Подать объявление

ЖК "Озерное" (2 очередь), ул. Обуховская 137, 139 - "Киевгорстрой"

1. . .282284. . .316
22 июль 2017 19:57
Цитата "dimadimadima":

взламывать дверь какой то псевдл жек будет? на это минимум разрешение суда нужно
а мы это в договоре разрешаем?

є уточнення що "відповідно до встановленого законом порядку", це по перше.
По друге якщо вони цей встановлений законом порядок порушать то можете їх за це притягнути. Ну і по третє цей пункт наскільки я розбираюся тільки коли вони не можуть ліквідувати аварію по іншому, тобто якщо не можуть перекрити просто воду без втручання в квартиру, тобто наприклад пожежа чи ще якісь випадки і т.д. а звідци цей пункт вигідній для всіх ваших сусідів відповідно, та і для вас теж.
Я не юрист можу помилятися але це моя думка.
22 июль 2017 20:12
А, что интересно может быть в квартире такого, что жек собирается входить без спроса? вода - в коридоре, электроэнергия-тоже, отопление-тоже. Единственное это не дай бог - пожар. и то, тогда пожарники входят - явно не с жека... :smoke:
22 июль 2017 20:41
Цитата "Гость78":
А, что интересно может быть в квартире такого, что жек собирается входить без спроса? вода - в коридоре, электроэнергия-тоже, отопление-тоже. Единственное это не дай бог - пожар. и то, тогда пожарники входят - явно не с жека... :smoke:

да. причем тут жек))?
22 июль 2017 20:47
Цитата "Гость78":
А, что интересно может быть в квартире такого, что жек собирается входить без спроса? вода - в коридоре, электроэнергия-тоже, отопление-тоже. Единственное это не дай бог - пожар. и то, тогда пожарники входят - явно не с жека... :smoke:

Поки не підтягнулися юристи(якщо вони підтягнуться звичайно я за них не в курсі :) ) я можу тільки сказати що цей пункт є в типовому договорі затвердженому кабміном, можете ознайомитися в інтернеті, про нього тут вже неодноразово згадувалося.
23 июль 2017 07:34
Цитата "dimadimadima":

да. причем тут жек))?

это рекомендации озвученные законодательно во всех законах про жкх
23 июль 2017 10:00