначенням його вартості та з врахуванням його амортизаційного зносу.
14. Стежить за наявністю, справністю та умовами безпечного побутового користування технічними системами та засобами життєзабезпечення: дверним обладнанням, ліфтами, сходовими огорожами, санітарно-технічним обладнанням, енергообліковою та освітлювальною апаратурою, системами екологічної безпеки та сповіщення, апаратурою зв’язку та іншим обладнанням розташованим в зоні надання послуг консьєржа.
15. Зберігає ключі від підсобних приміщень, горищ, підвалів, запасних виходів тощо, необхідність доступу до яких може виникнути при аварійних ситуаціях.
16. Стежить за санітарним станом вестибюля та місць загального користування у під’їзді будинку.
17. Періодично перевіряє справність технічних систем та засобів охоронного призначення: технічних систем та засобів охоронної, охоронно-пожежної та тривожної сигналізації, технічного захисту, контролю доступу та відео спостереження, засобів зв’язку, освітлення, дотриманням норм санітарії та гігієни у місцях загального користування під’їзду, зачиненням вхідних дверей під’їзду у нічний час.
18. Стежить за зоною висадки та посадки біля під’їзду відповідно до своїх обов’язків.
19. Повідомляє у разі наявності внутрішнього зв’язку мешканців за їхніми заявками про прибуття відвідувачів.
Обов’язки консьєржа:
20. Консьєрж повинен постійно знаходитись в місці надання послуг консьєржа, за винятком випадків пов’язаних з необхідністю виконання вимог цієї інструкції.
21. Здійснювати контроль проходу/виходу осіб до під’їзду та з під’їзду. При цьому власники квартир та особи, які мають право проживати в квартирах, повинні допускатись до під’їзду в будь який час, не залежно від того чи є в них з собою магнітний ключ від під’їзду чи ні.
22. Здійснювати допуск не власників квартир (гостей, відвідувачів), лише за згодою жильців (власників, прописаних осіб, орендарів), шляхом отримання такої згоди особисто, по телефону чи іншими засобами зв’язку. При цьому гості чи відвідувачі, повинні пред’явити посвідчення особи-паспорт –чи водійські права і бути записані до журналу відвідувань, з вказівкою їх прізвища, дати, часу та номеру квартири в яку здійснюється візит. Наявність ключів від квартири, не може бути визнане достатньою підставою для допуску сторонніх осіб в під’їзд.
23. Якщо у консьєржа є сумніви, що особа має право проживати в квартирі, він зобов’язаний перевірити у такої особи документи, які надають їй таке право, або отримати підтвердження прав у власника квартири.
24. Допуск рекламних та торгових агентів до під’їзду заборонено.
25. В разі несанкціонованого проходу до під’їзду сторонніх осіб, консьєрж зобов’язаний негайно викликати міліцію та вжити всіх необхідних заходів для видалення такої особи.
26. Консьєрж повинен мати охайний вигляд. В спілкуванні з людьми, які до нього звертаються проявляти ввічливість.
27. Зберігати ключі від технічних приміщень під’їзду, від загальних дверей на поверхах (тамбурах), від щитків та дверей, які знаходяться в місцях загального користування, теплових шахт тощо. При цьому, ключі ввірені консьєржу, можуть надаватись лише тим особам, які мають право ними користуватись, з внесенням відповідного запису до журналу, про видані ключі, з вказівкою дати, часу, прізвища, та номеру квартири чи назви організації.
Примітка.
Співробітники: ЖЕКу, Київенерго, Теплопостачсервісу, Водоканалу, Укртелекому, Інтернет провайдери, аварійних та рятувальних служб, швидкої та міліції, можуть отримати необхідні ключі у консьєржа, лише після пред’явлення відповідного службового посвідчення (з чинною датою видачі та фотографією), або в разі пред’явлення довіреності від організації та документа, якій засвідчує особу.
Власники квартир та жильці можуть вільно отримати ключі від приміщень та щитків, які знаходяться на їх поверхах.
Інші особи отримують ключі лише за особистою згодою жильців.
28. Консьєрж повинен слідкувати за ввіреним йому майном, не допускати його поломки та слідкувати за його схоронністю. Так зокрема, в разі виявлення несправності ввіреного майна, вжити всіх необхідних заходів для усунення поломки (наприклад викликати майстра для усунення поломки). Якщо поломка сталась не з вини консьєржа і ремонт потребує грошових витрат необхідно повідомити представників ініціативної групи про таку поломку.
29. В разі виявлення несправності інженерних мереж в під’їзді (наприклад ліфт, освітлення, відсутність гарячої води, тощо) викликати відповідну обслуговуючу організацію.
30. Консьєрж повинен ретельно підтримувати чистоту в під’їзді та біля нього. Зокрема здійснювати двічі на день (з ранку і ввечері, а в разі необхідності і частіше) вологе прибирання біля своєї кімнати, біля ліфту та в ліфті. Дбати з чистотою ганку. Здійснювати вологе прибирання на почтових ящиках, тощо. Консьєрж може не здійснювати частину обов’язків з прибирання, в разі якщо воно було здійснене працівниками ЖЕКу. Консьєрж може покласти обов’язки з прибирання на осіб, які скоїли забруднення під’їзду (наприклад будівельників, які переносили будівельні матеріали).
31. Консьєрж повинен вести наступні списки і за потреби їх оновлювати: перелік координат жильців; перелік координат орендарів; перелік координат автомобілів жильців (орендарів).
32. Вести облік всіх отриманих і відданих коштів, з особистим підписом та підписом другої сторони.
33. Виконувати доручення представників ініціативної групи, якщо вони стосуються виконання вимог цієї інструкції та організації надання послуг консьєржем. Сприяти в роботі ініціативної групи. Зокрема за дорученням ініціативної та для задоволення потреб мешканців будинку: проводити збір підписів, збір коштів, розповсюджувати інформацію, роздавати квитанції, або поштову кореспонденцію.
34. Консьєржу забороняється розписуватися за отримання будь-якої кореспонденції, незалежно хто її приніс – поштар чи працівник поліції. Така кореспонденція приймається без розпису, або вкидається у поштовий ящик.
35. Консьєрж повинен слідкувати за тим, щоб перед під’їздом зона висадки та посадки була постійно вільною. Така зона складає не менше 8 метрів вздовж бордюру, навпроти входу до під’їзду. Вказана зона може займатись автотранспортом лише на час необхідний для висадки чи посадки, завантаження чи розвантаження. Ця зона позначається конусами, які виставляються консьєржем з ранку, а в вечері ним прибираються.
Консьєрж має право:
36. Отримувати обумовлену плату за надані послуги на при кінці поточного місяця надання послуг.
37. Вносити на розгляд ініціативної групи пропозиції, щодо вдосконалення надання послуг консьєржа та усунення виявлених недоліків;
38. Ставити питання про надання довідкової інформації, матеріалів та інструментів необхідних для виконання своїх посадових обов'язків.
39. Консьєрж має і інші права, передбачені цією інструкцією, рішеннями ініціативної групи та загальними зборами мешканців під’їзду, а також чинним законодавством України.

ІІІ. Відповідальність

40. Консьєрж несе повну відповідальність за:
- порушення правил техніки безпеки, протипожежних, санітарних та інших правил.
- невиконання або неналежне виконання покладених на нього цією інструкцією обов'язків в межах, визначених цією інструкцією та чинним законодавством України.
- спричинення матеріального збитку ввіреного йому майну, як прямого так і не прямого, з врахуванням інвентаризаційного опису, також як і за дії (або бездіяльність), що привели до такого матеріального збитку.
41. За не виконання, покладених на консьєржа обов’язків, цією Інструкцією, Ініціативна група може відмовитись від його послуг, з завчасним попередженням про таке відмовлення за два тижні. За грубе порушення консьєржем обов’язків, покладених на нього цією інструкцією, Ініціативна група може відмовитись від його послуг в день виявлення такого порушення, з розрахунком за надані послуги в кінці поточного місяця. Перелік грубих порушень є не вичерпним, але орієнтиром можуть служити наступні порушення: перебування, під час надання послуг в нетверезому, або наркотичному стані; здійснення крадіжки чи розтрати ввірених коштів; не відповідність кількості коштів, зібраних консьєржем, до журналу обліку надходжень і витрат, в будь-який час контролю; тощо.

ІV. Прикінцеві положення

42. Ця Інструкція приймається та затверджується ініціативною групою під’їзду. Для консьєржа, норми викладені в цій інструкції, починають діяти з моменту її затвердження.
Консьєрж, мешканці під’їзду та ініціативна група, з метою оптимізації надання послуг консьєржа, мають право поставити питання про внесення Зміни до цієї інструкції з наступним їх затвердженням ініціативною групою. Всі зміни до цієї інструкції, повинні бути доведені консьєржу в письмовому вигляді і під розписку.
43. Кількість копій цієї Інструкції повинна відповідати кількості представників ініціативної групи та кількості консьєржів.
44. До початку виконання своїх обов’язків, консьєрж повинен:
- надати представникам ініціативної групи для зняття копії - оригінал паспорта України;
- скласти письмову розписку, що він погоджується з вимогами інструкції, зокрема про повну матеріальну відповідальність за заподіяну ним шкоду та про отримання копії інструкції;
- підписати акт прийому-передачі ввіреного майна.

Прикольная "простыня" и где вы такое взяли? :???:
Там не хватает пару пунктов:
- консьерж обязан иметь мед. аптечку( все равно где он ее возьмет), ежедневно контролировать ее комплектность и наполнение.
- знать назначение медикаментов и уметь применять имеющиеся препараты.
- владеть приемами оказания первой медицинской помощи;
- по требованию "дежурного" жильца отвечать на контрольные вопроcы по оказанию первой медицинской помощи .
- обеспечить в дежурном помещении наличие передвижного 50-литрового огнетушителя на тележке.
- ежемесячно здавать комиссии подъезда нормативы по скоростному подъему энтого балона на 25-й этаж по пож. лестнице.
Окститесь, у дежурных офицеров во всяких "радах" на порядок меньше забот.
19 март 2018 21:55
Цитата "Manetka":
пожалуйста, дайте информацию по результатам сборов жильцов

Уважаемые соседи, краткий протокол собрания жителей первой секции от 18.03.2018
1) Видеонаблюдение:
- все присутствующие поддержали необходимость установки системы видеонаблюдения (регистратор, система хранения, 4 камеры, кабели, питание)
- для организации системы с каждой квартиры собираем по 200 грн, о начале сбора средств будет объявлено дополнительно
- если будут собраны лишние средства будут установлены дополнительные камеры
- кто не сдает на камеры у того не будет возможности/права просмотра записей в случае необходимости

2) Безопасность
- проявляем бдительность, не пропускаем в дом чужих людей, сообщаем о подозрительных людях на этаже
- дополнительные средства безопасности (видеодомофоны, камеры на этажах, двери на этажах) организуются индивидуально

3) Паркоместа возле подъезда:
- для погрузки/разгрузки и подъезда экстренных служб (скорая, пожарная) необходимо выделить два паркоместа напротив каждого подъезда
- будут установлены блокираторы (механические парковочные барьеры)
- ключи будут находиться у консьержей
- до установки блокираторов - не паркуем напротив выхода (используем только для кратковременной остановки или разъезда с встречным транспортом)

4) Внутренняя реклама
- вся текущая внутренняя коммерческая реклама (на дверях, стенах, стёклах, подоконниках, почтовых ящиках) будет убрана
- распространители в дом не допускаются (можно будет передать листовки только консьержу)
- единственное место для размещения рекламы будет стенд (или ограниченное место на стене) и небольшой стол в холле
- жители должны предупреждать своих строителей/мастеров о недопустимости размещать рекламу (расклейка на дверях, звонках, штампах, почтовые ящики)
- в случае обнаружения рекламы на дверях немедленно снимать (не только со своей двери, но и для безопасности с дверей соседей по площадке)

5) Объявления по дому:
- все текущие объявления (стекла, двери, стены, лифты) будут демонтированы или перемещены в специально отведенные места
- объявления можно размещать только в специально отведённых местах (стенд или ограниченное место в холле и возле лифтов)
- в других местах объявления не размещаем
- важные объявления для привлечения внимания будут напечатаны на цветной бумаге

6) Наружная реклама:
- вся наружная реклама (вывески, баннеры, таблички) на фасаде дома (стены и внешние поверхности окон/балконов) на данный момент не законная и подлежит демонтажу
- для недопущения недоразумений с жильцами и штрафов со стороны КП Киевреклама настоятельно рекомендуется владельцам такой рекламы снять её самостоятельно
- воздержаться от размещения внешней рекламы на фасаде дома

7) Консьержи:
- все присутствующие поддержали необходимость службы консьержей
- два человека из числа жителей дома уже готовы приступить к работе (после доступа в комнату консьержей)
- присутствующие поддержали предложенные кандидатуры
- новые консьержи (Валя, Римма) согласились заняться поиском третьего консьержа (им были предоставлены телефоны двух кандидатов для дальнейших собеседований и выбора одного из них)
- новые должностные инструкции были переданы консьержам для ознакомления, 1 экземпляр будет размещён в холле
- после допуска в комнату консьержей будет проведён инструктаж со стороны ЖЭКа по использованию системы диспетчеризация дома

8) Инициативная группа:
- для эффективности принятия поточных решений, контроля собранных средств, отстаивания интересов всех жильцов дома было предложено организовать инициативную группу
- в качестве участников инициативной группы (ИГ) было выдвинуто 10 кандидатов, из них 8 согласились быть в составе ИГ и их кандидатуры были поддержаны собранием
- в состав ИГ входят: Станислав, Евгений М, Євген, Леонид, Юлия, Валентин, Светлана, Кристина)

9) Другие вопросы:
- по неудовлетворительной работе лифтов, освещению МОПов и входа в подъезд, уборки придомовой территории (включая снег) необходимо обращаться (звонить) в ЖЭК (диспетчерская, нач участка)
- по лифтам, освещению будут написаны отдельные коллективные обращение и переданы начальнику ЖЭКа.
19 март 2018 22:01
По поводу инструкции: в текущем виде в целом - поддерживаю. Если у кого-то есть конструктивные предложения: что добавить, убрать или изменить - просьба высказать своё мнение. Текст был передан консьержам для ознакомления и если они ОК, то почему бы и нет. Консьержи тоже имеют право вносить на рассмотрение свои предложения.
20 март 2018 08:27
кстати новых консьержей принимали так как положено??или как??


До початку виконання своїх обов’язків, консьєрж повинен:
- надати представникам ініціативної групи для зняття копії - оригінал паспорта України;
- скласти письмову розписку, що він погоджується з вимогами інструкції, зокрема про повну матеріальну відповідальність за заподіяну ним шкоду та про отримання копії інструкції;
- підписати акт прийому-передачі ввіреного майна.
20 март 2018 10:18
Цитата "vlad14":
кстати новых консьержей принимали так как положено??или как??


До початку виконання своїх обов’язків, консьєрж повинен:
- надати представникам ініціативної групи для зняття копії - оригінал паспорта України;
- скласти письмову розписку, що він погоджується з вимогами інструкції, зокрема про повну матеріальну відповідальність за заподіяну ним шкоду та про отримання копії інструкції;
- підписати акт прийому-передачі ввіреного майна.

На данный момент 2 консьержа, это инвесторы и владельцы квартир нашего дома. Сегодня совместно с сотрудниками ЖЭКа все принимается по описи материальных ценностей, а также опись всех ключей.
21 март 2018 10:12
Уважаемые соседи!
В связи с участившимися случаями краж в нашем доме (за прошлую неделю 3 случая уже), а также для повышения мер безопасности в нашем доме, начат забор средств на установку системы видеонаблюдения для 1й и 2й секции. Внести средства можно на посту консьержа.
Эти меры в наших с Вами интересах.
Просьба поддержать инициативу!
21 март 2018 11:58
Я уже внесла :yes:
21 март 2018 12:17
КАКАЯ СУММА?
21 март 2018 12:29
Спасибо за информацию. Какая сумма? Этажи на ключ дополнительный в планах закрыть?
21 март 2018 12:34
200грн
21 март 2018 12:39
Цитата "Manetka":
Спасибо за информацию. Какая сумма? Этажи на ключ дополнительный в планах закрыть?

По поводу этажей - пока ничего не ясно. Например у меня на этаже еще не все вьхали. И потом, есть три двери:2 - выход на лестницу и 1 - лифтовой холл. Их все закрывать? При этом нужен доступ работникам ЖЕКа, которые проверяют счетчики, а так же уборщица, которая убирает.....а в доме 25 этажей
21 март 2018 12:50
Цитата "Tata90":

По поводу этажей - пока ничего не ясно. Например у меня на этаже еще не все вьхали. И потом, есть три двери:2 - выход на лестницу и 1 - лифтовой холл. Их все закрывать? При этом нужен доступ работникам ЖЕКа, которые проверяют счетчики, а так же уборщица, которая убирает.....а в доме 25 этажей

без сомнения все ключи должны быть у консьержа. мало ли какой случай.....аварийный. И доступ к счетчикам, трубам и пр.
21 март 2018 13:01
Цитата "Manetka":

без сомнения все ключи должны быть у консьержа. мало ли какой случай.....аварийный. И доступ к счетчикам, трубам и пр.

В таком случае работникам носить с собой 25*3+ключики от замочков от щитков (где счетчики отопления, воды...)
21 март 2018 13:19
Цитата "Tata90":

В таком случае работникам носить с собой 25*3+ключики от замочков от щитков (где счетчики отопления, воды...)


так не каждый этаж будет себе двери ставить
а те которые ставят - да, пусть носят на связке.
одна связка на этаж
1 этаж = 1 связка ключей.для кого-то это будет только ключи к счётчикам. а для других, на той же связке ключи к счётчикам + ключи к двери . в чём проблема?
всё подписано и структурно.
ещё и удобнее . на своем этаже очень бы хотелось!!! но, не все еще вселились, это - да! и будут ли все согласны - тоже вопрос.
21 март 2018 13:51
Цитата "Tata90":

По поводу этажей - пока ничего не ясно. Например у меня на этаже еще не все вьхали. И потом, есть три двери:2 - выход на лестницу и 1 - лифтовой холл. Их все закрывать? При этом нужен доступ работникам ЖЕКа, которые проверяют счетчики, а так же уборщица, которая убирает.....а в доме 25 этажей

здравствуйте!во первых -есть по 5 ключей -делаете еще 8 дубликатов-1 ключ будет у консьержа-12 ключей раздать хозяевам на этаже! А если нужен доступ работникам ЖЕКа, которые проверяют счетчики, а так же уборщица, которая убирает-пускай предьявляют удостоверение -берут ключ у консьержа!!не вижу пролемы!!Зато -это Быдло-строители и бомжи! не будет засырать этажи!!
21 март 2018 13:55
Цитата "vlad14":

здравствуйте!во первых -есть по 5 ключей -делаете еще 8 дубликатов-1 ключ будет у консьержа-12 ключей раздать хозяевам на этаже! А если нужен доступ работникам ЖЕКа, которые проверяют счетчики, а так же уборщица, которая убирает-пускай предьявляют удостоверение -берут ключ у консьержа!!не вижу пролемы!!Зато -это Быдло-строители и бомжи! не будет засырать этажи!!

Я совсем не против того, что бы закрыть этаж.
22 март 2018 11:03
Что таким делать? Как к ответственности притянуть? 2-я секция, будет "магазин" из 3хкомнатной квартиры. Из фото видно, вынесли "тумбу" на балконе, а это несущая стена.
22 март 2018 11:12
Цитата "Anton Valentynovych":
Что таким делать? Как к ответственности притянуть? 2-я секция, будет "магазин" из 3хкомнатной квартиры. Из фото видно, вынесли "тумбу" на балконе, а это несущая стена.

Тут много про тумбы писали. Но я таки переситала кучу бумажек - тумбы эти сносить можно! Нельзя резать боковины! Потому постоянный вой про тумбы пора прекращать. Можно!
22 март 2018 15:30
Цитата "Fuerza":

Тут много про тумбы писали. Но я таки переситала кучу бумажек - тумбы эти сносить можно! Нельзя резать боковины! Потому постоянный вой про тумбы пора прекращать. Можно!

Уже Вам на пальцах рисовали и объясняли, что тумба является одним целыми конструктивным элементом несущей стены и на её снос нужно получать разрешения, а Вы всё "кучу бумажек" читаете....ну покажите уже, что Вы там читаете такое, где допускается без разрешений проводить работы с несущей конструкцией!!!

ЖИТЛОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНСЬКОЇ РСР (чинний)
Стаття 100. Переобладнання і перепланування жилого будинку і жилого приміщення
[spoiler
Виконання наймачем робіт з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення, які не передбачають втручання в несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, не потребують отримання документів, що дають право на їх виконання. Після завершення зазначених робіт введення об’єкта в експлуатацію не потребується.

и соответственно наоборот, если затрагиваете несущие конструкции - получайте соотв. разрешение!
22 март 2018 21:11
Проходил вечеров мимо "магазина". Похоже снесли несущую стену
Каталог відгуків про будинки Києва
Знайдіть свій будинок та розкажіть про нього. Що подобається, а що ні? Допоможіть тим хто шукає житло
Подробнее
1. . .216218. . .221
Каталог відгуків про будинки Києва
Знайдіть свій будинок та розкажіть про нього. Що подобається, а що ні? Допоможіть тим хто шукає житло
Подробнее